Zobacz wÄ…tek - R6 brak mocy, przerywa, dziwny odglos
NAS Analytics TAG

R6 brak mocy, przerywa, dziwny odglos

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

R6 brak mocy, przerywa, dziwny odglos

Postprzez Lukas_dan » 26/10/2008, 21:12

Witam. Jezdizlem dzis troche na kole... Postawilem to sobie na jedynce, opadlem i zaraz w siklniku pojawil sie niepokojocy mnie metaliczny odglos, po czym motor przerywal i stracil na mocy. Dowiedizlaem sie ze to jakby objawy ze motor nie przepala na wszystkie gary. Jest mozliwosc ze odpial sie jakis kabel z fajki, czy swiecy a moze cewki ? Czekam na podpowiedzi, z gory dzieki
Avatar użytkownika
Lukas_dan
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
Lokalizacja: Lidzbark


Postprzez Kedar-88 » 27/10/2008, 08:56

możliwe jest że któryś kabel dostał przebicia lub padła któraś świeca.
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno


Postprzez GÅ‚odny Wiedzy » 27/10/2008, 12:44

Krótkotrwały metaliczny odgłos? czy przez cały czas on występuje? czy może był tylko podczas schodzenia z gumy?
F4 00'
Avatar użytkownika
Głodny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy

Postprzez Lukas_dan » 27/10/2008, 14:22

Głodny Wiedzy napisał(a):Krótkotrwały metaliczny odgłos? czy przez cały czas on występuje? czy może był tylko podczas schodzenia z gumy?


Dziwny metaliczny odglos wystepuje przez caly czas...:/
Zszedlem z gumy i juz tak zostalo... powtorze ze motocykl jakby przerywal do tego ten metalicnzy odglos i brak mocy... Jutro odkrece bak i zobacze czy przepala na wszystkie gary
Avatar użytkownika
Lukas_dan
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
Lokalizacja: Lidzbark

Postprzez GÅ‚odny Wiedzy » 27/10/2008, 14:49

:( Tak dopytuję bo mi po szlifie też coś łomocze w silniku dziwny metaliczny dźwięk :/ Mój mechanik powiedział że trzeba będzie rozebrać silnik :/ i czekam na wieści od niego. Miałeś odpowiedni poziom oleju?

wydaje mi się że jak by padła świeca nie stukało by. A z kąd dochodzi ten stuk?

Metaliczny dźwięk z silnika to bardzo nieciekawa sprawa :/ jak mi mechanik powiedział co może być przyczyną stukotu to się aż za głowę złapałem :/
F4 00'
Avatar użytkownika
Głodny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy

Postprzez Lukas_dan » 27/10/2008, 17:30

Swiece odkrecone i okazalo sie ze przy jednej swiecy jest skrzywiona, przygieta elektroda... Jutro od kumpla bede mial komplet swiec, przykrece i zobacze co dalej :cry:
Avatar użytkownika
Lukas_dan
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
Lokalizacja: Lidzbark

Postprzez Raczek_6 » 27/10/2008, 22:12

CR10EK tak ?!
SÄ… tam tzw. fajko cewki x 4
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez numberuno » 28/10/2008, 01:38

Elektrody w świecach się tak same nie krzywią, mógł ci strzelić korbowód. Koleżanka tak miała w R6, korbowód wypadł z przodu bloku silnika, a mimo to silnik odpalał i nawet dało się jakoś jechać na 3 garach.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez skwy » 28/10/2008, 08:19

Lepiej dokładnie sprawdź co i jak, może przedmówca ma racje.Może problem z zaworem(zaworami?)?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Lukas_dan » 28/10/2008, 18:10

Swiece wkrecone i okazalo sie ze jednak cylinder nie trzyma cisnienia. Na jednym gazniku(gdzie ta swieca byla przygieta i lekko uszczerbiona) wypycha powietrze. Glowna przyczyna tego moze byc zawor...
Kompletnie nie wiem co mam robic, licze na wasza pomoc, porady. Jestem swiezy w tych sprawach mechanicznych i nie mialbym zadnego mechanika, ktory by sprawe zalatwil. Mieszkam w Lidzbarku k.Dzialdowa woj warminsko-mazurskie i moze znacie kogos sprawdzonego lub zaklad, ktory za normalne pieniadze by sprawe zlatwil ?, w ogole jakie to mniej wiecej koszta ? Na dzien dzisiejszy na pewno wiem ze mnie na to nie bedzie stac... Przyszla szkola, wiec dojazdy i inne wydatki... trzeba bedzie sie ogarnac w ta zime...
Jakby ktos cos wiedzial to mile beda wszystkie wypowiedzi.
Za brak zrozumienia i roznego typu docinek z gory dziekuje...
Ostatnio edytowano 28/10/2008, 18:33 przez Lukas_dan, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Lukas_dan
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
Lokalizacja: Lidzbark

Postprzez Duriv » 28/10/2008, 18:23

wyreguluj zawory w serwisie, kwestia groszowa :) I to powinno sprawe załatwić. Jeżeli nie- nie mam pojęcia.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Lukas_dan » 28/10/2008, 18:48

Nie wydaje mi sie ze to kwestia wyregulowania zaworow... Stalo to sie wszystko po upadku na przednie kolo, wiec cos stac sie musialo...
Avatar użytkownika
Lukas_dan
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
Lokalizacja: Lidzbark

Postprzez domat3 » 28/10/2008, 18:52

skoro nie trzyma cisnienia to pewnie pierscienie albo uszczelki. Musisz rozebrac tego cylka i nowe pierscienie na tlok i dobrze zlozyc.
Avatar użytkownika
domat3
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez GÅ‚odny Wiedzy » 28/10/2008, 20:57

czyli silnik do rozbiórki .... :/
F4 00'
Avatar użytkownika
Głodny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy

Postprzez JAXON80 » 28/10/2008, 21:53

Witam,moim zdaniem ten metaliczny odgłos to tłok pukający w głowice,najprawdopodobniej stuknął ci na panewce korbowodowej a to już poważniejsza naprawa,podczas jazdy na kole jest gorsze smarowanie, ale oczywiście mogę się mylić.
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez Lukas_dan » 28/10/2008, 22:16

Wchodzi w gre urwanie zaworu... ?
Bo jak to mi odpisali na forum.motocyklistow.pl ze najtansza naprawa moze byc drugi silnik... zastanawialem sie nad tym, bo chociaz czesc sie wroci ze starego silnika...
Avatar użytkownika
Lukas_dan
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
Lokalizacja: Lidzbark

Postprzez JAXON80 » 28/10/2008, 22:28

trudno powiedzieć ,okaże się po zdjęciu głowicy, najpierw trzeba na 100% stwierdzić usterkę i wtedy przekalkulować czy warto naprawiać,ale jeśli to panewka to raczej nie.
JAXON80
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45

Postprzez Lukas_dan » 28/10/2008, 23:10

Kolega piszac, wspomial mi rowniez:

"wydaje mi sie że sprawa jest jasna nie dopaliło mieszanki i przy opadaniu wszystko na raz się spaliło od której to siły naruszona została elektroda , ja też tak kiedyś miałem ale sie na szczescie nie uszczerbało nic . Opiłek prysnoł w gniazdo zaworowe i miej nadzieję że po prostu zarysował się zawór to koszt będzie nie wielki bo jeśli opiłek dostał się pomiedzy tłok a tulej cylindra to cienka sprawa!!!!!!"
Avatar użytkownika
Lukas_dan
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 4/8/2007, 19:30
Lokalizacja: Lidzbark

Postprzez numberuno » 29/10/2008, 14:01

Tak czy inaczej musisz zwalić głowicę, bo takie gdybanie to sobie można o kant d.. potłuc. Bez tego nic się nie dowiesz o przyczynach i skutkach awarii.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê