Brak techniki czy problem z maszyną?
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Brak techniki czy problem z maszyną?
Hej
Ostatnio miałem okazję pojeździć ze znajomym po mojej mieścinie i sam już nie wiem czy to ja mam stracha przed odkręcaniem manetki czy jego sprzęt jest lepszy (Kawasaki ZZR 600 98r i chyba 98KM) Ja pomykam na CBR F4 (gaźniki) 2000r teoretycznie 110KM ale to już chyba po tym całym dopalaczu Air ... sądzę ze wiecie o co chodzi. On po prostu szybciej odchodzi :/ a chyba ja powinienem mieć przewagę hmmm?
Ogólnie bardzo spokojnie jeżdżę rzadko pojawia się na zegarze więcej niż 8k obrotów. Technicznie wiem ze żeby osiągnąć dobre przyspieszenie i prędkość trzeba wysoko kręcić. Sam już nie wiem czy we mnie leży problem czy w maszynie (techniczny problem) Wiem też ze F4 uchodzi za muła ale bez przesady... poradźcie coś ...
Moto po regulacjach
Nie bardzo wiedziałem do jakiego działu to wrzucić czy może do mechaniki :/
Sam już nie wiem może jakaś hamownia albo coś podobnego... zeby sprawdzić możliwości moto... sam juz nie wiem
Ostatnio miałem okazję pojeździć ze znajomym po mojej mieścinie i sam już nie wiem czy to ja mam stracha przed odkręcaniem manetki czy jego sprzęt jest lepszy (Kawasaki ZZR 600 98r i chyba 98KM) Ja pomykam na CBR F4 (gaźniki) 2000r teoretycznie 110KM ale to już chyba po tym całym dopalaczu Air ... sądzę ze wiecie o co chodzi. On po prostu szybciej odchodzi :/ a chyba ja powinienem mieć przewagę hmmm?
Ogólnie bardzo spokojnie jeżdżę rzadko pojawia się na zegarze więcej niż 8k obrotów. Technicznie wiem ze żeby osiągnąć dobre przyspieszenie i prędkość trzeba wysoko kręcić. Sam już nie wiem czy we mnie leży problem czy w maszynie (techniczny problem) Wiem też ze F4 uchodzi za muła ale bez przesady... poradźcie coś ...


Nie bardzo wiedziałem do jakiego działu to wrzucić czy może do mechaniki :/
Sam już nie wiem może jakaś hamownia albo coś podobnego... zeby sprawdzić możliwości moto... sam juz nie wiem

F4 00'
-
Głodny Wiedzy - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
- Lokalizacja: okolice wawy
hmm osobiscie wydaje mi sie, ze poprostu nie odkrecasz jak mowiles manetki mocno i dlatego wydaje Ci sie ze tamten jest szybszy. Cbr to scig wiec bez problemu powinien dac sobie rade z zzr chociazby patrzac na moc. Jesli wszystko wyregulowane to raczej ze strony mechanicznej nie bedzie zadnego wplywu. Poczekajmy, az wypowiedza sie inni bo narazie nie wiem co moze byc przyczyna. Moze poprostu jedz a jakis tor i sprobuj go powkrecac na wysokie obroty i wszystko wtedy bedzie jasne.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
-
Nigoss - Bywalec
- Posty: 567
- Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01
Jeździłem jego ZZRem i miałem wrażenie że ma większego "kopa" u mnie tego kopa nie ma przyspiesza bardzo przewidywalne.
Udało mi się wyczytać na zagranicznym forum o kabelku z którym miałem problem Różowy kabelek przy przekaźniku pompy paliwa (poruszałem ten problem na tym forum) odpowiedzialny jest za elektrozawór który otwiera komory do dynamicznego doładowania! Ja go podłączyłem ale może się on zapiekł albo coś? Czy w ogóle te dynamiczne doładowanie daje coś przy prędkościach nie przekraczających 120km ? Niestety toru pod ręką nie mam jest lotnisko i chyba się przejadę bo nie daje mi to wszystko spokoju.
Udało mi się wyczytać na zagranicznym forum o kabelku z którym miałem problem Różowy kabelek przy przekaźniku pompy paliwa (poruszałem ten problem na tym forum) odpowiedzialny jest za elektrozawór który otwiera komory do dynamicznego doładowania! Ja go podłączyłem ale może się on zapiekł albo coś? Czy w ogóle te dynamiczne doładowanie daje coś przy prędkościach nie przekraczających 120km ? Niestety toru pod ręką nie mam jest lotnisko i chyba się przejadę bo nie daje mi to wszystko spokoju.
F4 00'
-
Głodny Wiedzy - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
- Lokalizacja: okolice wawy
Eneasz - ogolnie to co piszesz zgadza sie z rzeczywistoscia, ale.. Sam sie burzysz jak ktos napisze, ze Kawa jest "be". A tutaj wyskakujesz z "dziewczeca Honda". Troche to niepowazne, nie uwazasz? Po co te subiektywne obelgi?
ps. Zeby nie bylo. Wcale nie jestem z tych co slepo krzycza "Honda to Honda". Zwracam tylko uwage na brak konsekwencji.
ps. Zeby nie bylo. Wcale nie jestem z tych co slepo krzycza "Honda to Honda". Zwracam tylko uwage na brak konsekwencji.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
przy prędkości do 120 doładowanie nie ma znaczenia. podobno już powyżej 150 coś tam daje, ale moim zdaniem swoją rolę spełnia dopiero przy v max.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Ja tam się nie obrażam
ze tego typu opinie bo właśnie ze względu na przewidywalne zachowanie hondy się na nią zdecydowałem nie czuję się komfortowo na bardzo zrywnym motocyklu (oczywiście to subiektywne odczucia) Czyli kawasaki ogólnie jest przystosowana do sprintów o nie sprawdzaliśmy jak się to ma na wyższych przełożeniach a wtedy mogła by się ujawnić przewaga hondy? dziś pogoda słaba to zbadam filtr powietrza i wężyki.

Ostatnio edytowano 7/10/2008, 10:27 przez Głodny Wiedzy, łącznie edytowano 1 raz
F4 00'
-
Głodny Wiedzy - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
- Lokalizacja: okolice wawy
wiec kto mi odpowie (sam nie sprawdzilem) jak jest z tymi osiagami ???
w danych technicznych ze strony www.scigacz.pl jest podane ze CBR F4i z 2002 roku ma 2,9 sec do setki ......gdzies tam w postach wyczytalem ze zx6r ma 3,1 sec do setki ???? wiec jak jest z tym osiagami ??? to ze honda plynniej oddaje moc to wiem, to ze kawa jest bardziej agresywna to tez wiem no ale cyfry nie klamia, no chyba ze ktos boba strzeli w tych danych technicznych....... czy ktos mi to wyjasnij???? Eneasz co TY na to ?
w danych technicznych ze strony www.scigacz.pl jest podane ze CBR F4i z 2002 roku ma 2,9 sec do setki ......gdzies tam w postach wyczytalem ze zx6r ma 3,1 sec do setki ???? wiec jak jest z tym osiagami ??? to ze honda plynniej oddaje moc to wiem, to ze kawa jest bardziej agresywna to tez wiem no ale cyfry nie klamia, no chyba ze ktos boba strzeli w tych danych technicznych....... czy ktos mi to wyjasnij???? Eneasz co TY na to ?
- PAJĄK1984
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
- Lokalizacja: Łódź
no wiec mamy wszystko czarno na bialym, cyfry nie klamia....
spazz masz racje 0,2 sec to naprawde nie duzo i trzeba naprawde dobrze jezdzic zeby wycisnac z maszyny wszystko co moze ona dac, tylko denerwuja mnie posty niektorych ignorantow ze cebra jest mulowata itd... gdzie tu logika ???? skoro osiagi takie same tylko sposob oddawania mocy inny !
spazz masz racje 0,2 sec to naprawde nie duzo i trzeba naprawde dobrze jezdzic zeby wycisnac z maszyny wszystko co moze ona dac, tylko denerwuja mnie posty niektorych ignorantow ze cebra jest mulowata itd... gdzie tu logika ???? skoro osiagi takie same tylko sposob oddawania mocy inny !
- PAJĄK1984
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
- Lokalizacja: Łódź
hehe bo jest "mułowata" już nią trochę jeżdżę i miałem okazje jeździć na innych moto. Takie subiektywne wrażenie odnoszę po swoich doświadczeniach. Ten mułowaty charakter przejawia się właśnie w odniesieniu do oddawania mocy. Choć i to może zgubić kogoś kto nie ma doświadczenia.
F4 00'
-
Głodny Wiedzy - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
- Lokalizacja: okolice wawy
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości