Zobacz wątek - Brak techniki czy problem z maszyną?
NAS Analytics TAG

Brak techniki czy problem z maszyną?

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Brak techniki czy problem z maszyną?

Postprzez Głodny Wiedzy » 6/10/2008, 20:20

Hej

Ostatnio miałem okazję pojeździć ze znajomym po mojej mieścinie i sam już nie wiem czy to ja mam stracha przed odkręcaniem manetki czy jego sprzęt jest lepszy (Kawasaki ZZR 600 98r i chyba 98KM) Ja pomykam na CBR F4 (gaźniki) 2000r teoretycznie 110KM ale to już chyba po tym całym dopalaczu Air ... sądzę ze wiecie o co chodzi. On po prostu szybciej odchodzi :/ a chyba ja powinienem mieć przewagę hmmm?

Ogólnie bardzo spokojnie jeżdżę rzadko pojawia się na zegarze więcej niż 8k obrotów. Technicznie wiem ze żeby osiągnąć dobre przyspieszenie i prędkość trzeba wysoko kręcić. Sam już nie wiem czy we mnie leży problem czy w maszynie (techniczny problem) Wiem też ze F4 uchodzi za muła ale bez przesady... poradźcie coś ... :( Moto po regulacjach :(

Nie bardzo wiedziałem do jakiego działu to wrzucić czy może do mechaniki :/

Sam już nie wiem może jakaś hamownia albo coś podobnego... zeby sprawdzić możliwości moto... sam juz nie wiem :(
F4 00'
Avatar użytkownika
Głodny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy


Postprzez Nigoss » 6/10/2008, 20:41

hmm osobiscie wydaje mi sie, ze poprostu nie odkrecasz jak mowiles manetki mocno i dlatego wydaje Ci sie ze tamten jest szybszy. Cbr to scig wiec bez problemu powinien dac sobie rade z zzr chociazby patrzac na moc. Jesli wszystko wyregulowane to raczej ze strony mechanicznej nie bedzie zadnego wplywu. Poczekajmy, az wypowiedza sie inni bo narazie nie wiem co moze byc przyczyna. Moze poprostu jedz a jakis tor i sprobuj go powkrecac na wysokie obroty i wszystko wtedy bedzie jasne.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
Avatar użytkownika
Nigoss
Bywalec
 
Posty: 567
Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01


Postprzez MadboY » 6/10/2008, 20:51

w F4 mozna dawac manetke w opor. A jesli boisz sie odkrecac to pewnie to jest "problemem" ;)
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Głodny Wiedzy » 6/10/2008, 20:54

Jeździłem jego ZZRem i miałem wrażenie że ma większego "kopa" u mnie tego kopa nie ma przyspiesza bardzo przewidywalne.

Udało mi się wyczytać na zagranicznym forum o kabelku z którym miałem problem Różowy kabelek przy przekaźniku pompy paliwa (poruszałem ten problem na tym forum) odpowiedzialny jest za elektrozawór który otwiera komory do dynamicznego doładowania! Ja go podłączyłem ale może się on zapiekł albo coś? Czy w ogóle te dynamiczne doładowanie daje coś przy prędkościach nie przekraczających 120km ? Niestety toru pod ręką nie mam jest lotnisko i chyba się przejadę bo nie daje mi to wszystko spokoju.
F4 00'
Avatar użytkownika
Głodny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy

Postprzez motoman » 6/10/2008, 23:30

poleccie na prostą jakas dobrą, relatywnie bezpieczma, bez skrzyzowan, i sie poscigajcie, krec do konca obroty i sprawdzcie do 200 jak ida sprzety:)
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MadboY » 7/10/2008, 00:54

Eneasz - ogolnie to co piszesz zgadza sie z rzeczywistoscia, ale.. Sam sie burzysz jak ktos napisze, ze Kawa jest "be". A tutaj wyskakujesz z "dziewczeca Honda". Troche to niepowazne, nie uwazasz? Po co te subiektywne obelgi?

ps. Zeby nie bylo. Wcale nie jestem z tych co slepo krzycza "Honda to Honda". Zwracam tylko uwage na brak konsekwencji.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez SQ » 7/10/2008, 08:48

przy prędkości do 120 doładowanie nie ma znaczenia. podobno już powyżej 150 coś tam daje, ale moim zdaniem swoją rolę spełnia dopiero przy v max.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Głodny Wiedzy » 7/10/2008, 10:04

Ja tam się nie obrażam :D ze tego typu opinie bo właśnie ze względu na przewidywalne zachowanie hondy się na nią zdecydowałem nie czuję się komfortowo na bardzo zrywnym motocyklu (oczywiście to subiektywne odczucia) Czyli kawasaki ogólnie jest przystosowana do sprintów o nie sprawdzaliśmy jak się to ma na wyższych przełożeniach a wtedy mogła by się ujawnić przewaga hondy? dziś pogoda słaba to zbadam filtr powietrza i wężyki.
Ostatnio edytowano 7/10/2008, 10:27 przez Głodny Wiedzy, łącznie edytowano 1 raz
F4 00'
Avatar użytkownika
Głodny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy

Postprzez PAJĄK1984 » 8/10/2008, 09:15

wiec kto mi odpowie (sam nie sprawdzilem) jak jest z tymi osiagami ???
w danych technicznych ze strony www.scigacz.pl jest podane ze CBR F4i z 2002 roku ma 2,9 sec do setki ......gdzies tam w postach wyczytalem ze zx6r ma 3,1 sec do setki ???? wiec jak jest z tym osiagami ??? to ze honda plynniej oddaje moc to wiem, to ze kawa jest bardziej agresywna to tez wiem no ale cyfry nie klamia, no chyba ze ktos boba strzeli w tych danych technicznych....... czy ktos mi to wyjasnij???? Eneasz co TY na to ?
PAJĄK1984
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez spazz » 8/10/2008, 09:24

a nie uwazasz ze 0,2 sekundy to naparwde malo i jak za slabo trzepniemasz maneta to kolega cie wyprzedzi? proponuje wymiane sprzetow na jedna rundke i sprawdzicie jak przyspieszacie
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez PAJĄK1984 » 8/10/2008, 10:11

no wiec mamy wszystko czarno na bialym, cyfry nie klamia....
spazz masz racje 0,2 sec to naprawde nie duzo i trzeba naprawde dobrze jezdzic zeby wycisnac z maszyny wszystko co moze ona dac, tylko denerwuja mnie posty niektorych ignorantow ze cebra jest mulowata itd... gdzie tu logika ???? skoro osiagi takie same tylko sposob oddawania mocy inny !
PAJĄK1984
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 8/7/2008, 20:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Głodny Wiedzy » 8/10/2008, 10:43

hehe bo jest "mułowata" już nią trochę jeżdżę i miałem okazje jeździć na innych moto. Takie subiektywne wrażenie odnoszę po swoich doświadczeniach. Ten mułowaty charakter przejawia się właśnie w odniesieniu do oddawania mocy. Choć i to może zgubić kogoś kto nie ma doświadczenia.
F4 00'
Avatar użytkownika
Głodny Wiedzy
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 17/6/2007, 22:36
Lokalizacja: okolice wawy

Postprzez spazz » 8/10/2008, 11:05

i tu mozemy zaczyc dyskusje sportowa szjesetka na pierwsze moto :D
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez SQ » 8/10/2008, 11:18

nie!!! proszę...
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr