Zobacz wątek - Uwaga! Pomóż lajkowi!
NAS Analytics TAG

Uwaga! Pomóż lajkowi!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Citek » 19/9/2008, 14:17

@gsxf~
no tak, standard :)

@k_e_i
przemknęła mi taka myśl, ale czy Kawa to dobry pomysł? no nie wiem... póki co forumowicze wybili mi sportowe moto. :) może i dobrze...

@slimakkr
oo również ciekawa opcja, tylko jak wspomniałem nie podobają mi się całkowite naked'y :|
Ostatnio edytowano 19/9/2008, 14:18 przez Citek, łącznie edytowano 1 raz
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03


Postprzez k_e_i » 19/9/2008, 14:17

takie sportowe jak ninja 250 byloby dla Ciebie w sam raz i wogole wydaje mi sie ze to najlepszy do nauki z tych wszystkich ktore pojawily sie w tym temacie
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań


Postprzez gsx_750_f » 19/9/2008, 14:19

nawet nowy ma prawo sie spierdzielić!!!!!!
250ccm :?: troche rowerowa pojemnosc , a i dzwięk z lekka jak komar.
no i serwis , nie wiem ile do takiej kawy.
do olejaków jest sporo częsci wrazie co , i palstków i wszystkiego i jest to w miare tanie.
Ostatnio edytowano 19/9/2008, 14:25 przez gsx_750_f, łącznie edytowano 2 razy
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Citek » 19/9/2008, 14:20

@k_e_i
mmm...czyli lepiej postawić na sportowy o mniejszej pojemności z salonu? A co byś proponował z Suzuki albo Hondy?

@gsx_750_f
też bym wolał póki co jajko niż sportową 250ccm.
Ostatnio edytowano 19/9/2008, 14:21 przez Citek, łącznie edytowano 1 raz
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez Kris2k » 19/9/2008, 14:21

Nie, Suzuki nie zaleca serwisu co 6tyÅ›. poprostu jakis czas temu wszystkie konstrukcje silnikow tak mialy.

Obecnie np. Fazer i nowy FZ6 ma luzy zaworowe az co 42tys. :!: ...olej zmienia sie co 12tys. az milo takim czyms jezdzic... a Ty chcesz kupic sobie taki (jak dla mnie) zlom... masakra... szkoda kasy na serwis.

Zadzwon do serwisu i zapytaj ile biora za regulacje luzow zaworowych w silniku R4 i R2... a jak pomysle ze trzeba to robic dwa razy w ciagu sezonu to az mnie skreca.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez k_e_i » 19/9/2008, 14:22

250 wcale nie jest rowerowa predkoscia! ja sie uczlem na NSR125 i bardzie sie z tego ciesze ze mialem to na pierwsze moto!i dla mnie predkosci kolo 140 km/h nie sa juz rowerowymi predkosciami, wiadomo ze ma prawo sie cos zepsuc ale zawsze w nowym jest mniejsze prawdopodobienstwo jakies awarii a i nalezy miec na uwadze fakt ze wyjechac czyms nowym z salonu to jest zaje..ste uczucie:) przynajmniej ja tak uwazam. No i nie ukrywajmy jest gwarancja:) Uwazam ze jest to naprawde dobra opcja na zeczecie przygody z motocyklami
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kris2k » 19/9/2008, 14:24

k_e_i... nie daj sie wciaganac w tak glupia dyskusje, dam sobie leb uciac ze serwis kawki 250 jest tanszy i w dodatku rzadszy niz tego gsx-f'a.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Citek » 19/9/2008, 14:24

@Kris2k
7-8 letnie moto to już złom? Bo starszego nie chcę kupić :)

btw. bardzo ładnie utrzymany GS500

@k_e_i
a co byś proponował z innych marek?
Ostatnio edytowano 19/9/2008, 14:26 przez Citek, łącznie edytowano 1 raz
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez gsx_750_f » 19/9/2008, 14:25

bandzior 400 moim zdaniem odpada.
ktos kiedyś napisał na forum i popieram , jest mało tego sprzetu , używka jest dorąbana , bo jak miał kolegów z wiekrzymi furami to starał sie za nimi nadązyc i manetka miała zakres ruchów od min do max.
nie polecam , mało części jest do tego
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Kris2k » 19/9/2008, 14:25

Citek napisał(a):@Kris2k
7-8 letnie moto to już złom? Bo starszego nie chcę kupić :)


jak popatrzec na technologie silnika to jak najbardziej, przeciez silnik wywodzi sie z lat 80'tych jak nie wczesniej
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez k_e_i » 19/9/2008, 14:26

Kris2k tez dam sobie za to glowe uciac ale niestety na tym forum jest duzo tego typu dyskusji prowadznych przez osoby ktore maja klapki na oczach. :) juz nie bede zabieral glosu w tym temacie zdanie swoje wyrazilem:)

ze stwierdzeniem zlom to troszke przesadzone no ale...
Avatar użytkownika
k_e_i
Świeżak
 
Posty: 87
Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Kris2k » 19/9/2008, 14:29

moje zdanie tez juz znacie... polemizowac nie ma sensu

fakt, slowo "zlom" to przesada, ale dobrze obrazuje to co chcialem wyrazic ;)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez gsx_750_f » 19/9/2008, 14:30

niech sie wywodzi nawet z epoki kamienia łupanego .
lepiej wyglada jak jakis fazer.
jak już to wolałbym horneta o 100razy ładniejszy niż fazer.
wejdz na www.stuntpoland.pl i popytaj sie o silnik "olejak"
zobaczysz co ci powiedzÄ…
tam sie wypowiedzą ludzie co robią z motorami zeczy które zwykłym ludką sie nie sniły i wiedzą do jakich granic można dorzynac olejaka.
a jak chcesz supertechnologie to kup statek kosmiczny :twisted:
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Citek » 19/9/2008, 14:31

Wniosek dla mnie z tej dyskusji jest taki, że jednak zakupię najprawdopodobniej GSXF'a lub Bandita, rocznik jak najmłodszy :)
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez gsx_750_f » 19/9/2008, 14:34

daje gwarancje że jakbyś dał fazera z 2001 i gsxf ten sam rok jakiemuś stunterowi i kazał je zajechać to suka by dłuzej wytrzymała
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez jot » 19/9/2008, 14:34

gsx_750_f co z tego, że lepiej wygląda ?

wyglÄ…d to rzecz subiektywna, podoba siÄ™ albo nie.

Fazer bije tą suze pod kazdym wzgledem jezeli chodzi o technologie i tyle. Nie ma co się sprzeczać bo to jest fakt.
Dodatkowo jest lżejszy od bandita, łatwiej sie manewruje, ma owiewke (pojeździj sobie w deszczu bez ;]) czyszczenie kurtki i moto jest o niebo łatwiejsze.

Nie namawiam oczywiście, ale imho to o wiele lepszy wybór niż bandit.

gsx ale o czym ty rozmawiasz? o stuntcie z czlowiekiem ktory wsiada na 1 moto ? proszÄ™ Cie..
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
jot
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Kris2k » 19/9/2008, 14:39

apropo... do Fazera (zarowno fzs600 jak i FZ6s) mozna dokupic boczne owiewki, robia sie wtedy z nich calkiem niezle sportowe motocykle (wzrokowo oczywiscie, bo widze ze wyglad ma duze znaczenie)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Citek » 19/9/2008, 14:40

@jot
Gsxf~ chwali swoje moto, ty swoje :D Wizualnie bardziej wolałbym GSX-F. Ale jeśli miałbym wybierać między Banditem a Fazerem to nie wiem. To prawda, że Yamaha jest droższa w utrzymaniu od Suzuki?

@kris2k
oO, to zmienia postać rzeczy - mógłbyś zapodać jakaś fotkę?

i jak z tym utrzymaniem? Suzuki vs. Yamaha?
Ostatnio edytowano 19/9/2008, 14:41 przez Citek, łącznie edytowano 1 raz
Citek
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03

Postprzez gsx_750_f » 19/9/2008, 14:41

może z tym wyglądem przesadziłem , bo fak ze wyglad jak wyglad , ale liczy sie wytrzymałość sprzetu.
fazerem nie jezdziłem , ale z tego co mi wiadomo tosilnik olejak jest produkowany od 84 roku.
był modyfikowany i w różnych odmianach jezdził w 10 różnych moto.
to prawda ze fazer jest lzejszy od gsxfa aż o prawie 40 kilo , ale bardzo dobrze sie prowadzi i trzyma w zakrętach
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Flow » 19/9/2008, 14:42

jot napisał(a):Fazer bije tą suze pod kazdym wzgledem jezeli chodzi o technologie i tyle. Nie ma co się sprzeczać bo to jest fakt.


dokladnie,poza tym gadasz o stunterch ktorzy w zupelnie inny sposob wykorzystuja motocykle i tez inaczej są urzytkowane niz kolega ktory kupuje to na 1sze moto, popieram jot'a ze to moto lepsze od gsxf i duzo wiecej osob na tym jezdzi,fajny motorek a w "jajko" 750 bym sie nie bawił,a moje osobiste zdanie na tenat wygladu jest w 100% za yamaha,a nie wielkiego oblanego plastikami suzi,owszem silnik tam byly dobre ale w ogolnym zastawienie yamaha wygrywa,badz obiektywny mimo iz posiadasz to moto i nie chwal ze jeste takie swietne,bo poprostu wprowadzasz swiezaka w bład.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê