Uwaga! Pomóż lajkowi!
Posty: 81
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
@gsxf~
no tak, standard
@k_e_i
przemknęła mi taka myśl, ale czy Kawa to dobry pomysł? no nie wiem... póki co forumowicze wybili mi sportowe moto.
może i dobrze...
@slimakkr
oo również ciekawa opcja, tylko jak wspomniałem nie podobają mi się całkowite naked'y
no tak, standard

@k_e_i
przemknęła mi taka myśl, ale czy Kawa to dobry pomysł? no nie wiem... póki co forumowicze wybili mi sportowe moto.

@slimakkr
oo również ciekawa opcja, tylko jak wspomniałem nie podobają mi się całkowite naked'y

Ostatnio edytowano 19/9/2008, 14:18 przez Citek, łącznie edytowano 1 raz
- Citek
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03
nawet nowy ma prawo sie spierdzielić!!!!!!
250ccm
troche rowerowa pojemnosc , a i dzwięk z lekka jak komar.
no i serwis , nie wiem ile do takiej kawy.
do olejaków jest sporo częsci wrazie co , i palstków i wszystkiego i jest to w miare tanie.
250ccm

no i serwis , nie wiem ile do takiej kawy.
do olejaków jest sporo częsci wrazie co , i palstków i wszystkiego i jest to w miare tanie.
Ostatnio edytowano 19/9/2008, 14:25 przez gsx_750_f, łącznie edytowano 2 razy
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
@k_e_i
mmm...czyli lepiej postawić na sportowy o mniejszej pojemności z salonu? A co byś proponował z Suzuki albo Hondy?
@gsx_750_f
też bym wolał póki co jajko niż sportową 250ccm.
mmm...czyli lepiej postawić na sportowy o mniejszej pojemności z salonu? A co byś proponował z Suzuki albo Hondy?
@gsx_750_f
też bym wolał póki co jajko niż sportową 250ccm.
Ostatnio edytowano 19/9/2008, 14:21 przez Citek, łącznie edytowano 1 raz
- Citek
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03
Nie, Suzuki nie zaleca serwisu co 6tyÅ›. poprostu jakis czas temu wszystkie konstrukcje silnikow tak mialy.
Obecnie np. Fazer i nowy FZ6 ma luzy zaworowe az co 42tys.
...olej zmienia sie co 12tys. az milo takim czyms jezdzic... a Ty chcesz kupic sobie taki (jak dla mnie) zlom... masakra... szkoda kasy na serwis.
Zadzwon do serwisu i zapytaj ile biora za regulacje luzow zaworowych w silniku R4 i R2... a jak pomysle ze trzeba to robic dwa razy w ciagu sezonu to az mnie skreca.
Obecnie np. Fazer i nowy FZ6 ma luzy zaworowe az co 42tys.

Zadzwon do serwisu i zapytaj ile biora za regulacje luzow zaworowych w silniku R4 i R2... a jak pomysle ze trzeba to robic dwa razy w ciagu sezonu to az mnie skreca.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
250 wcale nie jest rowerowa predkoscia! ja sie uczlem na NSR125 i bardzie sie z tego ciesze ze mialem to na pierwsze moto!i dla mnie predkosci kolo 140 km/h nie sa juz rowerowymi predkosciami, wiadomo ze ma prawo sie cos zepsuc ale zawsze w nowym jest mniejsze prawdopodobienstwo jakies awarii a i nalezy miec na uwadze fakt ze wyjechac czyms nowym z salonu to jest zaje..ste uczucie:) przynajmniej ja tak uwazam. No i nie ukrywajmy jest gwarancja:) Uwazam ze jest to naprawde dobra opcja na zeczecie przygody z motocyklami
-
k_e_i - Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
- Lokalizacja: Poznań
bandzior 400 moim zdaniem odpada.
ktos kiedyś napisał na forum i popieram , jest mało tego sprzetu , używka jest dorąbana , bo jak miał kolegów z wiekrzymi furami to starał sie za nimi nadązyc i manetka miała zakres ruchów od min do max.
nie polecam , mało części jest do tego
ktos kiedyś napisał na forum i popieram , jest mało tego sprzetu , używka jest dorąbana , bo jak miał kolegów z wiekrzymi furami to starał sie za nimi nadązyc i manetka miała zakres ruchów od min do max.
nie polecam , mało części jest do tego
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
Citek napisał(a):@Kris2k
7-8 letnie moto to już złom? Bo starszego nie chcę kupić
jak popatrzec na technologie silnika to jak najbardziej, przeciez silnik wywodzi sie z lat 80'tych jak nie wczesniej
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kris2k tez dam sobie za to glowe uciac ale niestety na tym forum jest duzo tego typu dyskusji prowadznych przez osoby ktore maja klapki na oczach.
juz nie bede zabieral glosu w tym temacie zdanie swoje wyrazilem:)
ze stwierdzeniem zlom to troszke przesadzone no ale...

ze stwierdzeniem zlom to troszke przesadzone no ale...
-
k_e_i - Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 5/5/2008, 08:14
- Lokalizacja: Poznań
niech sie wywodzi nawet z epoki kamienia łupanego .
lepiej wyglada jak jakis fazer.
jak już to wolałbym horneta o 100razy ładniejszy niż fazer.
wejdz na www.stuntpoland.pl i popytaj sie o silnik "olejak"
zobaczysz co ci powiedzÄ…
tam sie wypowiedzą ludzie co robią z motorami zeczy które zwykłym ludką sie nie sniły i wiedzą do jakich granic można dorzynac olejaka.
a jak chcesz supertechnologie to kup statek kosmiczny
lepiej wyglada jak jakis fazer.
jak już to wolałbym horneta o 100razy ładniejszy niż fazer.
wejdz na www.stuntpoland.pl i popytaj sie o silnik "olejak"
zobaczysz co ci powiedzÄ…
tam sie wypowiedzą ludzie co robią z motorami zeczy które zwykłym ludką sie nie sniły i wiedzą do jakich granic można dorzynac olejaka.
a jak chcesz supertechnologie to kup statek kosmiczny

- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
gsx_750_f co z tego, że lepiej wygląda ?
wyglÄ…d to rzecz subiektywna, podoba siÄ™ albo nie.
Fazer bije tą suze pod kazdym wzgledem jezeli chodzi o technologie i tyle. Nie ma co się sprzeczać bo to jest fakt.
Dodatkowo jest lżejszy od bandita, łatwiej sie manewruje, ma owiewke (pojeździj sobie w deszczu bez ;]) czyszczenie kurtki i moto jest o niebo łatwiejsze.
Nie namawiam oczywiście, ale imho to o wiele lepszy wybór niż bandit.
gsx ale o czym ty rozmawiasz? o stuntcie z czlowiekiem ktory wsiada na 1 moto ? proszÄ™ Cie..
wyglÄ…d to rzecz subiektywna, podoba siÄ™ albo nie.
Fazer bije tą suze pod kazdym wzgledem jezeli chodzi o technologie i tyle. Nie ma co się sprzeczać bo to jest fakt.
Dodatkowo jest lżejszy od bandita, łatwiej sie manewruje, ma owiewke (pojeździj sobie w deszczu bez ;]) czyszczenie kurtki i moto jest o niebo łatwiejsze.
Nie namawiam oczywiście, ale imho to o wiele lepszy wybór niż bandit.
gsx ale o czym ty rozmawiasz? o stuntcie z czlowiekiem ktory wsiada na 1 moto ? proszÄ™ Cie..
"You`re an accident waiting to happen" | | http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M961749 | ______ | fzs 600
- jot
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 10/6/2008, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa
apropo... do Fazera (zarowno fzs600 jak i FZ6s) mozna dokupic boczne owiewki, robia sie wtedy z nich calkiem niezle sportowe motocykle (wzrokowo oczywiscie, bo widze ze wyglad ma duze znaczenie)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
@jot
Gsxf~ chwali swoje moto, ty swoje
Wizualnie bardziej wolałbym GSX-F. Ale jeśli miałbym wybierać między Banditem a Fazerem to nie wiem. To prawda, że Yamaha jest droższa w utrzymaniu od Suzuki?
@kris2k
oO, to zmienia postać rzeczy - mógłbyś zapodać jakaś fotkę?
i jak z tym utrzymaniem? Suzuki vs. Yamaha?
Gsxf~ chwali swoje moto, ty swoje

@kris2k
oO, to zmienia postać rzeczy - mógłbyś zapodać jakaś fotkę?
i jak z tym utrzymaniem? Suzuki vs. Yamaha?
Ostatnio edytowano 19/9/2008, 14:41 przez Citek, łącznie edytowano 1 raz
- Citek
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 18/9/2008, 15:03
może z tym wyglądem przesadziłem , bo fak ze wyglad jak wyglad , ale liczy sie wytrzymałość sprzetu.
fazerem nie jezdziłem , ale z tego co mi wiadomo tosilnik olejak jest produkowany od 84 roku.
był modyfikowany i w różnych odmianach jezdził w 10 różnych moto.
to prawda ze fazer jest lzejszy od gsxfa aż o prawie 40 kilo , ale bardzo dobrze sie prowadzi i trzyma w zakrętach
fazerem nie jezdziłem , ale z tego co mi wiadomo tosilnik olejak jest produkowany od 84 roku.
był modyfikowany i w różnych odmianach jezdził w 10 różnych moto.
to prawda ze fazer jest lzejszy od gsxfa aż o prawie 40 kilo , ale bardzo dobrze sie prowadzi i trzyma w zakrętach
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
jot napisał(a):Fazer bije tą suze pod kazdym wzgledem jezeli chodzi o technologie i tyle. Nie ma co się sprzeczać bo to jest fakt.
dokladnie,poza tym gadasz o stunterch ktorzy w zupelnie inny sposob wykorzystuja motocykle i tez inaczej są urzytkowane niz kolega ktory kupuje to na 1sze moto, popieram jot'a ze to moto lepsze od gsxf i duzo wiecej osob na tym jezdzi,fajny motorek a w "jajko" 750 bym sie nie bawił,a moje osobiste zdanie na tenat wygladu jest w 100% za yamaha,a nie wielkiego oblanego plastikami suzi,owszem silnik tam byly dobre ale w ogolnym zastawienie yamaha wygrywa,badz obiektywny mimo iz posiadasz to moto i nie chwal ze jeste takie swietne,bo poprostu wprowadzasz swiezaka w bład.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Posty: 81
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości