HONDA CBR 1000F - co o nim sÄ…dzicie.
Posty: 19
• Strona 1 z 1
HONDA CBR 1000F - co o nim sÄ…dzicie.
Witam.
Mam pytanie do bardziej zaawansowanych użytkowników (może właśnie Hondy CBR 1000F), co sądzicie o tym motocyklu, jakie są jego mocne i słabe strony, jakie zużycie paliwa, osiągi ... czy jest to dobty motor do turystyki i do miasta.
Nie wiele jest info o tym modelu i dlatego pytam u "źródła".
Za wszystkie cenne odpowiedzi dziękuje.
Pozdrawiam
Bart.
Mam pytanie do bardziej zaawansowanych użytkowników (może właśnie Hondy CBR 1000F), co sądzicie o tym motocyklu, jakie są jego mocne i słabe strony, jakie zużycie paliwa, osiągi ... czy jest to dobty motor do turystyki i do miasta.
Nie wiele jest info o tym modelu i dlatego pytam u "źródła".
Za wszystkie cenne odpowiedzi dziękuje.
Pozdrawiam
Bart.
- Bart
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 13/11/2005, 19:29
- MATI.smg
- Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19
- marcinbig
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 1/1/2006, 14:47
Zna ktoÅ› niemiecki.
Dane dotyczą gażnika
Vergaser
Bauart/ Lufttrichterquerschnitt: KEIHIN VG/38,5 mm
Kennummer: VG80A
anfängliche
Öffnung der Gemischregulierschraube: 2 Umdrehungen heraus
Schwimmerstand: 9 mm
Drosselklappendurchmesser: 38,5 mm
Leerlaufdüse: #38
Hauptdüse: #120 mm
Venturidurchmesser: Primaär: 11,6 mm/ Sekundär: 35,6 mm
Dane dotyczą gażnika
Vergaser
Bauart/ Lufttrichterquerschnitt: KEIHIN VG/38,5 mm
Kennummer: VG80A
anfängliche
Öffnung der Gemischregulierschraube: 2 Umdrehungen heraus
Schwimmerstand: 9 mm
Drosselklappendurchmesser: 38,5 mm
Leerlaufdüse: #38
Hauptdüse: #120 mm
Venturidurchmesser: Primaär: 11,6 mm/ Sekundär: 35,6 mm
- marcinbig
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 1/1/2006, 14:47
to mniej wiecej tak
Gaźnik
Sposób budowania / przekrój lejka powietrzny : KEIHIN VG / 38, 5 mm
Kennummer : VG80A
Początkowy otwarcie śruby uporządkowania mieszaniny : 2 obroty z wewnątrz
Błyskotki pływaka : 9 mm
średnica dławików : 38, 5 mm
Dysza biegu jałowego : # 38
Dysza główna : # 120 mm
Venturidurchmesser : Primaär : 11, 6 mm / drugorzędnie : 35, 6 mm
to bedzie tamk mniej wiecej
Gaźnik
Sposób budowania / przekrój lejka powietrzny : KEIHIN VG / 38, 5 mm
Kennummer : VG80A
Początkowy otwarcie śruby uporządkowania mieszaniny : 2 obroty z wewnątrz
Błyskotki pływaka : 9 mm
średnica dławików : 38, 5 mm
Dysza biegu jałowego : # 38
Dysza główna : # 120 mm
Venturidurchmesser : Primaär : 11, 6 mm / drugorzędnie : 35, 6 mm
to bedzie tamk mniej wiecej
Kawasaki GPX 750R
-
Logum - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 14/9/2005, 17:37
- Lokalizacja: Ciechanowiec
Acha
bo właśnie chce wyregulować gażniki w cbr ale nierozumie tych danych
jakie dane są potrzebne do regulacji (kiedyś jak miałem MZ 250 to
potrzebowałem tylko poziom paliwa w komorze pływakowej i ilość obrotów odkręcenia śruby biegu jałowego) nic więcej nietrzeba było robić jak chciało się wyregulować gażnik.
Jak w hondzie przeprowadza się regulacje gażników
bo właśnie chce wyregulować gażniki w cbr ale nierozumie tych danych
jakie dane są potrzebne do regulacji (kiedyś jak miałem MZ 250 to
potrzebowałem tylko poziom paliwa w komorze pływakowej i ilość obrotów odkręcenia śruby biegu jałowego) nic więcej nietrzeba było robić jak chciało się wyregulować gażnik.
Jak w hondzie przeprowadza się regulacje gażników
- marcinbig
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 1/1/2006, 14:47
duża, ciężka, nudna balia... Cool
zapomniales dodać ze na parkingu trzeba byc king kongiem zeby to jakos ustawic albo chociaz utzymac w pionie promień zawracania jest gigantyczny a na dodatek jak sie trafi troche piachu to gleba prawiebankowa zawieszenie zbyt miękkie i zeby bylo tego malo tragicznie reaguje na zły dobór opon mało pali ale napinacz rozrządu jest wadliwy a jeśli chodzi o to czy nadaje się dla początkujących to bardziej polecałbym R1
-
PajÄ…k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości