Zobacz wątek - zlapalem gume - co dalej?
NAS Analytics TAG

zlapalem gume - co dalej?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Junior59 » 4/7/2008, 18:09

Przyznam wam sie że nie wiem co to jest monowahacz napinacz łańcucha wiem
zębatka wiem
a co to jest ten monowahacz bo w necie nic o tym nie ma?
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem


Postprzez Tomek00 » 4/7/2008, 21:03

pchac i płakac :lol:
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz


Postprzez YZF R1 » 4/7/2008, 21:34

Junior59 napisał(a):Przyznam wam sie że nie wiem co to jest monowahacz napinacz łańcucha wiem
zębatka wiem
a co to jest ten monowahacz bo w necie nic o tym nie ma?


Monowahacz to wahacz jednostronny zwany niekiedy "banan" który nie ma możliwości ustawienia i regulacji stąd "mono" koło przykręcane jest z jednej strony.
Załączniki
1.jpg
1.jpg (87.93 KiB) Przeglądane 2620 razy
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Junior59 » 4/7/2008, 21:38

YZF R1 napisał(a):
Monowahacz to wahacz jednostronny zwany niekiedy "banan" który nie ma możliwości ustawienia i regulacji stąd "mono" koło przykręcane jest z jednej strony.


Dzieki wielkie co do regulacij normalnego wachacza to co można tam raguliwać
Ps chce poszeżyc swoją wiedze:)
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez Tomek00 » 4/7/2008, 21:49

Zbieżnośc kół tak aby tylnie koło było równo ustawione po prostej względem przedniego koła ;)
ps. dajcie założycielowi tematu jakiś film instruktażowy "krok po kroku "
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz

Postprzez YZF R1 » 4/7/2008, 22:06

Junior59 napisał(a):
YZF R1 napisał(a):
Monowahacz to wahacz jednostronny zwany niekiedy "banan" który nie ma możliwości ustawienia i regulacji stąd "mono" koło przykręcane jest z jednej strony.


Dzieki wielkie co do regulacij normalnego wachacza to co można tam raguliwać
Ps chce poszeżyc swoją wiedze:)


Jasne masz prawo poszerzać swoją wiedzę, pytać cieszy nas bardzo że możemy pomóc i wyjaśnić terminy dla ciebie nie znane jak widzisz są osoby na tym forum które chętnie pomagają mnie już wyręczono co do ustawiania tylnej osi.... pozdrawiam :wink:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Junior59 » 4/7/2008, 22:34

jeszcze raz dzieki koledzy; senekkorzenna nic nie jest tak proste jak sie wydaje a przeważnie jak ktos to robi 1 raz ale człowiek uczy sie na własnych błedach jak nie spróbuje sam to sie nigdy nie nauczy ja nie chce być jakimś fachowcem i sam rozbierać i składać silniki ale chociaż podstawy wypada wiedziec
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez mar111cin » 5/7/2008, 10:08

pamiętaj tylko że najpierw naciągasz łańcuch i jak już masz naciągnięty, to wtedy operujesz tylko drugim napinaczem i centrujesz koło.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Junior59 » 6/7/2008, 14:23

mar111cin napisał(a):pamiętaj tylko że najpierw naciągasz łańcuch i jak już masz naciągnięty, to wtedy operujesz tylko drugim napinaczem centrujesz koło.

czyli ? jaki to jest 2 napinacz i od czego on jest bo ja wiem tylko o jednym napinaczu łancuch a 2 nie wiem ?
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
Junior59
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 17/3/2008, 22:36
Lokalizacja: nie wiem

Postprzez mar111cin » 6/7/2008, 15:48

po drugiej stronie wahacza.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez simonw » 6/7/2008, 16:16

Klasyczny wahacz ma 2 czesci, dwie rury na ktorych osadzone jest kolo. Prawda?

Jak patrzysz od tylu na moto, masz lewa i prawa strone i os ktora wystaje z obu stron. Najpierw po lewej napinasz lancuch, blokujesz ta czesc osi i przenosisz sie na prawa strone i wtedy tam dociagasz tak by kolo bylo proste i mialo taka sama odleglosc od obu czesci wahacza. Kontrujesz, zapinasz nakretki - jezdziesz parenascie m, sprawdzasz naciag - poprawiasz - i juz mozesz zrobic ~500km ;)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez wiklad » 6/7/2008, 21:29

Ja akurat w moto dzisiaj koło ściągałem, bo najechałem na śrubę :/. Skoro ja sobie dałem radę ze 150kg motocyklem bez centralnej nóżki (postawiłem go karterem na krzesło) to ty ze skuterem na 100% sobie poradzisz :D

Zdjęte koło daj do wulkanizacji (najczęściej kasują 20zł), bo nie ma sensu się z tym bawić - oni mają łyżki do zdejmowania opon i problem z głowy.
Yamaha TeTetka Szyćsetka -> to już przeszłość......w oczekiwaniu na kolejne moto :D

Obrazek
Avatar użytkownika
wiklad
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 19/6/2007, 21:52
Lokalizacja: Trzebiatów /Szczecin

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr