Kontrolka na blacie
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kontrolka na blacie
W mojej hondzie cbr 600 f3 nie działa mi ta kontrolka co pokazuje ze jest luz (neutral). jak zaczynam jezdzic to ona swieci ale potem juz nie mimo ze jest luz. czasem jak sie jakos przechyli moto na bok na luzie to cos zaswieci... od czego to moze byc, gdzie szukac przyczyny? O i jeszcze mi sie ten dolny licznik nie kreci, utknal mi na 000 i nie idzie do przodu ;/ da sie to jakos naprawic? pozdrawiam i czekam na pomoc
- djshave
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 7/4/2008, 11:28
czyli tak jakby był na biegu, może coś z czujnikiem, kablami...
jeżeli chodzi o niedziałające kontrolki w f3 przynajmniej w mojej był uszkodzone/skorodowane ścieszki w laminacie za zegarami
jeżeli chodzi o niedziałające kontrolki w f3 przynajmniej w mojej był uszkodzone/skorodowane ścieszki w laminacie za zegarami
-
Ragnos - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 29/6/2006, 09:23
- Lokalizacja: Poznań
-
Ragnos - Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 29/6/2006, 09:23
- Lokalizacja: Poznań
Jakby cos, przetlumacze Ci.
Napiecie zasilajace, poprzez bezpiecznik (11) plynie zyla zarowno do kontrolki biegu jalowego jak i do kontrolki stopki.
Jak tusze LG/R to LightGreen/Red a Y/Bl to Yellow/Black, tak wiec interesuje Cie przewod w kolorze JasnoZielono-Czerwonym.
Jak widzisz, sam NeutralSwitch, czyli stycznik biegu jalowego, masuje JasnoZielono-Czerwony i dalej wyprowadza Zielonym przewodem do masy. Tak wiec musialbys sie przyjzec temu kablowi (znalezc w wiazce) czy nie jest przetarty badz nadlamany (wtedy podskakujac na dziurach dzialalby badz nie). Sam stycznik takze posiada (wedle schematu) przewod, chociaz to dziwne, bo moglby masowac na blok silnika (ktory jest uziemiany do ramy), ale widac ze jest jasno zielony przewod od samego stycznika. Uwazaj na haczyk jakim jest Zielono/Czerowny ktory odpowiada za gaszenie silnika. Zauwaz ze zbiegaja sie w skrzyni, JasnoZielono-Czerowny i Zielono-Czerwony, wiec sie nie machnij.
Coz, wiecej ze schematu Ci nie powiem (nie wiem jak zrealizowany jest sam czujnik, zapewne gdzies na mechanizmie zmiany i moze to byc kontaktron - acz niekoniecznie). Zakladajac iz jest to kontaktron, mogl zmienic polozenie, badz magnes jest juz slaby i nie lapie go poprawnie. Jesli ktos ma wiedze jak dokladnie realizowany jest ten czujnik - coz, powinien powiedziec.
(licze na ElComendante)
Napiecie zasilajace, poprzez bezpiecznik (11) plynie zyla zarowno do kontrolki biegu jalowego jak i do kontrolki stopki.
Jak tusze LG/R to LightGreen/Red a Y/Bl to Yellow/Black, tak wiec interesuje Cie przewod w kolorze JasnoZielono-Czerwonym.
Jak widzisz, sam NeutralSwitch, czyli stycznik biegu jalowego, masuje JasnoZielono-Czerwony i dalej wyprowadza Zielonym przewodem do masy. Tak wiec musialbys sie przyjzec temu kablowi (znalezc w wiazce) czy nie jest przetarty badz nadlamany (wtedy podskakujac na dziurach dzialalby badz nie). Sam stycznik takze posiada (wedle schematu) przewod, chociaz to dziwne, bo moglby masowac na blok silnika (ktory jest uziemiany do ramy), ale widac ze jest jasno zielony przewod od samego stycznika. Uwazaj na haczyk jakim jest Zielono/Czerowny ktory odpowiada za gaszenie silnika. Zauwaz ze zbiegaja sie w skrzyni, JasnoZielono-Czerowny i Zielono-Czerwony, wiec sie nie machnij.
Coz, wiecej ze schematu Ci nie powiem (nie wiem jak zrealizowany jest sam czujnik, zapewne gdzies na mechanizmie zmiany i moze to byc kontaktron - acz niekoniecznie). Zakladajac iz jest to kontaktron, mogl zmienic polozenie, badz magnes jest juz slaby i nie lapie go poprawnie. Jesli ktos ma wiedze jak dokladnie realizowany jest ten czujnik - coz, powinien powiedziec.
(licze na ElComendante)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Ja miałem taki przypadek z Erłanem moim motocykl odebrałem po przeglądzie wszystko cacy podjezdzam pod garaz wbijam luz słusze i czuje ze jest luz a kontrola "zgon" puszczam sprzęgło stoi nie ciągnie otwieram nóżke boczną i silnik gaśnie.... więc nawrotka do servisu Yamaha mój ulubiony mechanik który servisuje mi szczotke bo tylko jemu pozwalam dotykac mojej Eruni stwierdził że to tylko wysunięty kabelek gdzieś od spodu. i tu nie okręsle ci dokłednie gdzie nie przy samej nóżce. od spodu silnika przy wachaczu moto musiało trafic na podnośnik bo ciężko tam ręke wsadzić poszperaj tam i sprawdź wszystkie kable, sądze że kable przy liczniku tudzież na kostakch odpadają ale je też mozesz sprawdzić.... i sprawdź kable przy klamce sprzęgła czy nie są wysunięte.... ale ja obstawiam to co ja miałem.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości