Zobacz wątek - jaki silnik?
NAS Analytics TAG

jaki silnik?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

jaki silnik?

Postprzez Driver of truck » 1/6/2008, 21:22

Witam wszystkich!

Jestem wielkim miłośnikiem motorów, w młodości jeździłem mz 250 a teraz dddłłłuuugggooo nie miałem żadnego jednośladu. Mam zamiar kupić do 20tyś hondę CBR, ale podobają mi się również VTR.
Mniemam że te drugie mają silnik w układzie "V".

Moje pytanie do was jako fachowców (debeściaków) w tej dziedzinie brzmi:

- jakie różnice w jeździe, ( prędkościach, przyspieszeniach ), serwisie, naprawie, utrzymaniu, wytrzymałości, itd, itp są w opisanych przeze mnie silnikach i wyposażonych w nie motorach. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź
pozdrawiam i życzę szerokości ____________piachu
PIACHU
Driver of truck
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 31/5/2008, 13:25
Lokalizacja: węgorzewo


Postprzez greddy » 1/6/2008, 21:26

wiesz, tylko podaj bardziej dokladne dane o motocyklach , ktore chcesz.tzn jaka cbre, jaka vtre.
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach


Postprzez melvin » 1/6/2008, 21:34

chodzi ci o różnicę między silnikami V a r4?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Driver of truck » 1/6/2008, 21:38

melvin napisał(a):chodzi ci o różnicę między silnikami V a r4?


dokładnie :!: a przy okazji może coś o motorach :?: :lol:
PIACHU
Driver of truck
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 31/5/2008, 13:25
Lokalizacja: węgorzewo

Postprzez Grubas » 1/6/2008, 21:55

Silniki V są węższe i motocykle z nimi lepiej się czują w miejskiej jeździe.

Jeśli dłuuugo nie jeździłeś to czuj się jak prawie świeżak.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez greddy » 1/6/2008, 21:58

v-ki lepiej sie zbieraja w dolnym zakresie obrotow.nie musisz w nich krecic silnika na "czerwone pole".
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez melvin » 1/6/2008, 22:04

no i ten ich dźwięk :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez greddy » 1/6/2008, 22:05

bierz vtra i dolaczaj do milosnikow v-ek :D
brak motywacji do życia...
Avatar użytkownika
greddy
Stały bywalec
 
Posty: 1081
Dołączył(a): 16/5/2008, 17:43
Lokalizacja: płn-zach

Postprzez numberuno » 2/6/2008, 22:56

Ja swojej R1 też nie muszę kręcić do wysokich obrotów. Od 2 tys daje bardzo przyzwoitego kopa w plecy. Różnice będziesz miał w dżwięku, i zestopniowaniu skrzyni biegów. Rzędówki mają długie biegi, V-ki o wiele krótsze, trzeba często wachlować biegami, a charakterystyka silnika i właśnie zestopniowanie skrzyni sprawia, że bardziej brutalnie oddają moc. Dają odczucie bardziej wściekłych od rzędówek, choć wcale ,lepiej nie jadą.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez spazz » 3/6/2008, 06:58

i do tego sie trzesa jak galareta. czasem lapki cierpna tz u mnie tak jest :D. jest jeszcze v4. moze vfr by ci podeszla?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez YZF R1 » 4/6/2008, 10:08

Witaj Ja ci polecam VTR tudzież RVT bo to to samo SP1, SP2. Tylko musisz liczyć się z tym ze jest to motocykl z krwi i kości sportowy. Moto jest bardzo wyjątkowe i mało spotykane, Ale moim zdnaime jest fantastyczne silnik pracuje kapitalnie jeszcze jak tarfisz sztukę ze sportowymi głośniejszymi tłumikami to już bajka. Popieram zdanie kolegów że V-ki w dolnym zakresie oddają troszkę inaczej moc, i faktycznie biegi są krótsze ale dźwiek jest bezcenny... Ja raczej nie polecam CBR choć nic do nich nie mam ale jeśli miałbym kupić V-kę to tylko VTR SP1,2 bądź Suzuki TL1000R nie S ale z tym kiepsko w Polsce. Trafić zdrową sztuke graniczy z cudem. są jeszcze VTR Firestorem ale jest to bardziej miejski motocykli niż sportowy który nie ma takiego charakteru jak SP. Jesli zaś nie chcesz typowo sportowego moto to zamiast VTR Firestorm zdecydowanie polecam SV1000 również piękny motocykl dźwięk naprawdę niespotykany i ma jaja a nie jak firestorm... :wink:

Jeśli chodzi o V-ki to masz wybór: :?:

Honda VTR RVT SP1, SP2 1000 Bardzo Polecam
Honda VTR Firestorm 1000
Honda VTR 750/800
Suzuki TL1000R Bardzo Polecam
Suzuki TL1000S
Suzuki SV1000,650 Bardzo Polecam szczególnie 1000 ma kopa

masz tu 2 przykładowe ogłoszenia z VTR zobacz jaka ona jest śliczna i wyjątkowa zerknij też na YOUTUBE i zobacz jak pracuje silnik z głośnymi tłumikami naprawdę muzka dla uszu

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M756251

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M593048
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez YZF R1 » 4/6/2008, 15:00

dr.artur napisał(a):rsv 1000 zapomnieli


Hehe nie nie zapomnieli ale Aprielie i Dukaty raczej nie polecam, :? pomimo ze są stosunkowo tanie na rynku wtórnym. Dla mnie osobiście 916 czy 748 bo te bardziej mi się podobają niż 749 czy ST2 są ładne, mają fajna linię ale praca silnika no wybacz nie trawie..... jak śruby w puszce. Nie chce nikogo urazicz szczególnie właścicieli Dukatów i Aprilii ale jakoś praca silnika i sound z tłumików mnie odstarsza niź zachęca. Dla mnie V-ka z jajami to VTR SP, TL1000R i SV1000 i dlatego poleciłem te motocykle bo świetnie pracuje silnik są żywotne i bardzo mi się podobają. jest jeszcze wiele v-ek o których nie zapominam ale to nie to co te 3 motocykle a głównie VTR bo to mój lider jeśli chodzi o V :twisted:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez YZF R1 » 4/6/2008, 23:51

dr.artur napisał(a):a jezdzisz r1 ???


Tak :D
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez YZF R1 » 5/6/2008, 09:00

Dlatego R1 a nie VTR bo od zawsze chciałem mieć R1 dla mnie jest to motocykl idealny nie będe pisał o designie czy innych rzeczach dla mnie ten model RN09 to ideał w każdym calu mogłem kupić RN012 bo zmieścił bym się finasowo ale jednak to model 2002/2003 ma to coś! zaś VTR hmmm to taki motocykl który bym chciał miec jako 2. jest na drugim miejscu po R1 zaś z V-ek na pierwszym :wink:

SP1 i SP2 to to samo kwestia roczników SP1 było produkowane jako pierwsze nie powiem ci dokładnie roczników chyba 99-01 a SP2 od 02 ale nie jestem pewien co do lat produkcji, i oczywiście kilka detali zmieniono głównie mechanicznych bo wizualnie to odbicie lustrzane... :D
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez icid » 5/6/2008, 14:09

Po długiej przerwie lepiej szukaj cbr. V-ki dość dziko oddają moc co przy twoim doświadczeniu może okazać sie zgubne :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na gr