jaki silnik?
Posty: 18
• Strona 1 z 1
jaki silnik?
Witam wszystkich!
Jestem wielkim miłośnikiem motorów, w młodości jeździłem mz 250 a teraz dddłłłuuugggooo nie miałem żadnego jednośladu. Mam zamiar kupić do 20tyś hondę CBR, ale podobają mi się również VTR.
Mniemam że te drugie mają silnik w układzie "V".
Moje pytanie do was jako fachowców (debeściaków) w tej dziedzinie brzmi:
- jakie różnice w jeździe, ( prędkościach, przyspieszeniach ), serwisie, naprawie, utrzymaniu, wytrzymałości, itd, itp są w opisanych przeze mnie silnikach i wyposażonych w nie motorach. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź
pozdrawiam i życzę szerokości ____________piachu
Jestem wielkim miłośnikiem motorów, w młodości jeździłem mz 250 a teraz dddłłłuuugggooo nie miałem żadnego jednośladu. Mam zamiar kupić do 20tyś hondę CBR, ale podobają mi się również VTR.
Mniemam że te drugie mają silnik w układzie "V".
Moje pytanie do was jako fachowców (debeściaków) w tej dziedzinie brzmi:
- jakie różnice w jeździe, ( prędkościach, przyspieszeniach ), serwisie, naprawie, utrzymaniu, wytrzymałości, itd, itp są w opisanych przeze mnie silnikach i wyposażonych w nie motorach. Będę wdzięczny za każdą odpowiedź
pozdrawiam i życzę szerokości ____________piachu
PIACHU
- Driver of truck
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/5/2008, 13:25
- Lokalizacja: węgorzewo
melvin napisał(a):chodzi ci o różnicę między silnikami V a r4?
dokładnie



PIACHU
- Driver of truck
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 31/5/2008, 13:25
- Lokalizacja: węgorzewo
Ja swojej R1 też nie muszę kręcić do wysokich obrotów. Od 2 tys daje bardzo przyzwoitego kopa w plecy. Różnice będziesz miał w dżwięku, i zestopniowaniu skrzyni biegów. Rzędówki mają długie biegi, V-ki o wiele krótsze, trzeba często wachlować biegami, a charakterystyka silnika i właśnie zestopniowanie skrzyni sprawia, że bardziej brutalnie oddają moc. Dają odczucie bardziej wściekłych od rzędówek, choć wcale ,lepiej nie jadą.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Witaj Ja ci polecam VTR tudzież RVT bo to to samo SP1, SP2. Tylko musisz liczyć się z tym ze jest to motocykl z krwi i kości sportowy. Moto jest bardzo wyjątkowe i mało spotykane, Ale moim zdnaime jest fantastyczne silnik pracuje kapitalnie jeszcze jak tarfisz sztukę ze sportowymi głośniejszymi tłumikami to już bajka. Popieram zdanie kolegów że V-ki w dolnym zakresie oddają troszkę inaczej moc, i faktycznie biegi są krótsze ale dźwiek jest bezcenny... Ja raczej nie polecam CBR choć nic do nich nie mam ale jeśli miałbym kupić V-kę to tylko VTR SP1,2 bądź Suzuki TL1000R nie S ale z tym kiepsko w Polsce. Trafić zdrową sztuke graniczy z cudem. są jeszcze VTR Firestorem ale jest to bardziej miejski motocykli niż sportowy który nie ma takiego charakteru jak SP. Jesli zaś nie chcesz typowo sportowego moto to zamiast VTR Firestorm zdecydowanie polecam SV1000 również piękny motocykl dźwięk naprawdę niespotykany i ma jaja a nie jak firestorm...
Jeśli chodzi o V-ki to masz wybór:
Honda VTR RVT SP1, SP2 1000 Bardzo Polecam
Honda VTR Firestorm 1000
Honda VTR 750/800
Suzuki TL1000R Bardzo Polecam
Suzuki TL1000S
Suzuki SV1000,650 Bardzo Polecam szczególnie 1000 ma kopa
masz tu 2 przykładowe ogłoszenia z VTR zobacz jaka ona jest śliczna i wyjątkowa zerknij też na YOUTUBE i zobacz jak pracuje silnik z głośnymi tłumikami naprawdę muzka dla uszu
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M756251
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M593048

Jeśli chodzi o V-ki to masz wybór:

Honda VTR RVT SP1, SP2 1000 Bardzo Polecam
Honda VTR Firestorm 1000
Honda VTR 750/800
Suzuki TL1000R Bardzo Polecam
Suzuki TL1000S
Suzuki SV1000,650 Bardzo Polecam szczególnie 1000 ma kopa
masz tu 2 przykładowe ogłoszenia z VTR zobacz jaka ona jest śliczna i wyjątkowa zerknij też na YOUTUBE i zobacz jak pracuje silnik z głośnymi tłumikami naprawdę muzka dla uszu
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M756251
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M593048
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
dr.artur napisał(a):rsv 1000 zapomnieli
Hehe nie nie zapomnieli ale Aprielie i Dukaty raczej nie polecam,


-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Dlatego R1 a nie VTR bo od zawsze chciałem mieć R1 dla mnie jest to motocykl idealny nie będe pisał o designie czy innych rzeczach dla mnie ten model RN09 to ideał w każdym calu mogłem kupić RN012 bo zmieścił bym się finasowo ale jednak to model 2002/2003 ma to coś! zaś VTR hmmm to taki motocykl który bym chciał miec jako 2. jest na drugim miejscu po R1 zaś z V-ek na pierwszym
SP1 i SP2 to to samo kwestia roczników SP1 było produkowane jako pierwsze nie powiem ci dokładnie roczników chyba 99-01 a SP2 od 02 ale nie jestem pewien co do lat produkcji, i oczywiście kilka detali zmieniono głównie mechanicznych bo wizualnie to odbicie lustrzane...

SP1 i SP2 to to samo kwestia roczników SP1 było produkowane jako pierwsze nie powiem ci dokładnie roczników chyba 99-01 a SP2 od 02 ale nie jestem pewien co do lat produkcji, i oczywiście kilka detali zmieniono głównie mechanicznych bo wizualnie to odbicie lustrzane...

-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Po długiej przerwie lepiej szukaj cbr. V-ki dość dziko oddają moc co przy twoim doświadczeniu może okazać sie zgubne 

-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości