cos ten moj bandit slaby...
Posty: 39
• Strona 1 z 2 • 1, 2
cos ten moj bandit slaby...
jak w temacie. mam bandita 600 z 2003 roku. dzis chcialem se troszke szybciej nim pojezdzic i na fajnej drodze odkrecam matetke i czekam co sie bedzie dzialo. wlasnie czekam i czekam i czekam i nic. wskazowka zatrzymala sie na 150 km\h i koniec. ostatni bieg okolo 7000-8000 obrotow. maszyna nie dymi na czarno ani nic z niej nie cieknie. kumpel ma ten sam rocznik i ten sam model mowi mi ze jego ma wiecej mocy ba nawet moj stary jak go czasem dosiada kreci nosem. ma ktorys z szanownych kolegow i kolezanek jakies sugestie? bede wdzieczny. pozdroszejset
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
Bunny napisał(a):zębatki by nie urwały mu 80km/h
Zależy jakie Fireblade Ordiego jechał 160 po zmianie zębatek.. ale miał zębatki wielkości przysłowiowej pizzy hihihi







>Patol< 

-
HANS - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 718
- Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
- Lokalizacja: lubartów
ja powiem tak:
ja mam standardowe zebatki i na 2 biegu wykrecam 125 - 130 km/h na 6 biegu brzy 6000 obr/min mam 118 - 119 km/h i moim Banditem lecialem 220km/h. Oczywiscie mam Bandita 600 z 1999r.
ja mam standardowe zebatki i na 2 biegu wykrecam 125 - 130 km/h na 6 biegu brzy 6000 obr/min mam 118 - 119 km/h i moim Banditem lecialem 220km/h. Oczywiscie mam Bandita 600 z 1999r.
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
dr.artur napisał(a):po 1 jak masz ustawione gazniki i zawory po 2 ile bierze ci oleju z silnika a po 3 i najwazniejsze jakie masz przelozenie na zebatkach policz zeby z przodu i z tylu i napisz ile ich masz to moze byc przyczyna
przelozenia sa fabryczne i wszystkie zeby tez posiadaja. mam nadzieje ze to wina gaznikow...
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
motoman napisał(a):bo z wydechem to tam nic nie jest kombinowane?
a na nizszych biegach wkreca sie do redline'a ??
wydech nie jest fabryczny. co tez zauwazylem na koncu wydechu jakby zbieralo sie za duzo sadzy. wydaje mi sie ze moze mieszanka paliwowo-powietrzna ma nie ten tego sklad i nie nastepuije calkowite spalanie. mozliwe czy raczej bajki z mojej strony?
na nizszych biegach bez problemu do 10000-11000 sie wykreca
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
ad. ile bandit ma biegów?
ad2. czasem moto na 5 biegu ciagnie lepiej niz na 6 <6 jako nadbieg do utrzymywania predkosci a nie przyspieszania... a moto nie ma na tyle mocy zeby na 6 przyspieszac... ale w bandicie?? nie wiem...>
ad2. czasem moto na 5 biegu ciagnie lepiej niz na 6 <6 jako nadbieg do utrzymywania predkosci a nie przyspieszania... a moto nie ma na tyle mocy zeby na 6 przyspieszac... ale w bandicie?? nie wiem...>
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Zrobilem test specjalnie dla tego tematu i na moim motocyklu wyglada to nastepujaco
2 bieg - 130km/h
3 bieg - 170 km/h
4 bieg - 200km/h
5 bieg - 225km/h
6 bieg w zaleznosci od pochylenia do 200km/h
2 bieg - 130km/h
3 bieg - 170 km/h
4 bieg - 200km/h
5 bieg - 225km/h
6 bieg w zaleznosci od pochylenia do 200km/h
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
a może jest zwyczajnie zdławiony...na zachodzie robią to nawet bardzo konkretnym sprzetom. Nierealne zeby cacy sprzecik na max szedł 150km/h...przecież GS jedzie lepiej...zdławka albo taki ciekawy element w psychice:)Kolega po 2 tygodniach złapał się na tym ze przy ok.150km/h nie odwija manety, mimo ze był zawsze przekonany ze odwija-strach nie pozwalał czy co...potem już mu przeszło:)
W przypadku spazza to raczej to pierwsze:)
W przypadku spazza to raczej to pierwsze:)
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Kastrat
Witam,na 99% twierdzę że masz wersje zdławioną Niemcy sie w tym kochają.Nie wiem jak jest to zrobione w banditach mogą być tylko zwężki w króćcach gażnikowych ale moga też dojść do tego dysze i w najgorszym przypadku wałki rozrządu.Zadzwoń do jakiegoś serwisu ,zapytaj jak jest dławiony bandit jaki jest koszt części do oddławienia (czasem trzeba troche ich podejść)i wtedy kupic czy to króćce z Larssona a dysze w serwisie a wałki używane zależy jak z finansami u Ciebie.Pozdrawiam
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Posty: 39
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości