cos ten moj bandit slaby...
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Zrobilem test specjalnie dla tego tematu i na moim motocyklu wyglada to nastepujaco
2 bieg - 130km/h
3 bieg - 170 km/h
4 bieg - 200km/h
5 bieg - 225km/h
6 bieg w zaleznosci od pochylenia do 200km/h
2 bieg - 130km/h
3 bieg - 170 km/h
4 bieg - 200km/h
5 bieg - 225km/h
6 bieg w zaleznosci od pochylenia do 200km/h
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
a może jest zwyczajnie zdławiony...na zachodzie robią to nawet bardzo konkretnym sprzetom. Nierealne zeby cacy sprzecik na max szedł 150km/h...przecież GS jedzie lepiej...zdławka albo taki ciekawy element w psychice:)Kolega po 2 tygodniach złapał się na tym ze przy ok.150km/h nie odwija manety, mimo ze był zawsze przekonany ze odwija-strach nie pozwalał czy co...potem już mu przeszło:)
W przypadku spazza to raczej to pierwsze:)
W przypadku spazza to raczej to pierwsze:)
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Kastrat
Witam,na 99% twierdzę że masz wersje zdławioną Niemcy sie w tym kochają.Nie wiem jak jest to zrobione w banditach mogą być tylko zwężki w króćcach gażnikowych ale moga też dojść do tego dysze i w najgorszym przypadku wałki rozrządu.Zadzwoń do jakiegoś serwisu ,zapytaj jak jest dławiony bandit jaki jest koszt części do oddławienia (czasem trzeba troche ich podejść)i wtedy kupic czy to króćce z Larssona a dysze w serwisie a wałki używane zależy jak z finansami u Ciebie.Pozdrawiam
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
odgrzewam temat.
dalem sprzeta do kolesia ktory mi sprowadzal maszynke. powiedzial ze to nie ma bata zeby tak wolno szlo. wczoraj sie z kumplem na trasie spotkalem co ma b 6 s i loil mi dupsko az piszczalo. mam nadzieje ze koles ktory mi go sprzedawal zrobi cos z tymi gaznikami. bo ma je synchronizowac i czyscic. powiedzial ze sprawdzi zawory tez. obaczymy
dalem sprzeta do kolesia ktory mi sprowadzal maszynke. powiedzial ze to nie ma bata zeby tak wolno szlo. wczoraj sie z kumplem na trasie spotkalem co ma b 6 s i loil mi dupsko az piszczalo. mam nadzieje ze koles ktory mi go sprzedawal zrobi cos z tymi gaznikami. bo ma je synchronizowac i czyscic. powiedzial ze sprawdzi zawory tez. obaczymy
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
heh mi też GS więcej jak 150 km/h nie idzie ale to podobno wina pierścieni bo olej jeszcze żre jak szalony, na jesień odstawie go do serwisu Olka.( stwierdził że nawet jak żre olej to powinien iść te 180km/h ) więc chyba mam bloka jeszcze w innych miejscach zobaczymy...
Suzuki GS 500
-
morki jpg. - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
hmm zależy jakie blokady masz w sprzęcie i ile ich jest, pozatym trzeba się liczyć ze zmianami dysz w gażnikach i innych bajerach.(nie wiem jak jest w B6) Najlepiej jak sam z nim pogadasz. Daj znać to Ci numer podrzuce do niego.
Suzuki GS 500
-
morki jpg. - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 8/8/2006, 20:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
w sobote smigam do kumpla pod bielsko wiec chyba se do olka skrece zagadam co i jak
EDIT:
napisalem dzis maila do suzuki do warszawy. podalem co sie dzieje itd. pan mi odpisal ze mam wersje zdlawiona i nalezy wymienic 4 przepustnice w gazniku. co o tym sadzicie?
EDIT:
napisalem dzis maila do suzuki do warszawy. podalem co sie dzieje itd. pan mi odpisal ze mam wersje zdlawiona i nalezy wymienic 4 przepustnice w gazniku. co o tym sadzicie?
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości