Osiągi i paramety skuterów ścigaczy crrosów itd(50 i 125ccm)
Posty: 49
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Derbi Senda SM 125
Silnik: singiel, czterosuwowy
Rozruch: elektryczny rozrusznik
Chłodzenie: powietrzem
Gaźnik: Keihin 22mm
Sprzęgło: wielotarczowe
Hamulce: hydrauliczne, tarczowe; przód: 300m, tył: 220mm
Zawieszenie: przód: widelec teleskopowy Paoli 195mm, tył: monocross Paoli 170mm
Długość całkowita: 2085mm
Wysokość siedzenia: 870mm
Rozstaw kół: 1450mm
Masa: 123kg
Zbiornik paliwa: 7,5l
Komentarz: Motocykl praktycznie nie spotykany w Polsce, niewidoczny w internecie – ale jednak istnieje
Na zachodnich portalach ogłoszeniowych można znaleźć sporo egzemplarzy po atrakcyjnych cenach. Niedociągnięcia silnikowe – czyli czterosuw o małej mocy i chłodzeniu powietrzem – rekompensowane są przez dosyć dobry i markowy osprzęt. Poza tym dobre opinie zbierane przez młodszą siostrę Sendy – wersję 50cc, pozwalają na zaufanie w stosunku do 125`tki.
Husqvarna SM 125S
Silnik: singiel, dwusuwowy
Rozruch: kickstarter
Chłodzenie: cieczą, 2 chlodnice
Gaźnik: Dell`Orto 28 mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Hamulce: Brembo, hydrauliczne, tarczowe, zacisk pływający; przód: 260mm, tył: 220mm
Zawieszenie: przód: upside-down 260mm Marzocchi; tył: progresywne soft-damp 282mm Paioli z regulacją wstępną sprężyny
Długość całkowita: 2210mm
Wysokość siedzenia: 870mm
Rozstaw kól: 1470mm
Masa: 113,5 kg
Zbiornik paliwa: 9,5 l
Komentarz: Huska jest najdlużej seryjnie produkowanym supermoto w klasie 125cc. W sezonie 2006 przeszla gruntowny lifting. Nowe owiewki i malowania nadały jeszcze większej agresji temu motocyklowi. Wysokie osiągi i zwarta konstrukcja sprawiają, że SMka idealnie sprawuje się zarówno w mieście jak i śmiganiu z użyciem jednego koła
Bardzo dobry i markowy osprzęt oraz mocny i trwaly silnik stawiają Huskę w czołówce supermoto 125.
Yamaha DT 125 X
Silnik: singiel, dwusuwowy
Rozruch: elektryczny rozrusznik
Chłodzenie: cieczą
Gaźnik: Mikuni 28mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Hamulce: hydrauliczne, tarczowe; przód: 298mm, tył: 230mm
Zawieszenie: przód: widelec teleskopowy; tył: monocross
Długość całkowita: 2139mm
Wysokość siedzenia: 886mm
Rozstaw kół: 1396mm
Masa: 122kg
Zbiornik paliwa: 12,5l
Komentarz: Pomimo, że produkowana od niedawna, bo dopiero od sezonu 2005, już na dobre ugruntowala swoją pozycję na rynku. Dobre noty zebrane przez poprzedniczkę wersji X, czyli R - enduro gwarantowaly jakość supermoto. Dwusuw generujący wysoką moc (minmalnie mniejszą od Huski) pozwala na dużo frajdy. Osprzęt, choć nie tak „markowy” jak w SM husqvarny, wcale nie oznacza gorszych właściwości. Jedynie gabaryty motocykla mogą przerazić początkujących kierowców. Względem konkurencji da się zauważyć zbędne centymetry skrzętnie zamaskowane pod ciekawie zaprojektowanymi owiewkami.
Yamaha XT 125X
Silnik: singiel, czterosuwowy SOHC
Rozruch: elektryczny rozrusznik i kickstarter
Chłodzenie: powietrzem
Gaźnik: Mikuni 20mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Hamulce: hydrauliczne, tarczowe; przód: 260mm, tył: 220mm
Zawieszenie: przód: widelec teleskopowy - 175mm, tył: monocross – 190mm
Długość całkowita: 1195mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Rozstaw kół: 1335mm
Masa: 111kg
Zbiornik paliwa: 10l
Komentarz: Młodszy brat DT-X. Skonstruowany dla tych, którzy dopiero rozpoczynają zabawę z motocyklami. Logo XT, które zdobyło już renomę na rynku, kusi potencjalnych nabywców. Ekonomiczny czterosuw, choć nie grzeszy stadem koników, to od dołu zbiera się bardzo ochoczo. Dodając do tego ciekawie zaprojektowane owiewki, wyświetlacz LCD i cenę niewiele wyższą od SM klasy 50 – XT stanowi bardzo ciekawą propozycję dla świeżo upieczonych adeptów motocykli.
Więcej 125 na: http://www.scigacz.pl/Porownanie,superm ... ,1930.html
wraz ze zdjęciami
Silnik: singiel, czterosuwowy
Rozruch: elektryczny rozrusznik
Chłodzenie: powietrzem
Gaźnik: Keihin 22mm
Sprzęgło: wielotarczowe
Hamulce: hydrauliczne, tarczowe; przód: 300m, tył: 220mm
Zawieszenie: przód: widelec teleskopowy Paoli 195mm, tył: monocross Paoli 170mm
Długość całkowita: 2085mm
Wysokość siedzenia: 870mm
Rozstaw kół: 1450mm
Masa: 123kg
Zbiornik paliwa: 7,5l
Komentarz: Motocykl praktycznie nie spotykany w Polsce, niewidoczny w internecie – ale jednak istnieje

Husqvarna SM 125S
Silnik: singiel, dwusuwowy
Rozruch: kickstarter
Chłodzenie: cieczą, 2 chlodnice
Gaźnik: Dell`Orto 28 mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Hamulce: Brembo, hydrauliczne, tarczowe, zacisk pływający; przód: 260mm, tył: 220mm
Zawieszenie: przód: upside-down 260mm Marzocchi; tył: progresywne soft-damp 282mm Paioli z regulacją wstępną sprężyny
Długość całkowita: 2210mm
Wysokość siedzenia: 870mm
Rozstaw kól: 1470mm
Masa: 113,5 kg
Zbiornik paliwa: 9,5 l
Komentarz: Huska jest najdlużej seryjnie produkowanym supermoto w klasie 125cc. W sezonie 2006 przeszla gruntowny lifting. Nowe owiewki i malowania nadały jeszcze większej agresji temu motocyklowi. Wysokie osiągi i zwarta konstrukcja sprawiają, że SMka idealnie sprawuje się zarówno w mieście jak i śmiganiu z użyciem jednego koła

Yamaha DT 125 X
Silnik: singiel, dwusuwowy
Rozruch: elektryczny rozrusznik
Chłodzenie: cieczą
Gaźnik: Mikuni 28mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Hamulce: hydrauliczne, tarczowe; przód: 298mm, tył: 230mm
Zawieszenie: przód: widelec teleskopowy; tył: monocross
Długość całkowita: 2139mm
Wysokość siedzenia: 886mm
Rozstaw kół: 1396mm
Masa: 122kg
Zbiornik paliwa: 12,5l
Komentarz: Pomimo, że produkowana od niedawna, bo dopiero od sezonu 2005, już na dobre ugruntowala swoją pozycję na rynku. Dobre noty zebrane przez poprzedniczkę wersji X, czyli R - enduro gwarantowaly jakość supermoto. Dwusuw generujący wysoką moc (minmalnie mniejszą od Huski) pozwala na dużo frajdy. Osprzęt, choć nie tak „markowy” jak w SM husqvarny, wcale nie oznacza gorszych właściwości. Jedynie gabaryty motocykla mogą przerazić początkujących kierowców. Względem konkurencji da się zauważyć zbędne centymetry skrzętnie zamaskowane pod ciekawie zaprojektowanymi owiewkami.
Yamaha XT 125X
Silnik: singiel, czterosuwowy SOHC
Rozruch: elektryczny rozrusznik i kickstarter
Chłodzenie: powietrzem
Gaźnik: Mikuni 20mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Hamulce: hydrauliczne, tarczowe; przód: 260mm, tył: 220mm
Zawieszenie: przód: widelec teleskopowy - 175mm, tył: monocross – 190mm
Długość całkowita: 1195mm
Wysokość siedzenia: 830mm
Rozstaw kół: 1335mm
Masa: 111kg
Zbiornik paliwa: 10l
Komentarz: Młodszy brat DT-X. Skonstruowany dla tych, którzy dopiero rozpoczynają zabawę z motocyklami. Logo XT, które zdobyło już renomę na rynku, kusi potencjalnych nabywców. Ekonomiczny czterosuw, choć nie grzeszy stadem koników, to od dołu zbiera się bardzo ochoczo. Dodając do tego ciekawie zaprojektowane owiewki, wyświetlacz LCD i cenę niewiele wyższą od SM klasy 50 – XT stanowi bardzo ciekawą propozycję dla świeżo upieczonych adeptów motocykli.
Więcej 125 na: http://www.scigacz.pl/Porownanie,superm ... ,1930.html
wraz ze zdjęciami
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
yamaha ybr 125
Nazwa modelu: Yamaha YBR 125 (rocznik od 2007)wcześniejsze miały euro 2 i bez wtrysku
Kategoria: motocykle drogowe, do 125 ccm
Rok produkcji: 2007
Wersja: Yamaha YBR
⇓ Rama, podwozie oraz pozostałe techniczne parametry motocykla
Waga: 113 kg
Resorowanie przedniego koła (średnica x długość): 120 mm
Resorowanie tylnego koła (średnica x długość): 105 mm
Kąt kierownicy: 9.9 stopni
Wysokość siedzenia: 780 mm
Stopień (wyprzedzenia koła przedniego): 90.0 mm
Rozstaw: 1290 mm
Typ ramy: rurkowa
Rodzaj materiału z jakiego została wykonana rama: stal
⇓ Silnik, układ napędowy motocykla
Rodzaj silnika: rzędowy
Takt silnika: czterosuwowy
Chłodzenie: cieczą
Przekładnia wtórna: łańcuch
Rozrząd: OHC (wałek rozrządu znajduje się w głowicy)
Przygotowanie mieszanki: wtryskiwanie
Emisja: Euro 3
Zmniejszenie emisji szkodliwych spalin: system katalityczny, nieregulowany
Rozrusznik: rozrusznik elektryczny/nożny
Pojemność skokowa: 124.0 ccm
Wiercenie: 54.0 mm
Długość skoku: 54.0 mm
Stosunek sprężania: 9.9:1
Liczba cylindrów: 1
Liczba zaworów: 2
Liczba biegów (manualna skrzynia biegów): 5
Przebieg
Moment obrotowy: 9.6 Nm przy 6000 obrotach
Moc silnika: 7.5 kW / 10.0 koni przy 7800 obrotach
Prędkość maksymalna: 105 km/h
Paliwo, zużycie paliwa
Rodzaj paliwa: Natural 95
Pojemność baku: 9.9 litrów
Pozostałe właściwości oraz parametry
Hamulec przedni: tarczowe
Hamulec tylny: bębnowe
Średnica tarczy w przednich hamulcach: 245 mm
Średnica tarczy w tylnych hamulcach: 130 mm
Seryjny rozmiar opon z przudu: 2.75 - 18
Seryjny rozmiar opon z tyłu: 90/90 - 18

Nazwa modelu: Yamaha YBR 125 (rocznik od 2007)wcześniejsze miały euro 2 i bez wtrysku
Kategoria: motocykle drogowe, do 125 ccm
Rok produkcji: 2007
Wersja: Yamaha YBR
⇓ Rama, podwozie oraz pozostałe techniczne parametry motocykla
Waga: 113 kg
Resorowanie przedniego koła (średnica x długość): 120 mm
Resorowanie tylnego koła (średnica x długość): 105 mm
Kąt kierownicy: 9.9 stopni
Wysokość siedzenia: 780 mm
Stopień (wyprzedzenia koła przedniego): 90.0 mm
Rozstaw: 1290 mm
Typ ramy: rurkowa
Rodzaj materiału z jakiego została wykonana rama: stal
⇓ Silnik, układ napędowy motocykla
Rodzaj silnika: rzędowy
Takt silnika: czterosuwowy
Chłodzenie: cieczą
Przekładnia wtórna: łańcuch
Rozrząd: OHC (wałek rozrządu znajduje się w głowicy)
Przygotowanie mieszanki: wtryskiwanie
Emisja: Euro 3
Zmniejszenie emisji szkodliwych spalin: system katalityczny, nieregulowany
Rozrusznik: rozrusznik elektryczny/nożny
Pojemność skokowa: 124.0 ccm
Wiercenie: 54.0 mm
Długość skoku: 54.0 mm
Stosunek sprężania: 9.9:1
Liczba cylindrów: 1
Liczba zaworów: 2
Liczba biegów (manualna skrzynia biegów): 5
Przebieg
Moment obrotowy: 9.6 Nm przy 6000 obrotach
Moc silnika: 7.5 kW / 10.0 koni przy 7800 obrotach
Prędkość maksymalna: 105 km/h
Paliwo, zużycie paliwa
Rodzaj paliwa: Natural 95
Pojemność baku: 9.9 litrów
Pozostałe właściwości oraz parametry
Hamulec przedni: tarczowe
Hamulec tylny: bębnowe
Średnica tarczy w przednich hamulcach: 245 mm
Średnica tarczy w tylnych hamulcach: 130 mm
Seryjny rozmiar opon z przudu: 2.75 - 18
Seryjny rozmiar opon z tyłu: 90/90 - 18

- ilovemaluch
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 29/3/2008, 17:37
- olgixxolgi
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 9/5/2008, 16:19
50 różnia sie bardzo wielkoscia od 125 ? np. aprilia rs 50 a rs 125 ? bo siedziałem na kolegi rs 125 i było bardzo wygodnie a chce kupic rs 50 i nie wiem czy to jest duzo mniejsze zebym na tym smiesznie nie wygladał (mam 180 cm wzrostu) jaka wogole 50 jest najwieksza?
- -=Lee=-
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 14/4/2008, 17:04
YAMAHA YZF 125R 2008
YAMAHA YZF 125R 2008
* Zainspirowane geniuszem
* Technologia R użyta przy budowie zawieszenia oraz silnika
* Sześć biegów
* Aluminiowy wahacz
* Wydech położony środkowo
Silnik -
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suw, 4-zawory, jeden cylinder, SOHC
Pojemność skokowa: 124.66 cc
Średnica x Skok tłoka: 52.0 x 58.6 mm
Stopień sprężania: 11.2:1
Moc maksymalna: 11.0 kW (15 KM) @ 9,000 rpm
Max moment obrotowy: 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm
Smarowanie: Mokra miska olejowa
Gaźnik: Wtrysk paliwa
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonów: TCI
Starter: Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: 6-biegów
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa: 13.8 L
Pojemność zbiornika oleju: 1.15 L
Podwozie -
Podwozie: Stalowa deltabox
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przód: 130 mm
Zawieszenie tył: Wahacz
Skok zawieszenia tył: 125 mm
Hamulec przód: Podwójne tarcze, Ø 292 mm
Hamulec tył: Pojedyncza tarcza, Ø 230 mm
Opona przód: 100/80-17 M/C
Opona tył: 130/70-17 M/C
Wymiary -
Długość (mm): 2,015 mm
Szerokość (mm): 660 mm
Wysokość (mm): 970 mm
Wysokość siedzenia (mm): 818 mm
Rozstaw osi (mm): 1,355 mm
Min prześwit (mm): 155 mm
Masa pojazdu w stanie suchym (kg): 126.5 kg
Perspektywy : zdjecie blokad (sa do 120 km/h)
* Zainspirowane geniuszem
* Technologia R użyta przy budowie zawieszenia oraz silnika
* Sześć biegów
* Aluminiowy wahacz
* Wydech położony środkowo
Silnik -
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suw, 4-zawory, jeden cylinder, SOHC
Pojemność skokowa: 124.66 cc
Średnica x Skok tłoka: 52.0 x 58.6 mm
Stopień sprężania: 11.2:1
Moc maksymalna: 11.0 kW (15 KM) @ 9,000 rpm
Max moment obrotowy: 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm
Smarowanie: Mokra miska olejowa
Gaźnik: Wtrysk paliwa
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonów: TCI
Starter: Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: 6-biegów
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa: 13.8 L
Pojemność zbiornika oleju: 1.15 L
Podwozie -
Podwozie: Stalowa deltabox
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Skok zawieszenia przód: 130 mm
Zawieszenie tył: Wahacz
Skok zawieszenia tył: 125 mm
Hamulec przód: Podwójne tarcze, Ø 292 mm
Hamulec tył: Pojedyncza tarcza, Ø 230 mm
Opona przód: 100/80-17 M/C
Opona tył: 130/70-17 M/C
Wymiary -
Długość (mm): 2,015 mm
Szerokość (mm): 660 mm
Wysokość (mm): 970 mm
Wysokość siedzenia (mm): 818 mm
Rozstaw osi (mm): 1,355 mm
Min prześwit (mm): 155 mm
Masa pojazdu w stanie suchym (kg): 126.5 kg
Perspektywy : zdjecie blokad (sa do 120 km/h)
yamaha ybr 125 silver
-
zimalondyn - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 5/12/2007, 20:56
- Lokalizacja: Bialystok / Londyn
Kingway Maximus
# Kompresja: 9.0:1
# Zapłon: CDI
# Rozruch: Elektryczny/nożny
# Max. moc: 4,2 KW/9000rpm
# Max. moment obrotowy: 6.4 N.M/6500rpm
# Skrzynia biegów: automat
# Przednie zawieszenie: amortyzatory hydrauliczne
# Tylne zawieszenie: amortyzator hydrauliczny + sprężyna
# Przednie opony: 130/60-12
# Tylne opony: 130/60-13
# Przedni hamulec: tarczowe
# Tylny hamulec: bębnowe
# Długość (mm): 1945
# Szerokość (mm): 655
# Wysokość (mm): 1160
# Rozstaw osi: 1360
# Waga (Kg): 122
# Zbiornik paliwa (L): 6
# Max. ładowność (kg): 150
# Ilość miejsc: 2
CENA 4000zł (promocja 3500zł)
# Kompresja: 9.0:1
# Zapłon: CDI
# Rozruch: Elektryczny/nożny
# Max. moc: 4,2 KW/9000rpm
# Max. moment obrotowy: 6.4 N.M/6500rpm
# Skrzynia biegów: automat
# Przednie zawieszenie: amortyzatory hydrauliczne
# Tylne zawieszenie: amortyzator hydrauliczny + sprężyna
# Przednie opony: 130/60-12
# Tylne opony: 130/60-13
# Przedni hamulec: tarczowe
# Tylny hamulec: bębnowe
# Długość (mm): 1945
# Szerokość (mm): 655
# Wysokość (mm): 1160
# Rozstaw osi: 1360
# Waga (Kg): 122
# Zbiornik paliwa (L): 6
# Max. ładowność (kg): 150
# Ilość miejsc: 2
CENA 4000zł (promocja 3500zł)
- Fiedor
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/2/2008, 15:53
- Lokalizacja: Hajnówka
*****SUZUKI RG 80*****
Wymiary:
Dlugość : 2030 mm
Szerokość : 655mm
Wysokość : 1165 mm
Ciężar bez płynów : 95 kg
2 osobowy
Silnik:
Pojemność : 79cmm
Typ : 2suw, chłodzony cieczą
Ilość cylindrów: 1
Prawidłowa kompresja:
- 8.5 : 1 - dla wersji francuskiej
- 8.4 : 1 - dla wersji niemieckiej
Gaźnik: MIKUNI VM20SS
Filtr powietrza: polyuretanowa gąbka
Starter: Nożny
Skrzynia biegów:
- 6 biegów
- 1 w dół, 5 w góre
- w razie potrzeby wymiany należy użyć oleju SAE20w40
Napęd:
-Łańcuch 130 ogniw
Zębatki:
14/48 w wersji francuskiej
15/49 w wersji niemieckiej
Inne dane:
Hamulce:
- Przedni hamulec : tarcza, sterowana hydraulicznie
- Tylni hamulec : bęben
Szerokość opon:
Przednia : 80/100-16 ( bezdętkowa )
Tylnia : 90/90-18 ( bezdętkowa )
Świeca zapłonowa:
-NGK BP8ES lub NIPPON DENSO W24EP dla wersji francuskiej
-NGK BP7ES lub NIPPON DENSO W22EP dla wersji niemieckiej
Akumulator:
-12V 14.4 kC (4 Ah)/10 HR
- bezpiecznik 15 Amper
Oświetlenie:
Światła przednie: 12V 36/36W - wersja francuska
12V 35/35W - wersja niemiecka
Światła tylnie: 12V 5/21W
Kierunkowskazy: 12V 21W
Oświetlenie tarcz zegarów: 12V 3.4W
Kontrolki na zegarach: 12V 3.4W z wyjątkiem kontrolki długich świateł (12V 1.7W)
Postojówka : 12V 4W
Zasobność w płyny:
Zbiornik paliwa: 13l
Rezerwa : 2.8l
Olej ( dozownik ) : 1.2l
Olej w skrzyni biegów: 850ml
Ciesz chłodząca: 1020ml
Promień skrętu kierownicy: 30* (prawo i lewo)
Wymiary:
Dlugość : 2030 mm
Szerokość : 655mm
Wysokość : 1165 mm
Ciężar bez płynów : 95 kg
2 osobowy
Silnik:
Pojemność : 79cmm
Typ : 2suw, chłodzony cieczą
Ilość cylindrów: 1
Prawidłowa kompresja:
- 8.5 : 1 - dla wersji francuskiej
- 8.4 : 1 - dla wersji niemieckiej
Gaźnik: MIKUNI VM20SS
Filtr powietrza: polyuretanowa gąbka
Starter: Nożny
Skrzynia biegów:
- 6 biegów
- 1 w dół, 5 w góre
- w razie potrzeby wymiany należy użyć oleju SAE20w40
Napęd:
-Łańcuch 130 ogniw
Zębatki:
14/48 w wersji francuskiej
15/49 w wersji niemieckiej
Inne dane:
Hamulce:
- Przedni hamulec : tarcza, sterowana hydraulicznie
- Tylni hamulec : bęben
Szerokość opon:
Przednia : 80/100-16 ( bezdętkowa )
Tylnia : 90/90-18 ( bezdętkowa )
Świeca zapłonowa:
-NGK BP8ES lub NIPPON DENSO W24EP dla wersji francuskiej
-NGK BP7ES lub NIPPON DENSO W22EP dla wersji niemieckiej
Akumulator:
-12V 14.4 kC (4 Ah)/10 HR
- bezpiecznik 15 Amper
Oświetlenie:
Światła przednie: 12V 36/36W - wersja francuska
12V 35/35W - wersja niemiecka
Światła tylnie: 12V 5/21W
Kierunkowskazy: 12V 21W
Oświetlenie tarcz zegarów: 12V 3.4W
Kontrolki na zegarach: 12V 3.4W z wyjątkiem kontrolki długich świateł (12V 1.7W)
Postojówka : 12V 4W
Zasobność w płyny:
Zbiornik paliwa: 13l
Rezerwa : 2.8l
Olej ( dozownik ) : 1.2l
Olej w skrzyni biegów: 850ml
Ciesz chłodząca: 1020ml
Promień skrętu kierownicy: 30* (prawo i lewo)

- kedzior1994
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 12/5/2008, 18:38
- Lokalizacja: Będzin(tam gdzie psy dupami szczekają)
Marka: Gilera
Model: Runner
Wersja: H2O
Rok produkcji: 1997
Tuning kompletny 2006
Pojemność silnika:50 cm3
Moc silnika: ok.13 KM
Chłodzenie silnika: Ciecz
Stan ogólny: BDB
Kolor: Niebieski-Biały
Przebieg: 15200 km
Hamulce przód: Tarczowy
Hamulce tył: Bębnowy
Spalanie: ok. 3.5-4 litry/ 100 km
Masa: 100 kg
Koła: 12 cali
Tuning mechaniczny:
-Wał korbowy RMS STD
-Łożyska wału TNT
-Siemringi wału Top Racing RMS
-Cylinder TOP PERFORMANCES 70cm3
-Tłumik LeoVinci SPRINTER
-Membranki Carbon Polini
-Króciec ssący Weber
-Gaźnik Dell'orto 17,5
-Dzwon sprzęgła Piaggio
-Sprzęgło TGB
-Sprężynki sprzęgła pomaranczowe HEBO
-Sprężyna dociskowa biała Polini Evolution
-Pasek sportowy DAYCO
-Wariator Malossi MHR
-Rolki wariatora Malossi
Tuning optyczny:
-Polerowane ranty felg
-Polerowana pokrywa
-Polerowana końcówka tłumika-
-Ryfle - podłoga Opticparts
-Gumki na klamkach hamulcy
-Żółty amortyzator
-Białe klosze kierunkowskazów
-Szybka RUNNER 125ccm
V-MAX licznikowe 110-115 km/h
Model: Runner
Wersja: H2O
Rok produkcji: 1997
Tuning kompletny 2006
Pojemność silnika:50 cm3
Moc silnika: ok.13 KM
Chłodzenie silnika: Ciecz
Stan ogólny: BDB
Kolor: Niebieski-Biały
Przebieg: 15200 km
Hamulce przód: Tarczowy
Hamulce tył: Bębnowy
Spalanie: ok. 3.5-4 litry/ 100 km
Masa: 100 kg
Koła: 12 cali
Tuning mechaniczny:
-Wał korbowy RMS STD
-Łożyska wału TNT
-Siemringi wału Top Racing RMS
-Cylinder TOP PERFORMANCES 70cm3
-Tłumik LeoVinci SPRINTER
-Membranki Carbon Polini
-Króciec ssący Weber
-Gaźnik Dell'orto 17,5
-Dzwon sprzęgła Piaggio
-Sprzęgło TGB
-Sprężynki sprzęgła pomaranczowe HEBO
-Sprężyna dociskowa biała Polini Evolution
-Pasek sportowy DAYCO
-Wariator Malossi MHR
-Rolki wariatora Malossi
Tuning optyczny:
-Polerowane ranty felg
-Polerowana pokrywa
-Polerowana końcówka tłumika-
-Ryfle - podłoga Opticparts
-Gumki na klamkach hamulcy
-Żółty amortyzator
-Białe klosze kierunkowskazów
-Szybka RUNNER 125ccm
V-MAX licznikowe 110-115 km/h
- zdrgnkp
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 27/5/2008, 13:45
- Lokalizacja: Poznań
Yamaha TZR 125 4DL / 4FL
dane techniczne:
silnik:
Typ: 2T Singiel
Pojemność silnika [cm3]: 125
Układ rozrządu, zawory: Membrana i zawór wydechowy YPVS
Moc maksymalna : 10,5 KW przy 8500 tys obr. - zabl.
(Wersja odblokowana 33km, belgarda 36km)
Śr tłoku / skok : 56,0mm /50,7mm
System zasilania w paliwo: 1 gaźnik GS Dell´orto 32mm/28mm mikuni
Skrzynia biegów: manualna, 6 biegów
Zapłon: CDI, elektroniczny tranzystorowy bezstykowy
Stopień sprężenia / ciśnienie nominalne: 12,8/1 / 11,5bar
Olej-skrzynia: silnikowy SAE 10W30 - API SE 0,75l
podwozie:
hamulce przód : tarcz pojedyńcza 320mm, dwu-tłoczkowy brembo / tarcza 320mm dwutłoczkowy pływający nissin
hamulce tył: tarcza 220mm / 230mm , zacisk dwu-tłoczkowy brembo
Zawieszenie przód : Upside Down - 41 mm skok: 120 mm / 110mm
Opony: przód / tył: przód 110/70 - TR17" Sportmax TL Dunlop tył 140/70 - TR17" Sportma TL Dunlop
Długość : 2025mm/ 2015mm
Wysokość siedzenia [mm]: 790mm /770mm
Pojemność zbiornika paliwa: 15l , 2,5l rezerwa
plastikowy / metalowy
Masa na sucho: 136kg / 121kg
Masa dopuszczalna: 306kg
Olej lagi: 2X 0,372l SEA 5W
Przeniesienie napędu: łańcuch o-ring DID 428 V2 - 140 ogniw
Rama: Aluminiowa - deltabox /Aluminium anodowane typ: deltabox
Zębatki przód/tył: 18/51 / 16/46
Wahacz: aluminiowy bananowy / stalowy z centralnym elementem tłumiąco-resorującym
Osiągi:
Prędkość Max: ~170 km/h - odblokowana, zablokowana 80 lub 120km/h
Przyśpieszenie 0-100 km/h: 5,5-7,5 sek.
Elastyczność 6 bieg: 40 - 80 km/h 9 Sek.
50 - 80 km/h 4 - 5 Sek.
Spalanie: 5,5-8l / 100km
dane techniczne:
silnik:
Typ: 2T Singiel
Pojemność silnika [cm3]: 125
Układ rozrządu, zawory: Membrana i zawór wydechowy YPVS
Moc maksymalna : 10,5 KW przy 8500 tys obr. - zabl.
(Wersja odblokowana 33km, belgarda 36km)
Śr tłoku / skok : 56,0mm /50,7mm
System zasilania w paliwo: 1 gaźnik GS Dell´orto 32mm/28mm mikuni
Skrzynia biegów: manualna, 6 biegów
Zapłon: CDI, elektroniczny tranzystorowy bezstykowy
Stopień sprężenia / ciśnienie nominalne: 12,8/1 / 11,5bar
Olej-skrzynia: silnikowy SAE 10W30 - API SE 0,75l
podwozie:
hamulce przód : tarcz pojedyńcza 320mm, dwu-tłoczkowy brembo / tarcza 320mm dwutłoczkowy pływający nissin
hamulce tył: tarcza 220mm / 230mm , zacisk dwu-tłoczkowy brembo
Zawieszenie przód : Upside Down - 41 mm skok: 120 mm / 110mm
Opony: przód / tył: przód 110/70 - TR17" Sportmax TL Dunlop tył 140/70 - TR17" Sportma TL Dunlop
Długość : 2025mm/ 2015mm
Wysokość siedzenia [mm]: 790mm /770mm
Pojemność zbiornika paliwa: 15l , 2,5l rezerwa
plastikowy / metalowy
Masa na sucho: 136kg / 121kg
Masa dopuszczalna: 306kg
Olej lagi: 2X 0,372l SEA 5W
Przeniesienie napędu: łańcuch o-ring DID 428 V2 - 140 ogniw
Rama: Aluminiowa - deltabox /Aluminium anodowane typ: deltabox
Zębatki przód/tył: 18/51 / 16/46
Wahacz: aluminiowy bananowy / stalowy z centralnym elementem tłumiąco-resorującym
Osiągi:
Prędkość Max: ~170 km/h - odblokowana, zablokowana 80 lub 120km/h
Przyśpieszenie 0-100 km/h: 5,5-7,5 sek.
Elastyczność 6 bieg: 40 - 80 km/h 9 Sek.
50 - 80 km/h 4 - 5 Sek.
Spalanie: 5,5-8l / 100km
sc33 FireBlade
-
JędrekZDW - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
- Lokalizacja: Zduńska Wola
GILERA DNA
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 49/125/180 ccm
Moc 4.2/14/21 KM
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik 9,5 l
Osiągi: 45 kmh [na blokadzie]
Wyposażenie: katalizator, wyświetlacz ciekłokrystaliczny, schowek na kask, halogenowy reflektor
YAMAHA AEROX
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,4 KM
Masa: 92 kg [na sucho]
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 7 l.
Wysokość siedzenia: 830 mm
Wymiary: Długość (mm): 1734, Szerokośc (mm): 690, Wysokość (mm): 828, Rozstaw osi (mm): 1256
Osiągi: 45 kmh (bez blokady około 85 kmh)
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 49/125/180 ccm
Moc 4.2/14/21 KM
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik 9,5 l
Osiągi: 45 kmh [na blokadzie]
Wyposażenie: katalizator, wyświetlacz ciekłokrystaliczny, schowek na kask, halogenowy reflektor
YAMAHA AEROX
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 49 ccm
Moc: 4,4 KM
Masa: 92 kg [na sucho]
Koła: 13 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 7 l.
Wysokość siedzenia: 830 mm
Wymiary: Długość (mm): 1734, Szerokośc (mm): 690, Wysokość (mm): 828, Rozstaw osi (mm): 1256
Osiągi: 45 kmh (bez blokady około 85 kmh)
-
lewko - Świeżak
- Posty: 412
- Dołączył(a): 27/10/2007, 17:38
Cagiva Mito 125
Dane techniczne:
• SILNIK
Pojemność – 125 ccm
Moc – 15 KM przy 8000 obr/min
Moment – 14 Nm przy 5500 obr/min
Budowa - jednocylindrowy
Liczba cylindrów - 1
Średnica cylindra – 56,0 mm
Skok tłoka – 50,6 mm
Stopień sprężania – 7,4
Rozrząd - membranowy
Oczyszczanie spalin – katalizator nieregulowany
Zasilanie - gaźnik Dellorto
Średnica gardzieli - 28 mm
Biegi - 6 lub 7 w zależności od wersji
Napęd - łańcuch
• PODWOZIE
Rama – aluminiowa, grzbietowa
Skok zawieszenia przód/tył – 120/134 mm
Kąt główki ramy – 65°
Wyprzedzenie – 98 mm
Rozstaw osi – 1375 mm
Hamulec przód/tył – 1-tarczowy/1-tarczowy
Opony przód – 110/70-17
Opony tył – 150/60-17
V-max: 180 km/h
Dane techniczne:
• SILNIK
Pojemność – 125 ccm
Moc – 15 KM przy 8000 obr/min
Moment – 14 Nm przy 5500 obr/min
Budowa - jednocylindrowy
Liczba cylindrów - 1
Średnica cylindra – 56,0 mm
Skok tłoka – 50,6 mm
Stopień sprężania – 7,4
Rozrząd - membranowy
Oczyszczanie spalin – katalizator nieregulowany
Zasilanie - gaźnik Dellorto
Średnica gardzieli - 28 mm
Biegi - 6 lub 7 w zależności od wersji
Napęd - łańcuch
• PODWOZIE
Rama – aluminiowa, grzbietowa
Skok zawieszenia przód/tył – 120/134 mm
Kąt główki ramy – 65°
Wyprzedzenie – 98 mm
Rozstaw osi – 1375 mm
Hamulec przód/tył – 1-tarczowy/1-tarczowy
Opony przód – 110/70-17
Opony tył – 150/60-17
V-max: 180 km/h
"...Bo życie jest po to, by śmigać na MOTO!..."
- TomeczekLbn
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:37
- Lokalizacja: Lublin
Peugeot Speedfight 2 206:
Dane techniczne:
SILNIK .
Typ: dwusuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy
Pojemność skokowa: 49 ccm
Moc max: 3,6 kW (4,9 KM) przy 6800 obr/ min
Moment obrotowy: 5,5 Nm przy 6200 obr/ min
Smarowanie mieszankowe dozownikiem oleju
Akumulator: 12 V 4 Ah
PRZENIESIENIE NAPĘDU .
Przekładnia bezstopniowa, pasek klinowy, sprzęgło odśrodkowe
PODWOZIE .
Rama podwójna z rur stalowych
Zawieszenie przednie: pojedynczy wahacz pchany o skoku 65 mm
Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny zblokowany z zespołem napędowym i pojedynczym elementem tłumiąco-resorującym o skoku 60 mm
Hamulce: przedni i tylny tarczowy o średnicy 180 mm
Ogumienie: przód 120/70/12, tył 130/70/12
WYMIARY I MASA .
Długość: 1740 mm
Szerokość: 700 mm
Wysokość: 1140 mm
Wysokość siodła: 800 mm
Masa bez płynów: 99 kg
Dopuszczalna ładowność: 171 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 7 l
Prędkość maksymalna: 45/100 km/h
Zużycie paliwa: 3,3 l/100 km (przy spokojnej jeździe)
Dane techniczne:
SILNIK .
Typ: dwusuwowy, chłodzony cieczą, jednocylindrowy
Pojemność skokowa: 49 ccm
Moc max: 3,6 kW (4,9 KM) przy 6800 obr/ min
Moment obrotowy: 5,5 Nm przy 6200 obr/ min
Smarowanie mieszankowe dozownikiem oleju
Akumulator: 12 V 4 Ah
PRZENIESIENIE NAPĘDU .
Przekładnia bezstopniowa, pasek klinowy, sprzęgło odśrodkowe
PODWOZIE .
Rama podwójna z rur stalowych
Zawieszenie przednie: pojedynczy wahacz pchany o skoku 65 mm
Zawieszenie tylne: wahacz jednoramienny zblokowany z zespołem napędowym i pojedynczym elementem tłumiąco-resorującym o skoku 60 mm
Hamulce: przedni i tylny tarczowy o średnicy 180 mm
Ogumienie: przód 120/70/12, tył 130/70/12
WYMIARY I MASA .
Długość: 1740 mm
Szerokość: 700 mm
Wysokość: 1140 mm
Wysokość siodła: 800 mm
Masa bez płynów: 99 kg
Dopuszczalna ładowność: 171 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 7 l
Prędkość maksymalna: 45/100 km/h
Zużycie paliwa: 3,3 l/100 km (przy spokojnej jeździe)
"...Bo życie jest po to, by śmigać na MOTO!..."
- TomeczekLbn
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:37
- Lokalizacja: Lublin
SIMSON S51
- Silnik jednocylindrowy dwusuwowy chłodzony powietrzem
- Pojemność 49,8 cm3
- Moc max. 2,72KW (3,6KM) przy 5500obr/min
- Rozruch nożny lub w większych pojemnościach za pomocą rozrusznika
- Skrzynia biegów 3 lub 4 przełożeniowa
- Średnica cylindra 38.0
- Skok tłoka 44.0
- Stopień sprężania 9,5:1
- Instalacja elekt. 12V lub 6V
- Przeniesienie napędu - łańcuch
- Rama zbudowana z profili stalowych
- Skok zawieszenia przód/tył 130/85
- Rozstaw osi 1250mm
- Hamulce bębnowe, a w nowszych modelach tarczowe z przodu
- Vmax - 55km/h - oczywiście prędkość taka występuje w nominalnych simsonach i jest to potwierdzone w oryginalnej książeczce dołączanej do simsona przy zakupie! Występowały też blokowane wersje, których prędkość była ograniczona do około 45km/h.
(oficjalnie Vmax 55km/h ale nieoficjalnie 70-80km/h)
- Masa 84kg
- Zużycie paliwa 2.5l/100km
- Stosunek mieszanki olej/paliwo 1:50
- Silnik jednocylindrowy dwusuwowy chłodzony powietrzem
- Pojemność 49,8 cm3
- Moc max. 2,72KW (3,6KM) przy 5500obr/min
- Rozruch nożny lub w większych pojemnościach za pomocą rozrusznika
- Skrzynia biegów 3 lub 4 przełożeniowa
- Średnica cylindra 38.0
- Skok tłoka 44.0
- Stopień sprężania 9,5:1
- Instalacja elekt. 12V lub 6V
- Przeniesienie napędu - łańcuch
- Rama zbudowana z profili stalowych
- Skok zawieszenia przód/tył 130/85
- Rozstaw osi 1250mm
- Hamulce bębnowe, a w nowszych modelach tarczowe z przodu
- Vmax - 55km/h - oczywiście prędkość taka występuje w nominalnych simsonach i jest to potwierdzone w oryginalnej książeczce dołączanej do simsona przy zakupie! Występowały też blokowane wersje, których prędkość była ograniczona do około 45km/h.
(oficjalnie Vmax 55km/h ale nieoficjalnie 70-80km/h)
- Masa 84kg
- Zużycie paliwa 2.5l/100km
- Stosunek mieszanki olej/paliwo 1:50
- ronin46
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/6/2008, 19:03
- Lokalizacja: Szprotawa
Honda NS 1
Pojemność: 75ccm
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy
Smarowanie: dozownik oleju
Moc: 9-16KM (w zależności od wersji)
Maks. obroty: do 12 tyś./min.
Prędkość maks.: 120-130km/h (także zależy od wersji - może to przekroczyć)
Skrzynia biegów: manualna, 6-cio stopniowa
Zapłon: starter nożny (brak rozrusznika)
Ssanie: ręczne
Chłodzenie: cieczą, jedna chłodnica
Masa: ~97kg (ale nie wiem czy z płynami czy bez)
Zbiornik paliwa: 13,0 litrów
Spalanie: 4,0-6,0 litrów (średnio 4,5 litrów - zależne od wersji)
Gaźnik: 21mm (można spotkać z 28mm)
Elektryka: 12V
Hamulce (przód/tył): tarczowe/tarczowe
Honda NS-1 jest jednym z najlepszych motorowerów klasy 80ccm. Cieszy się ona dużą popularnością wśród młodzieży którzy szukają pierwszego lub kolejnego motoroweru.
Pojemność: 75ccm
Silnik: jednocylindrowy, dwusuwowy
Smarowanie: dozownik oleju
Moc: 9-16KM (w zależności od wersji)
Maks. obroty: do 12 tyś./min.
Prędkość maks.: 120-130km/h (także zależy od wersji - może to przekroczyć)
Skrzynia biegów: manualna, 6-cio stopniowa
Zapłon: starter nożny (brak rozrusznika)
Ssanie: ręczne
Chłodzenie: cieczą, jedna chłodnica
Masa: ~97kg (ale nie wiem czy z płynami czy bez)
Zbiornik paliwa: 13,0 litrów
Spalanie: 4,0-6,0 litrów (średnio 4,5 litrów - zależne od wersji)
Gaźnik: 21mm (można spotkać z 28mm)
Elektryka: 12V
Hamulce (przód/tył): tarczowe/tarczowe
Honda NS-1 jest jednym z najlepszych motorowerów klasy 80ccm. Cieszy się ona dużą popularnością wśród młodzieży którzy szukają pierwszego lub kolejnego motoroweru.
- kicko
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 9/8/2008, 01:48
Peugeot Vivacity 50cc '04
silnik dwusuw
przyspieszenie super
vmax 85km/h
jezdzi na kole jak sie umie
DA sie jezdzic we 2 (ale tylko DA)
w sumie zadnych usterek przez 5600km, oprocz czyszczenia gaznika
spalanie ok 3,5l/100km
nie bojcie sie wersji Compact, wystarczy zalozyc np uzywane kola 12" zamiast 10" i normalnie jezdzi
wersja Compact ma vmax ok 70kph, chociaz licznik pokazuje 85, po zalozeniu 12" licznik nie przeklamuje
silnik dwusuw
przyspieszenie super
vmax 85km/h
jezdzi na kole jak sie umie
DA sie jezdzic we 2 (ale tylko DA)
w sumie zadnych usterek przez 5600km, oprocz czyszczenia gaznika
spalanie ok 3,5l/100km
nie bojcie sie wersji Compact, wystarczy zalozyc np uzywane kola 12" zamiast 10" i normalnie jezdzi
wersja Compact ma vmax ok 70kph, chociaz licznik pokazuje 85, po zalozeniu 12" licznik nie przeklamuje

Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250

-
SHVAYA - Bywalec
- Posty: 687
- Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
- Lokalizacja: Piła, Wlkp
Suzuki DR 125
silnik jednocylindrowy 4t chlodzony powietrzem
pojemnosc 124ccm
v-max 110km/h
masa ok 110kg
moc-8,8 kW
spalanie ok 3,5 na 100km
elektryka 12v
zbiornik palewa ok 12l
6 biegow
ssanie-reczne
hamulce(przyd/tyl) tarcza-beben
rozruch elektryczne
zasilanie-gaznik mikuni
przeniesienie napedu-lancuch
silnik jednocylindrowy 4t chlodzony powietrzem
pojemnosc 124ccm
v-max 110km/h
masa ok 110kg
moc-8,8 kW
spalanie ok 3,5 na 100km
elektryka 12v
zbiornik palewa ok 12l
6 biegow
ssanie-reczne
hamulce(przyd/tyl) tarcza-beben
rozruch elektryczne
zasilanie-gaznik mikuni
przeniesienie napedu-lancuch
XR 400R | | Kula daje fula
| | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0

-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
Posty: 49
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości