Osiągi i paramety skuterów ścigaczy crrosów itd(50 i 125ccm)
Posty: 49
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Osiągi i paramety skuterów ścigaczy crrosów itd(50 i 125ccm)
Jako że jeden z uzytkownikow (Cannabis13) zalozyl taki temat- tworze taki sam z tym ze przykleojony. Prosze tylko o nie smiecenie. Pozdrawiam
Cannabis13 napisał(a):Aprilia 125
• SILNIK
Pojemność – 125 ccm
Moc – 31 KM przy 11500 obr/min
Moment – 20 Nm przy 10800 obr/min
Budowa - jednocylindrowy
Liczba cylindrów - 1
Średnica cylindra – 54 mm
Skok tłoka – 54,5 mm
Stopien spreżania – 12,5
Rozrząd/liczba zaworów - membranowy
Oczyszczanie spalin – katalizator nieregulowany
Zasilanie – gaźnik Dellorto
Śr. gardzieli – 28 mm
Biegi - 6
Naped - łancuch
• PODWOZIE
Rama – aluminiowa, grzbietowa
Skok zawieszenia przód/tył – 120/120 mm
Kąt główki ramy – 64°
Wyprzedzenie – 88 mm
Rozstaw osi – 1345 mm
Hamulec przód/tył – tarczowy 320 mm/tarczowy 220 mm
Opony przód – 110/70-17
Opony tył – 150/60-17
• WYMIARY, MASY
Wysokość siedzenia – 805 mm
Długość max - 1950 mm
Szerokość max - 720 mm
Wysokość max - 1135 mm
Poj. zbiornika paliwa/rezerwa – 14/3,5 l
Masa z paliwem – 142 kg
Masa całkowita – 322 kg
• OSIAGI
Przyspieszenie 0-100 km/h - 8,8 s
Predkość maks. – 155 km/h
Zużycie paliwa - 5,8 l/100 km
To na początek...
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Honda NSR 125
Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
Liczba cylindrów: 1
Rodzaj rozrządu: membrana
Pojemność skokowa: 125cm³
Stopień sprężania: 6.8:1
Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
Moc maksymalna: 15KM przy 9500 obr/min (28,5KM przy 10000 obr/min)
Maksymalny moment obrotowy: 15Nm przy 8000 obr/min (17Nm przy 8500 obr/min)
Skok zawieszenia przód, tył: 118mm, 125mm
Wysokość siodełka: 790mm
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Pojemność zbiornika paliwa: 13l
Rozmiar opony przód,tył: 100/80/17, 130/70/17
Masa: 132kg
Rozstaw osi: 1345mm
Rodzaj napędu: łańcuch
Średnie zużycie paliwa: 4,5l (5,5l)
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10 sekund (7 sekund)
V-max: 120km/h (160km/h)
Dane w nawiasach dotyczą wersji otwartej (odblokowanej, niezdławionej)
Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
Liczba cylindrów: 1
Rodzaj rozrządu: membrana
Pojemność skokowa: 125cm³
Stopień sprężania: 6.8:1
Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
Moc maksymalna: 15KM przy 9500 obr/min (28,5KM przy 10000 obr/min)
Maksymalny moment obrotowy: 15Nm przy 8000 obr/min (17Nm przy 8500 obr/min)
Skok zawieszenia przód, tył: 118mm, 125mm
Wysokość siodełka: 790mm
Skrzynia biegów: 6-stopniowa
Pojemność zbiornika paliwa: 13l
Rozmiar opony przód,tył: 100/80/17, 130/70/17
Masa: 132kg
Rozstaw osi: 1345mm
Rodzaj napędu: łańcuch
Średnie zużycie paliwa: 4,5l (5,5l)
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10 sekund (7 sekund)
V-max: 120km/h (160km/h)
Dane w nawiasach dotyczą wersji otwartej (odblokowanej, niezdławionej)
-
Cannabis13 - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 29/11/2007, 20:05
- Lokalizacja: z garażu
Suzuki TS 125r
Pojemność: 125ccm 2t
Chłodzenie: Ciecz
Moc: 22km
Masa gotowego do jazdy: 130km
Typ: Dual sport
Osiągi:
Prędkość max: ok 130km/h
Przyśpieszenie 0-100 9,5s
Spalanie średnie: 4,0l (to nie żart)
Pojemność: 125ccm 2t
Chłodzenie: Ciecz
Moc: 22km
Masa gotowego do jazdy: 130km
Typ: Dual sport
Osiągi:
Prędkość max: ok 130km/h
Przyśpieszenie 0-100 9,5s
Spalanie średnie: 4,0l (to nie żart)
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
SYM Jet Euro X - niezbyt znany w Polsce, ale naprawdę godny uwagi!
+Silnik+
Pojemność: 49,8cm3
Liczba cylindrów: 1
Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Moc: 3,2kw przy 6000obr./min
Max. moment obr.: 4,97Nm przy 6500obr./min
Stopień sprężania: 7.2:1
+Osiągi+
Prędkość max: 45km/h (po zdjęciu blokad: 74-76km/h)
Przyspieszenie 0-50: 6sek
Średnie spalanie: 3,5-4,0l
+Opony+
Przód: 120/70-12
Tył: 130/70-12
+Wymiary,masa+
Masa: 94kg
Długość: 178cm
Szerokość: 68cm
Zbiornik paliwa: 6,3l
Zbiornik oleju: 1,2l
+Silnik+
Pojemność: 49,8cm3
Liczba cylindrów: 1
Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony powietrzem
Moc: 3,2kw przy 6000obr./min
Max. moment obr.: 4,97Nm przy 6500obr./min
Stopień sprężania: 7.2:1
+Osiągi+
Prędkość max: 45km/h (po zdjęciu blokad: 74-76km/h)
Przyspieszenie 0-50: 6sek
Średnie spalanie: 3,5-4,0l
+Opony+
Przód: 120/70-12
Tył: 130/70-12
+Wymiary,masa+
Masa: 94kg
Długość: 178cm
Szerokość: 68cm
Zbiornik paliwa: 6,3l
Zbiornik oleju: 1,2l
-
maciuś312 - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 29/12/2007, 21:30
- Lokalizacja: Poznań
Derbi Senda SM
moc 10km po tuningu do 16:)
V-max z górki to i 200 wyciągnie
P a na poważnie około 90 po ulepszaniu 110-120
awaryjność: zerowa jeżeli dba sie o sprzęcik
może zeby nie zasmiecac tu cos mam o sm 50
http://www.derbi.com/int/index.php?opti ... Itemid=231
http://www.derbi.com/int/index.php?opti ... Itemid=229
moc 10km po tuningu do 16:)
V-max z górki to i 200 wyciągnie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
awaryjność: zerowa jeżeli dba sie o sprzęcik
może zeby nie zasmiecac tu cos mam o sm 50
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://www.derbi.com/int/index.php?opti ... Itemid=231
http://www.derbi.com/int/index.php?opti ... Itemid=229
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
piaggio zip 49cm3
moc 3km
V max jka go z przepasci zrzuce z workiem cementu to 320km/h a takto to tylko 80-85km/h.
awaryjnosci nie ma oprucz chyba kierunkow ktore sie czsto pala. no i troche wedlug mnie kola za male bo 10cali a ja wsadzil bym 12. i sporo pali bo ok 4l na 100km.
moc 3km
V max jka go z przepasci zrzuce z workiem cementu to 320km/h a takto to tylko 80-85km/h.
awaryjnosci nie ma oprucz chyba kierunkow ktore sie czsto pala. no i troche wedlug mnie kola za male bo 10cali a ja wsadzil bym 12. i sporo pali bo ok 4l na 100km.
pomoz to nic nie kosztuje a ratuje..! | viewtopic.php?t=12608 | | zbiorka pieniedzy dla Olafa!wejdz,zobacz,przeczytaj,przemysl.. pomoz. | viewtopic.php?t=19003
-
spoyler92 - Świeżak
- Posty: 487
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: kielce
XL 125 Varadero
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie V
Pojemność: 125 cm³
Układ zasilania: 2 gaźniki
Max. moc: 11 kW/10500 obr/min (95/1/EC)
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa: 17 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)
Masa pojazdu w stanie suchym: 162 kg
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 2-cylindrowy w układzie V
Pojemność: 125 cm³
Układ zasilania: 2 gaźniki
Max. moc: 11 kW/10500 obr/min (95/1/EC)
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Pojemność zbiornika paliwa: 17 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)
Masa pojazdu w stanie suchym: 162 kg
-
Rodzyn - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 4/1/2008, 21:40
- Lokalizacja: olsztyn
GILERA NEXUS 125
Rodzaj silnika: czterosuwowy,chłodzony cieczą
Liczba cylindrów:1
Średnica cylindra/skok tłoka:57/48.6 mm
Pojemność skokowa: 124cc
Moc maksymalna: 14.5KM przy 9750obr/min
Skok zawieszenia przedniego i tylnego:94/76
Wymiary(dł./szer):2100/780 mm
Skrzynia biegów:bezstopniowa CVT
Pojemność zbiornika paliwa:15l<2.8l rezerwa>
Rozmiar opon przód,tył:120/70-14 , 120/60-14
Masa własna:169kg
Prędkość maksymalna:133km/h
Zużycie paliwa:4,5l/100km
Rodzaj silnika: czterosuwowy,chłodzony cieczą
Liczba cylindrów:1
Średnica cylindra/skok tłoka:57/48.6 mm
Pojemność skokowa: 124cc
Moc maksymalna: 14.5KM przy 9750obr/min
Skok zawieszenia przedniego i tylnego:94/76
Wymiary(dł./szer):2100/780 mm
Skrzynia biegów:bezstopniowa CVT
Pojemność zbiornika paliwa:15l<2.8l rezerwa>
Rozmiar opon przód,tył:120/70-14 , 120/60-14
Masa własna:169kg
Prędkość maksymalna:133km/h
Zużycie paliwa:4,5l/100km
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
Honda CBR 125r
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC
Pojemność: 124,7 cm3
Średnica x skok tłoka: 58 x 47,2 mm
Max. moc: 10 kW/10000 min-1 (95/1/EC)
Max. moment obrotowy: 10,6 Nm/8000 min-1 (95/1/EC)
Stopień sprężania: 11:1
Układ zasilania: PGM FI
Norma emisji spalin: Euro 3
Rozrusznik: Elektryczny
Układ zapłonowy: Kondensatorowy (typ CDI)
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring
Wymiary (dł.x szer.x wys.): 1920x675x1070mm
Rozstaw osi: 1294 mm
Wysokość siedzenia: 776 mm
Prześwit: 172 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 10 litrów
Masa motocykla: 118,9 kg
Koło przednie/tylne: 6-szprychowe ze stopów lekkich – 17 M/C x MT 1.85, 17 M/C x MT 2.15
Opony przednie: 80/90-17M/C 44P
Opony tylne: 100/80-17M/C 52P
Zawieszenie przednie: 31-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 109 mm
Zawieszenie tylne: Amortyzator typu Monoshock, skok 120 mm
Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 276 x 4 mm, z zaciskami dwutłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 4 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Rama: Typu Diamond, podwójna, stalowa
Kąt wyprzedzenia: 25
Wyprzedzenie: 88 mm
Mogli byscie napisac troche wiecej danych technicznych o Yamaszce DT 125 ?
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC
Pojemność: 124,7 cm3
Średnica x skok tłoka: 58 x 47,2 mm
Max. moc: 10 kW/10000 min-1 (95/1/EC)
Max. moment obrotowy: 10,6 Nm/8000 min-1 (95/1/EC)
Stopień sprężania: 11:1
Układ zasilania: PGM FI
Norma emisji spalin: Euro 3
Rozrusznik: Elektryczny
Układ zapłonowy: Kondensatorowy (typ CDI)
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring
Wymiary (dł.x szer.x wys.): 1920x675x1070mm
Rozstaw osi: 1294 mm
Wysokość siedzenia: 776 mm
Prześwit: 172 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 10 litrów
Masa motocykla: 118,9 kg
Koło przednie/tylne: 6-szprychowe ze stopów lekkich – 17 M/C x MT 1.85, 17 M/C x MT 2.15
Opony przednie: 80/90-17M/C 44P
Opony tylne: 100/80-17M/C 52P
Zawieszenie przednie: 31-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 109 mm
Zawieszenie tylne: Amortyzator typu Monoshock, skok 120 mm
Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 276 x 4 mm, z zaciskami dwutłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 4 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Rama: Typu Diamond, podwójna, stalowa
Kąt wyprzedzenia: 25
Wyprzedzenie: 88 mm
Mogli byscie napisac troche wiecej danych technicznych o Yamaszce DT 125 ?
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250
22.10.08 ====> Zdałem Prawko![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
22.10.08 ====> Zdałem Prawko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
zdzichu123 - Bywalec
- Posty: 869
- Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
- Lokalizacja: Chodzież
Yamaha DT 125: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... r%2001.htm
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
mój motorek:
Yamaha DT
rocznik: 1997
pojemność silnika: 79
typ silnika: chłodzony wodą, jedno cylindrowy
rozrusznik: kopka
skrzynia biegów: 6 biegowa
hamulce: tył bemben, przud tarcza
amartyzatory: zarówno przód jak i tył, przód teleskopowy
Osiągi:
v-max 100km/h (blokada na dyfuzorze)
spalanie: ok. 4litrów
Yamaha DT
rocznik: 1997
pojemność silnika: 79
typ silnika: chłodzony wodą, jedno cylindrowy
rozrusznik: kopka
skrzynia biegów: 6 biegowa
hamulce: tył bemben, przud tarcza
amartyzatory: zarówno przód jak i tył, przód teleskopowy
Osiągi:
v-max 100km/h (blokada na dyfuzorze)
spalanie: ok. 4litrów
- martin6230i
- Świeżak
- Posty: 183
- Dołączył(a): 18/4/2007, 22:23
- Lokalizacja: Walbrzych
Yamaha TZR50 / MBK X-Power
Silnik -
Typ silnika: 2-suw, monocylinder
Chłodzenie silnika: Cieczą
Pojemność skokowa: 49.7 cc
Średnica x Skok tłoka: 40.3 x 39 mm
Stopień sprężania: 11.5 : 1
Moc maksymalna: 1,8 kW @ 6500 rpm
Max moment obrotowy: 2,87 Nm @ 5500 rpm
Smarowanie: Pompka dozująca
Gaźnik: PHBN 16
Układ zapłonów: CDI
Starter: Elektryczny
Układ przeniesienia napędu: 6-biegowa
Pojemność zbiornika paliwa: 13.8 L
Podwozie -
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz
Hamulec przód: Tarczowy, Ø 280 mm
Hamulec tył: Tarczowy, Ø 220 mm
Opona przód: 100/80-17
Opona tył: 130/70-17
Skok zawieszenia przód: 130 mm
Skok zawieszenia tył: 31 mm
Wymiary -
Długość (mm): 2,202 mm
Szerokość (mm): 689 mm
Wysokość (mm): 1,105 mm
Wysokość siedzenia (mm): 815 mm
Rozstaw osi (mm): 1,341 mm
Min prześwit (mm): 151 mm
Masa pojazdu w stanie suchym (kg): 114 kg
Źródło: http://www.yamaha-motor.pl
Powyższe dane dotyczą wersji zdławionej, dopuszczonej do ruchu jako motorower. Po pozbyciu się blokad, Yamaha pokazuje swoja prawdziwa moc. Silnik ma wtedy moc 9KM i daje się wkręcac na wyzsze obroty, co pozwala na "sportowa" jazde. W wyższym zakresie obrotów, tj. od 8,5 do 11 tys. jazda staje sie bardzo dynamiczna i dostarcza mnóstwo frajdy. Na dole to znaczy do 6/7 tys przyspiesza dosc ospale. Jak na 2T i tak jest bardzo dobrze. Osobiscie udalo mi sie osiagnac predkosc 102km\h, oczywiscie ze zdjetymi blokadami i nie wielka modyfikacja w postaci sportowego wydechu LeoVince V6 oraz wiekszymi dyszami w gazniku i zmienionym nieco filtrem powietrza.
Najwiekszym plusem tego sprzeta jest wyglad, piekna stylizacja nawiazujac do wiekszych modeli spod znaku Yamahy. Ktos kto ma ograniczona wiedze o motorach nie wpadnie nigdy na to, ze to 50siatka do momentu gdy nie zabrzmi silnik i bedzie sluchac chatakterystycznego dla 2T "pierdzenia".
Moto jest bardzo wygodne dla jezdzca, nawet tego wiekszego co moze wydawac sie dziwne gdyz jest to sprzet skierowany do ludzi mlodych zaczynajacych przygode z jednosladami.
Kazdy kto zastanawia sie nad wyborem czegos na poczatek, a nie ma prawa jazdy kat A lub A1 powinien byc zadowolony z TZRki.
- Załączniki
-
- TZR 50
- TZR-whitered.jpg (100.04 KiB) Przeglądane 31358 razy
- KLU
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 23/2/2008, 10:52
- Lokalizacja: Rząska k. Krakowa
Yamaha TZR 125
Silnik:
Typ silnika: 1 cylindrowy, dwusuwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 125.8 ccm
Moment obrotowy: 17 Nm. Przy 11000 obr./min.
Tłok (wys./szer.): 56mm / 50.7mm
Rozrząd: membrana
Moc (KM): 36 przy 11500 obr./min.
Zawory: brak
Sprężanie: 12,8.1
Zasilanie: Dell’Orto 32mm
Odpalanie: rozrusznik
Zapłon: elektryczny
Skrzynia biegów: manualna
Liczba biegów: 6
Wymiary:
Wysokość: 1105mm
Szerokość: 730mm
Długość: 2015mm
Waga całkowita: 139kg
Wysokość siedzenia: 780mm
Prześwit: 160mm
Rozstaw osi: 1370mm
Hamulce/Zawieszenie:
Hamulce (przód/tył): Tarcza (282mm) / Tarcza (210mm)
Skok zawieszeń (przód/tył): 130mm/110mm
Guma przód: 110/70x17’
Guma tył: 140/70x17’
Dane eksploatacyjne/Osiągi:
Pojemność baku / rezerwa: 15l / 4l
Waga w stanie suchym: 121 kg
Prędkość max: około 170 km/h
Silnik:
Typ silnika: 1 cylindrowy, dwusuwowy, chłodzony cieczą
Pojemność: 125.8 ccm
Moment obrotowy: 17 Nm. Przy 11000 obr./min.
Tłok (wys./szer.): 56mm / 50.7mm
Rozrząd: membrana
Moc (KM): 36 przy 11500 obr./min.
Zawory: brak
Sprężanie: 12,8.1
Zasilanie: Dell’Orto 32mm
Odpalanie: rozrusznik
Zapłon: elektryczny
Skrzynia biegów: manualna
Liczba biegów: 6
Wymiary:
Wysokość: 1105mm
Szerokość: 730mm
Długość: 2015mm
Waga całkowita: 139kg
Wysokość siedzenia: 780mm
Prześwit: 160mm
Rozstaw osi: 1370mm
Hamulce/Zawieszenie:
Hamulce (przód/tył): Tarcza (282mm) / Tarcza (210mm)
Skok zawieszeń (przód/tył): 130mm/110mm
Guma przód: 110/70x17’
Guma tył: 140/70x17’
Dane eksploatacyjne/Osiągi:
Pojemność baku / rezerwa: 15l / 4l
Waga w stanie suchym: 121 kg
Prędkość max: około 170 km/h
-
heex307 - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 14/1/2008, 21:05
- Lokalizacja: rzeszow
******************Aprilia RS125 Tuono****************
Każdemu z Was na pewno obiło się o uszy hasło "RSV1000 Tuono". Oczywiście mówiąc o tym motocyklu mamy na myśli najnowszy produkt Aprilii. Tuono wyglądem całkiem odbiega od swoich rodzimych braci - typowych, sportowych RSek. Jest to ciekawie zrobiony motocykl sportowo-turystyczny, można wręcz rzec - streetfighter. Wygląda agresywnie, jak wściekła pszczoła, tak też się zachowuje na drodze... Ale co z tego... My młodzi ludzie, którzy nie mamy jeszcze prawka, o tysiączce możemy jedynie pomarzyć... Ale nie traćmy nadziei - nie wszystko stracone !
Aprilia pomyślała także o młodych użytkownikach dróg. Specjalnie dla nas powstała Aprilia RS125 Tuono. Wyglądem jest niemalże identyczna jak RSV1000, ale wystarczy popatrzeć na wydech... Mały, niewinny, od razu zdradza ten motor i widać, że to "bzyk". Ale wydech zawsze można wymienić, więc to nie jest problem... A w Aprilce powinien cieszyć nas przede wszystkim wygląd i silnik, który jak na 125-kę jest naprawdę mocny, co jest zresztą standardem u tego włoskiego producenta. Prawie 33 KM z fabryki i waga ok. 150 kg z pełnym bakiem powodują, że maszyna naprawdę dobrze się zwija jak na swoją pojemność. Motor oszpecają jedynie białe felgi. O tym producent nie pomyślał, a szkoda... Oczywiście to dwusów, nie martwcie się, że będzie się dławił tak jak czterosów... Moim zdaniem nieporozumieniem jest wstawianie silników czterosuwowych do tak małych maszyn. Aprilia o tym pomyślała... I za to wielki "respect"... Tuono posiada ramę i większość rzeczy z tradycyjnej RSki 125, ale różni się zdecydowanie owiewkami no i chyba najważniejszym... Ma o 8 KM więcej. Więc jeśli kiedyś na skrzyżowaniu obok Was stanie koleś na RSce nie bójcie się - Wy macie Tuono, facet się chowa !
Dane: rocznik 2004
Silnik
Liczba cylindrów: 1
Pojemność: 124,8cc
Stopień sprężania: 12.5/1
Moc: 33 KM przy 11 000 rpm
Moment obrot.: 23.1 Nm przy 9250 rpm
Osiągi
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Pozostałe dane
Liczba biegów: 6
Masa: 138 kg
Długość: 1 950 mm
Szerokość: 720 mm
Wysokość: 1 135mm
Wysokość siedzenia: 805 mm
Pojemnośc zbiornika paliwa: 14 litrów
oto zdjecia:
http://www.scigacz.pl/gallery/moto/apri ... foto1m.jpg
http://www.scigacz.pl/gallery/moto/apri ... foto2m.jpg
Każdemu z Was na pewno obiło się o uszy hasło "RSV1000 Tuono". Oczywiście mówiąc o tym motocyklu mamy na myśli najnowszy produkt Aprilii. Tuono wyglądem całkiem odbiega od swoich rodzimych braci - typowych, sportowych RSek. Jest to ciekawie zrobiony motocykl sportowo-turystyczny, można wręcz rzec - streetfighter. Wygląda agresywnie, jak wściekła pszczoła, tak też się zachowuje na drodze... Ale co z tego... My młodzi ludzie, którzy nie mamy jeszcze prawka, o tysiączce możemy jedynie pomarzyć... Ale nie traćmy nadziei - nie wszystko stracone !
Aprilia pomyślała także o młodych użytkownikach dróg. Specjalnie dla nas powstała Aprilia RS125 Tuono. Wyglądem jest niemalże identyczna jak RSV1000, ale wystarczy popatrzeć na wydech... Mały, niewinny, od razu zdradza ten motor i widać, że to "bzyk". Ale wydech zawsze można wymienić, więc to nie jest problem... A w Aprilce powinien cieszyć nas przede wszystkim wygląd i silnik, który jak na 125-kę jest naprawdę mocny, co jest zresztą standardem u tego włoskiego producenta. Prawie 33 KM z fabryki i waga ok. 150 kg z pełnym bakiem powodują, że maszyna naprawdę dobrze się zwija jak na swoją pojemność. Motor oszpecają jedynie białe felgi. O tym producent nie pomyślał, a szkoda... Oczywiście to dwusów, nie martwcie się, że będzie się dławił tak jak czterosów... Moim zdaniem nieporozumieniem jest wstawianie silników czterosuwowych do tak małych maszyn. Aprilia o tym pomyślała... I za to wielki "respect"... Tuono posiada ramę i większość rzeczy z tradycyjnej RSki 125, ale różni się zdecydowanie owiewkami no i chyba najważniejszym... Ma o 8 KM więcej. Więc jeśli kiedyś na skrzyżowaniu obok Was stanie koleś na RSce nie bójcie się - Wy macie Tuono, facet się chowa !
Dane: rocznik 2004
Silnik
Liczba cylindrów: 1
Pojemność: 124,8cc
Stopień sprężania: 12.5/1
Moc: 33 KM przy 11 000 rpm
Moment obrot.: 23.1 Nm przy 9250 rpm
Osiągi
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Pozostałe dane
Liczba biegów: 6
Masa: 138 kg
Długość: 1 950 mm
Szerokość: 720 mm
Wysokość: 1 135mm
Wysokość siedzenia: 805 mm
Pojemnośc zbiornika paliwa: 14 litrów
oto zdjecia:
http://www.scigacz.pl/gallery/moto/apri ... foto1m.jpg
http://www.scigacz.pl/gallery/moto/apri ... foto2m.jpg
pomoz to nic nie kosztuje a ratuje..! | viewtopic.php?t=12608 | | zbiorka pieniedzy dla Olafa!wejdz,zobacz,przeczytaj,przemysl.. pomoz. | viewtopic.php?t=19003
-
spoyler92 - Świeżak
- Posty: 487
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: kielce
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Aprilia rs 50
DANE TECHNICZNĘ
Pojemność 49,7 cm
Moc KM 2,7 KM ( po tuningu max. 11KM)
Układ silnika jednocylindrowy AM6 Minarelli
Liczba suwów 2
Stopień sprężenia 12,0:1
Gaźnik Dell'Orto SHA 14/12
Chłodzenie cieczą
Zasilanie elektryczne 12 V - 85 W
Akumulator 12 V /
Liczba biegów 5 do modelu '98r. (AM5)6 od modelu '99r.(AM6)
Skok zawieszenia przód/tył 110 / 110 mm
Hamulce tarczowe przód i tył (4 ściski na klocek)
Średnica tarczy hamulcowych przód/tył 290mm / 220 mm
Rozmiar opon przód 90 / 80 R-17"
Rozmiar opon tył 110 / 80 R-17"
Wysokość siodełka 810 (?) mm
Odległ. miedzy osiami 1280 mm
Długość maks. 1875 mm
Szerokość maks. 640 mm
Wysokość maks. 1090 mm
Masa motocykla 115 kg do modelu '99 90 kg od modelu '99
Zbiornik paliwa 12 l. (rezerwa 2,6l.)
Prędkość maksymalna 60 km/h (po tuningu = 125 km/h )
DANE TECHNICZNĘ
Pojemność 49,7 cm
Moc KM 2,7 KM ( po tuningu max. 11KM)
Układ silnika jednocylindrowy AM6 Minarelli
Liczba suwów 2
Stopień sprężenia 12,0:1
Gaźnik Dell'Orto SHA 14/12
Chłodzenie cieczą
Zasilanie elektryczne 12 V - 85 W
Akumulator 12 V /
Liczba biegów 5 do modelu '98r. (AM5)6 od modelu '99r.(AM6)
Skok zawieszenia przód/tył 110 / 110 mm
Hamulce tarczowe przód i tył (4 ściski na klocek)
Średnica tarczy hamulcowych przód/tył 290mm / 220 mm
Rozmiar opon przód 90 / 80 R-17"
Rozmiar opon tył 110 / 80 R-17"
Wysokość siodełka 810 (?) mm
Odległ. miedzy osiami 1280 mm
Długość maks. 1875 mm
Szerokość maks. 640 mm
Wysokość maks. 1090 mm
Masa motocykla 115 kg do modelu '99 90 kg od modelu '99
Zbiornik paliwa 12 l. (rezerwa 2,6l.)
Prędkość maksymalna 60 km/h (po tuningu = 125 km/h )
Takie jest moje zdanie!!!
- MicHal.K50
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11/4/2008, 17:09
MZ Saxon SportStar 125
Silnik:
125ccm jedno cylindrowy
Pompa oleju Mikuni
Śr tłoka / skok (mm) 52/58
Stopień sprężania 10
gaźnik BING 53
chłodzony powietrzem
Skrzynia 5 biegowa
Moc max. 12 HP przy 6800 RPM
Max moment obr. 14 Nm przy 6700 RPM
prędkość: 132KM\H
Hamulce:
Przód: tarcza wentylowana
Tył: bęben 160 mm
Opony:
przód: 2,75-18'
tył: 3,25-16'
Spalanie:
Jak sie przyciśnie to potrafi wypić
natomiast przy spokojnej jeździe spala 3 - 4 litry
Silnik:
125ccm jedno cylindrowy
Pompa oleju Mikuni
Śr tłoka / skok (mm) 52/58
Stopień sprężania 10
gaźnik BING 53
chłodzony powietrzem
Skrzynia 5 biegowa
Moc max. 12 HP przy 6800 RPM
Max moment obr. 14 Nm przy 6700 RPM
prędkość: 132KM\H
Hamulce:
Przód: tarcza wentylowana
Tył: bęben 160 mm
Opony:
przód: 2,75-18'
tył: 3,25-16'
Spalanie:
Jak sie przyciśnie to potrafi wypić
natomiast przy spokojnej jeździe spala 3 - 4 litry
-
siwy1991 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
- Lokalizacja: Jarosław
HONDA CR 125
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 2-suwowy, jednocylindrowy z zaworem wydechowym RC
Pojemność: 124,8 cm³
Średnica x skok tłoka: 54 x 54,5 mm mm
Stopień sprężania: 8,6:1
Układ zasilania: Gaźnik Mikuni TMXX 38 mm, z czujnikiem położenia
przepustnicy (TPS)
Maks. moc: 31,3 kW / 11 500 obr/min
Maks. moment obrotowy: 21,2 Nm / 10 000 obr/min
Układ zapłonowy: Cyfrowy elektroniczny z 3-wymiarową mapą zapłonów i elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik: Nożny
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2160 x 821 x 1282 mm mm
Rozstaw osi: 1468 mm mm
Wysokość siedzenia: 954 mm mm
Prześwit: 352 mm mm
Pojemność zbiornika paliwa: 7,7 litra
Masa pojazdu w stanie suchym: 88,7kg kg
Koło przednie: 21 x 1,60 obręcz aluminiowa/szprychy
Koło tylne: 19 x 1,85 obręcz aluminiowa/szprychy
Opony przednie: 80/100 21 (51M)
Opony tylne: 100/90 19 (57M)
Zawieszenie przednie: 46-milimetrowy widelec Kayaba, odwrócony, z podwójną komora typu cartridge, z 20-stopniowa regulacja tłumienia siły dobicia i 18-stopniowa regulacja tłumienia siły odbicia, skok 305 mm
Zawieszenie tylne: Pro-Link z pojedynczym amortyzatorem Kayaba, regulacja tłumienia malej prędkości (18-stopniowa) i dużej prędkości (2-obrotowa) dobicia oraz 30-stopniowa regulacja tłumienia odbicia, skok 320 mm
Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 240 x 4,5 mm, zacisk 2-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 240 x 4,5 mm, zacisk jednotłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
Rama: Otwarta kołyskowa, podwójna, odlew z aluminium![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 2-suwowy, jednocylindrowy z zaworem wydechowym RC
Pojemność: 124,8 cm³
Średnica x skok tłoka: 54 x 54,5 mm mm
Stopień sprężania: 8,6:1
Układ zasilania: Gaźnik Mikuni TMXX 38 mm, z czujnikiem położenia
przepustnicy (TPS)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Maks. moc: 31,3 kW / 11 500 obr/min
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Maks. moment obrotowy: 21,2 Nm / 10 000 obr/min
Układ zapłonowy: Cyfrowy elektroniczny z 3-wymiarową mapą zapłonów i elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik: Nożny
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2160 x 821 x 1282 mm mm
Rozstaw osi: 1468 mm mm
Wysokość siedzenia: 954 mm mm
Prześwit: 352 mm mm
Pojemność zbiornika paliwa: 7,7 litra
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Masa pojazdu w stanie suchym: 88,7kg kg
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Koło przednie: 21 x 1,60 obręcz aluminiowa/szprychy
Koło tylne: 19 x 1,85 obręcz aluminiowa/szprychy
Opony przednie: 80/100 21 (51M)
Opony tylne: 100/90 19 (57M)
Zawieszenie przednie: 46-milimetrowy widelec Kayaba, odwrócony, z podwójną komora typu cartridge, z 20-stopniowa regulacja tłumienia siły dobicia i 18-stopniowa regulacja tłumienia siły odbicia, skok 305 mm
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Zawieszenie tylne: Pro-Link z pojedynczym amortyzatorem Kayaba, regulacja tłumienia malej prędkości (18-stopniowa) i dużej prędkości (2-obrotowa) dobicia oraz 30-stopniowa regulacja tłumienia odbicia, skok 320 mm
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 240 x 4,5 mm, zacisk 2-tłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 240 x 4,5 mm, zacisk jednotłoczkowy, klocki ze spieków metalicznych
Rama: Otwarta kołyskowa, podwójna, odlew z aluminium
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Sony Ericson P99i (700pln)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
- Posty: 827
- Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
- Lokalizacja: Wrocław
Borasek:P napisał(a):podA ktos parametry do gilery runner
Gilera Runner 50
Ten rozaj skuterów tworzy własną rodzinę zwaną Runner. Głównym elementem, który wyróżnia je od innych skuterów jest wysoko uniesiony tunel środkowy. Dzięki temu nie da się pomylić Runnera z żadnym innym skuterem.
Między innymi to właśnie ten długi tunel sprawia, że Runner wygląda jak sportowa maszyna. Jest bardzo masywny a zarazem niezmiernie poręczny i stabilny. Można go przyrównać do rakiety dzięki stylistyce i mocy jaką posiada. Inżynierowie Gilery wypuścili na ulice usprawniony model Runnera, który posiada 13-calowe koło tylne, a w wersji DD zaopatrzony jest w hamulec tarczowy.
Jest to doskonały skuter zarówno do jazdy po mieście jak i na dłuższe trasy, posiada bardzo wygodne siedzenie, zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera. Jedzie się nim niesamowicie dynamicznie i bezpiecznie. Prędkość przed odblokowaniem wynosi 60 km/h, co jest niezłym wynikiem, zaś po odblokowaniu można przeżyć szok .. prędkość maksymalna dochodzi nawet do 90 km/h [jest to sprawdzone, ale jeszcze nie wiem dokładnie czy był usprawniany czy tylko odblokowany].
DANE TECHNICZNE:
Silnik chłodzony powietrzem Silnik chłodzony cieczą
typ nie dotyczy jednocylindrowy, dwusuwowy
pojemność nie dotyczy 49 ccm
moc nie dotyczy 3,1 kW / 4,2 KM
masa nie dotyczy 100 kg
wysokość siedzenia nie dotyczy 81 cm
prędkość max. [zablokowany] nie dotyczy 60 km/h
cena nie dotyczy ok. 8.5 tys. zł
Pozostałe dane :
1. Liczba osi : 2
2. Osie napędzane : napędzane koło tylne
3. Rozstaw osi : 1280
4. Długość : 1780 mm
5. Szerokość : 720 mm
6. Wysokość : 1120 mm
7. Masa własna pojazdu : 100 kg
8. Dopuszczalna masa całkowita : 290 kg
9. Rozdział tej masy na poszczególne osie :
- 85 kg - przód
- 205 kg - tył
10. Producent silnika : PIAGGIO & C. S.p.A
11. Zasada działania silnika : dwusuwowy z zapłonem iskrowym
12. Liczba i układ cylindrów : 1 - wzdłuż osi pojazdu
13. Paliwo : benzyna bezołowiowa LO95 ( ewentualnie LO98) + olej dozowany automatycznie
14. Maksymalna moc silnika : 2,3 kW przy prędkości obrotowej 6 550 min -1
15. Sprzęgło : odśrodkowe, bezwładnościowe
16. Skrzynia biegów : automatyczna przekładnia pasowa
17. Przełożenia na biegach : -1/1,20 - 1/3,07
18. Przełożenie przekładni głównej : 1/13,07
19. Opony i koła :
- Oś 1 : 120/70 - 12 51L ; 3,5x12
- Oś 2 : 130/70 - 12 56L ; 3,5x12
20. Układ kierowniczy, sposób wspomagania : przekładnia kierownicza nie występuje, układ działa na przednie koło
21. Zwięzły opis układu hamulcowego : hamulec tarczowy hydrauliczny z przodu i tyłu (wersja DD), sterowanie ręczne za pomocą dźwigni prawej - hamulec przedni, lewej - hamulec tylny
22. Liczba siedzeń : 2
23. Hałas na postoju : 81 dB (A)
24. Hałas podczas jazdy : 71,0 dB (A)
25. Toksyczność spalin : wg regulaminu 47 EKG ONZ : CO 4,963 g/km, CH 3,48 g/km, NOx 0,067 g/km CH+NOx : - g/km
26 . Kontrolne zużycie paliwa : 2,3 dm3/100 km przy prędkości 40 km/h ( w rzeczywistości pali około 4l/100 km ... może więcej )
jasne07 napisał(a):mozecie dac dane Yamahy XT125?
![Obrazek](http://tbn0.google.com/images?q=tbn:OmcZGCaKe9x_KM:http://www.bikez.com/pictures/yamaha/2006/22577_0_1_2_xt%2520125%2520x_Image%2520credits%2520-%2520Yamaha.jpg)
![Obrazek](http://tbn0.google.com/images?q=tbn:51XkLQEatO23jM:http://www.yamaha-motor.be/french/Images/2008-XT125R-action-01_tcm31-208276.jpg)
Dane techniczne :
Silnik
Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: OHC dwa zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 124 ccm
Średnica cylindra / skok tłoka : 54,0 / 54,0 mm
Stopień sprężania: 10,0:1
Moc maksymalna: 12,5 KM/ 9,2 KW przy 8000 obr/min
Moment obrotowy: 11,7 Nm przy 6500 obr/min
Zasilanie: gaźnik VM20SS
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny i nożny
Zapłon: CDI
Przeniesienia napędu
Sprzęgło: mokre wielotarczowe
Skrzynia biegów: pięciostopniowa
Napęd tylnego koła: łańcuch
Podwozie
Rama: stalowa, zamknięta, pojedyncza
Zawieszenie przednie: teleskopowe
Zawieszenie tylne: wahacz stalowy, centralny element resorująco-tłumiący
Hamulec przedni: tarcza 245 mm, zacisk jednotłoczkowy
Hamulec tylny: tarcza 220 mm, zacisk dwutłoczkowy
Opony: Przód 90/90-18 Tył 120/80-18
Wymiary i masy
Rozstaw osi: 1335 mm
Wysokość siodła: 860 mm
Długość: 1995 mm
Szerokość: 840 mm
Wysokość: 1125 mm
Minimalny prześwit: 220 mm
Masa: pojazdu w stanie suchym 118 kg
Zbiornik paliwa : 10 l
Dane eksploatacyjne
Prędkość maksymalna (licznikowa) 110 km/h
Spalanie: l/100 km
Importer: Mitsui Motor Polska Sp. z o.o., 01-304 Warszawa, ul. Połczyńska 120c, www.yamaha-motor.pl
Cena: 13 900 zł
Adamo _CBR napisał(a):Skuter Peugeot Speedfight 2 poj:50 cm3 jak myslicie??jakie moze miec osiagi?
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 2-suwowy, chłodzony powietrzem/cieczą
Pojemność: 49 ccm
Moc: 6,4/7,7 KM
Masa: 90/95 kg
Koła: 12 cali
Hamulce: przód-tarcza, tył-tarcza
Zbiornik: 7,2l paliwo; 1,3l olej
Wysokość siedzenia: 800 mm
Wymiary: dług.-1730; szer.-700 [mm]
Osiągi: 45 kmh (odblokowany 90 kmh)
Cena: 7899,- (2006/08)
pomoz to nic nie kosztuje a ratuje..! | viewtopic.php?t=12608 | | zbiorka pieniedzy dla Olafa!wejdz,zobacz,przeczytaj,przemysl.. pomoz. | viewtopic.php?t=19003
-
spoyler92 - Świeżak
- Posty: 487
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: kielce
Posty: 49
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości