Zobacz wÄ…tek - Kawasaki Ninja 250
NAS Analytics TAG

Kawasaki Ninja 250

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez jajko » 20/3/2008, 13:04

http://youtube.com/watch?v=SCzVuu0SuL8

czerwona


zielona ladniejsza :p
jajko
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38


Postprzez kosta » 20/3/2008, 18:06

Nie ma się co śmiać to jest super sprzęt dla początkujących kierowców.
Cena przystępna, i jest to nufka
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA


Postprzez Kris2k » 20/3/2008, 20:35

Mialem okazje obejzec na zywo i jakos zachwyt nieco zostal ostudzony. Aczkolwiek na pierwsze moto dla kogos kto nigdy nie jezdzil byloby bardzo dobrym rozwiazaniem, moze az za dobrym ;)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Taser » 20/3/2008, 22:25

ciekawe po ile benda chodzily uzywki po roku, bo 14 tys to niby nie duzo, a jednak jak sobie pomysle ze mozna za to kupic juz jakas fajna 600 uzywana w dobrym stanie to troche mnie skreca....
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...

Yamaha YZF 600 Thundercat :D
Avatar użytkownika
Taser
Bywalec
 
Posty: 577
Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
Lokalizacja: Nadarzyn

Postprzez sebu9 » 24/3/2008, 12:35

14900 za nowy motorek.. hmm to ciekawa propozycja bo za dokładnie taką samą cenę Yamaha wystawia yzf - r125 - może i bardziej nowoczesny i zaawansowany stylistycznie oraz pewnie lepiej wykonany i bardziej niezawodny ale o połowę słabszy. Gdybym miał 15 tys. to poważnie bym sie zastanowił. :D Można mieć za takie pieniądze uzywaną 600 czy całką "świerzutką" (jeśli tak mozna wogole mówić o tym motocyklu:)) gs500 albo... nowego Kawasaki... i do tego Ninja :D
Myśle że na pierwsze moto to fantastyczny i bezpieczny wybór. Raz że nie wyjeżdza spod tyłka a dwa że ma gwarancje :D
"A ja Cię wsadzę w klatkę, byś nie odleciał przypadkiem..."
sebu9
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24/3/2008, 10:32
Lokalizacja: kielce

Postprzez Taser » 24/3/2008, 14:51

no i mozna go potem jeszcze pchnac za taka kase ktora pozowli nam juz kupic jakas starsza 600.
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...

Yamaha YZF 600 Thundercat :D
Avatar użytkownika
Taser
Bywalec
 
Posty: 577
Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
Lokalizacja: Nadarzyn

Postprzez rambo wwa » 4/4/2008, 19:07

Chcialem go sobie obejrzec na zywo, a biorac pod uwage, ze salon kawasaki mam pod nosem to sie do niego wybralem. W srodku go nie znalazlem. Pan sprzedawca powiedzial, ze beda go mieli dopiero pod koniec kwietnia:(

Kris2k pisze "Mialem okazje obejzec na zywo i jakos zachwyt nieco zostal ostudzony".

Moglbys powiedziec dlaczego?
Avatar użytkownika
rambo wwa
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
Lokalizacja: 0-22

Postprzez Kris2k » 5/4/2008, 08:59

rambo wwa napisał(a):Kris2k pisze "Mialem okazje obejzec na zywo i jakos zachwyt nieco zostal ostudzony".

Moglbys powiedziec dlaczego?


A bo jak juz sobie na nim usiadlem to doszedlem do wniosku ze jednak bym go nie zamienil z moim GS'em. 250tka jest poprosu mala, waska, lekka, oczywiscie dla kogos kto zaczyna to sa to same zalety, ale z mojego punktu widzenia to jest to tylko ladnie wygladajacy pizdzik.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Sorbinian » 5/4/2008, 09:47

Jeżeli ktoś ma już doświadczenia z czymś mocniejszym, to wiadomo ze Ninja 250r nie jest dla niego, ale w porównaniu z CBF 250 i YBR 250 to motocykl ten raczej nie ma konkurencji, i powinien szybko zdominować tą klasę pod względem stylistyka/osiągi/cena, przynajmniej do czas aż Suzuki wprowadzi coś zamiast GS 500 jeżeli to już nie jest wprowadzone i nie nazywa się GSX650F ale to nie wiem na 100% więc proszę o skorygowanie tych info o Suzuki. Moto to ma jednak jedną podstawową wadę. jak chcesz go zobaczyć, ewentualnie dosiąść to albo lataj po targach motocyklowych, albo na allegro można poszukać bo ktoś chce sprzedać wersje z US. to może zgodzi sie na to aby się spotkać i przymierzyć.

YBR 250 15.900zł
CBF 250 15.900zł (model 2007)
Ninja 250r 14.900zł

Podałem ceny ze stron www które nie uwzględniają rabatów jakie mozecie uzyskać w salonach. Z własnego doświadczenia wiem, że w Kawasaki na Prymasa, przy wyłożeniu 10% zaliczki dostaje się bardzo interesującą propozycje. Tak więc mogę polecić. Jak moto będzie jeździć? no to jest już ryzyko tych którzy zakupią je jako jedni z pierwszych.
Sorbinian
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30

Postprzez eagle » 5/4/2008, 10:41

Jestem bardzo bliski zakupu tego moto. Ew wacham sie miedzy jakas 500 (CB, GS ER, lub GPZ). Ale najbardziej mi sie ninja podoba, choc ma najmniej konikow a nie chce sie szybko znudzic. Smigalem pare razy gsem 500f i jego vmax i przyspieszenie w zupelnosci mi wystarcza, czy ta 250r ma podobne osiagi ? Tzn czy vmax i przyspieszenie rzeczywiscie jest zblizone go GSa ? Prosze o rady ...

BTW
brakuje na rynku moto klasy 500, nie wiem czemu producenci sie wycofali z tego segmentu. Na 125/250 sie nie oplaca, z kolei 600 za mocne na 1sze moto. A w segmencie 500 jest luka - nowek praktycznie nie ma bo gs byl w polsce sprzedawany do 2007 roku, wiec tylko uzywki i to praktycznie 4 wymienione wyzej modele.
eagle
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 28/6/2007, 14:26
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kris2k » 5/4/2008, 11:12

eagle napisał(a):1. Tzn czy vmax i przyspieszenie rzeczywiscie jest zblizone go GSa ? Prosze o rady ...

2. BTW
brakuje na rynku moto klasy 500, nie wiem czemu producenci sie wycofali z tego segmentu. Na 125/250 sie nie oplaca, z kolei 600 za mocne na 1sze moto. A w segmencie 500 jest luka - nowek praktycznie nie ma bo gs byl w polsce sprzedawany do 2007 roku, wiec tylko uzywki i to praktycznie 4 wymienione wyzej modele.


1. Raczej do GS'a w wersji zdlawionej z odblokowana nie ma czego porownywac.

2.Zgadzam sie, tez sie dziwie ze nikt w europie o tej klasie nie mysli, fajne sa te wszystkie wynalazki klasy 400cc ale to tylko Anglia i Japonia w zasadzie.
Przydaloby sie cos zupelnie nowego w tym segmencie, podejzewam ze bylby to spory sukces rynkowy.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez rambo wwa » 5/4/2008, 13:26

I tak bardzo dobrze, ze w koncu ktos wprowadza na rynek fajny moto 250cc.
Bo dla wielu 500cc na poczatek to i tak za duzo. Natomiast CBF 250 czy YBR 250 uzytÄ… technologiÄ… bardzo odstajÄ… od Kawy. Nie ma nawet co porownywac, chociaz YBR 250 naprawde fajnie brzmi jak na tÄ… pojemnosc. Wiem bo mialem przyjemnosc jezdzic nowÄ… sztukÄ…:)
Avatar użytkownika
rambo wwa
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
Lokalizacja: 0-22

Postprzez Lukashek » 5/4/2008, 21:20

Kris2k napisał(a):1. Raczej do GS'a w wersji zdlawionej z odblokowana nie ma czego porownywac.


No tu bym się kłócił.
Gs ma ok.45kucy a kawa koło40. Jednak ninja jest lżejsza i bardziej aerodynamiczna co też ma duży wpływ. Więc podejrzewam że osiągi są porównywalne.
Rozumiem że masz gs ale bądźmy obiektywni. :roll:
Avatar użytkownika
Lukashek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/2/2008, 13:34

Postprzez Kris2k » 5/4/2008, 22:01

Dane kawy:
Moc maksymalna [kW (KM) / obr. Min]
22,2 (30) / 10 500
Maksymalny moment obrotowy [Nm]
21 / 8 500

Dane GS'a:
Moc maksymalna
46KM przy 9200 obr/min (od 1996r 45KM)
Maksymalny moment obr.
39Nm przy 7800 obr/min

Gdzie Ty tu widzisz ze kawa ma kolo 40KM? :D
Oczywiscie pojecie "kolo" jest wzgledne wiec teoretycznie 30 to jest kolo 40 :D
A danych na papierze nie ma co porownywac, zreszta na oko widac co tu jest lepsze :)
Tak... jestem caly czas obiektywny :)
Ostatnio edytowano 5/4/2008, 22:08 przez Kris2k, łącznie edytowano 1 raz
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez eagle » 5/4/2008, 22:05

Ehh w kazdym razie jeszcze rok temu za jakies 2-3 tys wiecej mozna bylo kupic prawdziwy nowy motorek (GS 500f), w pelni obudowany. Za 5 lat kazdy bedzie musial zaczynac albo od 600 albo od 125 ;/
eagle
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 28/6/2007, 14:26
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Sorbinian » 6/4/2008, 10:26

eagle napisał(a):Ehh w kazdym razie jeszcze rok temu za jakies 2-3 tys wiecej mozna bylo kupic prawdziwy nowy motorek (GS 500f), w pelni obudowany. Za 5 lat kazdy bedzie musial zaczynac albo od 600 albo od 125 ;/



głupoty piszesz.....motorek to sobie możesz do łodzi przymocować i będziesz pływał. a jeżeli dla Ciebie Motocykle to albo 125 a dalej to 500 i więcej, to chyba odstaw youtube. Po to między innymi Kawasaki wprowadziło na rynek 250r aby wypełnić luke jaka powstała między 125cc a 500 a w sumie to już 600 bo GS został wycofany a ER'ki dostały tez większą pojemność
Sorbinian
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30

Postprzez Lukashek » 6/4/2008, 15:52

A rzeczywiście zwracam honor Kris2k :oops:.

http://www.kawasaki.pl/model_details.ph ... ecyfikacja
30KM jak w morde szczelił.:lol:

Wcześniej użyłem niepoprawnych danych gdyż sugerowałem się tym:
http://moto.allegro.pl/item335038873_ka ... azja_.html
a wiadomo jak jest z tymi danymi na allegro.
Także jeszcze raz przepraszam.
Avatar użytkownika
Lukashek
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/2/2008, 13:34

Postprzez Sorbinian » 6/4/2008, 16:17

ten gość na allegro jest śmieszny, ma chorą cenę i sprzedaje moto z USA którego nikt nie będzie w serwisie robił na gwarancji


EDIT:
troszkę pogrzebałem i znalazłem kilka ciekawych informacji.
jest to specyfikacja + wyszczególnione różnice między wersja US a wersja EU. tak więc mówimy o niecałych 32 koniach jeżeli chodzi o ten model z allegro.

NA = North America (U.S. and Canada)

NA Model is carb'd. Keihin CVK30 x2.
32PS (31.56 hp) at 11,000rpm
21.7Nm (16 ftlb) at 10,000rpm

Euro Model is FI. 28mm Keihin injectors x2 and "dual throttle valves".
30PS (29.59 hp) at 10,500rpm
21.0Nm (15.5 ftlb) at 8,500rpm

Also, Euro model has higher final gearing than NA Model...
NA = 3.214 (45/14)
EU = 3.071 (43/14)

F Tire: 110/70-17 M/C (54S)
R Tire: 130/70-17 M/C (62S)

Dimension:
L = 2080mm - 81.88 in
W = 710mm - 27.95 in
H = 1115mm - 43.89 in
Wheelbase = ...
1390mm(NA Model) - 54.72 in
1400mm(EU Model) - 55.11 in
Seat Height = 780mm - 30.70 in

Weight:
NA: 151kg - 332.89 lbs
EU: 152kg - 335.10 lbs

Fuel Capacity:
NA: 18 liters - 4.755 gal
EU: 17.5 liters - 4.62 gal


info:
http://forums.ninja250.org
Sorbinian
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30

Postprzez Husky » 7/4/2008, 21:48

Ha! Zamówiłem takowy motor z ciekawości. Ma być pod koniec kwietnia.
Zobaczymy co z tego będzie. Znajomy dorzucił mi tłumik Two Brothers, żeby poprawić dźwięk. Jak coś z tego będzie to wam go jakoś ładnie opiszę.

Pozdro
Husky
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 5/4/2008, 23:51
Lokalizacja: Szczecin/Dobra

Postprzez Sorbinian » 7/4/2008, 22:09

ja na swego czekam już od początku marca:P
Sorbinian
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 5/4/2008, 09:30

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê