Prawko od 24lat
prawda jest taka ze nie mozna generalizowac, wiek tak naprawde moze o niczym nie swiadczyc, wystarczy popatrzec na Rossiego albo Stonera, przeciez to nie sa 40 letnie dziadki z "doswiadczeniem" a prosze....
Na kolana chamy !
-
Leitho - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1321
- Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
- Lokalizacja: SKL
To prawda ,że zasuwałem 200km/h ale mam już za sobą pare lat doswiadczenia i nie zaczynałem na 600 tylko na motorynce gdy miałem chyba z 8 lat a potem przeskakiwałem na większe pojemności. Prawdą jest także to ,że na 100% nie kupiłem sportowego plastika żeby jeździć 100km/h, śmieszni są Ci którzy twierdzą inaczej.
Poza tym odkręcam tam gdzie znam drogę i jeździłem już nią sporo razy, jest to część mojego osiedla.
Moze pogadamy o tym pod koniec sezonu gdy będą statystyki ilu 18-20 latków rozj**** się na moto?!
Są przypadki ,że ktoś potrafi, nie mówie ,że nie ale co wtedy z resztą?
edit: dawid 89
Poza tym odkręcam tam gdzie znam drogę i jeździłem już nią sporo razy, jest to część mojego osiedla.
Moze pogadamy o tym pod koniec sezonu gdy będą statystyki ilu 18-20 latków rozj**** się na moto?!
Są przypadki ,że ktoś potrafi, nie mówie ,że nie ale co wtedy z resztą?
edit: dawid 89
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Meciek napisał(a):Prawdą jest także to ,że na 100% nie kupiłem sportowego plastika żeby jeździć 100km/h, śmieszni są Ci którzy twierdzą inaczej.
Każdy kto kupuje sporta wie że nie będzie jeździł 50km/h ale w zabudowanym można się ograniczyć przynajmniej do 100

Jeżeli chodzi o doświadczenie 18latków, pewna część kupuje moto tylko dla szpanu, byle pokazać innym jacy to oni nie są, ale prawko od 24lat tego nie zmieni oni i tak będą jeźdzć i szpanować...
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
-
inzynier - Świeżak
- Posty: 385
- Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
- Lokalizacja: Dębica
-
turboponczek - MEGA TROLL
- Posty: 2010
- Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
- Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!
Nie ma co sie pienic. Stanelo przeciez na AM(motorower) od 14lat, A1 od 16, A2(do 35kW, czyli GS500) od 18, i A bez ograniczen od 20roku zycia. A jesli ktos chce od razy lytrem sie zabic to poczeka do 24roku zycia.
Mi sie podoba i w sumie mimo braku tych restrykcji postapilem dokladnie w ich mysl.
Mi sie podoba i w sumie mimo braku tych restrykcji postapilem dokladnie w ich mysl.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
A ja się zastanawiam czy bedą w Polsce popularne 600ccm zdławione do 35 koni tak jak jest w Niemczech.
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Meciek napisał(a):A ja się zastanawiam czy bedą w Polsce popularne 600ccm zdławione do 35 koni tak jak jest w Niemczech.
35kW czyli ~46KM
Mysle, ze tak. Na pewno wyjdzie taniej kupic zblokowana 600, zeby po zrobieniu A odblokowac i czerpac przyjemnosc w pelni na tym samym znanym nam juz moto.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
http://www.rp.pl/artykul/107007.html
Minister chce także wprowadzić administracyjny okres ważności praw jazdy: 15 lat dla kat. A1, A, B1, B, B+E i pięć lat – lub w zależności od terminu badań lekarskich oraz psychologicznych – dla kat. C1, C, C1+E, C+E, D1, D, D1+E, D+E.
Sie chłopina ostro wziął za prawko...
Minister chce także wprowadzić administracyjny okres ważności praw jazdy: 15 lat dla kat. A1, A, B1, B, B+E i pięć lat – lub w zależności od terminu badań lekarskich oraz psychologicznych – dla kat. C1, C, C1+E, C+E, D1, D, D1+E, D+E.
Sie chłopina ostro wziął za prawko...

Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
-
inzynier - Świeżak
- Posty: 385
- Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
- Lokalizacja: Dębica
I to wszystko doprowadzi, że młodzież sie zbuntuje i rozwali te całe śmieszne państwo. Na śląsku już za psów sie wzięli
:D

Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/
(otwórz link)Im

-
konan - Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
- Lokalizacja: Poznań
Blokowanie
Sprzedam GSX-Ra 600
rok99
przebieg 20tys mil
ODBLOKOWANY
wypisze papiery na 35kw
po malym szlifie, zeby nie bylo
W UK bardzo powaznie podchodzi sie do jazdy na motocyklu.
Zarowno i do karalnosci wykroczen drogowych.
Punkty karne znikaja dopiero po czterech latach
A po uzyskaniu 9 czy 12punktow banuja Ci prawo jazdy,wiec nie ma zartow.
Ale w kontrolowaniu i przestrzeganiu przepisow czowa miliony camer,zarowno stalych jak i mobilnych. Do tego czeste patrole autostradowe radiowozow policyjnych pracujacych *undercover
Policja dysponuje autami typu Subaru,czy EVO jak i wiele Opli VRX V8 czy tez Porshe.
Nawet u mnie w firmie mam wiele policyjnych aut min. Lexusy GS450h (6sek do 100km/h) wiec i tak nikle szanse na ucieczke,bezwzlednie jakim motocyklem. Do tego dochodzi siec kamer CCTV ktora monitoruje ruch na drochach i autostradach. Juz nie wspomne o helikopterach.
A tego w PL nie ma... popatrzcie na swoje posty.. BEDE JEZDZIL BEZ BLACH. Od i sprawa zalatwiona. Tak bym pewnie zrobil i ja.Zeby niebylo
Ale nasze spoleczenstwo powinno sie nauczyc przestrzegac przepisow i pewnych zasad.
Jedno podstawowe pytanie!
Z jakiej przyczyny jest najwieksza ilosc wypadkow motocyklowych?
Z predkosci lub brawury.
Gdy kierowca puszki wymusi pierwszenstwo i wali w niego moto to wina auta... ale jak facet mial go widziec kiedy biker cisnal ze 150km/h?
Poprostu facet go nie widzial.. Powierzchnia czolowa samochodu jest duza,przez co samochod jest lepiej widoczny a jak jest z motocyklem kazdy wie...
Jestesmy przyzwyczajeni,ze motocykl daje nam przywilej lamania przepisow i swobody na drodze.Bez jakich kolwiek konsekwencji...
To jest problem. I to dotyczy nas wszystkich.
rok99
przebieg 20tys mil
ODBLOKOWANY
wypisze papiery na 35kw





po malym szlifie, zeby nie bylo

W UK bardzo powaznie podchodzi sie do jazdy na motocyklu.
Zarowno i do karalnosci wykroczen drogowych.
Punkty karne znikaja dopiero po czterech latach

A po uzyskaniu 9 czy 12punktow banuja Ci prawo jazdy,wiec nie ma zartow.
Ale w kontrolowaniu i przestrzeganiu przepisow czowa miliony camer,zarowno stalych jak i mobilnych. Do tego czeste patrole autostradowe radiowozow policyjnych pracujacych *undercover
Policja dysponuje autami typu Subaru,czy EVO jak i wiele Opli VRX V8 czy tez Porshe.
Nawet u mnie w firmie mam wiele policyjnych aut min. Lexusy GS450h (6sek do 100km/h) wiec i tak nikle szanse na ucieczke,bezwzlednie jakim motocyklem. Do tego dochodzi siec kamer CCTV ktora monitoruje ruch na drochach i autostradach. Juz nie wspomne o helikopterach.
A tego w PL nie ma... popatrzcie na swoje posty.. BEDE JEZDZIL BEZ BLACH. Od i sprawa zalatwiona. Tak bym pewnie zrobil i ja.Zeby niebylo

Ale nasze spoleczenstwo powinno sie nauczyc przestrzegac przepisow i pewnych zasad.
Jedno podstawowe pytanie!
Z jakiej przyczyny jest najwieksza ilosc wypadkow motocyklowych?
Z predkosci lub brawury.
Gdy kierowca puszki wymusi pierwszenstwo i wali w niego moto to wina auta... ale jak facet mial go widziec kiedy biker cisnal ze 150km/h?
Poprostu facet go nie widzial.. Powierzchnia czolowa samochodu jest duza,przez co samochod jest lepiej widoczny a jak jest z motocyklem kazdy wie...
Jestesmy przyzwyczajeni,ze motocykl daje nam przywilej lamania przepisow i swobody na drodze.Bez jakich kolwiek konsekwencji...
To jest problem. I to dotyczy nas wszystkich.
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
- Haemophilus
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 13/8/2007, 20:19
- Lokalizacja: Wawa
Wedlug mnie to ta ustawa jest nie do przeforsowania, wydaje mi sie ze motocyklisci tworza juz za duza grupe spoleczna aby nie mieli sily przebicia. Samo wprowadzenie ograniczen nie jest glupia mysla, jednak mysle ze nie w tej formie. Uwazam ze powinnismy wzorowac sie na naszych germanskich sasiadach u ktorych jest wprowadzone ogranicznie dotyczace sie mocy proporcjonalnie do udokumentowanego stazu motocyklisty. Tak poza tym to przydalyby sie jakies testy psychologiczne, bo nie dziwi mnie ze jestesmy nazywani dawcami jezeli koles wsiada na bike jezeli juz na rowerze byl potencjalnym dawca(taki charakter). Zabic mozna sie na kazdym sprzecie i dlatego do czasu az nie wprowadza odpowiednich przepisow regulujacych moc a staz apeluje do kazdego aby sobie sam wyznaczyl granice jakiej narazie nie pownien przekraczac, bo jak wiem z doswiadczenia(na szczescie nie swojego) mozna zabic sie na GS-ie 500 a nawet na 50ccm(kumpel mial teraz druga operacje nogi a wypadek wydarzyl sie na koniec czerwca, teraz czeka go dluga rehabilitacja, a na koniec dodam ze byl pasazerem, a kierowcy nic sie nie stalo)
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...
Yamaha YZF 600 Thundercat
Yamaha YZF 600 Thundercat

-
Taser - Bywalec
- Posty: 577
- Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
- Lokalizacja: Nadarzyn
Meciek napisał(a):To prawda ,że zasuwałem 200km/h ale mam już za sobą pare lat doswiadczenia i nie zaczynałem na 600 tylko na motorynce gdy miałem chyba z 8 lat a potem przeskakiwałem na większe pojemności. Prawdą jest także to ,że na 100% nie kupiłem sportowego plastika żeby jeździć 100km/h, śmieszni są Ci którzy twierdzą inaczej.
Poza tym odkręcam tam gdzie znam drogę i jeździłem już nią sporo razy, jest to część mojego osiedla.
Moze pogadamy o tym pod koniec sezonu gdy będą statystyki ilu 18-20 latków rozjebało się na moto?!
Są przypadki ,że ktoś potrafi, nie mówie ,że nie ale co wtedy z resztą?
no dobra kolego przyznaje Ci racje ale porozmawiamy rowiez o tym ilu 20-24 latkow rozjebalo sie na moto (24 lat-granica rozsądku buhuahahaha)

ej dobra my tu gadu gadu a tak w ogole to ktoś wie kiedy na bank to wchodzi??

ok patty_brawurka będę pamiętał. dzieki za rade

edytuj posty: dawid 89
Romet ogar 50ccm~~> Aprilia Rally 50 ccm~~> Aprilia RS 125ccm~~~> Suzuki RF 600R ~~> Honda VTR 1000F..... moja pasja nigdy się nie kończy;]
- dominik1215
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 23/1/2008, 13:21
Dominik, na gorze kazdego posta masz opcje "EDYTUJ". Wtedy mozesz dopisac cokolwiek chcesz, zaznaczajac edit jak np. PS. Nie powielaj postow, gdyz to zmora moderatorow. A edycja nie jest trudna.
Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
dominik1215 wiem ,że mam rację hehe:) Wiem też ,że granica 24 lat to nie rozwiązanie. Na forum też jest sporo osób które w tym wieku zaczynają latać i na pierwsze moto biorą 6000-1000ccm. Liczy się doświadczenie.
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Dzieciaki skończcie się emocjonować.
Nawet ze zrozumieniem nie umiecie przeczytać całego wątku. Obrażacie się, że ktoś nie traktuje Was zupełnie poważnie i chce wprowadzić ograniczenia. Ale argumentacją dowodzicie, że nie dorośliście. Dyskutujecie czy osoba mająca 18 lat jest poważna, czyli całkowicie nie na temat. Zatem powtórzę:
- To jest projekt i się jeszcze 10 razy zmieni
- Czytacie jakiś skrót walniętego pismaka, a naprawdę chodzi o ograniczenia w mocy dostępne dla kierowców < 24 NA DROGACH PUBLICZNYCH !!!!! A nie całkowite uniemożliwienie poruszania się motocyklami.
- 24 lata to w skrajnym przypadku
- Nie pisać Rossim i Stonerze bo przepisy mają dotyczyć drogi publicznej a nie toru.
Jak widać psy na projekcie wieszacie a go nie znacie. Dzięki inżynier za sensownego linka ( http://www.rp.pl/artykul/107007.html )
Jak widać projekt jest bardzo sensowny. Obniża wiek z 16 do 14 umożliwiający korzystanie z jednośladu. Kto uważa że to źle? Wprowadza stopniowy dostęp do coraz mocniejszych maszyn. Zgadzam się, że mocne 600 lub litr na 1 moto to źle. Od 20 lat czyli tylko 2 sezony później niż teraz można mieć pełne A. Tylko trzeba być motocyklistą.
Nawet ze zrozumieniem nie umiecie przeczytać całego wątku. Obrażacie się, że ktoś nie traktuje Was zupełnie poważnie i chce wprowadzić ograniczenia. Ale argumentacją dowodzicie, że nie dorośliście. Dyskutujecie czy osoba mająca 18 lat jest poważna, czyli całkowicie nie na temat. Zatem powtórzę:
- To jest projekt i się jeszcze 10 razy zmieni
- Czytacie jakiś skrót walniętego pismaka, a naprawdę chodzi o ograniczenia w mocy dostępne dla kierowców < 24 NA DROGACH PUBLICZNYCH !!!!! A nie całkowite uniemożliwienie poruszania się motocyklami.
- 24 lata to w skrajnym przypadku
- Nie pisać Rossim i Stonerze bo przepisy mają dotyczyć drogi publicznej a nie toru.
Jak widać psy na projekcie wieszacie a go nie znacie. Dzięki inżynier za sensownego linka ( http://www.rp.pl/artykul/107007.html )
Jak widać projekt jest bardzo sensowny. Obniża wiek z 16 do 14 umożliwiający korzystanie z jednośladu. Kto uważa że to źle? Wprowadza stopniowy dostęp do coraz mocniejszych maszyn. Zgadzam się, że mocne 600 lub litr na 1 moto to źle. Od 20 lat czyli tylko 2 sezony później niż teraz można mieć pełne A. Tylko trzeba być motocyklistą.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
polsky napisał(a):Jedno podstawowe pytanie!
Z jakiej przyczyny jest najwieksza ilosc wypadkow motocyklowych?
Z predkosci lub brawury.
Gdy kierowca puszki wymusi pierwszenstwo i wali w niego moto to wina auta... ale jak facet mial go widziec kiedy biker cisnal ze 150km/h?
Poprostu facet go nie widzial.. Powierzchnia czolowa samochodu jest duza,przez co samochod jest lepiej widoczny a jak jest z motocyklem kazdy wie...
Jestesmy przyzwyczajeni,ze motocykl daje nam przywilej lamania przepisow i swobody na drodze.Bez jakich kolwiek konsekwencji...
To jest problem. I to dotyczy nas wszystkich.
Jeśli ktoś na prostej nie zważa na drogi podporządkowane i pruje ile wlezie, no to wybacz ale jest z nim coś nie tak.
I chciałem zauważyć, że wyprzedzając samochód czy jechałem motocyklem czy samochodem czy nawet siedziałem w autobusie kierowcy w samochodach i tak zjeżdżali drogę.
I powiedz mi jak kierowca, który nie widzi AUTOBUSU na drugim pasie, może zobaczyć cokolwiek?
Codziennie robię 90 km samochodem i to ci się dzieje wielokrotnie to:
- nie włączanie kierunkowskazów przy zamiarze wyprzedzania,
- GWAŁTOWNA zmiana pasu jezdni bez sygnalizacji
- hamownie przy zamiarze skręcania w lewo lub w prawo, zamiast zasygnalizowanie tego, że zamierza się skręcić.Skąd mam wiedzieć że ktoś chce skręcać jak hamuje wydawało by się bez powodów.
- nie upewnienie się czy ktoś inny nie wyprzedza
- nie spoglądnie w lusterka dla ocenienia co się dzieje za samochodem
- do tego często brak logicznego myślenia na drodze.
- nieumiejętne wyprzedzanie
-itp.
I jak ja ma się czuć bezpieczny?
To, że przy wyprzedzaniu mam kopa i robię to szybko to dla mnie jest spora zaleta. Nie daję szansy zepchnięcia mnie i tyle. Ale niestety w tej sytuacji kończąc jadę szybciej niż powinienem. Zwalniam do wygodnej prędkości oceniając nową sytuację, a ciężarówka z kilkoma samochodami za nią jedzie dalej swoje 70km/h.

Ostatnio edytowano 18/3/2008, 22:54 przez falconiforme, łącznie edytowano 4 razy
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Falconiforme i tu zaczales od kolejnej rzeczy z ktora rzad powinien zrobic porzadek. Czyli takie samo egzekfowanie przepisow od kierowcow puszek.
Ale podstawowa zasada na drodze to > Zasada ograniczonego zaufania...
Wystarczy zwolnic...
To jest temat rzeka...
Poki co panowie zycze milego dnia. Wooooo i panie
Ale podstawowa zasada na drodze to > Zasada ograniczonego zaufania...
Wystarczy zwolnic...
To jest temat rzeka...
Poki co panowie zycze milego dnia. Wooooo i panie

Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
Powinno być od 18 lat ale z ograniczeniem do 50 koni i powyżej tego od 24 lat i min 2 lata praktyki na jakieś 50 konnej maszynie, bo połowa wypadków to prędkość i brawura a druga połowa to idiotyczne sytuacje spowodowane tym że na motocykle wsiadają ludzie którzy nie potrafią jeździć a nie oszukujmy sie maszyny powyżej 100 koni to dostosowane do ruchu miejskiego bolidy kilka razy szybsze niż samochód, co za tym idzie wymagają od kierowcy umiejętności a nie tylko posiadania prawa jazdy.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
icid napisał(a):Powinno być od 18 lat ale z ograniczeniem do 50 koni i powyżej tego od 24 lat i min 2 lata praktyki na jakieś 50 konnej maszynie, bo połowa wypadków to prędkość i brawura a druga połowa to idiotyczne sytuacje spowodowane tym że na motocykle wsiadają ludzie którzy nie potrafią jeździć a nie oszukujmy sie maszyny powyżej 100 koni to dostosowane do ruchu miejskiego bolidy kilka razy szybsze niż samochód, co za tym idzie wymagają od kierowcy umiejętności a nie tylko posiadania prawa jazdy.
No ale wlasnie takie sa plany
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości