>> YAMAHA R6 wasze opinie <<
			Posty: 85
			 • Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
zakonserwować uszczelki i opony ładnie go umyć i zakonserwowac lakier a garażowanie jest raczej nie do ominęcia musisz znaleść jakiś garaż i to najlepiej ogrzewany no i jeszcze mugł byś go na podstawkach postawić o ile takowe zamieżasz kupić to opony się nie zniekształcą i powinno być wszystko si a jesli nie chcesz się z tym męczyć to daj go do serwisu i oni to zrobią za odpowiednie wynagrodzenie  
   ja zapłaciłem 200 zł dla przykładu [/code]
				
			- 
				

snikers1818 - Świeżak
 - Posty: 137
 - Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
 - Lokalizacja: Poznań
 
no więc nie jest konieczny ten garaż ogrzewany ale jak jest to wawsze lepiej ja np nie mam i moja r6 żyje no ale w ogrzrewnym zawsze lapiej bo uszczelki i zużne żeczy nie zamarzają i się nie niszczą ale wrucmy do amortzatora skrętu r6 2005 fabrycznie ni posiadają żadnego amortyzatora skrętu nawet kijowego   
  a wiem to z tąt że kupiłem 3 tygodnie temu i nic takiego niedostałem
				
			- 
				

snikers1818 - Świeżak
 - Posty: 137
 - Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
 - Lokalizacja: Poznań
 
Nie mają , to prawda . Trzeba dokupić . Snikers : kupiłeś wersje zwykłą czy VR ?? Jaki kolor ?? Zadowolony ?? Jakies modyfikacje się szykują ?? Z tego co mówili w Yamaha to w PL R6 słabo się sprzedają . W tym roku u mnie we wrocku nie sprzedali ani jednej , za to R1 5 czy 6 .
				2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
			- 
				

BigBiker - Świeżak
 - Posty: 179
 - Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
 - Lokalizacja: Wrocek
 
no więc apropo modyfikacji to pełne przygotowanie na tor poznań czyli owiewki, wydech, amor skrętu, crash pady, crash balle, zembatki, łancuch, podnużki, oploty do linek stalowe  itp żeczy i jestm w 100% zadowolony jak by co to foty są na scigacz pl jak ktoś chce sobie zobaczyć  i kupiłem zwykła wersje (czerwona) tylko ten nowy model już na upsidach i radialach ogulnie to bardzo mała rużnica w prowadzieniu od poprzedniego modelu 04  ale w tym jeszcze żadnych modyfikaci nie mam a tamten już troszke odlżony no ale zima idzie trzeba będzie popracowac nad obydwoma i na nowy sezon na zawody je przygotować  
  BigBiker a ty z kąd jesteś ? a co do tych amortyzarorów skrętu to prawie wszędzie można je dostać np u przedstawicieli ohlinsa albo dilera yamahy albo jakim kolwiek salonie motocyklowym np poznan Rapid , motocyklon , mieloch , motorex  , i długo by wymieniać
				
			- 
				

snikers1818 - Świeżak
 - Posty: 137
 - Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
 - Lokalizacja: Poznań
 
BigBiker napisał(a):Co do spraw tech. to jesli stać Cie to kup R6 na wtrysku , z gaźnikami jest zawsze problem , wtrysk masz praktycznie bezobsługowy
prosze nie pisac takich rzeczy
- 
				

Richie - Administrator
 - Posty: 250
 - Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49
 
domyślam się że przebiegu ale co to za jednosta miary "k" moze chciałeś napisać km ale 20 km to tym da sie w 10 minut zrobić 
 więc zostaje opcja 20 00 lub 20 000 albo 200 000 która jest prawdziwa ? sory ze jestem taki upierdliwy ale chce wiedzieć bo bezawaryjny po 20 km to zaden wyczyn 
				
			- 
				

PajÄ…k - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 704
 - Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
 - Lokalizacja: Warszawa Gocław
 
no i dobry wybór ten model na wtrysku nie dosyć że szybszy i lepiej wyważony to jeszce ładniejszy  
				
			- 
				

snikers1818 - Świeżak
 - Posty: 137
 - Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
 - Lokalizacja: Poznań
 
			Posty: 85
			 • Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości