Zobacz wątek - Gaźniki Keikhin
NAS Analytics TAG

Gaźniki Keikhin

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gaźniki Keikhin

Postprzez MatiKrk » 5/2/2008, 17:02

Witam i zwracam się z zapytaniem co ma być podłączone do krućców oznaczonych na zdjęciach. Dodam że gaźniki mają jeździć w samochodzie osobowym i zastanawiam się co, gdzie i jak.

Obrazek
Obrazek

Z góry dziękuje za odpowiedzi.
MatiKrk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/2/2008, 16:16


Postprzez skwy » 5/2/2008, 18:03

1.
Podciśnienie lub zostawić tak jak jest
3
zasilanie (paliwo)
2
odpowietrzenie(ale nie jestem pewien bo zdjęcie nie jest dokładne)
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez Grzybu » 5/2/2008, 18:30

U mnie na środku (2) jest podłączony tzw, tłumik szmerów

A pod 1 to się wakuometry podłącza do synchro.
3 paliwo
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez MatiKrk » 5/2/2008, 19:54

Grzybu napisał(a):U mnie na środku (2) jest podłączony tzw, tłumik szmerów

A pod 1 to się wakuometry podłącza do synchro.
3 paliwo


Czyli (3) napewno jest paliwko, trzy fifki (1) mam zaślepione, a jedną nie to może wepne się tam podciśnieniem z aparatu zapłonowego.

A ten tłumik szmerów to co to za patent? Da bez tego rade jeździć?

Podciśnienie z serwa będę musiał zaślepić.
MatiKrk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/2/2008, 16:16

Postprzez Grzybu » 6/2/2008, 11:25

Chciałem znaleźć w serwisówce odpowiedni rysunek ale nie ma. są zdjęcia, ale mam kiepską kopię i fotki są prawie nieczytelne.
W skrócie to taki dodatkowy filterek montowany w odpowietrzeniu układu zasilania, oprócz airboxu. (z tym, że chyba nie nazywa się to tłumik szmerów :oops: )



No serwa to ja tam raczej nie widzÄ™.

Co do podciśnienia układu zapłonowego to nie wiem na czym to ma polegać, ale jak nic tam nie podłączasz (1) to zaślep ten otwór.

a wogóle do czego chcesz to zamontować?

Sory za wprowadzenie w błąd.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez MatiKrk » 6/2/2008, 17:18

Grzybu napisał(a):Chciałem znaleźć w serwisówce odpowiedni rysunek ale nie ma. są zdjęcia, ale mam kiepską kopię i fotki są prawie nieczytelne.
W skrócie to taki dodatkowy filterek montowany w odpowietrzeniu układu zasilania, oprócz airboxu. (z tym, że chyba nie nazywa się to tłumik szmerów :oops: )



No serwa to ja tam raczej nie widzÄ™.

Co do podciśnienia układu zapłonowego to nie wiem na czym to ma polegać, ale jak nic tam nie podłączasz (1) to zaślep ten otwór.

a wogóle do czego chcesz to zamontować?

Sory za wprowadzenie w błąd.


To jest silnik 1.2 8V 75KM z Fiata Palio, na osprzęcie z Uno 1,1 celem pozbycia się zbędnych rzeczy (komputera, mapsensora, TPSu, czujnika położenia wału). W Uno za rozdział iskry odpowiada rozdzielacz mechaniczny i do niego przymocowany jest siłownik podciśnieniowy sterujący kąt wyprzedzenia zapłonu.
MatiKrk
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/2/2008, 16:16

Postprzez Grzybu » 6/2/2008, 17:55

"W Uno za rozdział iskry odpowiada rozdzielacz mechaniczny i do niego przymocowany jest siłownik podciśnieniowy sterujący kąt wyprzedzenia zapłonu."

I myślisz, że nie będzie żadnych przekłamań? Chwilowa wartość podciśnienia może się zmienić - zależnie od przekroju rurki.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê