Zobacz wÄ…tek - Co to moze byc??
NAS Analytics TAG

Co to moze byc??

i inne małe pojemności
_________

Co to moze byc??

Postprzez Bostorn » 2/2/2008, 21:22

Jak w temacie mam małego dylemata ;pp otóż motorek tzn Derbi :) dławi sie na wyzszych obrotach
po 2gie jak jest zimny pali jak cuudo od 1 kopa jak jest nagrzany obroty spadajo ale to pewnie przez rozregulowany gaźnik
dziwi mnie to że dupek jak jest ciepły i jak mi zdechnie nie moge go odpalic musi ostygnąc aby zagadac co to moze byc/?
czy to zapłon czy co ?? sam już nie wiem :/
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Re: Co to moze byc??

Postprzez flinston-91 » 2/2/2008, 23:18

jabym najpierw zajął sie wymianą rzeczy które sie sezonowo wymienia tzn swieca,filtr,wyczyscic gaznik i dopiero jak nie minie dolegliwość to zobaczyć w zapłonie
flinston-91
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 27/6/2007, 20:23


Postprzez Fenek16 » 3/2/2008, 14:40

Swiece zalewa..

Filtr powietrza do czyszczenia lub wymiany.


Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bostorn » 3/2/2008, 16:06

świeca nówka filt powietrza siedzi teraz gąbka do mycia;pp nigdzie nie moge znalesc oryginalnej :/ ale zdaje egzamin płyny powymieniane

zaczą nawet obrotomierz szalec .. i kontrolka od temperatury mi sie właczyła a wiatrak nie chodzi :/ nie wiem ocb.. jak dostaje pow 6 7k obrotów to zaczyna pierdziec dymic mocniej i nsie nie wkreca dalej silnik jest na dotarciu ale mimo to starałem sie go nie przeghrzac i na wysokich obrotach nie jeździc

brakuje mu mocy poprostu pierdzi :/

co moze sie z motorem dziac jak ma niesprawny moduł?? oże to jego wina??

prosze o sprostowanie tego ;)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 3/2/2008, 19:48

Nie wydaje mi się, żeby to była wina modułu.

Jak motor jest świezo na dotarciu to czsaami zachowuje się dziwnie w pracy silnika, ale chyba bez przesady...

ja nie wiem nie mogę ogarnać tej całej sytuacji, poskładałeś silni, wsadziłeś do fitra powietrza gąbke do garów i wcześniej nie jeździłeś nim wcale?

Ile ty zrobiłes nim kilometrów po kapitalce? Dopiero co się pytałeś, jak docierać, a już piszesz, że nie chodzi tak jak powienien, że się dławi na wysokich obrotach? :roll: :roll: :roll:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bostorn » 3/2/2008, 20:02

jeździłem przed remontem i podobnie sie działo albo on jest zdławiony zablokowany i dlatego nie wkręce asie w obroty itp albo coo

przejechałęm nim ponad 30km juz :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 3/2/2008, 23:00

Już? To jest nic praktycznie przy docieraniu silnika...

To nawet nie wiesz czy ma blokady? Cieżko powiedzieć co jest, jesli się nie wie czy są blokady, bo to właśnie przez nie może tak się zachowywać.
Zwężka w wydechu, mniejsza dysza, moze moduł przyblokowany. Kto wie...
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bostorn » 5/2/2008, 21:11

no to tak napewno jest zdławiony że tak dziwnie chodzi
to moze byc 1 powód

2 powód to taki że za mało dostaje pradu czy jak to sie nazywa i moduł do wymiany :/

do tego cos mi elektryka sie jebie za male napięcie albo zwarcie jest że kierunki mi ledwo co swiecą a na wyświetlaczu swiecą sie prawie wszystkie ostrzeżenia co do oleju i benzynki to mi to rybka ale od temperatury sie swieci :/ chociaż silnik zimny :/ ocb?? :/
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 5/2/2008, 22:15

Zrąbana instalacja, moze ktos źle podłączył, albo poprostu jest zwarcie i tak się dzieje...

Musisz zbadać instalacje i dopiero odpalać motor, bo tak to cała elektryka jest narażona..

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bostorn » 5/2/2008, 22:20

no to trza mi szukac jakiegos dobrego elektryka;d
no to sie zaczelo dziac jak se posmigalem po błotku ostatnio:P może to od niego?? a może od tego że go pod cisnieniem 2 razy mylem??;>
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 6/2/2008, 11:18

Stary ty się lepiej zastanów zanim coś zrobisz....

Pod ciśnieniem to ty sobie mozesz fele umyć, błotniki a nie cały motor i lać po instalacji, a potem dziwić się, czemu wszystko Ci sie świeci i pieprzy... :roll:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Pisiu » 6/2/2008, 12:32

Bostorn napisał(a):no to trza mi szukac jakiegos dobrego elektryka;d
no to sie zaczelo dziac jak se posmigalem po błotku ostatnio:P może to od niego?? a może od tego że go pod cisnieniem 2 razy mylem??;>


I jeszcze napisz,że waliłes prosto na silnik itd? :lol: Dobry jesteś,teraz sie nie dziw,że sie pitoli wszystko...
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Bostorn » 6/2/2008, 20:55

ale silnik był zimny nie odpalany po nocce itp... toż roto wkoncu enduro crosso podobne :P :D maszina 21wieku :D a tak na powaznie to chyba xle zrobiłem?? :P to jak go wypuicowac z tak grubego błota wkoncu jak sie jeździ po błocie i mokrym asfalcie chlapie na lewo i prawo podobny efekt... :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 6/2/2008, 22:26

Są do tego płyny i ściereczka lub szczotka doi mycia a nie ciśnienie :wink:
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Bostorn » 7/2/2008, 15:17

hehe no taa taa :D ale komu sie chce piep... bqwic z nimi jak motor obsrany z kazdej strony błotem ;pp

a tak powaznie prawdopodobnie niema ładowania prad idzie z pradnicy a kierunki nie swieco tylko wariują kontrolki itp mrugają co to moze byc??

generator napięcia czy co???
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 7/2/2008, 15:21

Sprawdź masę na motorze i czy czasami gdzies się nei zwierają plus z minusem...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Dawid1991 » 8/2/2008, 21:48

Mam problem mianowicie. Mam Aprilie sr 50 di-tech 2001r. Kupiłem ją w kwietniu 2007r. Z początku codziła ładnie rozpędzała się do prędkości ok.100km/h. Potem zaczęła tracić moc. Na wiosnę wymieniłem w niej wał bo poszło łożysko na wale.Teraz idzie nie całe 80km/h i ma taki moment że od 40km/h do 55km/h praktycznie nie przyspiesza. CO ROBIĆ!!!! POMÓŻCIE.
Dawid1991
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/2/2008, 23:42
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez Landryss25 » 8/2/2008, 22:00

A kompresje sprawdziłeś?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 8/2/2008, 23:03

Fenek16 napisał(a):Sprawdź masę na motorze i czy czasami gdzies się nei zwierają plus z minusem...

Pozdro


a gdzie to posprawdzac itp?? ;>:)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Fenek16 » 9/2/2008, 00:01

Na instalacji elektrycznej 8)

Rozbierasz moto i sprawdzasz wszystko dokłądnie, nie ma bata...

W sumie musze przyznac, że moj znajomy miał takie obiawy z silnikiem po deszczu, bo mu naleciało wody, ale instalacja to inna sprawa :?
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê