Zobacz wÄ…tek - Co wybrac...? Poradzcie
NAS Analytics TAG

Co wybrac...? Poradzcie

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Co wybrac...? Poradzcie

Postprzez zlydzidek » 15/10/2007, 23:44

Szykuje sie na nowy motur, nie wiem co wybrac ale wiem czego chce. Podam kryteria pomozcie zdecydowac.

Kryteria:
- pozycja: nie wyprostowana ale tez nie lezaca, pozycja podobna do... gs500
- pojemnosc 600-1000
- zeby w trasie lecial bez problemu 140km/h, tzn. zeby opory powietrz nie meczyly i byl oszczedny
- moc ~100KM, zdolny do jazdy na gumie
- zwrotny, tak zeby po miescie (W-wa) sie dobrze prowadzil
- rozsadne spalanie (miasto do 6l)

PS:
Czy to musi byc Fazer? :)
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
zlydzidek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
Lokalizacja: W-wa


Postprzez marcinhc » 16/10/2007, 00:19

no to chyba kazdy naked w tej pojemnosci spelni twoje oczekiwania
Nienawidzę głupich ludzi.
marcinhc
Świeżak
 
Posty: 196
Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez mlody » 16/10/2007, 06:29

Moze byc tez Hornet,Z'etka 750...
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez Genji » 16/10/2007, 09:56

... bandit 600, CBF 600, GSR 600, sv650 itp. Wybór masz ogromny! Zdecyduj co Ci się podoba i pytaj o konkrety dot. danego modelu.
Aprilia RSV 1000R Tuono 2007
Play it safe or play it cool!
Avatar użytkownika
Genji
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 508
Dołączył(a): 17/1/2007, 14:10
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez icid » 16/10/2007, 20:12

Do jazdy na gumie jest zdolna nawet MZ 150 to nie jest kwestia mocy a umiejętności poza tym jak przeczytałem to co piszesz to pomyślałem od razu o cbr 600.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez skwy » 17/10/2007, 10:47

Poleciłbym KAWASAKI KLE 650 choć nie ma 100KM to sobie nieźle radzi,spalanie ma na rozsądnym poziomie 4-5.5l prędkość podróżna 140 na tym moto nie robi wrażenia.Na gumie możne wedle potrzeby też pojeździć.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez zlydzidek » 17/10/2007, 11:40

icid napisał(a):Do jazdy na gumie jest zdolna nawet MZ 150 to nie jest kwestia mocy a umiejętności poza tym jak przeczytałem to co piszesz to pomyślałem od razu o cbr 600.


Narazie zatrzymałem się na dwóch na pozór różnych sprzętach, ale nie przesądzał bym tego.

Zastanawiam się między Fazeram 600 a Honda CBR600 F3.
Wiecie który ze sprzętów ma lepszą regulacje zawieszenia, mam na myśli pełniejszą typu tłumienie, kompresje, sprężyne?
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
zlydzidek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez falconiforme » 17/10/2007, 12:04

zlydzidek napisał(a):
icid napisał(a):Do jazdy na gumie jest zdolna nawet MZ 150 to nie jest kwestia mocy a umiejętności poza tym jak przeczytałem to co piszesz to pomyślałem od razu o cbr 600.


Narazie zatrzymałem się na dwóch na pozór różnych sprzętach, ale nie przesądzał bym tego.

Zastanawiam się między Fazeram 600 a Honda CBR600 F3.
Wiecie który ze sprzętów ma lepszą regulacje zawieszenia, mam na myśli pełniejszą typu tłumienie, kompresje, sprężyne?

A przypadkiem oba motocykle nie mają wyłącznie napięcia wstępnego sprężyn na tylnym amortyzatorze?

Zawsze można pokusić się o akcesoryjne sprężyny, amory.
W przypadku B6
Sprężyny od 340zł do 600 zł na przód/tył,
cały amortyzator na tył około 1600 zł,
z regulacją 2600 zł.
Myślę że do innych motocykli będzie wyglądało to podobnie.
viewtopic.php?t=12042
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez M. » 17/10/2007, 12:18

jak to icid napisal kazde moto pojdzie na kolo... jak nie z gazu to ze sprzegla :wink:
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zlydzidek » 17/10/2007, 12:40

pan_blancik 15 napisał(a):
icid napisał(a):
Zastanawiam się między Fazeram 600 a Honda CBR600 F3.


z ww. wybrałbym zdecydowanie fazera, z tego co mi wiadomo F3 chyba aż tak się nie kwapi iść na koło :)


Jazda na gumie to nie kluczowa sprawa, mialem na mysli dobra dynamike silnika.
Zgadzam się, chodzi o maszyny, które idą bez strzału ze sprzęgła bo tak to i gs500 sie stawia :)

PS:
Dzieki pan_blancik 15 za rade.
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
zlydzidek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez numberuno » 17/10/2007, 13:52

Ja polecam Thundercata. Pozycja świetna, super się manewruje między samochodami, jest bardzo stabilny. Nie udało mi sie nim spalić więcej niż 7l, nawet na torze, gdzie cały czas katy na dwójce. Masz pełna regulację zawieszeń, jak zalałem olej 10W na przód, i utawiłem napięcie wstępne na ok połowę, a siłę tłumienia na max, to praktycznie wogóle się nie chciało uginać, a w drugą stronę, będzie miękki jak chopper. Na gumce też da się polatać, tylko ta 2, właśnie jutro odstawiam do mechanika, przy okazji jak będzie silnik rozebrany to machne sprzęgło i łańcuch rozrządu. A co do SV, to nie polecam: dynamika jest ok, ale tak do 140km/h, później lipa, biegami sie namachasz jak głupi, kiedy koledzy na rzędach będą ciągneli ze świateł jeszcze na jedynce, Ty będziesz już musiał się szykować, żeby 4 zapiąć, do tego w wersji S strasznie męcząca pozycja, duże spalanie, często pali na jeden gar, dopóki się nie rozgrzeje, a w deszczu to juz wogóle, co mnie np. to furii doprowadzało, miałem wrażenie, ze sie silnik zaraz rozpadnie. Na gumie może i polatasz bez problemu, ale panewki będą w tym widziały duuuży problem. Druga opcja to CBR 600, ale jak dla mnie jest poprostu od kota duuuużo brzydsza, a to tez nie jest bez znaczenia.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez zlydzidek » 17/10/2007, 18:35

numberuno napisał(a):Ja polecam Thundercata.


Ciekawe, o tym sprzęcie nie słyszałem nic. Faktycznie spalanie ma ciekawe. To regulowane zawieszenie to duży atut. A cena używanego też nie odpycha.

Ale jest troche cięższy ~40kg? Da sie do niego stelaże na sakwy dosztukować? Producent oferuje takie rozwiązanie?
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
zlydzidek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez icid » 17/10/2007, 22:05

Jak napisałem wcześniej cbr 600 pójdzie na koło nawet z trójki dobry balans strał ze sprzęgła i jedziemy dało sie z dwójki jawą 350 to da sie wszystkim :)
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez numberuno » 17/10/2007, 23:17

Jeśli chodzi o sakwy w Thundercacie, to jakoś mnie to nigdy nie interesowało, ale podobno nie jest o to trudno, za 10-11tys wyrwiesz niezłą sztukę, ale musisz mieć trochę gotówki w zapleczu na ewentualny remont drugiego biegu, mi mechanik to oszacował na ok 1200zł razem z nowym olejem, po ok 3 tys km mi się wysypał, a kupiłem jak miał 32tys km. Za to jest świetny, bardzo elastyczny jak na 600 silnik, i wygodna kanapa, szczególnie podczas jazdy z pasażerem bije np. SV na głowe, kobieta jak znajdzie odpowiednią pozycję, to praktycznie jej nie czujesz na plecach.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez zlydzidek » 18/10/2007, 17:00

Super!
Dziękuje wszystkim za rady i opinie.

W tym momencie mam dwa typy FAZER 600 vs CBR 600 F3/F4

Na czym stanie nie wiem jeszcze, musze te sprzęty dosiąść. Dam znać jaki wynik.


PS:
Thundercat mi troche nie pasi, jest dość ciężki, co prawda mało pali benzyny ale sporo oleju łyka, podobno najwięcej w swojej klasie.
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
zlydzidek
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez numberuno » 18/10/2007, 22:36

oleju? haha, mój ma teraz 38 tys, od wymiany zrobiłem 5 tys, i nawet kropli nie dolałem. A trochę większa masa przekłada sie na lepsze prowadzenie po naszych dość dziurawych drogach, no chyba że będziesz jeździł tylko po torze, to ok. Ja na torze szlifowałem pdnóżkami i było wszystko ok, w mieście tez jest bajka. No chyba, że Ty ważysz 50kg, no to może być dla Ciebie jakas różnica. Ale ok, tylko moja opinia, od tego jest forum:)
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê