Co wybrac...? Poradzcie
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Co wybrac...? Poradzcie
Szykuje sie na nowy motur, nie wiem co wybrac ale wiem czego chce. Podam kryteria pomozcie zdecydowac.
Kryteria:
- pozycja: nie wyprostowana ale tez nie lezaca, pozycja podobna do... gs500
- pojemnosc 600-1000
- zeby w trasie lecial bez problemu 140km/h, tzn. zeby opory powietrz nie meczyly i byl oszczedny
- moc ~100KM, zdolny do jazdy na gumie
- zwrotny, tak zeby po miescie (W-wa) sie dobrze prowadzil
- rozsadne spalanie (miasto do 6l)
PS:
Czy to musi byc Fazer?
Kryteria:
- pozycja: nie wyprostowana ale tez nie lezaca, pozycja podobna do... gs500
- pojemnosc 600-1000
- zeby w trasie lecial bez problemu 140km/h, tzn. zeby opory powietrz nie meczyly i byl oszczedny
- moc ~100KM, zdolny do jazdy na gumie
- zwrotny, tak zeby po miescie (W-wa) sie dobrze prowadzil
- rozsadne spalanie (miasto do 6l)
PS:
Czy to musi byc Fazer?

Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
- zlydzidek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
- Lokalizacja: W-wa
Moze byc tez Hornet,Z'etka 750...

Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy

zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Do jazdy na gumie jest zdolna nawet MZ 150 to nie jest kwestia mocy a umiejętności poza tym jak przeczytałem to co piszesz to pomyślałem od razu o cbr 600.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Poleciłbym KAWASAKI KLE 650 choć nie ma 100KM to sobie nieźle radzi,spalanie ma na rozsądnym poziomie 4-5.5l prędkość podróżna 140 na tym moto nie robi wrażenia.Na gumie możne wedle potrzeby też pojeździć.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
icid napisał(a):Do jazdy na gumie jest zdolna nawet MZ 150 to nie jest kwestia mocy a umiejętności poza tym jak przeczytałem to co piszesz to pomyślałem od razu o cbr 600.
Narazie zatrzymałem się na dwóch na pozór różnych sprzętach, ale nie przesądzał bym tego.
Zastanawiam się między Fazeram 600 a Honda CBR600 F3.
Wiecie który ze sprzętów ma lepszą regulacje zawieszenia, mam na myśli pełniejszą typu tłumienie, kompresje, sprężyne?
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
- zlydzidek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
- Lokalizacja: W-wa
zlydzidek napisał(a):icid napisał(a):Do jazdy na gumie jest zdolna nawet MZ 150 to nie jest kwestia mocy a umiejętności poza tym jak przeczytałem to co piszesz to pomyślałem od razu o cbr 600.
Narazie zatrzymałem się na dwóch na pozór różnych sprzętach, ale nie przesądzał bym tego.
Zastanawiam się między Fazeram 600 a Honda CBR600 F3.
Wiecie który ze sprzętów ma lepszą regulacje zawieszenia, mam na myśli pełniejszą typu tłumienie, kompresje, sprężyne?
A przypadkiem oba motocykle nie mają wyłącznie napięcia wstępnego sprężyn na tylnym amortyzatorze?
Zawsze można pokusić się o akcesoryjne sprężyny, amory.
W przypadku B6
Sprężyny od 340zł do 600 zł na przód/tył,
cały amortyzator na tył około 1600 zł,
z regulacją 2600 zł.
Myślę że do innych motocykli będzie wyglądało to podobnie.
viewtopic.php?t=12042
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
pan_blancik 15 napisał(a):icid napisał(a):
Zastanawiam się między Fazeram 600 a Honda CBR600 F3.
z ww. wybrałbym zdecydowanie fazera, z tego co mi wiadomo F3 chyba aż tak się nie kwapi iść na koło
Jazda na gumie to nie kluczowa sprawa, mialem na mysli dobra dynamike silnika.
Zgadzam się, chodzi o maszyny, które idą bez strzału ze sprzęgła bo tak to i gs500 sie stawia

PS:
Dzieki pan_blancik 15 za rade.
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
- zlydzidek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
- Lokalizacja: W-wa
Ja polecam Thundercata. Pozycja świetna, super się manewruje między samochodami, jest bardzo stabilny. Nie udało mi sie nim spalić więcej niż 7l, nawet na torze, gdzie cały czas katy na dwójce. Masz pełna regulację zawieszeń, jak zalałem olej 10W na przód, i utawiłem napięcie wstępne na ok połowę, a siłę tłumienia na max, to praktycznie wogóle się nie chciało uginać, a w drugą stronę, będzie miękki jak chopper. Na gumce też da się polatać, tylko ta 2, właśnie jutro odstawiam do mechanika, przy okazji jak będzie silnik rozebrany to machne sprzęgło i łańcuch rozrządu. A co do SV, to nie polecam: dynamika jest ok, ale tak do 140km/h, później lipa, biegami sie namachasz jak głupi, kiedy koledzy na rzędach będą ciągneli ze świateł jeszcze na jedynce, Ty będziesz już musiał się szykować, żeby 4 zapiąć, do tego w wersji S strasznie męcząca pozycja, duże spalanie, często pali na jeden gar, dopóki się nie rozgrzeje, a w deszczu to juz wogóle, co mnie np. to furii doprowadzało, miałem wrażenie, ze sie silnik zaraz rozpadnie. Na gumie może i polatasz bez problemu, ale panewki będą w tym widziały duuuży problem. Druga opcja to CBR 600, ale jak dla mnie jest poprostu od kota duuuużo brzydsza, a to tez nie jest bez znaczenia.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
numberuno napisał(a):Ja polecam Thundercata.
Ciekawe, o tym sprzęcie nie słyszałem nic. Faktycznie spalanie ma ciekawe. To regulowane zawieszenie to duży atut. A cena używanego też nie odpycha.
Ale jest troche cięższy ~40kg? Da sie do niego stelaże na sakwy dosztukować? Producent oferuje takie rozwiązanie?
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
- zlydzidek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
- Lokalizacja: W-wa
Jak napisałem wcześniej cbr 600 pójdzie na koło nawet z trójki dobry balans strał ze sprzęgła i jedziemy dało sie z dwójki jawą 350 to da sie wszystkim 

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Jeśli chodzi o sakwy w Thundercacie, to jakoś mnie to nigdy nie interesowało, ale podobno nie jest o to trudno, za 10-11tys wyrwiesz niezłą sztukę, ale musisz mieć trochę gotówki w zapleczu na ewentualny remont drugiego biegu, mi mechanik to oszacował na ok 1200zł razem z nowym olejem, po ok 3 tys km mi się wysypał, a kupiłem jak miał 32tys km. Za to jest świetny, bardzo elastyczny jak na 600 silnik, i wygodna kanapa, szczególnie podczas jazdy z pasażerem bije np. SV na głowe, kobieta jak znajdzie odpowiednią pozycję, to praktycznie jej nie czujesz na plecach.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Super!
Dziękuje wszystkim za rady i opinie.
W tym momencie mam dwa typy FAZER 600 vs CBR 600 F3/F4
Na czym stanie nie wiem jeszcze, musze te sprzęty dosiąść. Dam znać jaki wynik.
PS:
Thundercat mi troche nie pasi, jest dość ciężki, co prawda mało pali benzyny ale sporo oleju łyka, podobno najwięcej w swojej klasie.
Dziękuje wszystkim za rady i opinie.
W tym momencie mam dwa typy FAZER 600 vs CBR 600 F3/F4
Na czym stanie nie wiem jeszcze, musze te sprzęty dosiąść. Dam znać jaki wynik.
PS:
Thundercat mi troche nie pasi, jest dość ciężki, co prawda mało pali benzyny ale sporo oleju łyka, podobno najwięcej w swojej klasie.
Mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt o2o
- zlydzidek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 20/6/2007, 18:34
- Lokalizacja: W-wa
oleju? haha, mój ma teraz 38 tys, od wymiany zrobiłem 5 tys, i nawet kropli nie dolałem. A trochę większa masa przekłada sie na lepsze prowadzenie po naszych dość dziurawych drogach, no chyba że będziesz jeździł tylko po torze, to ok. Ja na torze szlifowałem pdnóżkami i było wszystko ok, w mieście tez jest bajka. No chyba, że Ty ważysz 50kg, no to może być dla Ciebie jakas różnica. Ale ok, tylko moja opinia, od tego jest forum:)
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość