Zobacz wątek - Yamaha MT-03
NAS Analytics TAG

Yamaha MT-03

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Szkrab » 1/10/2007, 09:32

Dalej napisał(a):
Szkrab napisał(a):Sprowadziłem sobie szybę z Włoch i teraz jest rewelka. Jak ktoś chce namiary na firmę to zapraszam.


Bardzo chętnie bym zobaczył jak wygląda teraz z tą szybą którą ściągnąłeś.
Szukałem zdjęć w necie ale nie znalazłem, tylko jakieś właśnie miniaturki.


Witam,
Wygląda to mniej więcej tak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeśli ktoś chce zdjęcia mojej maszynki to proszę o info na priv. Moja jest w kolorze białym
Szkrab
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/8/2007, 21:13


Re: MT-03 cd

Postprzez Szkrab » 1/10/2007, 09:39

YO napisał(a):Witam,

a co gorsze światło jest tak wyprofilowane że wpycha powietrze pod szybę kasku otwartego. Ciekawe czy akcesoryjna szybka to niweluje, może kolega Szkrab to powie skoro taką miał. Przynajmniej żeby łzy nie płynęły z oczu bo to naprawdę utrudnia jazdę ;) (czy to dlatego na wszytkich reklamówkach Yamahy widać kierowców w kaskach i okularach do enduro?) Aha, i jeszcze trzeba wspomnieć że schowek tam nie istnieje, to co tam jest to coś na kartę formatu A5 ;)


Witam,
Standardowa akcesoryjna szybka niestety nie poprawia powyższej kwestii przy jeździe w kasku otwartym. Natomiast szyba, którą zakupiłem zdecydowanie odgina i podnosi strugę powietrza. Nawet wyprostowana pozycja nie jest przeszkoda w jeździe z max predkością.
Co do lusterek i widoczności w szczęce to dużo zależy od kasku. U mnie jest ok.

Pozdrawiam
Szkrab
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/8/2007, 21:13


Postprzez Szkrab » 1/10/2007, 09:41

gilbera napisał(a):Witam,

Może ktoś chciałby gdzieś w niedalekiej przyszłości wymienić się jakimiś informacjami odnośnie MT-03 w realu niż pisać o nich. Jestem aktualnie w Warszawie i czuję że tak pozostanie jeszcze przez trochę... :)

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy MT-03 oraz pojazdów z trójką w nazwie (duży uśmiech dla Kamusi od A3 :) )


Witam,
Jak najbardziej jestem skłonny pogadać o MT-03 w realu. Czekam na znak-sygnał gdzie i kiedy.

Pozdrawiam
Szkrab
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/8/2007, 21:13

Postprzez Adamo _CBR » 1/10/2007, 15:50

Szkrab widze z episesz cos o MZ 251 ja chetnie kupie :) mam zainteresownych :)
Motur nigdy nie umiera :) Motur jest wieczny :)
Avatar użytkownika
Adamo _CBR
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 18/9/2007, 19:29
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Szkrab » 1/10/2007, 15:58

Jeździłem czymś takim 14 lat temu i nic więcej, nie mam takiego "cuda" w posiadaniu. :)
pozdrawiam
Szkrab
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/8/2007, 21:13

Postprzez Szkrab » 4/10/2007, 14:21

Jest tu ktoś ?
Szkrab
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14/8/2007, 21:13

Postprzez icid » 7/12/2007, 21:53

No wygląda troche jak szyba od czegoś innego doczepiona na 2 kawałki metalu ale ja tam cenie sobie wygode bardziej niż szpan, a motorek ładny dzisiaj na takim siedziałem myślałem że jest ciężki a jak sie na nim siedzi to czuje sie że lekki jak rower :D
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez eleventh » 24/12/2007, 13:03

Szukając motocykla dla siebie, jako że głównie jeżdżę po mieście, również brałem pod uwagę MT-03. Miałem okazję się nim przejechać i moja rada: jeśli rozważasz jego zakup jedź na jazdę próbną!
Moto rzeczywiście wygląda ciekawie, jest mały, łatwy do manewrowania w mieście, ale...
Problem dla mnie zaczął się wtedy kiedy wyjechałem nim w miasto.
Jedynka spoko, ale na drugim biegu moto zaczyna pracować metodą 0-1. Albo wyrywa do przodu jak szalony, zlbo gdy odpuszczasz gaz blokuje tylne koło i gaśnie. W korkach to koszmar! Silnik ciągnie z dołu. I to z samego dołu!
Dużo bardziej wygodniejsze do jazdy po mieście sa nakedy z silnikami czterocylindrowymi. Łagodne oddawanie mocy daje możliwość pojechać powoli na niskich obrotach, a gdy chcę pocisnąć to poprostu odkręcam manetekę.
Oczywiście to tylko moje spostrzeżenia i być może komuś innemu taki styl jazdy odpowiada. Dlatego napisałem wcześniej że warto się wybrać na przejażdżkę :-) Przed, a nie po zakupie :-)
Grzegorz
Hornet ('08)
Avatar użytkownika
eleventh
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 19/10/2007, 18:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kedar-88 » 24/12/2007, 14:12

edynka spoko, ale na drugim biegu moto zaczyna pracować metodą 0-1. Albo wyrywa do przodu jak szalony, zlbo gdy odpuszczasz gaz blokuje tylne koło i gaśnie. W korkach to koszmar! Silnik ciągnie z dołu. I to z samego dołu!



Noo to poznałeś uroki V-ki:)
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez eleventh » 24/12/2007, 14:19

Kedar-88 napisał(a):
edynka spoko, ale na drugim biegu moto zaczyna pracować metodą 0-1. Albo wyrywa do przodu jak szalony, zlbo gdy odpuszczasz gaz blokuje tylne koło i gaśnie. W korkach to koszmar! Silnik ciągnie z dołu. I to z samego dołu!



Noo to poznałeś uroki V-ki:)


Z tego co pamiętam to nie jest V-ka :roll:
Tam jest jeden cylinder :!:
Singiel znaczy :lol:
Grzegorz
Hornet ('08)
Avatar użytkownika
eleventh
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 19/10/2007, 18:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kedar-88 » 24/12/2007, 14:49

Fakt masz racje mój błąd.....nie wiem dlaczego ale skojarzyłem ją z mt-01.
ale to i tak mnie nie tłumaczy :oops:
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez rafal74 » 7/4/2008, 13:14

Witam,

Tez jestem szczesliwym posiadaczem bialej MT-03.

Moje doswiadczenie z motocyklami bylo/jest raczej znikome wczesniej przed jej zakupem bylem pisadaczem crossowej RM250 ale dosc wiekowej i zajezdzilem ja na smierc.
W zeszlym roku pod wplywem tego co sie zaczelo dziac na poznanskich ulicach zaczalem rozgladac sie za jakims motorkiem, tak naprawde moj pierwszy motor szosowy, z ukierunkowaniem na miasto ewentualnie przejazdzki niezbyt dalekie od miasta.
Dlaczego MT-03 ?
Napewno bardzo niebanalny wyglad, pozycja za kierwnica - jak na rowerze lub na enduro - rewelacuyjna zero garbienia sie.
Silnik tez do mnie przemawia po pierwsze dzwiek jest naprawde niczego sobie i jak mawia moj kolega najlepiej wykorzystane 50 KM w motorze.
porzadne heble na przednim kole -podwojna tarcza poradza sobie z hamowaniem bez problemu.
Naprawde super motor do smiagania po miescie ciagnie od dolu no i to przeciskanie sie pomiedzy samochdami jak na rowerze.

Polecam ludziom ktorzy nie sa fetyszystami predkosci a motor ma im dawac frajde a jednoczesnie wygladac niebanalnie rasowo.

Silnik to dobrze znana jednostka z XT czego wiecej potrzeba?

Przeciez to miejski neked.

pozdrawiam

R.
MT-03 Biala jak snieg :)
rafal74
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7/4/2008, 13:03
Lokalizacja: Poznan

Postprzez klos » 14/8/2008, 11:25

Witam,

Mysle o tym sprzecie na przyszly rok. Mam tylko dylemat czy wybrac MT-03: http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... /MT-03.jsp czy tez taki FZ6: http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... es/FZ6.jsp

Bedzie to moj pierwszy motocykl. Raczej nie bede nim jezdzil bardzo duzo. Ma to byc motocykl miejski do weekendowych wycieczek. Moze ktos potrafilby mi pomoc w wyborze i dac kilka wskazowek.

Pozdrawiam
klos
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14/8/2008, 11:12
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez YZF R1 » 14/8/2008, 11:57

Symał: Yamaha Motor Polska organizuje cały czas jazdy testowe jeśli posiadasz prawo jazdy, kartępłatniczą i podpiszesz odpowiednie dokumenty dostajesz moto na cały dzień oddajesz z pełnym bakiem i już wiesz jakie jest MT-03 Naprawdę polecam...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez motosport » 14/8/2008, 22:21

zajebisty street kocham single starszy brat mojej ybr 250 może za jakiś czas kupie sobie ta yamahe :) jak mi się znudzi ybr 250 na razie mi wystarczy. dzisiaj ostro spaliłem kapcia hehe pod knajpa ludzi sie wku.... chyba:)))) na singlu od razu pali się guma :lol: ciągnie od dołu ossstroo
motosport
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 01:10

Postprzez kravec » 14/8/2008, 22:39

senekkorzenna napisał(a):Z opisu i zdjęć ten motocykl wygląda na fantastyczny pojazd miejski ,zastanawia mnie tylko dlaczego ten sprzęt z takim silnikiem aż tyle waży?. :?


dokladnie... na sprzecie co prawda tylko siedzialem chyba rok temu na expo i mocno mnie zdziwila jego waga. Sprawia wrażenie lekkiego, a tu wsiadam i ooo kurde... lekkie to to nie jest jak na takie moto.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez gelo400 » 6/1/2009, 21:27

Kupujcie Mt jak macie zamiar.48Km a robi swoje.Mialem 4 cylindrowe 600( Bandit) i wieksze(z750) ale Mt dalo mi najwiekszą frajde z jazdy.Polecam.A teraz na wiosne/lato wybieram sie tym do Chorwacji.
ER 5 :]
gelo400
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/10/2007, 20:47
Lokalizacja: białystok

Postprzez gelo400 » 6/1/2009, 21:29

Tylko w Polsce jest takie glupie przyzwyczajenie ze musi byc 4cyl, minimun 600ccm, minimum 100Km i duzo plastiku.
ER 5 :]
gelo400
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 20/10/2007, 20:47
Lokalizacja: białystok

Postprzez spazz » 6/1/2009, 22:14

a tam. opowiadasz
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez AlpenGold » 7/1/2009, 18:33

Poważnie blokuje koło przy odpuszczaniu gazu ? Pierwszy raz słysze o czyms takim . Pewnie tylko na jedynce ,dwujce ? czy jak to wygląda
Avatar użytkownika
AlpenGold
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 6/12/2008, 20:10
Lokalizacja: 3miasto

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr