Zobacz wątek - Ducati 1098 S
NAS Analytics TAG

Ducati 1098 S

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez paq » 26/8/2007, 10:24

en_Zo napisał(a):Dokładnie Ziolo-zwykłe japońce. Może R1, GSX-R, CBR i są szybsze, lepiej dopracowane technicznie, mają więcej koni, dają dużo przyjemności i frajdy z jazdy, ale brakuje im jednego- duszy, a Ducati właśnie to ma.


normalnie mnie wkur.... to cale gadanie o ducatach :evil: ! skoro nie sa szybsze lepsze sprawniejsze tansze i ladniejsze od reszty motocykli to o czym ta cala gadka?? poprostu sa od nich gorsze a wszyscy sobie gadaja ze maja dusze, czemu to zawdzieczaja? jedyne co fajne w nich to Vka i jednostronny wachacz

P.S. cos czuje ze mnie zjedziecie ze nie zostanie na mnie sucha nitka :D
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow


Postprzez kamell » 26/8/2007, 10:28

JECHAŁES DUCATI???????????? JAK NIE TO SIE NEI WYPOWIADAJ TO JEST JAK Z HARLEYAMI SĄ DROGIE ZAWODNE ALE MAJA DUSZE I LUDZIE JE KUPUJA
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk


Postprzez mar111cin » 26/8/2007, 10:44

swoją drogą Paq może i masz racje, ale tak szczerze po co to wszystko komuś w codziennej jeździe, dla mnie np liczy się przyśpieszenie i prowadzenie, vmax dla mnie nie jest ważny. Ale ducatii to jest coś, u mnie w mieście nie ma ani jednego, to tak jak porsche wśród aut, niby nic takiego, są auta mocniejsze a jednak to za porsche wzdychają a nie np audi TT czy bmw serii Z.

swoją drogą ja z włoskich motocykli wolałbym MV Auguste, chociaż ducatii też bym wolał zamiast japończyka.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez paq » 26/8/2007, 10:52

widze ze ta "dusza" ducati jest tylko w glowach ludzi bo technicznie to jest normalny sprzet a nawet troche gorszy jak normalny. ciekawe od czego sie zaczela sie ta jego dusza. pewnie jeden kolega na piwie powiedzial drogiemu ze te motocykle maja dusze i cos w nich jest a ten nastepnemu itd itd i bajka sie kreci.
kamel nie jechalem ducati a wypowiadal sie bede bo swoje mysle jak czytam wasze wypowiedzi i moge o tym mowic
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow

Postprzez OUTLAW. » 26/8/2007, 11:03

smutno was sie czyta bo pier.... takie farmazony z dupy wziete, niech o ducati wypowie sie Evil np
Jezeli chodzi o minie to Triumph 675 mi sie podoba :wink:, nie lubie Vłek bo pierdzą jak Emzetki :lol: :lol: :lol: syf i mogiła
Avatar użytkownika
OUTLAW.
Świeżak
 
Posty: 451
Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15

Postprzez kamell » 26/8/2007, 11:05

paq napisał(a):widze ze ta "dusza" ducati jest tylko w glowach ludzi bo technicznie to jest normalny sprzet a nawet troche gorszy jak normalny. ciekawe od czego sie zaczela sie ta jego dusza. pewnie jeden kolega na piwie powiedzial drogiemu ze te motocykle maja dusze i cos w nich jest a ten nastepnemu itd itd i bajka sie kreci.
kamel nie jechalem ducati a wypowiadal sie bede bo swoje mysle jak czytam wasze wypowiedzi i moge o tym mowic



TO JAK BEDZIESZ MIAŁ OKAZJE TO SIE PRZEJEDZ A SZCZEKA CI OPADNIE..........
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez icid » 26/8/2007, 11:30

Tak ducati to jest to jak lamborgini wśród aut i ten dźwięk wygląd wsiadasz na niego i czujesz sie niepowtarzalny poza tym uważam że japońce nie dorastają mu do pięt włosi zawsze byli najlepsi w sportach motorowych i nie mówie tego dlatego że jeżdże alfa romeo :) ale ferrari lamborgini alfa romeo a w motorach mv agusta ducatti benelli laverda to przecież wszystko włosi poza tym obejrzyjcie to wykonanie naprawde rama zegary przełączniki te w japońcach wyglądają przy ducati tandetnie.
Ostatnio edytowano 26/8/2007, 11:35 przez icid, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez bolokolo » 26/8/2007, 11:32

ja tam wole japonce :D
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez OUTLAW. » 26/8/2007, 11:37

en_Zo napisał(a):
nie lubie Vłek bo pierdzą jak Emzetki Laughing Laughing Laughing syf i mogiła


A jak gonisz 180 czy 200 na rzędowej czwórce to co słyszysz? Bo ja słyszę jak bym miał pod sobą rozpędzony śrutownik elektryczny, jak bym zamkną się w garażu i włączył szlifierkę, dopiero jak odkręcam gaz to słychać jakiś "pomruk".

A V-ka chodzi jak ciężki karabin maszynowy wypierdzielający szybką serię w powietrze, aż wszystko drży dokoła i w bebechach ci ciarki chodzą. I nie uważam żeby to było pierdzenie!


VKa na wysokich obrotach przypomina dxwiek taki sam jak w mztkach, a rzedówka z dobrym kominem drze ryja bardzo romantycznie
Avatar użytkownika
OUTLAW.
Świeżak
 
Posty: 451
Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15

Postprzez OUTLAW. » 26/8/2007, 11:43

icid napisał(a):Tak ducati to jest to jak lamborgini wśród aut i ten dźwięk wygląd wsiadasz na niego i czujesz sie niepowtarzalny poza tym uważam że japońce nie dorastają mu do pięt włosi zawsze byli najlepsi w sportach motorowych i nie mówie tego dlatego że jeżdże alfa romeo :) ale ferrari lamborgini alfa romeo a w motorach mv agusta ducatti benelli laverda to przecież wszystko włosi poza tym obejrzyjcie to wykonanie naprawde rama zegary przełączniki te w japońcach wyglądają przy ducati tandetnie.


włosi i dobre wykonanie? pierwsze słysze przykład alfa romeo tam śmierdzi tandetą z fiata na odległosć
Avatar użytkownika
OUTLAW.
Świeżak
 
Posty: 451
Dołączył(a): 13/7/2007, 02:15

Postprzez bolokolo » 26/8/2007, 11:44

chyba nie musze przypominac kawalu o alfie :lol:
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez turboponczek » 26/8/2007, 11:45


♫ ♫
Ostatnio edytowano 30/3/2010, 00:03 przez turboponczek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez sebring » 26/8/2007, 11:51

......
Ostatnio edytowano 27/8/2007, 11:46 przez sebring, łącznie edytowano 1 raz
sebring
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 20/5/2007, 16:41

Postprzez desmo » 26/8/2007, 18:03

turboponczek napisał(a):"Motocykl", Sierpień 2007

"Nowy włoski topowy sprzęt ma dynamiczną stylizację i osiąga 160KM z silnika V2. Niby Ducati powinien zbierać punkty za silnik. I robi to, ale tylko na prostych i równych odcinkach. Natomiast na nierównej nawierzchni i w ciasnych łukach strach się bać. W zakrętach trzeba ciągle pracować sprzęgłem, a ergonomia stanowi zagrożenie dla wszystkich kości. Dużo wysiłku wymaga szeroka i niska kierownica, niewygody przysparzają kanapa i wysoko umieszczone podnóżki. Zawieszeniom dużo brakuje do ideału, amortyzator jest twardy (wypadają plomby z zębów), ale też słabo tłumiony, widelec - za miękki. Zakończony ostrym hamowaniem (a hamulce są bardzo jadowite) szybki zjazd powoduje dobijanie widelca.
Ducati jest motocyklem dobrym tylko do jednego - do jazdy pełnym ogniem na torze. Zero alpejskosci.. "


Ja powiem tak. Co człowiek to opinia. Każdy ma prawo do własnych odczuć i do wyrażania ich. Ale...
Większość narzekań dotyczy zawieszenia. O ile wiem to zawiasy w takim dukacie są w pełni regulowane i podejrzewam że można znaleźć odpowiednie "alpejskie" nastawienie, tylko trzeba umieć to zrobić. A narzekanie na hamulce, że są właściwie "za dobre" to już w ogóle absurd.
Poza tym po co pracować sprzęgłem na zakrętach? Tego naprawdę nie rozumiem, może ktoś wie o co chodzi?
desmo
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/6/2007, 09:58
Lokalizacja: Lublin

Postprzez cichy » 26/8/2007, 19:05

Dziwne bardzo, tym bardziej, że wersja S ma zawiasy z najwyższej pułki, a wtryski w ducati są wręcz legendą, jeżeli chodzi o oddawanie mocy.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez sebring » 26/8/2007, 21:08

.......
Ostatnio edytowano 27/8/2007, 11:47 przez sebring, łącznie edytowano 1 raz
sebring
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 20/5/2007, 16:41

Postprzez bolokolo » 26/8/2007, 22:35

kto jezdzi dukatem po alpach??jak to kto?tam masz same serpetyny, zakrety kto by tam nie chcial pojezdzic??chyba wiekszosc z nas na przecinakach chcialaby chaczyc kolanem w alpach :D
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Postprzez sebring » 29/8/2007, 04:47

juz rozumiem skad okreslenie jadowite hamulce))


Obrazek (otwórz link)
sebring
Świeżak
 
Posty: 47
Dołączył(a): 20/5/2007, 16:41

Postprzez kravec » 29/8/2007, 13:33

zawiech tez konkretny.... az zal na polskie drogi..
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez bolokolo » 29/8/2007, 21:09

tak gadaja bo ich nie stac, mnie nie stac ale bzdur totalnych nie pisze :lol:
Avatar użytkownika
bolokolo
Bywalec
 
Posty: 714
Dołączył(a): 29/5/2007, 17:10
Lokalizacja: stettin - koszalin - gdansk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na gr