Zobacz wątek - NITROUS OXIDE
NAS Analytics TAG

NITROUS OXIDE

i inne małe pojemności
_________

Postprzez pawlak200192 » 12/8/2007, 23:27

jak sie ma skutera przeznaczonego do dargów z przedluzoną rama to nie,
a w zwykłym skuterze mozna sie wyglebic włączając nitro za wczesnie<tzn np przy starcie i niskiej prędkosci>
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez igor_wsc » 13/8/2007, 00:46

jak moc jest najwieksza tak samo w moto co maja wiecej kucy przy srednich albo niskih obrotach co nawieksza moc jest
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc


Postprzez smyk » 13/8/2007, 01:19

neo166 napisał(a):więc to jest tak instalacja podtlenku kosztuje 2500zł w przypadku skutera (aprilia sr ) wzrost prędkości max 35 km/h (podtlenku starcza na 45 sek) żywotność silnika skraca się bez remontu o 3000km jeśli używamy go rozważnie a jeśli cały czas przegrzewamy silnik to po 10 razie silnik może sie stopić . 1kg n2o kosztuje 50 zł.


Tak ale to profesjonalna instalacja. Ciekawi mnie czy ten typ instalacji bedzie mial podobny efekt a koszto to tylko 110zl
Avatar użytkownika
smyk
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 25/5/2007, 21:20
Lokalizacja: Bognor Regis - Katowice

Postprzez neo166 » 13/8/2007, 08:06

jeśli wykonasz sam taką instalacje możesz uszkodzić silnik , ale i tak nie wiem zkąd zdobędziesz przewody, butle, zawór i rozpylacz. słyszałem ze instalacja z nx (nitorus express) kosztuje 1900zeta
Aprilia nałogiem, tuning podstawą, stunt zabawą
neo166
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/8/2007, 18:11
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez smyk » 13/8/2007, 20:48

neo166 napisał(a):jeśli wykonasz sam taką instalacje możesz uszkodzić silnik , ale i tak nie wiem zkąd zdobędziesz przewody, butle, zawór i rozpylacz. słyszałem ze instalacja z nx (nitorus express) kosztuje 1900zeta


Jak to skad? Z aukcji do ktorej podalem link w pierwszym poscie :)
Avatar użytkownika
smyk
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 25/5/2007, 21:20
Lokalizacja: Bognor Regis - Katowice

Postprzez stecarlos » 14/8/2007, 08:11

Po pierwsze to po stwierdzeni ''nie znam się na tym'' - chodzi o gaźnik lub wtrysk, to powinieneś zapomnieć o NOS'ie. Nie lepiej założyć jakiś kit tunningowy mniejsze koszty, większa moc cały czas. Po trzecie zapominacie że po założeniu takiej instalacji tracicie homologacjie na pojazd - jeśli dojdzie do wypadku i znajdą u was kompletną zamontowaną instalację wina jest wasza.
NIE DAJMY ZARABIAĆ ZŁODZIEJOM
- kupujmy szpeje z papierami
Treści wyrażone w tym poście są moją prywatną
opinią, nie biorę odpowiedzialności za ich wykorzystanie.
Obrazek
Avatar użytkownika
stecarlos
Świeżak
 
Posty: 168
Dołączył(a): 17/2/2007, 08:20

Postprzez smyk » 14/8/2007, 10:03

stecarlos napisał(a):Po pierwsze to po stwierdzeni ''nie znam się na tym'' - chodzi o gaźnik lub wtrysk, to powinieneś zapomnieć o NOS'ie. Nie lepiej założyć jakiś kit tunningowy mniejsze koszty, większa moc cały czas. Po trzecie zapominacie że po założeniu takiej instalacji tracicie homologacjie na pojazd - jeśli dojdzie do wypadku i znajdą u was kompletną zamontowaną instalację wina jest wasza.


A gdzie po drugie? :lol: Bylbym niesamowicie wdzieczny gdyby znalazl sie ktos kto podal by mi namiar na kit tunningowy do mojego moto. Jak narazie ciezko znalezc oryginalne czesci a wiec juz nawet nie wspomne o tunningowych.
Avatar użytkownika
smyk
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 25/5/2007, 21:20
Lokalizacja: Bognor Regis - Katowice

Postprzez neo166 » 15/8/2007, 10:19

stecarlos napisał(a):Po pierwsze to po stwierdzeni ''nie znam się na tym'' - chodzi o gaźnik lub wtrysk, to powinieneś zapomnieć o NOS'ie. Nie lepiej założyć jakiś kit tunningowy mniejsze koszty, większa moc cały czas. Po trzecie zapominacie że po założeniu takiej instalacji tracicie homologacjie na pojazd - jeśli dojdzie do wypadku i znajdą u was kompletną zamontowaną instalację wina jest wasza.


stecarlos masz trochę racji lepiej założyć jakiś tuningowy kit niż wydawać kasę 45 sekundową przyjemność , a tak a propos homologacje traci się wraz z ściągnięciem blokady motocykl leki (a1) może mieć maksymalna moc 11kw około 15ps więc zakładając kit 160ccm masz 40 ps mocy
Aprilia nałogiem, tuning podstawą, stunt zabawą
neo166
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/8/2007, 18:11
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez smyk » 16/8/2007, 13:47

A ktokolwiek moze zna jakis sklep na necie gdzie mozna dostac jakiekolwiek czesci tuningowe do mojego moto?
Obrazek
Avatar użytkownika
smyk
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 25/5/2007, 21:20
Lokalizacja: Bognor Regis - Katowice

Postprzez neo166 » 17/8/2007, 13:17

części są tylko na niemieckich stronach widziałem też na ebay.de
Aprilia nałogiem, tuning podstawą, stunt zabawą
neo166
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 4/8/2007, 18:11
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez smyk » 17/8/2007, 20:53

neo166 napisał(a):części są tylko na niemieckich stronach widziałem też na ebay.de


Tak czesci sa ale mnie interesuja czesci tuningowe
Avatar użytkownika
smyk
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 25/5/2007, 21:20
Lokalizacja: Bognor Regis - Katowice

Postprzez kravec » 17/8/2007, 21:27

a napelnianie butli??
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez smyk » 18/8/2007, 00:51

kravec napisał(a):a napelnianie butli??


Jak poczytasz opis aukcji to sie dowiesz.
Avatar użytkownika
smyk
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 25/5/2007, 21:20
Lokalizacja: Bognor Regis - Katowice

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na gr