Blokady Romet Soft Chopper 125
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
No co Ty cioracz pokręciło cię? do reszty z 12[KM] na około 16[KM] do 20[KM] max. wystarczy aby ten motorek ożywił się co nie co 

- adrian3202
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/7/2015, 20:04
adrian3202 napisał(a):P.S. czterosuwowe crossy topowych producentów mają pod 40[KM] ze 125 więc nie wierzę że to jest szczyt możliwości tych silników.
A czy dostrzegasz taką jedną mała subtelną różnicę że te pojazdy są nie homologowane?
Po za tym to jest chińskie gówno, a nie topowy producent

-
Movi - Moderator
- Posty: 2276
- Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
- Lokalizacja: Łódź/ 3city
panowie gadka jest o tym że, ktoś pisze: ,,ni ma żadny blokady'' a ja znalazłem i dziele się tą informacją, dodaję że jak znajdzie ktoś coś w tym g…., więcej niespodzianek niech się podzieli tą wiedzą tutaj, bo to jest temat odnośnie blokad a nie homologacji. I polemizować więcej nie trza bo po h…a?
- adrian3202
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/7/2015, 20:04
adrian3202 napisał(a):panowie gadka jest o tym że, ktoś pisze: ,,ni ma żadny blokady'' a ja znalazłem i dziele się tą informacją, dodaję że jak znajdzie ktoś coś w tym g…., więcej niespodzianek niech się podzieli tą wiedzą tutaj, bo to jest temat odnośnie blokad a nie homologacji. I polemizować więcej nie trza bo po h…a?
Pierwszy który się przyznał! Wygrywasz wiadro internetu

Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
a to nie było do czego, to świadomy wybór i zakup nie dam za np;. hondę rebel 6000zł z roku 97 do 99 bo takie egzemplarze można dopiero w tych pieniądzach zacząć jeździć i oglądać, wracając do wiadra internetu to jest w nim na temat poprawy osiągów w silniku 156fmi wielkie g…, na temat 50cm3 jest i to dużo.
- adrian3202
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/7/2015, 20:04
Mój egzemplarz w stanie zerowym po wyjechaniu z salonu jeździł 95km/h gps-owe i to po zmianie zębatki na Z17 i zabawami z seryjnym gaźnikiem i zestawem dysz głównych testy przeprowadzane w różnych warunkach drogowych i pogodowych gps na opaski zaciskowe do kierownicy i pełny ogień regulacje iglicy itp. Następnie zabawy w podmiany gaźnika przyniosły oczekiwany efekt 110km/h gps-owe zwiększony moment obrotowy czuć jak cholera moto przyśpiesza znacznie szybciej na 5 biegu można jechać 40km/h. Następny mój ruch będzie w kierunku regulacji a raczej wykonanie jej na zębatce od wałka rozrządu i do regulowanie samego wałka co da już efekt zadowalający jeszcze raz mówię nie chodzi o v-max 150km/h tutaj chodzi o elastyczność jednostki na poszczególnych biegach i błyskawiczną reakcję na gaz. Osiągi już są motor podczas testów zachowywał się przewidywanie w każdych warunkach drogowych, odbicie podczas wyprzedzania innych pojazdów od 70km/h do 100km/h błyskawiczne i nie porównywalne z seryjnym PZ26. Tu robi się naprawdę miło
nie jest to koniec moich poszukiwań ale wszystko w ramach zdrowego rozsądku i przede wszystkim nie dużym nakładem finansowym. Pozdrawiam wszystkich którzy czytają bajki na temat romet soft chopper 125 jest przecież bez blokad.

- adrian3202
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/7/2015, 20:04
@adrian3202 dzięki za podzielenie się swoimi doświadczeniami.
Ja w swoim wymieniłem tłumik na "chopperowy". Oprócz nowego dźwięku ma lepsze branie. Jeszcze go docieram więc nic więcej nie robię. Po przejechaniu 1000km planuje wyjąć wkład katalizatora jak piszesz.
Na razie staram się nie przekraczać obrotów z instrukcji (6500) ale jak na razie i tak więcej nie chce iść. Na równej drodze przy obrotach powyżej 6 tysięcy tak jakby przycinał i nie ma szans na zwiększenie. Nie wiem czy to złe ustawienie proporcji mieszanki paliwo/powietrze czy ten katalizator?
Ja w swoim wymieniłem tłumik na "chopperowy". Oprócz nowego dźwięku ma lepsze branie. Jeszcze go docieram więc nic więcej nie robię. Po przejechaniu 1000km planuje wyjąć wkład katalizatora jak piszesz.
Na razie staram się nie przekraczać obrotów z instrukcji (6500) ale jak na razie i tak więcej nie chce iść. Na równej drodze przy obrotach powyżej 6 tysięcy tak jakby przycinał i nie ma szans na zwiększenie. Nie wiem czy to złe ustawienie proporcji mieszanki paliwo/powietrze czy ten katalizator?
- noiragneau
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7/4/2016, 09:32
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości