Zobacz wątek - Blokady Romet Soft Chopper 125
NAS Analytics TAG

Blokady Romet Soft Chopper 125

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Blokady Romet Soft Chopper 125

Postprzez justin11 » 10/5/2015, 00:19

Witam, pytanie mam takie czy w tym Romecie są blokady? Pytam bo jestem ciekaw czy predkość 95km/h to już maks? I też ciekawi mnie jak to jest ponieważ wyczytałem że ten Romet osiąga maksymalna moc przy 8tys obrotów a moj kręci sie tylko do 7 i jadąc 95 mam 7 tys obrotów i manetke na maksa, więc czy to wina blokad czy zlego dotarcia? Mam nadzieje że ktoś mi pomoże:)
justin11
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2015, 00:10


Postprzez lagiboy » 10/5/2015, 01:12

to wina oporów toczenia, oporów przeniesienia napędu i oporów powietrza oraz tego że ważysz. chcesz jechać szybciej to zmień sprzęt na mocniejszy.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35


Postprzez justin11 » 10/5/2015, 14:18

Aha rozumiem. Pytam bo wyczytalem ze w wiekszych osiagach moze tez pomoc usuniecie katalizatora ale totalnie sie na tym nie znam. A czy np wywiercenie 4 malych dziurek na wylocie tlumika moze obnizyc osiagi? Bo wiem ze moto bedzie troche lepiej brzmiec ale czy cos wiecej? Gdzie znajde ten recyrkulator i jak on wyglada?
justin11
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2015, 00:10

Postprzez justin11 » 10/5/2015, 15:35

O co chodzi z tym wzbogaceniem mieszanki? Jak sie to robi? Gdzie jest katalizator w tym romecie i jak on wyglada?
justin11
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2015, 00:10

Postprzez justin11 » 10/5/2015, 16:28

Dysze znalazlem, odrobine wkrecilem i obroty sie minimalnie zwiekszyly tak ze sa na poziomie 1,5tys na wolnych. A ten katalizator jest jakos wspawany w rure czy na innym mocowaniu? I jak juz wymontuje ten katalizator to wkrecic dysze tak zeby ile miec obrotow na luzie?
justin11
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2015, 00:10

Postprzez justin11 » 10/5/2015, 16:49

Aha czy zmiana zebatki tez da cos na plus? Prawdopodobnie mam 16z i jesli zmienie na 15z to wtedy powinien byc szybszy ale slabszy prawda? Tylko czy on nie bedzie za slaby zeby spokojnie jechac z 50kg-wym pasazerem?
justin11
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2015, 00:10

Postprzez justin11 » 10/5/2015, 17:06

Czyli jednak pomylilem z obrotami:P a jak wymontowac ten kata? Czym?
justin11
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2015, 00:10

Postprzez justin11 » 10/5/2015, 17:38

No to duzo roboty z tym:) a czy bez kata przejde przeglad? I co z ta zebatka? Ma to jakis sens wymieniac?
justin11
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2015, 00:10

Postprzez justin11 » 10/5/2015, 17:45

A w jakim celu mam w miejsce kata wspawac te rurki? Dlaczego nie moze byc bez tego?
justin11
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 10/5/2015, 00:10

Postprzez lagiboy » 10/5/2015, 22:18

będzie miał tłumik "przelotowy" gdzie spaliny będą musiały przelecieć między rurami :D
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez adrian3202 » 8/7/2015, 20:44

Witam wszystkich i pozdrawiam, bo jestem tutaj nowy ale do rzeczy, czytam bzdury jakie się wypisuje na necie, wszędzie jak papugi wszyscy piszą; (romet soft 125 nie jest zablokowany) więc niech ktoś kto posiada ten sprzęt weźmie w łapkę klucz nr 10 z zestawu fabrycznego (pod akumulatorem) odkręci kolano od cylindra 2x nakrętka i łącznik z tłumikiem 1x śruba. ,,a tera trza zajżyć we rurkie'' i wytrzeć pod z czoła, druga sprawa teraz kombinerki kleszcze morsy itp;. do rączki i wysunąć a nie wycinać wkład katalizatora z kolana bez spawania. Znachorów nie trzeba więcej w tym temacie, odnośnie kolana proponuję wymienić na inne, a oryginał zostawić do badań technicznych, (propozycja) ponieważ jeśli chciałby ktoś szarpać się z rurką o wielkości palca wskazującego w spawaną w kolano na całej długości, to po zabiegu takim wyglądałoby to nie zbyt ciekawie. Jeżeli ktoś znalazł więcej rzeczy podobnych, proponuję się podzielić tymi informacjami na tym forum, może to ułatwi pracę pozostałym posiadaczom tych 125 z silnikami 156FMI na łańcuchu rozrządu. P.S. czterosuwowe crossy topowych producentów mają pod 40[KM] ze 125 więc nie wierzę że to jest szczyt możliwości tych silników. Tutaj nie chodzi o zmianę pojemności czy produkcję nowego wałka rozrządu, tylko o czystą wiedzę na temat tego konkretnie egzemplarza. Uwaga czytajcie ze zrozumieniem
adrian3202
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/7/2015, 20:04

Postprzez cioracz » 8/7/2015, 21:31

Jak 156FMI wyciagniesz 40KM to ja Ci stawiam krate łychy. Ba! Te 40KM to nawet z 85 wyciskają (chocby KX) tylko ze to 2T...
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez adrian3202 » 9/7/2015, 15:58

No co Ty cioracz pokręciło cię? do reszty z 12[KM] na około 16[KM] do 18[KM] max. wystarczy aby ten motorek ożywił się co nie co :D
adrian3202
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/7/2015, 20:04

Postprzez adrian3202 » 9/7/2015, 16:00

No co Ty cioracz pokręciło cię? do reszty z 12[KM] na około 16[KM] do 20[KM] max. wystarczy aby ten motorek ożywił się co nie co :D
adrian3202
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/7/2015, 20:04

Postprzez cioracz » 10/7/2015, 09:28

Tak zrozumiałem że Ty chcesz z tego silniczka wyciągnąć 40KM :P
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Movi » 10/7/2015, 10:00

adrian3202 napisał(a):P.S. czterosuwowe crossy topowych producentów mają pod 40[KM] ze 125 więc nie wierzę że to jest szczyt możliwości tych silników.


A czy dostrzegasz taką jedną mała subtelną różnicę że te pojazdy są nie homologowane?

Po za tym to jest chińskie gówno, a nie topowy producent :)
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez cioracz » 10/7/2015, 10:14

Movi Ty weź się uspokój. Przecież to dobre sprzęt a w jakich fabrykach są produkowane każdy dobrze wie :D
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez adrian3202 » 10/7/2015, 21:41

panowie gadka jest o tym że, ktoś pisze: ,,ni ma żadny blokady'' a ja znalazłem i dziele się tą informacją, dodaję że jak znajdzie ktoś coś w tym g…., więcej niespodzianek niech się podzieli tą wiedzą tutaj, bo to jest temat odnośnie blokad a nie homologacji. I polemizować więcej nie trza bo po h…a?
adrian3202
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/7/2015, 20:04

Postprzez cioracz » 10/7/2015, 22:46

adrian3202 napisał(a):panowie gadka jest o tym że, ktoś pisze: ,,ni ma żadny blokady'' a ja znalazłem i dziele się tą informacją, dodaję że jak znajdzie ktoś coś w tym g…., więcej niespodzianek niech się podzieli tą wiedzą tutaj, bo to jest temat odnośnie blokad a nie homologacji. I polemizować więcej nie trza bo po h…a?

Pierwszy który się przyznał! Wygrywasz wiadro internetu :D
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez adrian3202 » 11/7/2015, 08:36

a to nie było do czego, to świadomy wybór i zakup nie dam za np;. hondę rebel 6000zł z roku 97 do 99 bo takie egzemplarze można dopiero w tych pieniądzach zacząć jeździć i oglądać, wracając do wiadra internetu to jest w nim na temat poprawy osiągów w silniku 156fmi wielkie g…, na temat 50cm3 jest i to dużo.
adrian3202
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8/7/2015, 20:04

Następna strona


Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr