[biblioteka] Łańcuch motocyklowy - co musisz...
Posty: 68
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
dlaczego piszą, że raz użytej zakuwarki nie powinno się użyć raz drugi, bo to przeszkodzi w sztuce ????<br><hr>GSF600Komentatorzy napisał(a):koszt zestawu napedowego z wymiana to 500-800 zl ? I ktore aso w takiej cenie to zrobi do np zzr1400 czy innej hayabusy ?<br><hr>NieMamNicka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"Przede wszystkim smar musi dotrzeć pod o-ringi"- po co zatem stosowane były by uszczelniacze, skoro smar może dostać się przez nie do sworznia? To błąd napisany zapewne na skutek nieuwagi, albo nieznajomości problemu. Autorowi polecam próbę złożenia łańcucha o,x-ringowego. Wtedy widać wyraźnie z jak dużą siła uszczelniacz ściśnięty jest przez płytki. Gdyby mógł dostawać się tam gęsty smar woda nie miała by w ogóle problemu z dostaniem się pomiędzy sworzeń a tulejkę. Smar dostaje się natomiast pomiędzy tulejkę a rolkę, ale tam nie ma uszczelniacza. Nie została dodana również informacja że smary do łańcuchów z uszczelniaczami mają również za zadania konserwację gumy z której wykonany jest uszczelniacz. Pozdrawiam<br><hr>Miki
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a kto używa drucianej szczotki do czyszczenie łańcuch wpada nieraz oczyścić z parpochów piasku itd są do tego środki nie wyobrażam sobie wyjazdu ścigiem bez smaru ....<br><hr>palma
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fachowy artykuł, widać doświadczenie z łańcuchami. I wreszcie powiedziane jest, że łańcucha się nie czyści! Bo często w artykułach czy postach na forach ludzie piszą łańcuch trzeba czyścić co ileś tam kilometrów i jest to konieczną czynnością eksploatacyjną - jak czytam takie farmazony to się we mnie gotuje. Ktoś kto tak piszę chyba nigdy nie przyglądał się w jaki sposób pracuje łańcuch i w jakim tempie sam się oczyszcza jeśli np. złapał trochę piasku itp.
<br><hr>maciek
<br><hr>maciek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyścić może i nie trzeba, ale można i w zasadzie przy używaniu odpowiednich środków czyszczących oraz smarujących krzywdy mu się nie zrobi. Bez czyszczenia po chwili wygląda jakby był oblepiony kupą. Jeżeli komuś się tak podoba to jego sprawa.<br><hr>kubelos
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jak nafta wpływa na trwałość O/X ringów?<br><hr>PicekKomentatorzy napisał(a):Jasne. Nie czyścić i nie smarować. W pierwszym przypadku syf i brud na łańcuchu, w drugim rdza i trzeczczenie zębatek. Po to jest nafta za 6 zł na orlenie i smar również za parę złotych, żeby żyło się lepiej.... motocyklowi<br><hr>kubelos<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zwykła reklama Castrola i naciąganie ludzi na kasę. Producenci łańcuchów nie zalecają smarowania ich olejem w sprayu. Rozpuszczalniki tam zawarte mogą działać niekorzystnie na oring łańcucha. Najlepszy zwykły olej 90W aplikowany pędzelkiem. Pozdrawiam<br><hr>Ar2rs
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W pełni zgadzam się z kolegą !!!<br><hr>xxxKomentatorzy napisał(a):Zwykła reklama Castrola i naciąganie ludzi na kasę. Producenci łańcuchów nie zalecają smarowania ich olejem w sprayu. Rozpuszczalniki tam zawarte mogą działać niekorzystnie na oring łańcucha. Najlepszy zwykły olej 90W aplikowany pędzelkiem. Pozdrawiam<br><hr>Ar2rs<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 68
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości