Kolejny sport,sporo wątpliwości
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kaai jeśli warto dopłacić różnicę w cenie między K5 ,a K6 to dopłacę.I tak samo wolę za sprzęt przepłacić,poczekać trochę dłużej z zakupem niż po początkowej euforii odkrywać nowe druty.
Mocno zastanawia mnie czy bajer w postaci map zapłonu w K8 jest rozwiązaniem ,za które warto tę różnicę między K6 dołożyć czy to zbędny wynalazek.
Mógłbyś pokrótce napisać opinię o swoim egzemplarzu?Interesuje mnie zachowanie w winklach,charakterystyka silnika w Twoim subiektywnym odczuciu,hamulce,ergonomia i inne najbardziej istotne składowe,które definiują dany model.
Co do Twojego posta o ludziach,którzy nie widzą przeskoku między 600,a 750..Cóż..Dwa kilogramy różnicy przy 20 konikach więcej i większym litrażu...To chyba nie wymaga komentarza co do tego czy różnica jest czy nie.
Właśnie stąd był pomysł na 750'kę.Buda 600'tki przy mocniejszym piecu.
Mocno zastanawia mnie czy bajer w postaci map zapłonu w K8 jest rozwiązaniem ,za które warto tę różnicę między K6 dołożyć czy to zbędny wynalazek.
Mógłbyś pokrótce napisać opinię o swoim egzemplarzu?Interesuje mnie zachowanie w winklach,charakterystyka silnika w Twoim subiektywnym odczuciu,hamulce,ergonomia i inne najbardziej istotne składowe,które definiują dany model.
Co do Twojego posta o ludziach,którzy nie widzą przeskoku między 600,a 750..Cóż..Dwa kilogramy różnicy przy 20 konikach więcej i większym litrażu...To chyba nie wymaga komentarza co do tego czy różnica jest czy nie.
Właśnie stąd był pomysł na 750'kę.Buda 600'tki przy mocniejszym piecu.
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
wiec tak, k5 nie jezdzilkem, ale sa to dwa rozne moto, ja od razu szukalem k6+.
mapy zaplonu w k8, nie wiem ja jezdzilem 100konna 600tka przesiadlem sie na 150koni bo chcialme mocniejsze moto, wiec i tak bym tych map slabszych nie uzywal, a innych roznic oprocz plastikow i lipnego katalizatora nie ma (w k6/k7 katalizator jest z oryginalna pucha i go normlanie odkrecasz, w k8 trzeba wycinac).
co dalej, l0 to juz zmiany, hamulce brembo ktore jednak nie hamuja, silnik troche po dupie dostal, i wyglada brzydko
mi ta k6tka podpasowala, seryjny amor skretu daje rade, nie slyszal;em zeby ludzie nagminnie go zmieniali, jedynie warto przeniesc regulator napiecia do zadupku bo przy silniku lubi sie przegrzewac i palic.
heble, w litrach k6 ludzie wymieniaja pompe na te z r1, w 750tkach nie slyszalem o takich zabiegach, jesli chcialbys po torze latac to pewnie warto byloby niektore rzeczy wyemienic, ale do napieprzania po drogach jak dla mnie starcza.
mapy zaplonu w k8, nie wiem ja jezdzilem 100konna 600tka przesiadlem sie na 150koni bo chcialme mocniejsze moto, wiec i tak bym tych map slabszych nie uzywal, a innych roznic oprocz plastikow i lipnego katalizatora nie ma (w k6/k7 katalizator jest z oryginalna pucha i go normlanie odkrecasz, w k8 trzeba wycinac).
co dalej, l0 to juz zmiany, hamulce brembo ktore jednak nie hamuja, silnik troche po dupie dostal, i wyglada brzydko
mi ta k6tka podpasowala, seryjny amor skretu daje rade, nie slyszal;em zeby ludzie nagminnie go zmieniali, jedynie warto przeniesc regulator napiecia do zadupku bo przy silniku lubi sie przegrzewac i palic.
heble, w litrach k6 ludzie wymieniaja pompe na te z r1, w 750tkach nie slyszalem o takich zabiegach, jesli chcialbys po torze latac to pewnie warto byloby niektore rzeczy wyemienic, ale do napieprzania po drogach jak dla mnie starcza.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
I to jest konkretna odpowiedź:>
Jeśli chodzi o heble to na pewno byłby to spory skok z F4i.Obecnie heble mnie mocno ograniczają,muszę używać ich sporo wcześniej niż bym chciał.
O regulatorze napięcia słyszałem,tak samo jak o ramach.W jakieś super zmiany konkretnie pod tor bym się nie bawił.Raz,że nawet na SDT umiejętności nie te by rywalizować,dwa 750'ka nie łapie się w żadną kategorię,trzy po artykule na ścigaczu i przeczytaniu o tych wszystkich papierkach mi się odechciało..A ,żeby latać na torze tylko for fun to ustawianie konia tylko pod to bez sensu w moim przypadku.
Jak ze składaniem się i stabilnością sprzęta w winklu?
Ogólnie na coś narzekasz?
Jeśli chodzi o heble to na pewno byłby to spory skok z F4i.Obecnie heble mnie mocno ograniczają,muszę używać ich sporo wcześniej niż bym chciał.
O regulatorze napięcia słyszałem,tak samo jak o ramach.W jakieś super zmiany konkretnie pod tor bym się nie bawił.Raz,że nawet na SDT umiejętności nie te by rywalizować,dwa 750'ka nie łapie się w żadną kategorię,trzy po artykule na ścigaczu i przeczytaniu o tych wszystkich papierkach mi się odechciało..A ,żeby latać na torze tylko for fun to ustawianie konia tylko pod to bez sensu w moim przypadku.
Jak ze składaniem się i stabilnością sprzęta w winklu?
Ogólnie na coś narzekasz?
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
z ramami nie bylo problemu. problemy mialy litry k5/k6.
pamietaj ze 750tkja to tak naprawde 600tka (ramy te same), plastiki inne kolory i inny kolor lagow (czarne) i wiekszy piec.
a jak pisalem zeby pod tor to tak, myslalem o amatorksim podejsciu ale tym drozszym, czyli wiesz, zabawa w wymiane zawiasu na jakiegos ohlinsa, quick shifter, nowy amor sprzetu, pompa hamulcowa itp. ale juz sa koszta i to rzeczy, ktore praktycznie robi sie w kazdym moto jak ma sie duzy hajs a powaznie mysli o takim torowaniu.
pamietaj ze 750tkja to tak naprawde 600tka (ramy te same), plastiki inne kolory i inny kolor lagow (czarne) i wiekszy piec.
a jak pisalem zeby pod tor to tak, myslalem o amatorksim podejsciu ale tym drozszym, czyli wiesz, zabawa w wymiane zawiasu na jakiegos ohlinsa, quick shifter, nowy amor sprzetu, pompa hamulcowa itp. ale juz sa koszta i to rzeczy, ktore praktycznie robi sie w kazdym moto jak ma sie duzy hajs a powaznie mysli o takim torowaniu.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Powiedz im tylko od jakiej kwoty szukać takowej K6.
Mówię o serii bez dodatków.Nie zależy mi na nich specjalnie bo chociazby same wydechy ludzie montują tak,że z pieca kuce uciekają ,a reszta bajerów jak sety etc to robi się pod siebie.
Rozbieżności są niestety spore od 14500 do 22 tyś więc specjalnie nie wiem czym się sugerować
Mówię o serii bez dodatków.Nie zależy mi na nich specjalnie bo chociazby same wydechy ludzie montują tak,że z pieca kuce uciekają ,a reszta bajerów jak sety etc to robi się pod siebie.
Rozbieżności są niestety spore od 14500 do 22 tyś więc specjalnie nie wiem czym się sugerować
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
mysle ze 18tys to dolna granica, za zdrowy sprzet. raczej blizej 20
dodam tlyko od siebie, ze na chwile obecna (zagladam raz na 3/4 dni na allegro + olx to od kwietnia poza jedna sztuka nie bylo niczego wartego uwagi)
dodam tlyko od siebie, ze na chwile obecna (zagladam raz na 3/4 dni na allegro + olx to od kwietnia poza jedna sztuka nie bylo niczego wartego uwagi)
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Jak nic nie będzie to bez problemu ściągną mi coś z Niemiec.
Tak czy siak chciałbym się chociaż przysiąść więc pewnie rodzimy rynek też będzie w kręgu moich zainteresowań.
Podsumowując po całości tematu będę szukać Gixxa 750 k6 albo Daytony 675.
Tak czy siak chciałbym się chociaż przysiąść więc pewnie rodzimy rynek też będzie w kręgu moich zainteresowań.
Podsumowując po całości tematu będę szukać Gixxa 750 k6 albo Daytony 675.
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości