Kolejny sport,sporo wątpliwości
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kolejny sport,sporo wątpliwości
Witajcie,
Sezon jeszcze trwa więc może ktoś zajrzy do mojego tematu;).
Wstęp może być trochę przydługawy,ale tak najklarowniej nakreślę temat.
Obecnie w moim garażu gości CBR F4i Sport.Wybrałem ten sprzęt ze względu na to,że wracałem do motocykla po długiej przerwie i nie chciałem czegoś co będzie mnie ograniczać.
Na dzień dzisiejszy Hania wyjeździła w tym sezonie 11 tyś i ma 2 tygodnie urlopu.Na wrzesień szykuję się na Speed Day ew. Stary Kisielin jak nie dopnę funduszu.Hondę udało mi się wykorzystać już wielokrotnie w 100%,ograniczały mnie hamulce,choć pewnie prędkości na wejściu mógłbym jeszcze dopracować.Na Speed Day'u chcialbym rozwiać ewentualne wątpliowści,być może docenię w CBR'ce wtedy coś co sprawi,ze jednak zostanie u mnie na dłużej.
Do rzeczy.Szukam motocykla sportowego i do sportowej jazdy chcę go wykorzystywać.Sporo trenuję technikę jazdy,opony zarówno z przodu jak i z tyłu zamykam bez problemu jeśli są ku temu warunki i okoliczności(kiedyś już się wypowiadałem na forum,że nie składam motocykla na siłę skoro moge przejechać szybcej w mniejszym złożeniu).Po mieście nie jeżdżę,czasami co prawda robię wyjątek,jak puszką musiałbym czołgać się dwie godziny,ale z zasady,że nawet te 110 kucy CBR'ki do miasta to za dużo,tego zwyczajnie nie robię.
Zdarza mi się jeździć z plecaczkiem,jednak to nie jest czynnik ,który zadecyduje w którąkolwiek stronę.Motocykl jest moją egoistyczną zabawką i sobą się też kieruję.Co prawda bardzo miło mi zabierać moją lubą,jednakże tak jak w tym sezonie posypały jej się plecy,a ja ze względu na nią wybierałbym moto,wtedy byłby baaaardzo zły.
Jeżdżę sporo,zależy od dnia i celu.Szlifując technikę robię koło 150 km, jeżdżąc for fun 300+ km bezproblemowo.Pozycja na motocyklu sportowym jest dla mnie najbardziej komfortowa więc i dalsze przebiegi robię z przyjemnością.
Czego więc szukam?
Maszyny sportowej,dającej jak najwięcej frajdy na winklach,która sprawdzi się również na torze ,która również pozbawiona będzie chorób wieku dziecięcego,która miałyby wysypac silnik w połowie sezonu.
W CBR'ce bardzo cenię jej stabilność.Winkle łyka bardzo przyjemnie,nie czuć ,żeby chciała się zaraz prostować czy sprawić,że wysiądę zbyt wcześnie;).Bezawaryjność także sobie chwalę.Bolączką są natomiast hamulce ,które średnio sprawdzają się przy "szybszych" hamowaniach oraz charakterystyka silnika,która nie pozwala dynamiczniej wyjść z zakrętu przez totalny brak środka.
O kompromisach maszyny uniwersalnej jak niskie sety etc każdy wie więc nie warto wymieniać.
Na utrzymanie motocykla wydaję tyle ile trzeba.Koszty serwisowe fajnie gdyby pozostały na takim poziomie jak CBR.
Ile chcę wydać? Tutaj jest duża rozbieżność.Chciałbym wydać między 14,a 22 tyś maks.
Wiem,że to duża różnica jednakże ma ona swój powód.Kupując w niższym przedziale cenowym mam większy margines na zrobienie motocykla pod siebie tj.drugi komplet torowych owiewek,zmiany osprzętu,ewentualne zmiany mechaniczne bądź serwisowe,crashe,drugi komplet gum.
Motocykl w górnej granicy spowoduje ,że budżet będzie napięty jak bielizna Gesslerowej
,a pole manewru mocno się zawęzi.
Nie spieszy mi się więc spokojnie rozważę każdą opinię i będę stopniowo zawężać swoje poszukiwania.
Z tego co przykuło moją uwagę:
GSXR 750 K5/K7
ZX-6RR 05-06
Triumph Daytona 675
Zapomniałbym,pojemność.Cenię sobie poręczność 600'tki więc celuję w pojemność 600-750.
Litra czy 900 nie chcę.Taki sprzęt będzie mnie tylko ograniczać,podejścia do jazdy musiałbym uczyć się na nowo,bez sensu.Może za 10 lat.Na ten moment celuję w kierunku torowym na przyszły sezon więc erłan do szpanu niepotrzebny
Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na Wasze opinie
Sezon jeszcze trwa więc może ktoś zajrzy do mojego tematu;).
Wstęp może być trochę przydługawy,ale tak najklarowniej nakreślę temat.
Obecnie w moim garażu gości CBR F4i Sport.Wybrałem ten sprzęt ze względu na to,że wracałem do motocykla po długiej przerwie i nie chciałem czegoś co będzie mnie ograniczać.
Na dzień dzisiejszy Hania wyjeździła w tym sezonie 11 tyś i ma 2 tygodnie urlopu.Na wrzesień szykuję się na Speed Day ew. Stary Kisielin jak nie dopnę funduszu.Hondę udało mi się wykorzystać już wielokrotnie w 100%,ograniczały mnie hamulce,choć pewnie prędkości na wejściu mógłbym jeszcze dopracować.Na Speed Day'u chcialbym rozwiać ewentualne wątpliowści,być może docenię w CBR'ce wtedy coś co sprawi,ze jednak zostanie u mnie na dłużej.
Do rzeczy.Szukam motocykla sportowego i do sportowej jazdy chcę go wykorzystywać.Sporo trenuję technikę jazdy,opony zarówno z przodu jak i z tyłu zamykam bez problemu jeśli są ku temu warunki i okoliczności(kiedyś już się wypowiadałem na forum,że nie składam motocykla na siłę skoro moge przejechać szybcej w mniejszym złożeniu).Po mieście nie jeżdżę,czasami co prawda robię wyjątek,jak puszką musiałbym czołgać się dwie godziny,ale z zasady,że nawet te 110 kucy CBR'ki do miasta to za dużo,tego zwyczajnie nie robię.
Zdarza mi się jeździć z plecaczkiem,jednak to nie jest czynnik ,który zadecyduje w którąkolwiek stronę.Motocykl jest moją egoistyczną zabawką i sobą się też kieruję.Co prawda bardzo miło mi zabierać moją lubą,jednakże tak jak w tym sezonie posypały jej się plecy,a ja ze względu na nią wybierałbym moto,wtedy byłby baaaardzo zły.
Jeżdżę sporo,zależy od dnia i celu.Szlifując technikę robię koło 150 km, jeżdżąc for fun 300+ km bezproblemowo.Pozycja na motocyklu sportowym jest dla mnie najbardziej komfortowa więc i dalsze przebiegi robię z przyjemnością.
Czego więc szukam?
Maszyny sportowej,dającej jak najwięcej frajdy na winklach,która sprawdzi się również na torze ,która również pozbawiona będzie chorób wieku dziecięcego,która miałyby wysypac silnik w połowie sezonu.
W CBR'ce bardzo cenię jej stabilność.Winkle łyka bardzo przyjemnie,nie czuć ,żeby chciała się zaraz prostować czy sprawić,że wysiądę zbyt wcześnie;).Bezawaryjność także sobie chwalę.Bolączką są natomiast hamulce ,które średnio sprawdzają się przy "szybszych" hamowaniach oraz charakterystyka silnika,która nie pozwala dynamiczniej wyjść z zakrętu przez totalny brak środka.
O kompromisach maszyny uniwersalnej jak niskie sety etc każdy wie więc nie warto wymieniać.
Na utrzymanie motocykla wydaję tyle ile trzeba.Koszty serwisowe fajnie gdyby pozostały na takim poziomie jak CBR.
Ile chcę wydać? Tutaj jest duża rozbieżność.Chciałbym wydać między 14,a 22 tyś maks.
Wiem,że to duża różnica jednakże ma ona swój powód.Kupując w niższym przedziale cenowym mam większy margines na zrobienie motocykla pod siebie tj.drugi komplet torowych owiewek,zmiany osprzętu,ewentualne zmiany mechaniczne bądź serwisowe,crashe,drugi komplet gum.
Motocykl w górnej granicy spowoduje ,że budżet będzie napięty jak bielizna Gesslerowej
,a pole manewru mocno się zawęzi.
Nie spieszy mi się więc spokojnie rozważę każdą opinię i będę stopniowo zawężać swoje poszukiwania.
Z tego co przykuło moją uwagę:
GSXR 750 K5/K7
ZX-6RR 05-06
Triumph Daytona 675
Zapomniałbym,pojemność.Cenię sobie poręczność 600'tki więc celuję w pojemność 600-750.
Litra czy 900 nie chcę.Taki sprzęt będzie mnie tylko ograniczać,podejścia do jazdy musiałbym uczyć się na nowo,bez sensu.Może za 10 lat.Na ten moment celuję w kierunku torowym na przyszły sezon więc erłan do szpanu niepotrzebny

Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na Wasze opinie

-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
Wybralbym pomiedzy Daytona 675 a GIXER 750


| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Nikt nie ma,zwłaszcza Daytony;)
Nikt też nie udostępnia motocykla koledze kolegi,to byłaby głupota.Z tych ludzi ,który w moich okolicach ów sprzęty posiadają robią sobie nimi co najwyżej wycieczki na kebaba więc dyskusja o zaletach i wadach takich kierowników sensu nie ma.
Stąd też forum jest alternatywą gdzie być może uda się podyskutowac z kimś kto te sprzęty ujeżdżał i potrafi coś więcej o nich powiedzieć.
@andy7 Jakieś plusy i minusy obydwu?GIXXER 750 K7 mnie osobiście urzekł i w niego chciałem celować na początku.Nie ma zbyt dużego przeskoku między 600 ,a 750 więc nie będzie to zderzenie ze ścianą,większa pojemność tutaj tylko na plus,a i spalić mało lubi co w przypadku sporta jest niezłym wyczynem.Jednak wtrysk lubi się popsuć więc i zakup używki stoi pod znakiem zapytania.
Daytonę oglądałem w salonie,egzemplarza do jazdy próbnej nie mieli.Ze sprzedawcą nie było zbytnio o czym rozmawiać.
Z kilku testów ,które miałem przyjemność poczytać Daytona jest świetna na winklach,w innych zaś na torze dostaje w tyłek od wersji 600 gixxera.
Nikt też nie udostępnia motocykla koledze kolegi,to byłaby głupota.Z tych ludzi ,który w moich okolicach ów sprzęty posiadają robią sobie nimi co najwyżej wycieczki na kebaba więc dyskusja o zaletach i wadach takich kierowników sensu nie ma.
Stąd też forum jest alternatywą gdzie być może uda się podyskutowac z kimś kto te sprzęty ujeżdżał i potrafi coś więcej o nich powiedzieć.
@andy7 Jakieś plusy i minusy obydwu?GIXXER 750 K7 mnie osobiście urzekł i w niego chciałem celować na początku.Nie ma zbyt dużego przeskoku między 600 ,a 750 więc nie będzie to zderzenie ze ścianą,większa pojemność tutaj tylko na plus,a i spalić mało lubi co w przypadku sporta jest niezłym wyczynem.Jednak wtrysk lubi się popsuć więc i zakup używki stoi pod znakiem zapytania.
Daytonę oglądałem w salonie,egzemplarza do jazdy próbnej nie mieli.Ze sprzedawcą nie było zbytnio o czym rozmawiać.
Z kilku testów ,które miałem przyjemność poczytać Daytona jest świetna na winklach,w innych zaś na torze dostaje w tyłek od wersji 600 gixxera.
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
Laminator napisał(a):
@andy7 Jakieś plusy i minusy obydwu?GIXXER 750 K7 mnie osobiście urzekł i w niego chciałem celować na początku.Nie ma zbyt dużego przeskoku między 600 ,a 750 więc nie będzie to zderzenie ze ścianą,większa pojemność tutaj tylko na plus,a i spalić mało lubi co w przypadku sporta jest niezłym wyczynem.Jednak wtrysk lubi się popsuć więc i zakup używki stoi pod znakiem zapytania.
Daytonę oglądałem w salonie,egzemplarza do jazdy próbnej nie mieli.Ze sprzedawcą nie było zbytnio o czym rozmawiać.
Z kilku testów ,które miałem przyjemność poczytać Daytona jest świetna na winklach,w innych zaś na torze dostaje w tyłek od wersji 600 gixxera.
Nigdy nie jezdzilem ta 750 - ka wiec ciezko mi sie wypowiedziec. Z kilku opini ludzi ktorzy Maja o tym pojecie twierdzili, ze wlasnie 750 daja porecznosc 600-ty a moc litra.
Ciezko mi sie ustosunkowac to twierdzenia, ze Daytona dostaje po doopie od GIX'a 600.
Daytona ma naprawde dobre hamulce i zawieszenie. Mysle, ze´to zalezy od rider'a a nie od motocykla.
O iel na GIX'ie siedzi sie dosc komfortowo, tak Daytona 675 to juz pozycja strickt sportowa.
Musisz sie przejechac i sam oceic.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Toś powiedział... Z całym szacunkiem dla KTM ale już w Poznaniu na dużej patelni(1 zakręt) prędkość osiągana przez sporty to prędkość maksymalna KTM więc o czym Ty mówisz. SM jest dobry na karting ; ) Ja w radomiu nie na SM, a właśnie tryplem miałem czasy podobne jak inni na SM(ok 39,40s) biorąc pod uwagę że jesteśmy średniej klasy motocyklistami. Co do daytony i gixa to nie chce mi się wierzyć że dostaje po tyłku. Tak jak andy napisał, to już kwestia motocyklisty
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
SM to totalnie nie moja bajka,swoją drogę już obrałem i na niczym innym niż na sporcie nie czuję się komfortowo.Tym bardziej,że nie mam ochoty układać techniki od nowa,a SM to bardziej łobuziarski sprzęt do latania na gumie i innych form rozrabiania;).
Znajomy pojechał właśnie ściągnąć kilka maszyn więc może się trafi Daytona ,tym bardziej,że go o nią zagadywałem to będzie okazja porównać.
Jak z awaryjnością Triumphów,kosztami serwisowymi etc?
Co powiecie o Kawie 636 05-06?Wszędzie sprzęt zachwalany,a tutaj na forum widzę mniejszy entuzjazm do tego sprzętu;)
andy7 nie wiesz jak ze stabilnością gixxów 600/750 i Daytony?W Kawie wiem,że konieczny jest od razu amor skrętu, a w tych dwóch modelach?
Znajomy pojechał właśnie ściągnąć kilka maszyn więc może się trafi Daytona ,tym bardziej,że go o nią zagadywałem to będzie okazja porównać.
Jak z awaryjnością Triumphów,kosztami serwisowymi etc?
Co powiecie o Kawie 636 05-06?Wszędzie sprzęt zachwalany,a tutaj na forum widzę mniejszy entuzjazm do tego sprzętu;)
andy7 nie wiesz jak ze stabilnością gixxów 600/750 i Daytony?W Kawie wiem,że konieczny jest od razu amor skrętu, a w tych dwóch modelach?
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
Najwięcej na temat awaryjności mają do powiedzenia osoby które nigdy nie jeździły angolami. Ja ze swoim przez 3 sezony nie miałem problemu. Raz padł mi wymiennik ciepła. Na allegro za używkę dałem 120zł. Nic więcej nie robiłem. Tyle co w innych motocyklach, oleje, płyny, opony ; )
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
Podobnie jak z Kawą i łamiącymi się ramami;).
Ceny w Polsce za używane Daytony są niskie więc w jaki przedział cenowy celować?
Jestem z tych co wolą przepłacić niż potem bawić się w drutowanie,niestety nie wiem jaki przedział cenowy obowiązuje w przypadku Triumpha.
Ceny w Polsce za używane Daytony są niskie więc w jaki przedział cenowy celować?
Jestem z tych co wolą przepłacić niż potem bawić się w drutowanie,niestety nie wiem jaki przedział cenowy obowiązuje w przypadku Triumpha.
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
Cześć. A nie myślałeś nad cbr RR czy yamaha r6 z tych nowszych po 2006 i 2007 roku? Jezdziłem motocyklami ktore cie interesują i najlepiej wypada własnie cbr 600rr po 2007 roku tym bardziej , ze posiada juz elektroniczny amortyzator skretu co jest na duży plus. Przed kupnem może warto zebys przetestowal sobie te 2 motocykle
- Malis
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 24/7/2014, 16:52
Hmm na coś takiego wziąłbym pewnie R6, przy tym budżecie, z roczników 2006+ bo znaleźć 2005 z upsem w dobrym stanie to dramat, a tamta jest już bardziej dostępna, i zostaje Ci trochę hajsu na zabawy z modami. Poręczności R6 chyba nie trzeba reklamować, zawieszenie bajka
Spojrzał bym jeszcze na 636, 05, ramy to mit, a wyciąga się z zakrętów dużo szybciej niż standardowy supersport, plusem w porównaniu do daytony jest dostepność i cena ewentualnych części 


Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Jakoś mając angole nie zauważyłem braku w dostępności części, a części aftermarketowe kupowałem taniej niż do japonów. Może tak mniej bajek i opowieści drzewa sandałowego, a więcej praktyki?
Laminator - celuj w jak najwyższy na jaki Cię stać - mniejsze prawdopodobieństwo kupienia jakiegoś strasznego gruza, choć tutaj trzeba się naprawdę starać, żeby toto popsuć.
Laminator - celuj w jak najwyższy na jaki Cię stać - mniejsze prawdopodobieństwo kupienia jakiegoś strasznego gruza, choć tutaj trzeba się naprawdę starać, żeby toto popsuć.
Daytona, MW, GT... byle latało
.

- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
No i w tym momencie mnie zaskoczyłeś, a człowiek całe życie się uczy, i prawdę mówisz, sprawdziłem dostępność części do daytony w porównaniu do Kawy 636, i rzeczywiście jest nieźle. Części typowych przy glebie, nie różnią się znacznie ceną i dostępnością.
A teraz wejdź na allegro i zobacz ile i za jaką cenę stoi trampków daytony, a jaki wybór masz w kawach
Odpowiedź: Po wpisaniu triumph daytona, wyników wyszukiwania jest 13... wlicza się w to jakieś nakedy, klasę 900 ccm+ i 6 z nich to nówki albo prawie nówki w cenie 30-60 tys złotych. Innymi słowy w Polsce kupić Triupha Daytonę 675 to wtedy kiedy ktoś raczy swojego sprzedać, i raczej nie masz wyboru, bo będzie ten jeden, albo żaden, albo baw się ze sprowadzaniem, lataniem do Anglii albo jeszcze gdzieś, lub kupowaniem motocykla bez oglądania, no jak kto lubi, mnie takie akcje nie bawią.
Porównajmy to ze wspomnianą wcześniej Kawą 636 z roczników 05-06 (zaznaczam że w przypadku triumpha nie zaznaczyłem rocznika który mnie interesuje, pełna dowolność). Boom 14 modeli do wyboru do koloru po odliczeniu ,,przerobionych na stunt".
Nadal chcemy rozmawiać o dostępności ?
A teraz wejdź na allegro i zobacz ile i za jaką cenę stoi trampków daytony, a jaki wybór masz w kawach

Odpowiedź: Po wpisaniu triumph daytona, wyników wyszukiwania jest 13... wlicza się w to jakieś nakedy, klasę 900 ccm+ i 6 z nich to nówki albo prawie nówki w cenie 30-60 tys złotych. Innymi słowy w Polsce kupić Triupha Daytonę 675 to wtedy kiedy ktoś raczy swojego sprzedać, i raczej nie masz wyboru, bo będzie ten jeden, albo żaden, albo baw się ze sprowadzaniem, lataniem do Anglii albo jeszcze gdzieś, lub kupowaniem motocykla bez oglądania, no jak kto lubi, mnie takie akcje nie bawią.
Porównajmy to ze wspomnianą wcześniej Kawą 636 z roczników 05-06 (zaznaczam że w przypadku triumpha nie zaznaczyłem rocznika który mnie interesuje, pełna dowolność). Boom 14 modeli do wyboru do koloru po odliczeniu ,,przerobionych na stunt".
Nadal chcemy rozmawiać o dostępności ?
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
mam gixa 750 k6, i kazdy kto mowi ze nie ma przeskoku miedzy 600 jest smieszny
a im wiecej jezdze z 600tkami z rocznikow 2005 - 2010 tym bardziej chce mi sie smiac
PS. litry z 2001-2003 tez wciagam

a im wiecej jezdze z 600tkami z rocznikow 2005 - 2010 tym bardziej chce mi sie smiac

PS. litry z 2001-2003 tez wciagam
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Pojechałem na urlop i nie zaglądałem do tematu bo umarł przedwcześnie,a widzę ,ze parę odpowiedzi się pojawiło.
Co do Waszych wiadomości:
CBR RR- to dalej byłoby brodzenie w miejscu.Charakterystyka CBR'ek naprawdę mi nie leży.Wychodzę z winkla na pełnej przepustnicy i zamiast bomby nic się nie dzieje.Wiem ,ze moje F4i trudno do RR porównać,jednak CBR'ki czy to RR czy F były liniowe obydwie i nie znam chyba nikogo kto temu przeczy.
R6-Nie,nie,nie.R6 totalnie mi nie leży.Koszty utrzymania z opinii użytkowników ,którzy też torują sporo większe w porównaniu do innych supersportów,żywotność silników wyraźnie krótsza(a ,że to ulubiony sprzęt dresoriderów to trafić dobry egzemplarz ciężko) i te skrzynie...Yamaha chyba nigdy nie uporała się z tą problematyką.Nawet za małolata mając salonową TZR(szaleństwo;)) skrzynia od samego początku nie chodziła tak jak powinna.
Co do Kawy 636.Choruję na nią tak samo jak i na Gixxa.Wiem,że w Polsce Kawasaki jest obciążona mitami o ramach,śmiesznej żywotności silników etc co nie ma pokrycia w rzeczywistości.W Kawie obawiam się jedynie dwóch rzeczy:
-wyraźnego momentu prostującego
-stabilności w winklach.
Kaai k6 miała już fabryczny amortyzator skrętu?
Gixxy 750 interesują mnie od k4 do k8.Jesli miałeś okazję jeździć innymi generacjami niż swoja mógłbyś pokusić się o porównanie?
Co do Waszych wiadomości:
CBR RR- to dalej byłoby brodzenie w miejscu.Charakterystyka CBR'ek naprawdę mi nie leży.Wychodzę z winkla na pełnej przepustnicy i zamiast bomby nic się nie dzieje.Wiem ,ze moje F4i trudno do RR porównać,jednak CBR'ki czy to RR czy F były liniowe obydwie i nie znam chyba nikogo kto temu przeczy.
R6-Nie,nie,nie.R6 totalnie mi nie leży.Koszty utrzymania z opinii użytkowników ,którzy też torują sporo większe w porównaniu do innych supersportów,żywotność silników wyraźnie krótsza(a ,że to ulubiony sprzęt dresoriderów to trafić dobry egzemplarz ciężko) i te skrzynie...Yamaha chyba nigdy nie uporała się z tą problematyką.Nawet za małolata mając salonową TZR(szaleństwo;)) skrzynia od samego początku nie chodziła tak jak powinna.
Co do Kawy 636.Choruję na nią tak samo jak i na Gixxa.Wiem,że w Polsce Kawasaki jest obciążona mitami o ramach,śmiesznej żywotności silników etc co nie ma pokrycia w rzeczywistości.W Kawie obawiam się jedynie dwóch rzeczy:
-wyraźnego momentu prostującego
-stabilności w winklach.
Kaai k6 miała już fabryczny amortyzator skrętu?
Gixxy 750 interesują mnie od k4 do k8.Jesli miałeś okazję jeździć innymi generacjami niż swoja mógłbyś pokusić się o porównanie?
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
Kolego coś za rzadko na pasek zaglądasz. Impera ma interesującego Cię gixxa, daytona jeździ co najmniej jedna nowa, u nas. Widziałem że na Halo się zarejestrowałeś, to może będziesz miał okazję pooglądać coś co Cię interesuje bliżej
.
SkoQ - nie tylko allegro człowiek żyje, a jakbym miał szukać tak jak Ty to chyba rometem bym jeździł:
http://allegro.pl/czesci-motocyklowe-cz ... t-1-5-0827 - 2092 oferty, tak z grubsza, bo tam pewnie jakieś opony i inne śmieci będą, dodatkowo można wpisać triple i też wyjdzie trochę... więc daruj sobie Chłopie jakieś uszczypliwości. Motocyklami japońskimi zajmowałem się od wczesnych lat 90tych, tak, że mam na rynku rozeznanie i wiem po co i dlaczego jeżdżę angolem. Na szczęście nie każdy musi się anglizować, jak widać, więc lepiej zostań przy sprawdzonych japończykach
.
EDYTA: Poza tym je-z-baj nie gryzie, a części nie jadą z drugiego końca świata
.

SkoQ - nie tylko allegro człowiek żyje, a jakbym miał szukać tak jak Ty to chyba rometem bym jeździł:
http://allegro.pl/czesci-motocyklowe-cz ... t-1-5-0827 - 2092 oferty, tak z grubsza, bo tam pewnie jakieś opony i inne śmieci będą, dodatkowo można wpisać triple i też wyjdzie trochę... więc daruj sobie Chłopie jakieś uszczypliwości. Motocyklami japońskimi zajmowałem się od wczesnych lat 90tych, tak, że mam na rynku rozeznanie i wiem po co i dlaczego jeżdżę angolem. Na szczęście nie każdy musi się anglizować, jak widać, więc lepiej zostań przy sprawdzonych japończykach

EDYTA: Poza tym je-z-baj nie gryzie, a części nie jadą z drugiego końca świata

Daytona, MW, GT... byle latało
.

- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
@Rura nawet się przywitałeś w moim temacie;)
Impera bawi się na kartingu,ma raczej trochę inne podejście do konia jak ja więc jej opinia będzie trochę z innego punktu widzenia.Na pasek fakt w sierpniu mniej zaglądałem tak samo jak i na karting bo zrobiło się zdecydowanie za ciasno i na jednym i na drugim
.
Daytony niestety nie widziałem w niczyim posiadaniu, pomacałem jedynie na Kurzej ,ale żadnej demówki nie mają więc na tym się skończyło.
Impera bawi się na kartingu,ma raczej trochę inne podejście do konia jak ja więc jej opinia będzie trochę z innego punktu widzenia.Na pasek fakt w sierpniu mniej zaglądałem tak samo jak i na karting bo zrobiło się zdecydowanie za ciasno i na jednym i na drugim

Daytony niestety nie widziałem w niczyim posiadaniu, pomacałem jedynie na Kurzej ,ale żadnej demówki nie mają więc na tym się skończyło.
-
Laminator - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 16/7/2015, 17:58
gixy k6+ maja amor skretu w serii i nie widzialem zeby ludzie namolnie go wymieniali. dupy nie urywa ale daje rade.
tylko ze 750tka w k6 to koszta raczej kolo 20tys za serie jesli nie ma to byc skladak.
ja swojej suzkalem 8miesiecy, vergon chyba tez cos kolo tego, ciezko dostac, bo nie sa tak popularne jak 600tki czy litry.
Rura- link z czapy, chociazby dlatego, ze nikt kto lata na 675 nie bedzie montowal do swojego moto licznika makri daytona dla HD
http://allegro.pl/licznik-predkosciomie ... 88947.html
tylko ze 750tka w k6 to koszta raczej kolo 20tys za serie jesli nie ma to byc skladak.
ja swojej suzkalem 8miesiecy, vergon chyba tez cos kolo tego, ciezko dostac, bo nie sa tak popularne jak 600tki czy litry.
Rura- link z czapy, chociazby dlatego, ze nikt kto lata na 675 nie bedzie montowal do swojego moto licznika makri daytona dla HD
http://allegro.pl/licznik-predkosciomie ... 88947.html
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Posty: 27
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości