Zobacz wÄ…tek - Trudne sprawy [+18]
NAS Analytics TAG

Trudne sprawy [+18]

Wywalac wszystko jak leci

Postprzez Walenty » 1/4/2015, 16:32

Vergon napisał(a):Jaki metal będzie najtrudniejszy do przecięcia szlifierką/brzeszczotem/nożycami?
Załóżmy, że chodzi o pręt 10mm.
Kwasówka?


Złoto 8)
Gęste bardzo :lol:
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL


Postprzez suhy-19 » 1/4/2015, 16:45

Walenty napisał(a):
Vergon napisał(a):Jaki metal będzie najtrudniejszy do przecięcia szlifierką/brzeszczotem/nożycami?
Załóżmy, że chodzi o pręt 10mm.
Kwasówka?


Złoto 8)
Gęste bardzo :lol:


myślę ze lepsze będzie adamantium :lol:
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW


Postprzez Czester » 1/4/2015, 20:05

A ch*ja tam, amelinium!
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Vergon » 1/4/2015, 22:28

https://www.youtube.com/watch?v=gumHzblmMuU

Nie mam w zwyczaju nabijać się z takich rzeczy, ale no k***a :lol:
Już w 3 sekundzie jak wysprzęglił to wiedziałem, że nie będzie dobrze a cała reszta tego przejazdu z wisienką na torcie na końcu to majstersztyk, aż się to dziwnie ogląda ;)


Co do tego metalu to naprawdę nie ma nic twardszego od kwasówki?
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Walenty » 1/4/2015, 22:49

Vergon napisał(a):Co do tego metalu to naprawdę nie ma nic twardszego od kwasówki?


Dziku, dostałeś co najmniej dwa przykłady :twisted:

A tak serio, to rodzajów stali jest od chooya, raz pojechałem do majstra dorobić jedną rzecz -seryjnie robiona z alu - ze stali, to jak zaczął mi proponować materiały typu stal CE142, stal SUXX to musiałem tłumaczyć, że nie mam pojęcia o czym mówi i zalezy mi tylko, żeby była stal.

Po co Ci to tak w ogóle?
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez lagiboy » 1/4/2015, 22:50

black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Kaai » 2/4/2015, 01:05

przyznać się kto ma dostęp do fejsa, bo widzę, że film co vergon tutaj wrzucał już jest xdd
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez suhy-19 » 2/4/2015, 06:10

Kupil sporta na pierwsze moto, nie odwijal a i tak sie wyjebal :lol: no po prostu kurwa mistrz.:D
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez Vergon » 2/4/2015, 18:47

Walenty napisał(a):Dziku, dostałeś co najmniej dwa przykłady :twisted:


A czy ja wyglądam na Abramowicza, żeby w złocie rzeźbić? :lol:

Taki mały szpej do moto, ale to pewnie i tak oddzielny temat założę.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Krmtzzz » 2/4/2015, 19:37

Jak on na sprzegle w zakrety wjezdzal to praktycznie zerowa przyczepnosc, wylecial na krawedz i zahamowal na tym piachu przodem i mu odjechal

Vergon wez sobie tabelke ktoras z tabel pn-en i tam masz wszystkie rodzaje stali ze skladem ich etc ^^
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Krmtzzz » 2/4/2015, 20:41

Polecam sie doedukowac senek. Moze troszke sie zle wyrazilem, ale na sprzegle przeciez nie masz hamowania silnikiem. Oprocz tego, przetrenuj czytanie calej tresci postu, bo wyraznie napisalem ze zahamowal przodem na piachu.

Ulatwie Ci sprawe:
Zwłaszcza w fazie skrętu siła hamująca silnika decyduje o dalszym przebiegu pochylenia i linii zakrętu. Jeżeli skręcamy na za niskim biegu i na wysokich obrotach, z wysokim momentem hamującym, już przed szczytem łuku jesteśmy zbyt wolni i musimy dokonywać korekty, przyspieszając bądź prostując maszynę. Takie operacje można często obserwować na serpentynach. Jeżeli jedziemy na za wysokim biegu, motocykl ma w zakręcie za mały moment hamujący, czemu trzeba zaradzić, pogłębiając pochylenie. W przeciwnym razie siła odśrodkowa wypchnie motocykl na zewnątrz, tzn. na przeciwny pas ruchu albo w pole.

PrawdziwÄ… katastrofÄ… przy skrÄ™caniu jest utrata hamujÄ…cego dziaÅ‚ania silnika, np. na skutek wyskoczenia biegu lub mimowolnego wciÅ›niÄ™cia sprzÄ™gÅ‚a. W takich przypadkach motocykl daje siÄ™ zÅ‚ożyć tylko dziÄ™ki bardzo silnemu popchniÄ™ciu kierownicy. Generalna zasada: w trudnych sytuacjach, np. kiedy zakrÄ™t jest za ciasny albo motocykl traci stabilność, nigdy nie wciskać sprzÄ™gÅ‚a, bo w ten sposób tracimy bardzo ważny argument – hamowanie silnikiem. Jedyny wyjÄ…tek stanowi hamowanie awaryjne, kiedy trzeba z caÅ‚ej siÅ‚y gryźć asfalt oboma hamulcami.

A ode mnie: wez so ie wejdz w ostry zakret na sprzegle. A pozniej przejedz go na biegu
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Angler » 2/4/2015, 20:43

senekkorzenna z tego co mi się wydaje, gość jechał z prędkością koło 50km/h.

Sama w sobie, praca gazem zwiększa w zakręcie przyczepność. Do tego doszło zapewne paniczne hamowanie w zakręcie i skupienie na zatrzymaniu się, a nie na pokonaniu zakrętu.
Avatar użytkownika
Angler
Bywalec
 
Posty: 907
Dołączył(a): 7/8/2012, 09:58
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez rosiboj » 2/4/2015, 21:45

Krmtzzz napisał(a): Jeżeli skręcamy na za niskim biegu i na wysokich obrotach, z wysokim momentem hamującym, już przed szczytem łuku jesteśmy zbyt wolni i musimy dokonywać korekty, przyspieszając bądź prostując maszynę. Takie operacje można często obserwować na serpentynach. Jeżeli jedziemy na za wysokim biegu, motocykl ma w zakręcie za mały moment hamujący, czemu trzeba zaradzić, pogłębiając pochylenie. W przeciwnym razie siła odśrodkowa wypchnie motocykl na zewnątrz, tzn. na przeciwny pas ruchu albo w pole.

Juz nie bede sie czepial poszczegolnych twoich teori ale masz bardzo ciekawa percepcje dotyczaca dystrybucji masy motocykla i techniki pokonywania zakretow, oczywiscie nie znam sie, ale zawsze "wydawalo mi sie" , ze z przodu masz 2 razy mniejsza powierzchnie styku = mniejsza przyczepnosc i wydawalo mi sie raczej oczywistym ze w zwiazku z dzialaniem na przednia opone takich dodatkowych sil jak odsrodkowa nalezalo by je troszke odciazyc poprzez dystrybucje masy na tyl motocykla np przyspieszajac ... wedlug ciebie przyspieszanie w zakreci jest efektem bledu i korekta aby ratowac sie
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Krmtzzz » 2/4/2015, 22:55

To bylo skopiowane. Nie ten fragment byl najwazniejszy tylko fragment o wciskanih sprzegla w zakrecie.

Masz zrodlo; http://www.motocykl-online.pl/technika/ ... ety,2995,1

Nie wnikam czy racje masz ty czy redaktorzy "Motocykla".
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez kravec » 3/4/2015, 00:12

Rosi- nie do końca masz też rację w swojej wypowiedzi- odciążając przód zmniejszamy siłę tarcia opony co powoduje utratę przyczepności. Znowu przeciążenie- co miałeś na myśli w moim odczuciu- spowoduje przekroczenie granicy wytrzymałości gumy i uślizg- lowside. Z tym dodawaniem gazu wydaje mi się też że większe znaczenie może tutaj mieć zmiana środka ciężkości motocykla poprzez kompresję amora, a co za tym idzie obniżenie tyłka.

To oczywiście takie moje przemyślenia tylko. Nie chcę się mądrować, ani nie jestem żadnym znawcą.
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez lagiboy » 3/4/2015, 08:44

po mojemu to po prostu dojechał za blisko prawej strony, spanikował i zamiast się złożyć to chciał na siłę skręcić kierą w złej płaszczyźnie co w sporcie gówno daje, chyba ciągnął za kiere a jak to nic nie dało to walnął po heblach. za dużo rzeczy na raz przyszło mu ogarnąć i "mózg *******"
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez rosiboj » 3/4/2015, 10:19

Kravec, racerzy czesto wychodza z zakretow na 1 kole i dalej skrecaja, ale to nie jest technika dla smiertelnika.

Ku uciesze oczu forumowiczow, co postrzegawczy zauwaza, ze srodkowa oszukuje probujac zwrocic na siebie uwage :P
https://www.youtube.com/watch?v=aVx6cXf5Liw#t=41
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez cioracz » 3/4/2015, 10:47

Środkowa ma parcie na szkło bo brunetka jest lepsza od niej :D
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez Walenty » 3/4/2015, 11:18

lagiboy napisał(a):po mojemu to po prostu dojechał za blisko prawej strony, spanikował i zamiast się złożyć to chciał na siłę skręcić kierą w złej płaszczyźnie co w sporcie g.... daje, chyba ciągnął za kiere a jak to nic nie dało to walnął po heblach. za dużo rzeczy na raz przyszło mu ogarnąć i "mózg *******"



On spanikowany już był, jak starter wciskał.

Po prostu cipa do kwadratu.
Ale mimo wszystko ubrany.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez kravec » 3/4/2015, 11:29

Rosidad napisał(a):Kravec, racerzy czesto wychodza z zakretow na 1 kole i dalej skrecaja, ale to nie jest technika dla smiertelnika.


Ale to w końcowej fazie- nie w szczycie zakrętu. A poza tym- tak jak napisałeś- nie dla mas :D
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Smietnik



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê