Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez maniutek1996 » 28/3/2015, 12:29

Witam, czy można coś zrobić z wyciekiem paliwa z gaźnika, tzn podczas gumowania leci paliwo i nie po kropelkach, a dosyć sporo. W internecie szukałem i za wiele informacji nie znalazłem.
Pozdro!
Avatar użytkownika
maniutek1996
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25/7/2013, 14:25


Postprzez henio12323 » 28/3/2015, 23:19

ustaw poprawie paliwo w komorze płyuwakowej, serwis zazwyczaj mówi jakja to wartosc, jak nadal cieknie - odpusc sprawe tak ma byc i tyle
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez golab6r » 29/3/2015, 19:30

Potrzebuje samych pierscieni do kx 250 czy ktos wie gdzie moge je dostac ?
golab6r
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/3/2015, 19:11

Postprzez kris514 » 29/3/2015, 21:21

Pewnie u dystrybutora tłoka w zależności od firmy jaką posiadasz. A tak z ciekawości to co się stało z poprzednimi pierścieniami?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez golab6r » 29/3/2015, 21:52

kupilem calego kx w czesciach z nowym tlokiem ale bez pierscieni. Wiem ze na opakowaniu na tlok byl napis japan, jaka to moze byc firma ?
golab6r
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/3/2015, 19:11

Postprzez kris514 » 29/3/2015, 22:23

a na tłoku nic nie jest napisane? Może pod tłokiem jest podana firma?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez golab6r » 30/3/2015, 13:39

jest napisane tylko japan i art, nad gornym pierscienie ma przetoczenie. Kurde nie wiem czy znajde do tego tloka pierscienie :/
golab6r
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/3/2015, 19:11

Postprzez henio12323 » 30/3/2015, 19:50

art to firma produkująca tłoki, moze byc ciezko cos dostać, poszukaj w necie jakis informacji, czasami firmy produkujące tłoki biorą pierscienie z firm zewnętrznych nie wiem czy nie ma firmy RK która robi do japonców pierscienie ( do tłoków proxa kiedys dostałem do suzi DRZ własnie oddzielnie zapakowane pierscienie w pudełku i pisało chyba RK )

moze łatwo nie byc, i nie zawsze sie opłąca. czasami szybciej i taniej wychodzi kupic po prostu nowy tłok

stary moze pogonisz za flaszke jak jest w bardzo dobrym stanie moze ktoś uszkodził tłok a ma pierscienie to sobie chętnie dokupi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kapten » 31/3/2015, 08:23

Witam,
zakupiłem od kolegi ramę crossową, lecz nie nie wiem jaka to marka,model itp. (kolega też nie wiedział).

Czy potrafił by ktoś ustalić markę i model tej ramy?

Wiem tylko,że w moto był silnik od mz 250,więc była trochę zmodyfikowana, jest też możliwość,że to samoróbka, jeżeli by tak było, to mam inne pytanie..

Od jakiego motoru mogą być LAGI i wahacz wraz z bębnami?

kilka zdjęć:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/339 ... 5e790.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c85 ... 31857.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a7 ... 794ca.html

Z góry dziękuję za pomoc.
kapten
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 29/3/2015, 12:02

Postprzez henio12323 » 31/3/2015, 08:35

ciezkjo powiedziec tylny wahacz wyglada jak z yamahy DT starszej, rama cieniutka jak w jakiejs 85tce, jest tam jakis numer ramy ? moze dało by sie cos wyczytać z niego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 31/3/2015, 16:38

Czyżby to był dokładnie ten motocykl?
Wydaje mi się że jest to yamaha yz 125 z początku lat 1980.
link do zdjęć: http://motodacross.com/yamaha/yz125.htm

Jeśli dobrze pamiętam to: prowadnica łańcucha własnej konstrukcji, Końcówka wydechu od jakiegoś ścigacza, Zbiornik od jakiegoś kawasaki, siedzenie również, Kranik od yamahy dt, Przednia zębatka robiona z dwóch (by silnik od mz miał łańcuch 520) Rama kilkakrotnie przerabiana(wcześniej nie było miejsca na silnik), Elektronika od mz z regulatorem napięcia od malucha oraz podniesiony tył motocykla by tylne koło nie miało takiej tendencji do wyrywania fotela. Wcześniej to miało silnik od mz 150 jaskółka czy coś w ten deseń :D Opisany stan mówi o motocyklu od razu po przebudowie czyli przed 2010r :D Zdaj jakąś relację jak to jeździ.
Załączniki
yamaha yz z silnikiem mz etz 250(2).jpg
yamaha yz z silnikiem mz etz 250(2).jpg (115.99 KiB) PrzeglÄ…dane 2233 razy
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez fredi143022 » 31/3/2015, 20:07

Jak powinno się docierać cylinder alu (airsal 70 sport)?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 31/3/2015, 22:08

tak jak kazdy inny cylinder na nicasilu - a o tym było nie raz, pozatym są o tym całe ksiązki. wiec uzyj opcji szukaj
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 1/4/2015, 09:02

No właśnie szukałem trochę po necie i albo piszą ze trzeba docierać na spokojnie, nie przekraczać jakis tam obrotów itp albo że trzeba docierać na ostro czyli normalnie go cisnąc do najwyższych obrotów z tym ze nie wolno jeździć na stałych obrotach i trzeba robić przerwy 10-minutowe. To jak to jest?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 1/4/2015, 16:16

kazdy ma swoją opinie - ja docierałem nie jeden sprzęt

latam średnio ostro, nie zamulam, ale też nie pyrkam 30 km h bo to sensu nie ma. silnik sie musi docierac pod róznymi obrotami i róznym obciązeniem. nie mozna hamować silnikiem, przed jazdą dobrze nagrzej sprzęt, przerw nie trzeba robić, ważne aby kontrolować temperature - jak sie za mocno nagrzeje to wtedy dopiero przerwa, lub zwiekszyć prędkosć zeby miał lepsze chłodzenie. tyle w temacie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez fredi143022 » 1/4/2015, 17:27

A jak kontrolować temperaturę? Bo nie mam żadnego czujnika itp.Stosunek mieszanki i sam olej taki sam?
fredi143022
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 8/7/2013, 10:33

Postprzez henio12323 » 1/4/2015, 18:21

mozna troche wzgobacic mieszanke i kapeczke wiecej oleju dać.

kontrolować na "czuja" tez nie mam żadnych kontrolek, ale czuje że od silnika bije gorąco to nie bardzo. generalnie wszystko polega na tym żeby silnika nie przegrzać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Snaffy » 1/4/2015, 20:25

Dziś pogoniłem starą YZ i tak się zastanawiam ile trzeba wyłożyć na 250 2T, bowiem ogólnie to planuje kupić KTM EXC 250 tyle, że na tego diabełka trzeba wyłożyć 10tyś+. Ogólnie to chciałbym kupić motocykl na 3-4 miesiące góra i pogonić go bez znacznej straty (no może różnica tłoka); za 6tyś kupie coś ?
Avatar użytkownika
Snaffy
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez henio12323 » 1/4/2015, 21:16

nie trzeba dać 10 tysiecy za exc, za 7-8 juz cos kupisz spokojnie. starsze ale jare, i teraz moda jest na enduro, jak nie bedzie zgruzowany to szybko sprzedasz.

250tek w 2T w crossówce coraz mniej ludzi kupuje bo rośnie swiadomość że to sprzet beznadziejny do leśnego endurzenia, a za mocny na tor
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Snaffy » 1/4/2015, 21:30

Jest tak jak piszesz, dlatego też chciałem sobie kupić 250 (2T) tylko na chwilę, a co do tej ceny 7-8 to bardzo ciężko znaleźć z ręką na sercu przeglądam praktycznie codziennie i nic sensownego nie mogę znaleźć. Nasunęło mi się kolejne pytanie jaki jest dolny próg roczników za którymi się oglądać ? Wiadomo stan zależy od tego jak ktoś dbał, ale technologia podzespołów tez się w jakimś stopniu rozwija stąd moje pytanie. Osobiście oscylowałem 2004-2005r.

Jak już się tak rozpisałem to spytam i tu bo nie chce mi się zakładać nowego tematu, jak jest ze sprowadzaniem motocykli z zagranicy; czasami jak przeglądam olx to natrafiam na ofertę "motocykl sprowadzony" np. to:
http://olx.pl/oferta/ktm-250-exc-CID5-I ... d3483818e1
z tym, że jak potem przeglądam ebay'a mobile.de lub autscot to tam ceny są zaporowe, nie ma szans sprowadzić taniej doliczając koszty paliwa, przewozu. Może ktoś zna jeszcze inne stronki z motocyklami np. z Włoch/Francji (oczywiście ciągle mówimy o Enduro).
Avatar użytkownika
Snaffy
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na górê