Przesiadka na jakÄ…Å› 600'ke
Posty: 94
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
w 2004 nie było już problemu z 2jkami.
też wpisałem swój nick, i pokazało jakieś gówno.
natomiast twoje wyniki sÄ… spoko
http://www.fotka.pl/profil/Damianr6
dalej czekam na info, w czym r6 z tamtych roczników jest taka meeeeeeeeeega super?
też wpisałem swój nick, i pokazało jakieś gówno.
natomiast twoje wyniki sÄ… spoko
http://www.fotka.pl/profil/Damianr6
dalej czekam na info, w czym r6 z tamtych roczników jest taka meeeeeeeeeega super?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Z przykrością informuje że nie posiadam gdzie indziej takiego nicku I nie korzystam z takich głupich stronek Nie zrozumiałeś co napisałem ?
Jak ktoś jeździł starszą R6 od 2003 w górę to wie że fajnie się kładzie w zakrętach i sprawia wrażenie że jest lekka. Stabilność przy hamowaniu jest bardzo dobra. Nie wiem o co chodzi z tymi hamulcami jak dla mnie są ok chyba że się o nie nie dba. Jednak najlepszy jest tutaj silnik który ma wiele lepszą charakterystykę dla mnie niż inne motocykle z tych lat. Kto jeździł to wie. Nie ma sensu tłumaczyć tego tym co nie mieli z nią do czynienia.
Jak ktoś jeździł starszą R6 od 2003 w górę to wie że fajnie się kładzie w zakrętach i sprawia wrażenie że jest lekka. Stabilność przy hamowaniu jest bardzo dobra. Nie wiem o co chodzi z tymi hamulcami jak dla mnie są ok chyba że się o nie nie dba. Jednak najlepszy jest tutaj silnik który ma wiele lepszą charakterystykę dla mnie niż inne motocykle z tych lat. Kto jeździł to wie. Nie ma sensu tłumaczyć tego tym co nie mieli z nią do czynienia.
Ostatnio edytowano 10/3/2015, 19:55 przez damianr6, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- damianr6
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 8/2/2015, 18:01
A ja mam wrażenie że ty nie jeździłeś niczym poza tą twoją R6 która zapewne jest twoim pierwszym motocyklem nie licząc simsonów i innych komarków. Bo pojęcia o motocyklach to ty nie masz... Ogólnie to twoje posty nic kompletnie nie wniosły do tematu, argument kup R6 "bo tak" są równie miarodajne jak poziom twoich wypowiedzi!
Polecam ci inne forum na którym błyśniesz wiedzą bo tutaj już jesteś na monitorowanym
Polecam ci inne forum na którym błyśniesz wiedzą bo tutaj już jesteś na monitorowanym
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
damianr6 napisał(a):@invi,
W starszych rocznikach dwójka pada tylko jeżeli pałujesz ostro i zmieniasz na gumie. Kolega ma R6 z 2003 lub 2004 nie pamiętam dokładnie i nie ma z tym żadnego problemu.
Powalająca logika. A mój kolega ma alfę i w serwisie jest tylko raz w miesiącu
Ale jak tu rozmawiać z kimś kto nie wyłapie prymitywnego trollingu
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Duchu, no ja napisałem z czystym sercem, na czym jeździłem i co wiem jak jeździ. Nie zapominajmy że 636 to taka troszkę oszukiwana 600
Kawa chciała mieć propsy w stosunku do konkurencji, więc wrzuciła trochę większy silnik który ma dosłownie 1-2 KM więcej niż ta wasza drażliwa R6, to rzeczywiście musi być kolosalna różnica
Nie zapominajmy, że chłopak przesiada się ze 125 ccm, v-max na poziomie 160-180. Czy rzeczywiście chcecie go posadzić na jeden z dwóch najmocniejszych i najbardziej pokopanych motocykli w ,,swojej" klasie ?
Kawa chciała mieć propsy w stosunku do konkurencji, więc wrzuciła trochę większy silnik który ma dosłownie 1-2 KM więcej niż ta wasza drażliwa R6, to rzeczywiście musi być kolosalna różnica
Nie zapominajmy, że chłopak przesiada się ze 125 ccm, v-max na poziomie 160-180. Czy rzeczywiście chcecie go posadzić na jeden z dwóch najmocniejszych i najbardziej pokopanych motocykli w ,,swojej" klasie ?
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
skoiQ, jak będziesz miał okazję, przejedź się na 636, jeszcze z tych pierwszych roczników. zdziwisz się pozytywnie. ja teąż byłem sceptyczny. 36ccm? przecież to 6%. ale daje radę
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Tutaj nie chodzi o sam silnik. Ale o zawieszenie USD i hamulce które w połączeniu z dobrym piecem robią robotę! CBR-ki F4-ki z tych roczników to kanapowce a 600RR nawet zawiasu USD nie miała.. Honda w tych rocznikach to tragedia na kołach a nie motocykle sportowe R6 też nie błyszczy piecem bez dolnego i środkowego zakresu obrotów a zawias USD dostało dopiero w 2005 roku.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Jak mówię panowie szlachta
na 636 nie jeździłem, i zdaję sobie sprawę, że coś co wyjeżdża poza klasę 600 musi jeździć nieco inaczej i coś gdzieś musi nadrabiać siłą rzeczy
Ja zostałem w przepisowej klasie 600, i był to świadomy też pod tym kątem wybór.
Na heble nie narzekam tarcze z przodu mają po 310 mm i w moim mniemaniu są zabójczo skuteczne, USD też się trafił.
Jedyne co mogę powiedzieć o 636 to, że siedzi się na niej bardziej prosto, motocykl sam w sobie w nieco mniejszym stopniu wymusza stricte leżącą pozycję.
Poza tym urwał bym tą dyskusję Bo rzeczywiście R6 wyposażoną w USD, kolosalne heble i ogólnie fajną żyletę można oglądać tak mniej więcej od moim zdaniem 13-14 tys w górę. 636 z tymi wszystkimi bajerami rzeczywiście można dostać taniej.
Moim zdaniem jeśli chodzi o motocykl stricte sportowy za 12 koła to najlepszym wyborem będzie 636. Jeśli chodzi o motocykl na który ma wsiadać ktoś z doświadczeniem ze 125 ccm to wybrał bym mu jednak CBR F4i
Kolejna uwaga, autor chyba olał temat...
na 636 nie jeździłem, i zdaję sobie sprawę, że coś co wyjeżdża poza klasę 600 musi jeździć nieco inaczej i coś gdzieś musi nadrabiać siłą rzeczy
Ja zostałem w przepisowej klasie 600, i był to świadomy też pod tym kątem wybór.
Na heble nie narzekam tarcze z przodu mają po 310 mm i w moim mniemaniu są zabójczo skuteczne, USD też się trafił.
Jedyne co mogę powiedzieć o 636 to, że siedzi się na niej bardziej prosto, motocykl sam w sobie w nieco mniejszym stopniu wymusza stricte leżącą pozycję.
Poza tym urwał bym tą dyskusję Bo rzeczywiście R6 wyposażoną w USD, kolosalne heble i ogólnie fajną żyletę można oglądać tak mniej więcej od moim zdaniem 13-14 tys w górę. 636 z tymi wszystkimi bajerami rzeczywiście można dostać taniej.
Moim zdaniem jeśli chodzi o motocykl stricte sportowy za 12 koła to najlepszym wyborem będzie 636. Jeśli chodzi o motocykl na który ma wsiadać ktoś z doświadczeniem ze 125 ccm to wybrał bym mu jednak CBR F4i
Kolejna uwaga, autor chyba olał temat...
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
damian, no to akurat Ciebie nie musi jego zdanie interesować, tylko autora tematu.
A zarzucanie BG, że nie wie co mówi to jedna z większych głupot bez podparcia argumentami ją spotkałem w internecie ostatnim czasem
A zarzucanie BG, że nie wie co mówi to jedna z większych głupot bez podparcia argumentami ją spotkałem w internecie ostatnim czasem
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
damianR6 jeśli nie interesuje cie moje zdanie i innych użytkowników forum którzy używają argumentów w odpowiedzi na twoje bezsensowne wypociny w postach to "kulturalnie" napisze ci "Nie wchodź i nie udzielaj się na tym forum" Bo zacznę cie nagradzać za nabijanie bezsensownych postów
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
damianr6, rozumem Twoją irytację, zapisałeś się na forum i od razu wszyscy Cię tu atakują, oczywiście niesprawiedliwie;)
nie ma się co z nimi szarpać przecież każdy prawdziwy motocyklista wie że Yamaha R6 i R1 to najlepsze przecinaki. Sam bym taką chciał ale niestety pokarało mnie dziadowskim kawasaki, zresztą już trzecim z kolei...
nie ma się co z nimi szarpać przecież każdy prawdziwy motocyklista wie że Yamaha R6 i R1 to najlepsze przecinaki. Sam bym taką chciał ale niestety pokarało mnie dziadowskim kawasaki, zresztą już trzecim z kolei...
ZX-10R
- sebasbox
- Świeżak
- Posty: 382
- Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Kaai napisał(a):jak latałem na cbrze, to też tylko ludzie 'co to jest? r1/r6?'
mimo, że jak byk HONDA
Taka mała dygresja. Co Ty możesz wiedzieć o myleniu modelów. Cytuję słowa faceta na stacji benzynowej: Triumph? A jaka marka?
Czy tylko ja na tym forum wybrałbym 675 jeżeli miałbym przesiadać się na sporta?
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
Nie tylko, wystarczy się cofnąć o stronę .
A wiesz dlaczego? Bo mamy trampki i na nich jeździmy, jak zawsze lubiłem kawy i nawet pracowałem parę lat w salonie, tak teraz już bym się z Triumpha na Kawasaki nie przesiadł.
A wiesz dlaczego? Bo mamy trampki i na nich jeździmy, jak zawsze lubiłem kawy i nawet pracowałem parę lat w salonie, tak teraz już bym się z Triumpha na Kawasaki nie przesiadł.
Daytona, MW, GT... byle latało .
- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Powiedzcie mi panoćki jak to jest że wszyscy tak wychwalają tą daytone 675 a w prawdziwych wyścigach WSS czy krajowych seriach te motocykle nie wygrywają?? Ja bym nie zamienił Kawy na triumpha...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Szmal, szmal, i szmal , ciekawe jakby taki Sofoglu dostał trampka co by zrobił .
Wsiądź kiedyś i się przejedź, ja miałem okazję jeździć na nowych ZX-ach i 6 i na nowych dychach , ba nawet miałem nówkę GTRa czas jakiś, a jeżdżę starym Triumphem i sobie bardzo chwalę.
Wsiądź kiedyś i się przejedź, ja miałem okazję jeździć na nowych ZX-ach i 6 i na nowych dychach , ba nawet miałem nówkę GTRa czas jakiś, a jeżdżę starym Triumphem i sobie bardzo chwalę.
Daytona, MW, GT... byle latało .
- Rura
- Świeżak
- Posty: 421
- Dołączył(a): 30/1/2015, 22:09
- Lokalizacja: Szczecin
Jak bym miał wybierać oszukiwane 600 to wolał by już gixa 3/4
Ale ja jestem głupi i dla mnie 600 to świętość, nerwowości i kompletnego braku elastyczności Ale 150% frajdy
Ale ja jestem głupi i dla mnie 600 to świętość, nerwowości i kompletnego braku elastyczności Ale 150% frajdy
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Posty: 94
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości