[Honda] CBR 900RR Fireblade
siemka wszystkim..... od niedawna interesuje się motorami dokładnie takimi jak fireblade... mógłby mi ktoś coś o nich powiedzieć albo podać dobrą stronę o nich?? byłabym wdzięczna<br><hr>Maleństwo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Siemka wszystkim... to znowu ja.. poczta mi szwankuje więc daje nowy adresik... tylko błagam..napiszcie:)<br><hr>Maleństwo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
HEJ BARDZO WE WLASCIWYM KIER SKUPIASZ SWOJA UWAGE, BOWIEM JA ROWNIEZ UWAZAM ZE FIRE BLADE JEST TO MOTO PONADCZASOWE I THE BEST.W PAZDZIER JAK BOG DA-BEDE MIAL TAKA PIEKNOSC HMMM.BRAWO ZA ODWAGE-DZIEWCZYNY MALO INTERESUJA SIE MOTO, NP MOJA ZONA A SZKODA BO CHCIALBYM ZEBY JE LUBILA.POZDRAWIAM SERDECZNIE I MAM NADZ ZE KIEDYS SPOTKAMY SIE NA TRASIE.POZDRAWIAM-PIWEK20@WP.PL<br><hr>MICHALKomentatorzy napisał(a):siemka wszystkim..... od niedawna interesuje się motorami dokładnie takimi jak fireblade... mógłby mi ktoś coś o nich powiedzieć albo podać dobrą stronę o nich?? byłabym wdzięczna<br><hr>Maleństwo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NIGDY SUZUKI-BO TO STUKI.MIALEM KIEDYS F1 Z 89, A LEPIEJ I ROWNIEJ CHODZILA NIZ GSX-R 1300:)CBR 900RR JEST NIEZNISZCZALNE JAK DOBRZE JA TRAKTUJESZ<br><hr>PIWEKKomentatorzy napisał(a):witam,planuje zakup motoru i waham sie miedzy gsx-r 750 srad , cbr 900rr a ewentualnie tańszym zxr 750 czy może ktoś mi doradzić który z tych motorów posiada najwięcej zalet i jest najtwarlszy i zarazem najtańszy w eksploatacji z góry dziękuje za odp<br><hr>Primo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam!!!Dla mnie fajer model sc33 z lat 98-99 to najpiękniejszy sprzęt...ma w sobie to coś a osiągi również są wystarczające.
Jeżdze sc33 z roku 99 i odnośnie pytania osiągów na poszczególnych biegach moge powiedzieć z mojego doswiadczenia 1bieg=125km/h 2=ok180km/h 3=230km/h więcej niemialem okazji przetestowac.Jak dla mnie prowadzenie jest super i motocykl jest bardzo wygodny.pozdrawiam<br><hr>MarcinRR
Jeżdze sc33 z roku 99 i odnośnie pytania osiągów na poszczególnych biegach moge powiedzieć z mojego doswiadczenia 1bieg=125km/h 2=ok180km/h 3=230km/h więcej niemialem okazji przetestowac.Jak dla mnie prowadzenie jest super i motocykl jest bardzo wygodny.pozdrawiam<br><hr>MarcinRR
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
siemanko. juz tu pisalem w lutym o swoim bladym:) zmienilo sie tyle ze 14kwietnia przy 210km/h na zakrecie poszedlem slizgiem i w slup łup:) ja mialem szczescie ze tylko noge polamalem ,ale fajer mial miej szczescia:( wygladał koszmarnie z pieknosci w potworka sie zmienil,wszystkie plastyki ,lampy poszly sie je... ale naszczesie rama lagi ,silnik nie ruszone,juz wmiare chodze wiec sie wziolem za odbudowe bo zal by jej sprzedac,moze ma ktos lampy i czache w rozsadnej cenie??98/99model. prosze o kontakt na gg2592502. pozdrawiam tomek:) ps. ale tak serio to polecam to moto kazdemu bo jest nie zniszczalne:)<br><hr>tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Polecam model sc33 z całego serca maszyna poprostu perfekcyjna i do palowania jak i na ntrase spoko daje rade osiągi jak na polski asfalt bardzej niz wystarczające.Kult i wszystko w temacie .Poz<br><hr>Emil
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a sprawdzales czy nie jest dlawiony na dyszach? pozatym nie wiem czy wiesz ale skoro masz wersje szwajcarska to jest tam system dopalania spalin ktory spokojnie mozna usunac dodatkowo zakladasz filtr powietrza K&N i moc rosnie. Jedyny minus lub plus jak kto lubi - przy schodzeniu z obrotow strzela i pluje ogniem pozdrawiam<br><hr>TazKomentatorzy napisał(a):Czy ktoś wie w jaki sposób może być dławiony FIRE, Mam wersję szwajcarską , brak kryz. Ale z tego co wiem to tylko YANAHA była dławionka na wałkach rozrządu czy modułach. Może po numerze VIM lub silnika można sprawdzić gdzieś w jaki sposób jest dławiony. Pozdrawiam<br><hr>tomcio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam!
Jeżdzę SC33 96 rok. Od dwóch tysięcy do 4500 obr/min słychać coś jakby łańcuszek lub zawory. Oczywiście sprawdziłem luzy - ok, łańcuszek rozrządu (napinacz do połowy po dociśnięciu ręcznym nic się nie zmienia). Problem występuje tylko pod odbiążeniem. Na luzie tego nie słychac. Nie wiem czy mam szukać dalej czy to nic specjalnego. Jest jeszcze jeden łańcuszek napędza chyba pompę wody ale nie wiem czy to może być powód. Przebieg to ok 50000 km. Ma ktoś jakiś pomysł. Dodam tylko że praca silnik nie zmieniła się od 3000km. Mam cichy orginalny wydech i mnie to wnerwia. Na wszystkich innych których jeździłem nie słyszałem tego, może przez głośne wydechy. <br><hr>siwy
Jeżdzę SC33 96 rok. Od dwóch tysięcy do 4500 obr/min słychać coś jakby łańcuszek lub zawory. Oczywiście sprawdziłem luzy - ok, łańcuszek rozrządu (napinacz do połowy po dociśnięciu ręcznym nic się nie zmienia). Problem występuje tylko pod odbiążeniem. Na luzie tego nie słychac. Nie wiem czy mam szukać dalej czy to nic specjalnego. Jest jeszcze jeden łańcuszek napędza chyba pompę wody ale nie wiem czy to może być powód. Przebieg to ok 50000 km. Ma ktoś jakiś pomysł. Dodam tylko że praca silnik nie zmieniła się od 3000km. Mam cichy orginalny wydech i mnie to wnerwia. Na wszystkich innych których jeździłem nie słyszałem tego, może przez głośne wydechy. <br><hr>siwy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam mam problem posiadam 900 rr sc28 i podczej jazdy przy ok 6 tys/obr silnik zaczyna przerywać a gdy przekroczy tą granice już jest dobrze wiecie może co to może być !!!<br><hr>Dyniu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Interesuje mnie kupno 929. A napiszÄ… koledzy Jak w eksploatacji Honda siÄ™ sprawuje. Np spalanie 110-130 km/h na trasie?
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
No proszÄ™ ciÄ™, jak siÄ™ kupuje taki motocykl, to siÄ™ nie martwi o spalanie, to nie jest turysta.
Zapytaj lepiej ile wydasz na opony, klocki, napęd, płyny i serwis.
Zapytaj lepiej ile wydasz na opony, klocki, napęd, płyny i serwis.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Niestety zaliczam długie trasy Co mam zrobić jak charakter bladego mi odpowiada? . Bardziej było by na miejscu gdybym jeździł nim do sklepu?
Spalanie było w formie przykładu. Jeśli jeździcie raz w tygodniu by czasem sobie poszaleć na mieście, to rzeczywiście nie można nic powiedzieć.
Spalanie było w formie przykładu. Jeśli jeździcie raz w tygodniu by czasem sobie poszaleć na mieście, to rzeczywiście nie można nic powiedzieć.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Takie motocykle są najlepsze do okazyjnych wypadów na tor. Po okolicy oczywiście też można pojeździć.
W dłuższe trasy nie latam, bo turystyka mnie nie interesuje.
Optymalnie byłoby mieć po jednym motocyklu, na tor, dłuższe trasy, na błoto itd.
Niestety na to trudno jest zarobić.
Jako że nastawiam się bardziej na jazdę sportową, turystyka mnie nie interesuje, a co do jazdy po ulicach, i do dojazdów do pracy, to jest ok.
Oczywiście są motocykle które lepiej się do tego nadają, ale z drugiej strony, te modele nie dają tyle frajdy z jazdy na torze.
Dlatego wybrałem bladego.
Co do spalania
Na torze niecałe 20l na 1h
W trasie 6-7l na 100km
Jedną tylnią oponę co 6000km (koszt opony700-900zł)
Do tego klocki, łańcuch, zębatki, regulacje i płyny.
W dłuższe trasy nie latam, bo turystyka mnie nie interesuje.
Optymalnie byłoby mieć po jednym motocyklu, na tor, dłuższe trasy, na błoto itd.
Niestety na to trudno jest zarobić.
Jako że nastawiam się bardziej na jazdę sportową, turystyka mnie nie interesuje, a co do jazdy po ulicach, i do dojazdów do pracy, to jest ok.
Oczywiście są motocykle które lepiej się do tego nadają, ale z drugiej strony, te modele nie dają tyle frajdy z jazdy na torze.
Dlatego wybrałem bladego.
Co do spalania
Na torze niecałe 20l na 1h
W trasie 6-7l na 100km
Jedną tylnią oponę co 6000km (koszt opony700-900zł)
Do tego klocki, łańcuch, zębatki, regulacje i płyny.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Dzięki za odpowiedz. Teraz mam jakieś pojecie. Np w zx9r (nie moja) spalanie jest o 1 lub 2 litry większe. A 8l/100 km na trasie to jak pieniądze w błoto.
Co do oponki to nieźle ją traktujesz. Ja mam Metzelera Z6 i po 5 tys km przejechanych ponad polowa bieżnika mi została
Co do "toru" to okolice Brodnicy i Nowego Miasta Lubawskiego bardzo mi się podobają. Dożo winkli, prostych i wszystko na sporych różnicach terenu.
Tor w Poznaniu niestety nie jest na sÄ…siedniej ulicy.
Pozdrawiam
Co do oponki to nieźle ją traktujesz. Ja mam Metzelera Z6 i po 5 tys km przejechanych ponad polowa bieżnika mi została
Co do "toru" to okolice Brodnicy i Nowego Miasta Lubawskiego bardzo mi się podobają. Dożo winkli, prostych i wszystko na sporych różnicach terenu.
Tor w Poznaniu niestety nie jest na sÄ…siedniej ulicy.
Pozdrawiam
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
No cóż ja mam do Poznania 300km, ale to nie jest jakiś duży problem.
Co do opon, to mam założone znacznie miększe gumy i stąd różnice w zużyciu.
Z6 raczej słabo się nadaje, nawet na okazyjne latanie po torze.
Nie jest to ponoa do sportowego motocykla.
Co do opon, to mam założone znacznie miększe gumy i stąd różnice w zużyciu.
Z6 raczej słabo się nadaje, nawet na okazyjne latanie po torze.
Nie jest to ponoa do sportowego motocykla.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Witam. A sprawdzaliscie moze jakie w praktyce jest spalanie? Mam sc33 '99 i przy w miare spokojnej jezdzie(do 200 i b.rzadko na czerwone pole) pali 8 L+, wydaje mi sie ze to troche za duzo. Dodam jeszcze ze jezdze w miescie i troche poza (dojazdy do pracy). Nie wiecie co to moze byc? z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam<br><hr>900rr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
witam mam cbr 900rr z 94r sc 28 moge powidziec smialo ze na ta chwile za taka kase to nie ma lepszego motorku,1ka 140, 2ka 185, 3ka 235, na 2ce bez problemu wyrywa sie z manetki na kolo o 1dynce nie wspomne i ma na ta chwile najechane 56tys km a olejku nie wciaga naj szybciej jechalem 260 ale nie byl to max naprawde swietny motorek.pozdrawiam<br><hr>pawel wloclawek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości