Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki GS500]</i> Suzuki GS500 czy Yamaha XJ600 -...
 
NAS Analytics TAG

[Suzuki GS500] Suzuki GS500 czy Yamaha XJ600 -...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2012, 22:24

z tych dwóch to SV650<br><hr>stach
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/1/2012, 22:50

Komentatorzy napisał(a):Może ktoś mi powie, dlaczego w tym kraju tak uparcie lansuje się ideę 500-600 na pierwsze moto ?? - przecież to jakiś absurd i to tak tylko w tym zacofanym kraju funkcjonuje bo nawet u Czechów bardzo popularne są 250-tki o zachodniej granicy już nie wspominając.
Dlaczego do jasnej ciasnej nie robicie testów/opisów małych pojemności ? honor Wam nie pozwala na nie wsiąść czy wstyd przed znajomymi że lansu nie będzie co ? Motogen to samo ehhhhh tabloidy psia morda :/.<br><hr>Herdi<br>
W Polsce niestety 250 są mało popularne... Pewnie powodem są ich ceny, a niestety do najlepiej zarabiających nie należymy. Jak mam wydać 5tys na używane 250 i wymienić je w następnym sezonie to wolę za to samo kupić 600 i pojeździć 3-4 sezony. Oczywiście nie mówię o ludziach, którzy uważają że jeśli przejeździli sezon na 600 to uważają, że mają je opanowane w 100% i śmiało mogą się przesiadać na litra. Gdybyśmy zarabiali jak za zachodnią granicą to śmiało można by było wydać miesięczne zarobki na moto i spokojnie przejeździć sezon sprzedać dołożyć znów miesięczne zarobki i kupić 600. Ale przy polskich realiach na 20 letnie moto trzeba odkładać rok, a większość ma też inne marzenia niż przez 5 lat pracować tylko na utrzymanie i 20 letnie moto. Osobiście wolałbym kupić 500 czy 600 i przejeździć 4-5 sezonów i spokojnie kupić coś mocniejszego i mieć na kolejne kilka sezonów. <br><hr>Miecio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/1/2012, 22:58

Na poczátek to tylko CB 500. Zero awarii, wsytarczajaca moc no i spoko wyglad<br><hr>jaster
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2012, 23:15

witam wszystkich, po jezdzie na malych 125 i 250 w wieku nieduzym bo tylko 16 lat zaczalem szukac czegos niezawodnego czyt. wsiadam i jade, szukalem gs'a er-5 i trafilem na cb 500 za 4 kafle wzialem bez namyslu, pomimo hamulca (beben) i walacego kosza sprzeglowego wszystko w najlepszym porzadku;) przy wzroscie 190 i 70 kg spokojnie sobie radze, moc do ogarniecia choc czasem lubi zaskoczyc, ogolnie super tylko ze w eNce podstawa jest szyba zeby nie bylo link do mojego profilu i zdjec CB <a href="http://www.facebook.com/profile.php?id=100001931563752" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.facebook.com/profile.php?id=100001931563752</a><br><hr>kacperS
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2012, 23:16

Ja mam CB 500 i polecam tylko to na początek, ale jak już wybierać to XJ ;)<br><hr>Wojciech
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/1/2012, 23:28

Nie GS500 ani XJ600, CB500 - żaden przecież te motocykle są duże i ciężkie (jak na początek) a ich waga 160-200 kg. Powinno się zaczynać od lekkich 200 -250 gdzie waga to 120-130 max do 150 i moc ok 30 KM. Dzięki temu mamy motocykl którym z łatwością nauczymy się składać w zakrętach i dobrze manewrować A silniczki przy takiej masie dają dużo frajdy z jazdy. Jak ktoś się nauczy podstaw na lekkim moto to potem jak będzie miał tych koni trochę więcej to bez problemu da sobie radę. Co do kosztów za 3-4 tysiące to autor kupi moto co ma zjechane te 1000 tysięcy a to oznacza że w dwie wizyty w serwisie i dołoży drugie tyle. Mniejsza pojemność = mniejsze koszty eksploracji. Mniejsze spalanie, tańsze materiały eksploatacyjne. I co najważniejsze można kupić motorek młodszy. A te proponowane w tym artykule do najtańszych w eksploatacji nie należą.
Więc może autor zacznie promować prawdziwe zasady nauki jazdy, zaczynamy od lekkich i małych pojemności. A nie te "tradycje ludowe" - "pierwszy motocykl to kup GS500, XJ600, CB500 czy co tam jeszcze" - nigdy. Potem się okazuje że najlepiej jeżdżą osoby co zaczynały w crossie, bo tam mieli 125, 250, 350. <br><hr>miki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 01:09

CB 500-nic dodać nic ująć.<br><hr>marti
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 01:18

Zdecydowanie Yama, albo Hondzia czy Kawa. Niestety ta Suzi cienka, choć tania, to jednak bym nie polecał.<br><hr>worfi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 01:24

Komentatorzy napisał(a):Witam. Zastanawiam się nad zakupem motocykla w przedziale do 4tyś. Chodzą mi po głowie właśnie te 2 porównane modele ale jeszcze dodatkowo ER5`tka, chodź czasem też jakiś dziadziuś z 85r jeśli się trafi na allegro. Mam 167cm wzrostu i to jest wyznacznik tego jaki motor będę miał. GS`ka jest niższa z tego co widzę na zdjęciach a to jest dla mnie ważne bo będę używał motocykla głównie w mieście co wcale nie wyklucza jakichś tras po ok 100km poza miasto nad wodę, pod namiot czy gdzieś.
Co polecacie w tej kwestii ?<br><hr>Kuba<br>
Ja wybrałem er5 i jestem zadowolony, o wiele ładniejszy i szybszy od gs 500, też nie jestem sporo większy od ciebie bo mam 171cm <br><hr>brgx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 07:00

Komentatorzy napisał(a):Może ktoś mi powie, dlaczego w tym kraju tak uparcie lansuje się ideę 500-600 na pierwsze moto ?? - przecież to jakiś absurd i to tak tylko w tym zacofanym kraju funkcjonuje bo nawet u Czechów bardzo popularne są 250-tki o zachodniej granicy już nie wspominając.
Dlaczego do jasnej ciasnej nie robicie testów/opisów małych pojemności ? honor Wam nie pozwala na nie wsiąść czy wstyd przed znajomymi że lansu nie będzie co ? Motogen to samo ehhhhh tabloidy psia morda :/.<br><hr>Herdi<br>
Komentatorzy napisał(a):Co ty za głupoty opowiadasz ?
Czytałeś chociaż co autor tego tematu napisał powyżej ?
Nic mój drogi tu się nie lansuje :) pokaż choć jedną 250tkę która będzie tak nie zawodna jak gs 500 czy xjotka , do której części będą za grosze i będzie ich masa do wyboru :> a Spalanie będzie na poziomie ów wymienionej przez ciebie 250 (4.5-5l :] !?.<br><hr>suzukimaster<br>
No właśnie się lansuje XJ600 na pierwsze moto !! a dlaczego nie XJ 250, HJ270 czy inne DupeJot300, już sam tytuł artykułu kieruje młodych ludzi na większe pojemności. A nie pojemność ale umiejętności są ważne.<br><hr>Herdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 08:22

A może coś z normalnymi owiewkami na początek? Mi chodzi po głowie CBR 600 F2 lub F3<br><hr>Mr Koksu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 09:25

nie można porównywać czegoś dobrego z badziewiem to tak jakby porównywać dresy z garniturem. XJ600 to klasa i moto nie do zdarcia a Suzuki to nawet nie znam takiej marki :). <br><hr>motocyklista nie dres
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 09:29

Komentatorzy napisał(a):Miałem również taki dylemat jeszcze 3 miechy temu:) początkowo rozważłem GPZ500 a CB500, później również XJ600 i ER5. GS-a raczej odstawiłem bo naczytałem się sporo negatywnych opinii na jego temat. Wybrałem XJ600 Diversion i trafiłem zadbany model z 2001r i jestem bardzo zadowolony.To nie prawda że XJ600 jest nudny, a co nie którzy już chyba zapomnieli jakie wrażenie robi 64KM na młodym motocykliście bez doświadczenia wybiegającego ponad 125ccm;) Świetne i wygodne moto i na pewno nie znudzi się tak szybko!<br><hr>Pawel23<br>
kolego xj ma 51KM<br><hr>dziadek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 09:42

Komentatorzy napisał(a):Nie GS500 ani XJ600, CB500 - żaden przecież te motocykle są duże i ciężkie (jak na początek) a ich waga 160-200 kg. Powinno się zaczynać od lekkich 200 -250 gdzie waga to 120-130 max do 150 i moc ok 30 KM. Dzięki temu mamy motocykl którym z łatwością nauczymy się składać w zakrętach i dobrze manewrować A silniczki przy takiej masie dają dużo frajdy z jazdy. Jak ktoś się nauczy podstaw na lekkim moto to potem jak będzie miał tych koni trochę więcej to bez problemu da sobie radę. Co do kosztów za 3-4 tysiące to autor kupi moto co ma zjechane te 1000 tysięcy a to oznacza że w dwie wizyty w serwisie i dołoży drugie tyle. Mniejsza pojemność = mniejsze koszty eksploracji. Mniejsze spalanie, tańsze materiały eksploatacyjne. I co najważniejsze można kupić motorek młodszy. A te proponowane w tym artykule do najtańszych w eksploatacji nie należą.
Więc może autor zacznie promować prawdziwe zasady nauki jazdy, zaczynamy od lekkich i małych pojemności. A nie te "tradycje ludowe" - "pierwszy motocykl to kup GS500, XJ600, CB500 czy co tam jeszcze" - nigdy. Potem się okazuje że najlepiej jeżdżą osoby co zaczynały w crossie, bo tam mieli 125, 250, 350. <br><hr>miki<br>
Bzdura:) Ale niech ci bedzie.<br><hr>2 kołka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 10:12

Komentatorzy napisał(a):Zdecydowanie Yama, albo Hondzia czy Kawa. Niestety ta Suzi cienka, choć tania, to jednak bym nie polecał.<br><hr>worfi<br>
Zapewne kolego nie miałes żadnej Yamy, Hondzi czy kawy a ta Suzi GS500 śni Ci się po nocach. Osobiście miałem, jeździłem i byłem zadowolony.<br><hr>noname
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 10:16

bardziej bym polecał CBR 600 rr albo tą GS500<br><hr>IKO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 10:30

Komentatorzy napisał(a):Nie GS500 ani XJ600, CB500 - żaden przecież te motocykle są duże i ciężkie (jak na początek) a ich waga 160-200 kg. Powinno się zaczynać od lekkich 200 -250 gdzie waga to 120-130 max do 150 i moc ok 30 KM. Dzięki temu mamy motocykl którym z łatwością nauczymy się składać w zakrętach i dobrze manewrować A silniczki przy takiej masie dają dużo frajdy z jazdy. Jak ktoś się nauczy podstaw na lekkim moto to potem jak będzie miał tych koni trochę więcej to bez problemu da sobie radę. Co do kosztów za 3-4 tysiące to autor kupi moto co ma zjechane te 1000 tysięcy a to oznacza że w dwie wizyty w serwisie i dołoży drugie tyle. Mniejsza pojemność = mniejsze koszty eksploracji. Mniejsze spalanie, tańsze materiały eksploatacyjne. I co najważniejsze można kupić motorek młodszy. A te proponowane w tym artykule do najtańszych w eksploatacji nie należą.
Więc może autor zacznie promować prawdziwe zasady nauki jazdy, zaczynamy od lekkich i małych pojemności. A nie te "tradycje ludowe" - "pierwszy motocykl to kup GS500, XJ600, CB500 czy co tam jeszcze" - nigdy. Potem się okazuje że najlepiej jeżdżą osoby co zaczynały w crossie, bo tam mieli 125, 250, 350. <br><hr>miki<br>
wgl okreslanie jakichkolwiek sprzetow mianem do nauki jeazdy jest wedlug mnie nie na miejscu;P co to wgl za zasady kto je wymyslil? przeciez jest grono osob dla ktorych taki gs czy xj to motocykl juz docelowy i niepotrzebuja 300 km i 5 sekund do 200 km/h wyznaja inne priorytety .jest wiele mozliwosci i czynnikow ktore decyduja o tym czy ktso rozpocznie ajzde bezpiecznie czy nie i to duzo bardziej skomplikowane niz tylko to zeby ktos na poczatek mial max 10 km mocy i 100 kg masy wszytko zalezy od indywidualnych predyspozycji podejscia teoretycznej zaprawy i niewykraczania poza wlasny zakres mozliwsci mozna jeszcze dopisac ze gsxr 1000 jest bezpieczniejszym motocyklem niz gs 500 z kilku powodow po 1 ma lepsze hamulce lepsze zawieszenie podczas wyprzedzania robi to duzo szybciej a krotszy czas wyrpzedzania przekalda sie na bezpieczne wyprzedzanie i w rekach poczatkujacego ktory niejest idi.ta i ktory po wejsciu na moto nie kieruje sie zasado 0-1 na manetce spokojnie jest motocyklem rownie bezpiecznym co gs 500 a nawet bezpieczniejszym lub jak kto woli rownie niebezpiecznym w rekach idi.ty caly ten temat jest duzo bardziej skomplikowany i zawily to moje zdanie oczywiscie dla kogos na poczatek 25 km i 130 kg bedzie oki ale komus innemu juz gixer 1000 na samym poczatku niezrobiz adnej krzywdy a innego zabije .kazdy neich sobie to sam kalkuluje co mu i jak pasuje i dajcie juz spokoj ztym stopniowaniem mocy bo to tylko jeden z bardzo wielu czynnikow a czasem i zupelnie nieistotny .<br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 10:40

Pracuje na GS500 (pon - pnt minimum 200km dziennie) i jest to jedyny moj motocykl co wytrzymal 300.000 km bez naprawy glownej. Prawda jest ze nie przekraczam 6 tys obr. ale ten sprzet nie jest do jazdy niedzielnej. Problemem jest wyjazd z silniejszymi maszynami mozna sie zapomniec i przekrecic silnik. To jest prawdziwy wol roboczy i za to go kocham.<br><hr>Mensajero
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 10:57

Kiedyś byłem w takiej sytuacji. Wybrałem XJ 600. Powód: większe gabaryty motocykla.<br><hr>Tiger
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 11:08

Komentatorzy napisał(a):Zdecydowanie Yama, albo Hondzia czy Kawa. Niestety ta Suzi cienka, choć tania, to jednak bym nie polecał.<br><hr>worfi<br>
Miałeś chociaż jeden z tych motocykli ? Bo tak sie składa ze jezdziłem każdym , gs miałem i akurat moim zdaniem gs bije te całe towarzystwo na głowe<br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê
cron