Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki GS500]</i> Suzuki GS500 czy Yamaha XJ600 -...
NAS Analytics TAG

[Suzuki GS500] Suzuki GS500 czy Yamaha XJ600 -...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 11:48

W 2009 kupilem nowa vtr 250 dwa sezony i przesiadka na nowa xj6..ja polecam ze slabszego na mocniejszy...<br><hr>leon33
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 11:54

Komentatorzy napisał(a):W 2009 kupilem nowa vtr 250 dwa sezony i przesiadka na nowa xj6..ja polecam ze slabszego na mocniejszy...<br><hr>leon33<br>
zapomnialem dodac dlamnie nie liczy sie moc i szpan lecz wolnosc i wiatr w oczach.......<br><hr>leon33
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 12:22

Komentatorzy napisał(a):Nie GS500 ani XJ600, CB500 - żaden przecież te motocykle są duże i ciężkie (jak na początek) a ich waga 160-200 kg. Powinno się zaczynać od lekkich 200 -250 gdzie waga to 120-130 max do 150 i moc ok 30 KM. Dzięki temu mamy motocykl którym z łatwością nauczymy się składać w zakrętach i dobrze manewrować A silniczki przy takiej masie dają dużo frajdy z jazdy. Jak ktoś się nauczy podstaw na lekkim moto to potem jak będzie miał tych koni trochę więcej to bez problemu da sobie radę. Co do kosztów za 3-4 tysiące to autor kupi moto co ma zjechane te 1000 tysięcy a to oznacza że w dwie wizyty w serwisie i dołoży drugie tyle. Mniejsza pojemność = mniejsze koszty eksploracji. Mniejsze spalanie, tańsze materiały eksploatacyjne. I co najważniejsze można kupić motorek młodszy. A te proponowane w tym artykule do najtańszych w eksploatacji nie należą.
Więc może autor zacznie promować prawdziwe zasady nauki jazdy, zaczynamy od lekkich i małych pojemności. A nie te "tradycje ludowe" - "pierwszy motocykl to kup GS500, XJ600, CB500 czy co tam jeszcze" - nigdy. Potem się okazuje że najlepiej jeżdżą osoby co zaczynały w crossie, bo tam mieli 125, 250, 350. <br><hr>miki<br>
a co proponujesz z 250 ccm w budzecie 3,5 - 4k? smutna prawda jest taka, ze poza chinczykami niewiele da sie znalezc na rynku w tej cenie. Jakby istniala Honda Varadero 250 to bym sie nie zastanawial :) <br><hr>Borsuk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 12:36

Komentatorzy napisał(a):z tych dwóch to SV650<br><hr>stach<br>
i od razu gleba na mokrym asfalcie przy hamowaniu<br><hr>Thoms
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 12:46

witam kiedys bylem w takiej sytuacji nie wiedziałem co wybrac z tych dwóch ,a ostatecznie zakupiłem BMW F650 , dlaczego ? otóż ze wzgl. na moje gabaryty (188cm ) na gs siedziałem jak na psie chociaż potwierdzam silnik jest dokładnie taki jak opisany w artykule, a XJ hmm troche jakby przyciężkawy .a bmw no cóż wygodna pozycja ,zaj....ty dźwięk silnika(jak dla mnie oczywiście) no i z 2-ki na koło tez pójdzie( 50 KM w jednym garnku)<br><hr>BavarisheMOTORENwERKE
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 13:22

Witam Was wszystkich!
Mam kilka pytań do Was odnośnie tych dwóch maszyn:
1. Mam 188cm wzrostu, ważę 74kg - dam radę z 208kg XJ-tą?
2. Która wersja lepsza? - z owiewkami czy klasyczny naked? - słyszałem że przy moim wzroście, owiewki wersji Diversion jeszcze bardziej pogarszają sprawę, że niby przy wzroście >180cm kierują powietrze prosto w pysk - ale Wasza ogólna opinia.
3. Lepsza wersja po 98r. czyli po znaczących modyfikacjach, czy któraś wcześniejsza?
Za odpowiedź na nurtujące mnie na razie pytania bardzo z góry dziękuję! Serdecznie pozdrawiam: lewa w górę! :) <br><hr>kojow
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 13:54

Komentatorzy napisał(a):Nie GS500 ani XJ600, CB500 - żaden przecież te motocykle są duże i ciężkie (jak na początek) a ich waga 160-200 kg. Powinno się zaczynać od lekkich 200 -250 gdzie waga to 120-130 max do 150 i moc ok 30 KM. Dzięki temu mamy motocykl którym z łatwością nauczymy się składać w zakrętach i dobrze manewrować A silniczki przy takiej masie dają dużo frajdy z jazdy. Jak ktoś się nauczy podstaw na lekkim moto to potem jak będzie miał tych koni trochę więcej to bez problemu da sobie radę. Co do kosztów za 3-4 tysiące to autor kupi moto co ma zjechane te 1000 tysięcy a to oznacza że w dwie wizyty w serwisie i dołoży drugie tyle. Mniejsza pojemność = mniejsze koszty eksploracji. Mniejsze spalanie, tańsze materiały eksploatacyjne. I co najważniejsze można kupić motorek młodszy. A te proponowane w tym artykule do najtańszych w eksploatacji nie należą.
Więc może autor zacznie promować prawdziwe zasady nauki jazdy, zaczynamy od lekkich i małych pojemności. A nie te "tradycje ludowe" - "pierwszy motocykl to kup GS500, XJ600, CB500 czy co tam jeszcze" - nigdy. Potem się okazuje że najlepiej jeżdżą osoby co zaczynały w crossie, bo tam mieli 125, 250, 350. <br><hr>miki<br>
taka waga przy 250 ? jakoś mało, latam na RS Extrema (GS) ma 34km. i 140kg bez płynów. daje rade jak na tą pojemność. w tym sezonie przesiadam się na f2 lub f4. pozdro.<br><hr>kaizer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 14:46

Szkoda że jednak nie umieściłeś w artykule cb500 i er5. Artykuł byłby wtedy pełniejszy. Kwestia ceny nie dla wszystkich jest aż tak ważna, poza tym można trafić naprawdę ładne sztuki tanio. Ja za swoją cebulę w 2004 roku (10 letnią) dałem 950E. Przebieg licznikowy 48000 i widać było że trochę przeszła (porysowane dekle, plastiki czy nieoryginalna kierownica). Miałem są dwa lata, nakręciłem 32000km, zaliczyłem Nordcapp bez żadnych problemów. Największym problemem tych motocykli jest tylne zawieszenie, które jest stanowczo za miękkie. Poza tym trwałość reszty jest warta swojej ceny imho. Czytałem artykuł pewnego francuza (odezwij się na maila to podeśle)który rozebrał silnik cebuli po 150.000km. Co się okazało? Że poza pierścionkami reszta trzymała tolerancje montażowe fabryki... Znam też sztuki które od kilku ładnych lat krążą po znajomych i wszyscy dosiadający tego sprzętu są zadowoleni. Podsumowując - dobry, cenny artykuł, ale porównanie 4 maszyn było by pełniejsze.<br><hr>morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 14:50

Komentatorzy napisał(a):Dzieki Boczo za ten tekst. Na wiosne zaczynam kurs prawa jazdy, oczywiscie rozmyslam juz nad pierwsza maszyna - poczatkowo zakladalem budzet w okolicach 5000 zl + ciuchy, ale przy takich cenach GS500 spokojnie moge zalozyc: 3500 zl za GS'a + ciuchy :) Pierwsze moto to i tak sprzet do obicia, parkingowek etc - nie czarujmy sie. Musze jedynie sprawdzic, czy pozycja bedzie wygodna - podobno ma troche "zaciecie" sportowe (mam na mysli pozycje jezdzca). No i jeszcze jeden plus - mam ledwno 165 cm wzrotsu, a GS jest chyba nizszy od CB500... <br><hr>Borsuk<br>
Miałem obydwa i z tego co pamiętam GS'ka dużo niższa. Poza tym GS'a na pewno łatwiej obniżyć niż CB500<br><hr>morowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 15:02

Odgłos tłuczącego kosza sprzęgłowego w XJ600 pojawia się gdy silnik pracuje na jałowych obrotach bez zapiętego biegu (na luzie). Czyli stajesz sobie na światłach, wrzucasz luz i masz wrażenie że ktoś wsypał kilo gwoździ do garów. Z technicznego punktu widzenia nie zagraża eksploatacji.
Natomiast w zakresie 4000-4500 rpm pojawiają się wibracje, które mogą powodować upierdliwy dźwięk drgających plastików owiewki.
Z treścią i konkluzjami artykułu jak najbardziej się zgadzam :)<br><hr>kamusial
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 15:22

Komentatorzy napisał(a):Może ktoś mi powie, dlaczego w tym kraju tak uparcie lansuje się ideę 500-600 na pierwsze moto ?? - przecież to jakiś absurd i to tak tylko w tym zacofanym kraju funkcjonuje bo nawet u Czechów bardzo popularne są 250-tki o zachodniej granicy już nie wspominając.
Dlaczego do jasnej ciasnej nie robicie testów/opisów małych pojemności ? honor Wam nie pozwala na nie wsiąść czy wstyd przed znajomymi że lansu nie będzie co ? Motogen to samo ehhhhh tabloidy psia morda :/.<br><hr>Herdi<br>
Komentatorzy napisał(a):Co ty za głupoty opowiadasz ?
Czytałeś chociaż co autor tego tematu napisał powyżej ?
Nic mój drogi tu się nie lansuje :) pokaż choć jedną 250tkę która będzie tak nie zawodna jak gs 500 czy xjotka , do której części będą za grosze i będzie ich masa do wyboru :> a Spalanie będzie na poziomie ów wymienionej przez ciebie 250 (4.5-5l :] !?.<br><hr>suzukimaster<br>
Komentatorzy napisał(a):No właśnie się lansuje XJ600 na pierwsze moto !! a dlaczego nie XJ 250, HJ270 czy inne DupeJot300, już sam tytuł artykułu kieruje młodych ludzi na większe pojemności. A nie pojemność ale umiejętności są ważne.<br><hr>Herdi<br>
Dam Ci 3tys a Ty mi kup takie motocykle w dobrym stanie i później kupisz mi do nich części zamienne, ale dam Ci tyle na te części ile kosztują do xj600 albo gs500. Człowieku realia są inne, oczywiście najlepiej byłoby przejść przez wszystkie pojemności, bo po za umiejętnościami mielibyśmy możliwość pojeździć na wielu sprzętach. Niestety przeciętnego Polaka nie stać na zmianę motocykla co sezon i woli kupić większą pojemność i pojeździć kilka sezonów. A po za tym dochodzi jeszcze to, że im więcej motocykli kupujesz tym większa szansa, że trafisz na mine.<br><hr>Miecio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 15:51

Komentatorzy napisał(a):z tych dwóch to SV650<br><hr>stach<br>
Komentatorzy napisał(a):i od razu gleba na mokrym asfalcie przy hamowaniu<br><hr>Thoms<br>
ta? a ile kilometrów przejechałeś na SV miszczu?<br><hr>stach
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 16:08

Komentatorzy napisał(a):W 2009 kupilem nowa vtr 250 dwa sezony i przesiadka na nowa xj6..ja polecam ze slabszego na mocniejszy...<br><hr>leon33<br>
Komentatorzy napisał(a):zapomnialem dodac dlamnie nie liczy sie moc i szpan lecz wolnosc i wiatr w oczach.......<br><hr>leon33<br>
hahahaha w oczach?? chyba we wlosach. rozwaliles mnie stary ;D<br><hr>Kris
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 16:24

Komentatorzy napisał(a):Miałem również taki dylemat jeszcze 3 miechy temu:) początkowo rozważłem GPZ500 a CB500, później również XJ600 i ER5. GS-a raczej odstawiłem bo naczytałem się sporo negatywnych opinii na jego temat. Wybrałem XJ600 Diversion i trafiłem zadbany model z 2001r i jestem bardzo zadowolony.To nie prawda że XJ600 jest nudny, a co nie którzy już chyba zapomnieli jakie wrażenie robi 64KM na młodym motocykliście bez doświadczenia wybiegającego ponad 125ccm;) Świetne i wygodne moto i na pewno nie znudzi się tak szybko!<br><hr>Pawel23<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego xj ma 51KM<br><hr>dziadek<br>
Dokładniej 61KM chociaż masz rację że machnąłem się o kilka kucy. Ale 51 to chyba jakaś dławiona<br><hr>Pawel23
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 17:04

Komentatorzy napisał(a):W 2009 kupilem nowa vtr 250 dwa sezony i przesiadka na nowa xj6..ja polecam ze slabszego na mocniejszy...<br><hr>leon33<br>
Komentatorzy napisał(a):zapomnialem dodac dlamnie nie liczy sie moc i szpan lecz wolnosc i wiatr w oczach.......<br><hr>leon33<br>
Komentatorzy napisał(a):hahahaha w oczach?? chyba we wlosach. rozwaliles mnie stary ;D<br><hr>Kris<br>
On po prostu jeździ FULL naked version.<br><hr>Wojciech_Moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 17:25

Komentatorzy napisał(a):Nie GS500 ani XJ600, CB500 - żaden przecież te motocykle są duże i ciężkie (jak na początek) a ich waga 160-200 kg. Powinno się zaczynać od lekkich 200 -250 gdzie waga to 120-130 max do 150 i moc ok 30 KM. Dzięki temu mamy motocykl którym z łatwością nauczymy się składać w zakrętach i dobrze manewrować A silniczki przy takiej masie dają dużo frajdy z jazdy. Jak ktoś się nauczy podstaw na lekkim moto to potem jak będzie miał tych koni trochę więcej to bez problemu da sobie radę. Co do kosztów za 3-4 tysiące to autor kupi moto co ma zjechane te 1000 tysięcy a to oznacza że w dwie wizyty w serwisie i dołoży drugie tyle. Mniejsza pojemność = mniejsze koszty eksploracji. Mniejsze spalanie, tańsze materiały eksploatacyjne. I co najważniejsze można kupić motorek młodszy. A te proponowane w tym artykule do najtańszych w eksploatacji nie należą.
Więc może autor zacznie promować prawdziwe zasady nauki jazdy, zaczynamy od lekkich i małych pojemności. A nie te "tradycje ludowe" - "pierwszy motocykl to kup GS500, XJ600, CB500 czy co tam jeszcze" - nigdy. Potem się okazuje że najlepiej jeżdżą osoby co zaczynały w crossie, bo tam mieli 125, 250, 350. <br><hr>miki<br>
Jak wiele osób wybrałem GSa na 1 moto i byłem z tej decyzji 100% zadowolony. Za ciężki nie był-przyzwyczaiłem się od razu. Miał "kopa" jak dla początkującego, ale był zupełnie do opanowania, do tego nadawał się nawet na trasy (najdalej byłem w Rumunii i w krajach Beneluksu). Przejeździłem na nim 2 sezony, żyję i obecnie zmieniłem na blisko 100-konną 600. Więc... dlaczego miałbym kupić 250 na start? Taki szosowy 250 jak YBR 250 czy GN 250 po pierwsze wygląda śmiesznie (maleństwa), po drugie znudził by się po miesiącu, po trzecie nigdy nie wybrał bym się tym w trasę bo to to ledwo by po autostradzie jechało. Więc jaki w tym sens? <br><hr>motórzysta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 17:25

Komentatorzy napisał(a):Nie GS500 ani XJ600, CB500 - żaden przecież te motocykle są duże i ciężkie (jak na początek) a ich waga 160-200 kg. Powinno się zaczynać od lekkich 200 -250 gdzie waga to 120-130 max do 150 i moc ok 30 KM. Dzięki temu mamy motocykl którym z łatwością nauczymy się składać w zakrętach i dobrze manewrować A silniczki przy takiej masie dają dużo frajdy z jazdy. Jak ktoś się nauczy podstaw na lekkim moto to potem jak będzie miał tych koni trochę więcej to bez problemu da sobie radę. Co do kosztów za 3-4 tysiące to autor kupi moto co ma zjechane te 1000 tysięcy a to oznacza że w dwie wizyty w serwisie i dołoży drugie tyle. Mniejsza pojemność = mniejsze koszty eksploracji. Mniejsze spalanie, tańsze materiały eksploatacyjne. I co najważniejsze można kupić motorek młodszy. A te proponowane w tym artykule do najtańszych w eksploatacji nie należą.
Więc może autor zacznie promować prawdziwe zasady nauki jazdy, zaczynamy od lekkich i małych pojemności. A nie te "tradycje ludowe" - "pierwszy motocykl to kup GS500, XJ600, CB500 czy co tam jeszcze" - nigdy. Potem się okazuje że najlepiej jeżdżą osoby co zaczynały w crossie, bo tam mieli 125, 250, 350. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):a co proponujesz z 250 ccm w budzecie 3,5 - 4k? smutna prawda jest taka, ze poza chinczykami niewiele da sie znalezc na rynku w tej cenie. Jakby istniala Honda Varadero 250 to bym sie nie zastanawial :) <br><hr>Borsuk<br>
YAMAHA VRAGO 250, HONDA CB 250, Yamaha XS 250 , Kawasaki EL 250 B, Kawasaki Estrella 250 , Suzuki GN 250 , Honda NX 250, nie pisałem o Aprilla, - myślę że jak byli by klienci było by ich więcej<br><hr>moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 17:44

Komentatorzy napisał(a):Nie GS500 ani XJ600, CB500 - żaden przecież te motocykle są duże i ciężkie (jak na początek) a ich waga 160-200 kg. Powinno się zaczynać od lekkich 200 -250 gdzie waga to 120-130 max do 150 i moc ok 30 KM. Dzięki temu mamy motocykl którym z łatwością nauczymy się składać w zakrętach i dobrze manewrować A silniczki przy takiej masie dają dużo frajdy z jazdy. Jak ktoś się nauczy podstaw na lekkim moto to potem jak będzie miał tych koni trochę więcej to bez problemu da sobie radę. Co do kosztów za 3-4 tysiące to autor kupi moto co ma zjechane te 1000 tysięcy a to oznacza że w dwie wizyty w serwisie i dołoży drugie tyle. Mniejsza pojemność = mniejsze koszty eksploracji. Mniejsze spalanie, tańsze materiały eksploatacyjne. I co najważniejsze można kupić motorek młodszy. A te proponowane w tym artykule do najtańszych w eksploatacji nie należą.
Więc może autor zacznie promować prawdziwe zasady nauki jazdy, zaczynamy od lekkich i małych pojemności. A nie te "tradycje ludowe" - "pierwszy motocykl to kup GS500, XJ600, CB500 czy co tam jeszcze" - nigdy. Potem się okazuje że najlepiej jeżdżą osoby co zaczynały w crossie, bo tam mieli 125, 250, 350. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):a co proponujesz z 250 ccm w budzecie 3,5 - 4k? smutna prawda jest taka, ze poza chinczykami niewiele da sie znalezc na rynku w tej cenie. Jakby istniala Honda Varadero 250 to bym sie nie zastanawial :) <br><hr>Borsuk<br>
Komentatorzy napisał(a):YAMAHA VRAGO 250, HONDA CB 250, Yamaha XS 250 , Kawasaki EL 250 B, Kawasaki Estrella 250 , Suzuki GN 250 , Honda NX 250, nie pisałem o Aprilla, - myślę że jak byli by klienci było by ich więcej<br><hr>moto<br>
Virago, EL 250 - choppery w opinii wielu slabo nadaja sie do nauki. Estrella kosztuje znacznie powyzej 4k :) A taka Honda CB 250? Ciezka do znalezienia (np. w tym momencie na Allegro nie ma chyba ani jednej), wiec podobnie moze byc z czesciami zamiennymi. Fakt, jesli kogos interesuja sporty, to ma CBR 125 i Ninja 250. Moze zle sie wyrazilem w poprzednim komentarzu - brakuje mi na rynku lekkich, neutralnych nakedow w pojemnosci ok. 250 ccm. Na allegro w tej klasie i budzecie do 5.000 zl kroluja chinczyki i maxiskutery. Crossy odpadaja - za niski jestem :-[<br><hr>Borsuk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 19:47

Świetny artykuł. Zgadzam się z autorem, że CB500 tu nie pasuje. Pomyślcie nad takim porównaniem fiat 125/polonez/sierra/mercedes - coś tu nie gra. A jednak auta prawie identyczne z podobnego okresu.<br><hr>gumin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/1/2012, 23:09

Komentatorzy napisał(a):Nie GS500 ani XJ600, CB500 - żaden przecież te motocykle są duże i ciężkie (jak na początek) a ich waga 160-200 kg. Powinno się zaczynać od lekkich 200 -250 gdzie waga to 120-130 max do 150 i moc ok 30 KM. Dzięki temu mamy motocykl którym z łatwością nauczymy się składać w zakrętach i dobrze manewrować A silniczki przy takiej masie dają dużo frajdy z jazdy. Jak ktoś się nauczy podstaw na lekkim moto to potem jak będzie miał tych koni trochę więcej to bez problemu da sobie radę. Co do kosztów za 3-4 tysiące to autor kupi moto co ma zjechane te 1000 tysięcy a to oznacza że w dwie wizyty w serwisie i dołoży drugie tyle. Mniejsza pojemność = mniejsze koszty eksploracji. Mniejsze spalanie, tańsze materiały eksploatacyjne. I co najważniejsze można kupić motorek młodszy. A te proponowane w tym artykule do najtańszych w eksploatacji nie należą.
Więc może autor zacznie promować prawdziwe zasady nauki jazdy, zaczynamy od lekkich i małych pojemności. A nie te "tradycje ludowe" - "pierwszy motocykl to kup GS500, XJ600, CB500 czy co tam jeszcze" - nigdy. Potem się okazuje że najlepiej jeżdżą osoby co zaczynały w crossie, bo tam mieli 125, 250, 350. <br><hr>miki<br>
Komentatorzy napisał(a):a co proponujesz z 250 ccm w budzecie 3,5 - 4k? smutna prawda jest taka, ze poza chinczykami niewiele da sie znalezc na rynku w tej cenie. Jakby istniala Honda Varadero 250 to bym sie nie zastanawial :) <br><hr>Borsuk<br>
Komentatorzy napisał(a):YAMAHA VRAGO 250, HONDA CB 250, Yamaha XS 250 , Kawasaki EL 250 B, Kawasaki Estrella 250 , Suzuki GN 250 , Honda NX 250, nie pisałem o Aprilla, - myślę że jak byli by klienci było by ich więcej<br><hr>moto<br>
Komentatorzy napisał(a):Virago, EL 250 - choppery w opinii wielu slabo nadaja sie do nauki. Estrella kosztuje znacznie powyzej 4k :) A taka Honda CB 250? Ciezka do znalezienia (np. w tym momencie na Allegro nie ma chyba ani jednej), wiec podobnie moze byc z czesciami zamiennymi. Fakt, jesli kogos interesuja sporty, to ma CBR 125 i Ninja 250. Moze zle sie wyrazilem w poprzednim komentarzu - brakuje mi na rynku lekkich, neutralnych nakedow w pojemnosci ok. 250 ccm. Na allegro w tej klasie i budzecie do 5.000 zl kroluja chinczyki i maxiskutery. Crossy odpadaja - za niski jestem :-[<br><hr>Borsuk<br>
Jaki był by rynek, to były by oferty. Po co ktoś ma sprowadzić moto które nikt nie kupi. Bo po przeczytaniu tego artykułu kupi to co wszyscy czyli GS, XJ,CB. Podałem ci przykłady że są moto w cenie do 5 tysięcy. Wystarczy przeszukać niemieckie portale jest tego od groma. Dla mnie osobiście chociaż na co dzień jeżdżę 135 KM streetfighterem, królem maluchów jest KTM DUKE 200. Jeździłem tym moto pełen tydzień. Chociaż jestem już trochę wiekowym chłopem (mam 190 cm, 100 kg wagi z płynami ) moto dawało radę i było super w Warszawskich korkach. Mały lekki i praktycznie symboliczne spalanie. Można, można, a nie te weterany co ani to tanie w eksploatacji ani poręczne. Ale na każdym forum - kup GS500, XJ600 czy kawę. Cały świat zaczyna od 125 - 250 - 650- 100. A u nas wszystko musi być odwrotnie. Ale jak w naszym kraju liczą się tylko marki z Japonii, a reszta świata (Europa) nie istnieje.<br><hr>moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê