[biblioteka] Małe pojemności - wielki powrót?
Posty: 53
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeśli twój poziom inteligencji równa się z umiejętnościami jazdy na motocyklu to współczuje twojej rodzinie<br><hr>byqKomentatorzy napisał(a):Nie no motór poniżej 600 ccm i poniżej 60KM to komar.... 0 frajdy z jazdy....<br><hr>bolo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W małych motocyklach brakuje na razie jeszcze ABS. Moim zdaniem bardzo przydatny system.<br><hr>ndv
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Właśnie obejrzałem dokładnie Sym Wolf 250 , czerwony mat. Cudo na miasto !! Jakaś tam sobie marka z Azji, a taki motorek ! <br><hr>Dziadek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapraszam w teren na 250ccm w 2t. Szybciunio zmienisz zdanie o swoich 60KM<br><hr>3eskiKomentatorzy napisał(a):Nie no motór poniżej 600 ccm i poniżej 60KM to komar.... 0 frajdy z jazdy....<br><hr>bolo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No faktycznie bardzo fajny motocykl, wizualnie prezentuje się bardzo dobrze i jakościowy wygląda dobrze. Silnik dość cywilizowany, singiel 4 zawory, wałek wyrównoważający, chłodzony cieczą, elektroniczny wtrysk paliwa, czujnik zapiętego biegu, 25KM, 6 biegowa skrzynia biegów, niemalże to samo co w hondzie cbr 250 r. Na allegro 15,5 tyś<br><hr>klKomentatorzy napisał(a):Właśnie obejrzałem dokładnie Sym Wolf 250 , czerwony mat. Cudo na miasto !! Jakaś tam sobie marka z Azji, a taki motorek ! <br><hr>Dziadek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bo pewnie, gdzieś w przeszłości bądź teraźniejszości istniała współpraca z Hondą, na zasadach licencji<br><hr>autKomentatorzy napisał(a):Właśnie obejrzałem dokładnie Sym Wolf 250 , czerwony mat. Cudo na miasto !! Jakaś tam sobie marka z Azji, a taki motorek ! <br><hr>Dziadek<br>Komentatorzy napisał(a):No faktycznie bardzo fajny motocykl, wizualnie prezentuje się bardzo dobrze i jakościowy wygląda dobrze. Silnik dość cywilizowany, singiel 4 zawory, wałek wyrównoważający, chłodzony cieczą, elektroniczny wtrysk paliwa, czujnik zapiętego biegu, 25KM, 6 biegowa skrzynia biegów, niemalże to samo co w hondzie cbr 250 r. Na allegro 15,5 tyś<br><hr>kl<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
główni producenci długo szli ścieżką, że mniej zasobny finansowo klient kupi motocykl używany, za to ten przy kasie weźmie 600 albo większy. Spójrzcie w katalogi, ci główni producenci mają w nich 250, 400, 500-ki, ale w Polsce są one nie do kupienia, bo ktoś uznał, że nie znajdą klienta. Importerzy tzw. chińskich marek, wychodzą z założenia, że jak jest klient to trzeba mu dać towar, więc wzięli rynek mniej majętnych klientów dając produkty dobrej jakości za rozsądną cenę i tym zdobyli rynek i szczyty rankingu sprzedaży w małych pojemnościach. Główni producenci się obudzili, oferując swój małolitrażowy towar z chińskich fabryk, ale niestety za cenę tych z fabryk japońskich. Zobaczymy czy nie jest to za późno i za drogo?<br><hr>autKomentatorzy napisał(a):ja bym jeszcze dodał, że w ten sposób główni producenci stawiają wyżej opór chińszczyźnie. Jeszcze w ubiegłym sezonie sposób myślenia był prosty: mały motor=chiniol, porządny (duży)=japonia lub niemcy. Najwięksi producenci musieli zauważyć, że chińskie wynalazki depczą im po piętach dlatego zwiększenie oferty w segmentach małych pojemności jest po prostu zagrywką taktyczną, która ma na celu ograniczenie miejsca na rynku dla pojazdów chińskich. Oczywiście kryzys, tak jak pisze autor do tego się przyczynił, bo każdy, kto rozważa zakup nowej maszyny przynajmniej rzuci okiem na chińską ofertę.<br><hr>psik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ktos kto nie docenia malych pojemnosci, albo jest ze wsi i nigdy nie jechal przez korek ,albo nigdy nie siedzial na malym zwinnym motocyklu. Na poludniu Europy kroluja tylko takie male szpeje - swietnie tam pasuja a i jezdzi sie nimi rewelacyjnie.
Osobsicie jezdze 100 konna 600-tka ,ale jazda malym, lekkim motocyklem daje na prawde duzo frajdy i zdecydowanie wolalbym takim bzykiem podjechac po bulki czy do kolegi na drugie osiedle niz wyciagac 200kg, duzy motocykl.
Niestety w naszych miastach (Kraków) kierowcy puszek jezdza tragicznie i brawurowo i dlatego motocykl musi jechac conajmniej 200km/h zeby nie byc wyprzedzanym i traktowanym jak skuterek. Moze sie to kiedys zmieni...<br><hr>fz666
Osobsicie jezdze 100 konna 600-tka ,ale jazda malym, lekkim motocyklem daje na prawde duzo frajdy i zdecydowanie wolalbym takim bzykiem podjechac po bulki czy do kolegi na drugie osiedle niz wyciagac 200kg, duzy motocykl.
Niestety w naszych miastach (Kraków) kierowcy puszek jezdza tragicznie i brawurowo i dlatego motocykl musi jechac conajmniej 200km/h zeby nie byc wyprzedzanym i traktowanym jak skuterek. Moze sie to kiedys zmieni...<br><hr>fz666
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Też tak uważam, obowiązkowe wyposażenie - moim zdaniem pozwala uniknąć niechcianego kontaktu z asfaltem. Ale Honda CBR 250R go ma. Chyba jako jedyna w tej klasie.Komentatorzy napisał(a):W małych motocyklach brakuje na razie jeszcze ABS. Moim zdaniem bardzo przydatny system.<br><hr>ndv<br>
Zastanawiałem się nad motocyklem - kiedyś miałem ETZ 150 i 250 - i zdarzyło się usiąść na kilku, ale kryterium wyboru był ABS i owiewki. Na stojąco wrażenie np. z Junaka 650 było całkiem niezłe, ale GSXF650 doprowadził mnie do rozpaczy - trochę większy przechył przed światłami i katastrofa.
No i wpadła mi w oko w salonie Hondy CBRka 250: owiewka? Jest. ABS? Jest.
Siadam... Jaka leciutka! W mieście, w korkach musi się rewelacyjnie sprawdzać. Poza tym pali tyle co skuter, wyciąga 150 km/h, może tylko seryjny wskaźnik biegu by się przydał.
Jak dla mnie wystarczająca maszyna. Już nie muszę rozglądać się za 600tkami. Jak się pojawi Kawa 300 to będę miał tylko jedno pytanie: ABS dostępny w opcji?
Co do ABSu to czytam dyskusje i wypowiedzi, że pulsacyjne hamowanie, wyczucie itp, ale w awaryjnej sytuacji na niewiele się to przyda. Był zresztą jakiś test porównawczy hamowania publikowany - zawodowiec, amator i amator plus ABS. Wynik był jednoznaczny - amator z ABSem zatrzymałby się trochę przed zawodowcem, ale daleko za plecami amatora bez tego systemu.<br><hr>k1oor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakoś tak kiedyś ktoś napisał "że może dożyjemy czasów że w garaży będą stały dwa sprzęty - mały na miasto i większy na dalsze wyjazdy".<br><hr>k1oorKomentatorzy napisał(a):Sam mam narazie kawasaki 250r i musze powiedziec, ze jest to idealny sprzet do miasta, korkow i do zabawy. Jesli jednak planujecie duzo troszke dalszych wyjazdow to jednak trzeba wieksze moto. <br><hr>Dex<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tankując za ~81 zł (~ 5,87 zł/litr ) jestem w stanie przejechac około 230 kmKomentatorzy napisał(a):Uważam ,że Producenci tzw "ćwierclitrów" wyjdą na przeciw oczekiwaniom młodych adeptów jazdy "Ścigaczem". Przy tym doskonałym silnikiem napędowy sprzedaży tych motocykli są ciągle podwyżki cen paliw. Bo przecież nie każdy może pozwolić sobie na zakup litrowego motocykla który spala tyle co samochód a 250cm raptem spali 3-4l to tyle co skuter... Jestem młodym motocyklistą ale patrze na ten temat racjonalnie i wydaje mi się że 170km/h które pewnie osiąga 250ątka w zupełności by mi wystarczyło do spokojnego przemieszczania się z miejsca na miejsce
<br><hr>Marcin<br>Komentatorzy napisał(a):Też jestem fanem takich pojemności, ale te 170 km/h, które podałeś, to wartość nierealna. Do takiej prędkości to rozpędza się Ninja 300, która nie dość że jest ciut większej pojemności, to jeszcze aspiruje do miana motocykla sportowego. Najbardziej "normalny" reprezentant klasy 250 - Yamaha YBR - rozpędza się do ok 140, co jak sądzę daję możliwość utrzymania stałej przelotówki ok 120.
Jak dla mnie to i tak jest bardzo OK, gdzie w Polsce można jeździć szybciej? Na naszych dziurawych, często źle wyprofilowanych drogach, dwukierunkowych bez pasa oddzielającego? Ja dziękuje, mi takie osiągi na pewno by wystarczyły. Jakkolwiek nie mogłem szarpnąć się na ćwiarę, bo z racji ograniczonego budżetu potrzebowałem motoru używanego, a takich 250tek jest niewiele. I w porównaniu do używanych 500 to kosztują sporo więcej.<br><hr>bts<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego, może małe sprostowanie co do twojej wypowiedzi. Swoją Ninją 250 z 2010 r. mogę polecieć około 168 km/h. Przy gorszych warunkach atmosfercznych pod wiatr około 163 km/h. Wszystkim którzy zastanawiają się nad kupnem motoru mniejszej pojemności polecam z całego serca właśnie kawe 250 lub tą "trzysetke" w przyszłym sezonie. Spokojnie ta moc pozwoli każdemu poszaleć. Motor prowadzi się wręcz intuicyjnie, idealnie wchodzi się w nią zakręty, może w przyszłym sezonie zacznę na swojej kawce szorować kolanem asfalt, bo już coraz mniejsza odległość dzieli moje kolanko od asfaltuJak dla mnie spece od marketingu marki Kawasaki zasługują na dobrą premię bo swój plan wykonali na szóstkę: zyskali fana i miłośnika który pozostanie wierny japońskiemu producentowi na zawsze. Jedynie spalanie o którym wiele osób pisze jest wg mnie troszke inne. Tankując za ~81 zł (~ 5,87 zł/litr ) jestem w stanie przejechac około 230 km (warszawa, dojazdy do pracy, korki, częste gaszenie i odpalanie moto ze wzgledu na krótkie trasy, wysokie obroty podczas jazdy w korku, i generalnie zmiana biegów często tuż przed odcięciem
kocham ten sprzęt, następny będzie zx6r
ale 250-tke i tak zostawie bo wiem, że jeśli zx6r mnie zawiedzie, bądź okaże się zbyt ostrym sprzętem, to na swój pierwszy moto przesiądę się bez żadnych fochów
<br><hr>enklava<br>
Czyli spalanie masz 6l /100

Moim zdaniem mały wyżyłowany silnik to bzdura, jak 50tka w dwutakcie. Lepszy jest 600-700 niskobrotowy. Żeby jechać w tempie innych samochodów kręcę max do 4000. A ty?<br><hr>Kmieciu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Znam sposób na 1660,50PLN miesięcznie w 6 miesięcy od dzisiaj, zainteresowany?
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=w_gGh2GVjV0" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=w_gGh2GVjV0</a><br><hr>fam
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=w_gGh2GVjV0" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=w_gGh2GVjV0</a><br><hr>fam
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Naprawde nie zauważyliście sarkazmu ?<br><hr>WpadłemtylkonachwileKomentatorzy napisał(a):Nie no motór poniżej 600 ccm i poniżej 60KM to komar.... 0 frajdy z jazdy....<br><hr>bolo<br>Komentatorzy napisał(a):jeśli twój poziom inteligencji równa się z umiejętnościami jazdy na motocyklu to współczuje twojej rodzinie<br><hr>byq<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przecie to kolejny klon rometa division z chin hohoho...<br><hr>klocuKomentatorzy napisał(a):Właśnie obejrzałem dokładnie Sym Wolf 250 , czerwony mat. Cudo na miasto !! Jakaś tam sobie marka z Azji, a taki motorek ! <br><hr>Dziadek<br>Komentatorzy napisał(a):No faktycznie bardzo fajny motocykl, wizualnie prezentuje się bardzo dobrze i jakościowy wygląda dobrze. Silnik dość cywilizowany, singiel 4 zawory, wałek wyrównoważający, chłodzony cieczą, elektroniczny wtrysk paliwa, czujnik zapiętego biegu, 25KM, 6 biegowa skrzynia biegów, niemalże to samo co w hondzie cbr 250 r. Na allegro 15,5 tyś<br><hr>kl<br>Komentatorzy napisał(a):bo pewnie, gdzieś w przeszłości bądź teraźniejszości istniała współpraca z Hondą, na zasadach licencji<br><hr>aut<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Są plusy i miniusy małych pojemności. W zakorkowanym mieście i tak sobie nie poszalejemy, a mały i zwinny motor jest w tym przypadku dużo lepszy tym zwłaszcza, że prędkość rzadko kiedy przekracza 60-80 km/h. Na dłusze trasy na pewno 250 jest nieco mała. Aby czuć się bezpieczenie moim zdaniem potrzebna jest pewna ilość mocy która zagwarantuje nam w miarę 'zwinne' przyspieszenie od 100-150 zwłaszcza przy wyprzedzaniu.
<br><hr>aroso
<br><hr>aroso
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
co wy porównujecie ? nowe wynalazki ze starym zxr 400 czy bzr 250rr? tamte motocykle nie były tanie a sportowe silniki r4 i ramy aluminiowe jak w rasowych sportach a nie ta dzisiejsza chińszczyzna z co najwyzej r2 i stalową ramą<br><hr>edek dyktator
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pewnie ze mała a waży tyle co 600<br><hr>poccoKomentatorzy napisał(a):co wy porównujecie ? nowe wynalazki ze starym zxr 400 czy bzr 250rr? tamte motocykle nie były tanie a sportowe silniki r4 i ramy aluminiowe jak w rasowych sportach a nie ta dzisiejsza chińszczyzna z co najwyzej r2 i stalową ramą<br><hr>edek dyktator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 53
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości