Zobacz wątek - <i>[BMW R1200GS Rallye]</i> BMW R1200GS Rallye - prezent pożegna
NAS Analytics TAG

[BMW R1200GS Rallye] BMW R1200GS Rallye - prezent pożegna

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 07:55

Komentatorzy napisał(a):Co za wazelina....niedobrze mi :-(<br><hr>A u t o r<br>
Komentatorzy napisał(a):a nie boisz sie ze doopa bedzie szczypala ? <br><hr>zxer<br>
Zasadniczo strach jest...ale co tam...KASA też jest<br><hr>A u t o r
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 08:05

Komentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>
Komentatorzy napisał(a):jeżeli jest taki wspaniały to dlaczego odchodzi?<br><hr>x<br>
Komentatorzy napisał(a):Odchodzi? Dostaje nowy silnik chłodzony powietrzem, a nie odchodzi.<br><hr>Snick<br>
powietrzem?<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 08:08

Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>
Komentatorzy napisał(a):jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowana :) tak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro<br>
Komentatorzy napisał(a):A które podróżne enduro (poza KTM) radzi sobie w piachu, Twoim zdaniem? Przewagą GSa nad konkurencją jest nie tylko zasięg, ale i zawieszenie, prosty silnik który możesz samodzielnie serwisować nawet w Mongolii, niezawodność (mój ma 120 000km), spalanie w granicach 4.5- 5l/100km. To konstrukcja sprawdzona na wyprawach i pewna. Nie wiadomo jak Tenere czy Crosstourer będzie się sprawował po 100 tyś km ciężkiej wyprawowej orki.<br><hr>Snick<br>
modułową elektronikę też kupisz w Mongolii?<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 08:11

Komentatorzy napisał(a):Panowie pol komentarzy jest o jezdzie w terenie.....chcecie posmigac kupcie sobie KTM wersje EXC to sa sprzety do prawdziwej jazdy terenowej...kto takimi kolosami chce ostro jezdzic w terenie ???? To motocykle na asfalt a nie w ciezki teren !<br><hr>psmoku<br>
od tych bredni o terenie boli już głowa,po każdym artykule o gs 1200 to samo!<br><hr>z
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 08:29

Komentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>
Komentatorzy napisał(a):Jedynym turystykiem jakim zapuściłbym się w teren (z obecnych) jest 660 xtz tenere.Choć to zupełnie inna klasa mocy niż GS 1200. Mówienie, że GS czy Crostourer czy KTM 990 nadają się do jady w terenie jest niczym porównanie obywatela Grockiego do kobiety. Obecne motocykle turystyczne radzą sobie dużo gorzej w terenie niż ich odpowiedniki z lat 90-tych (Transalp, Africa , GS 1100). Jeździłem GS 1150 i Transalpem 600 i XTZ 660 to wiem :) I nie słuchajcie pierdół, że "załóż popny TKC 80 i będziesz jechał jak na crossie" <br><hr>xr 400<br>
Skoro porównujesz GSa i Xtourera, to znaczy, że na żadnym z nich nie siedziałeś. Sorry, ale nie wiesz o czym piszesz, to kompletnei różne motocykle. Akurat GS12 na TKC80 przejchalem spory kawałek Chin i Kirgizji i poza zupełnie ciężkim terenm ten motocykl sprawuje się wysmienicie poza asfaltem.<br><hr>neuro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 09:06

Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>
Komentatorzy napisał(a):jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowana :) tak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro<br>
Komentatorzy napisał(a):A które podróżne enduro (poza KTM) radzi sobie w piachu, Twoim zdaniem? Przewagą GSa nad konkurencją jest nie tylko zasięg, ale i zawieszenie, prosty silnik który możesz samodzielnie serwisować nawet w Mongolii, niezawodność (mój ma 120 000km), spalanie w granicach 4.5- 5l/100km. To konstrukcja sprawdzona na wyprawach i pewna. Nie wiadomo jak Tenere czy Crosstourer będzie się sprawował po 100 tyś km ciężkiej wyprawowej orki.<br><hr>Snick<br>
Komentatorzy napisał(a):modułową elektronikę też kupisz w Mongolii?<br><hr>k<br>
Jaką elektronikę chcesz naprawiać? ESA II nikt Ci nie każe kupować, nikt normalny z tym na wyprawę nie jedzie. Jak się ABS schrzani, możesz normalnie jechać dalej. Jedyne co Cię może zatrzymać to awaria Motronica, ale jeszcze nie słyszałem żeby komuś padł.<br><hr>Snick
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 09:25

Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>
Komentatorzy napisał(a):jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowana :) tak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro<br>
Komentatorzy napisał(a):A które podróżne enduro (poza KTM) radzi sobie w piachu, Twoim zdaniem? Przewagą GSa nad konkurencją jest nie tylko zasięg, ale i zawieszenie, prosty silnik który możesz samodzielnie serwisować nawet w Mongolii, niezawodność (mój ma 120 000km), spalanie w granicach 4.5- 5l/100km. To konstrukcja sprawdzona na wyprawach i pewna. Nie wiadomo jak Tenere czy Crosstourer będzie się sprawował po 100 tyś km ciężkiej wyprawowej orki.<br><hr>Snick<br>
Komentatorzy napisał(a):modułową elektronikę też kupisz w Mongolii?<br><hr>k<br>
Komentatorzy napisał(a):Jaką elektronikę chcesz naprawiać? ESA II nikt Ci nie każe kupować, nikt normalny z tym na wyprawę nie jedzie. Jak się ABS schrzani, możesz normalnie jechać dalej. Jedyne co Cię może zatrzymać to awaria Motronica, ale jeszcze nie słyszałem żeby komuś padł.<br><hr>Snick<br>
bredzisz!
jak będę chciał sprzęt bez elektroniki to go kupię 2 razy taniej w innej firmie<br><hr>k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 10:03

Ha ha! Argumentacja przeciwników dużego GS-a przypomina utyskiwanie na to, że gumiaki to są buty złe bo kiepsko się w nich pływa. Otóż kochani, nikt gumiaków nie kupuje żeby w nich startować w mistrzostwach świata na 100m stylem dowolnym. Zaraz jeszcze znajdzie się filozof który stwierdzi, że on dwudziestoletnią Afryką to "o ho ho". KTM 990 Adv, które tak chętnie przeciwnicy BMW porównują do GS'a, poza asfaltem jest bezkonkurencyjny w tej kategorii wagowej, ale awaryjność jest porażająca a GS to przy nim wzór niezawodności. GS to wół którego objuczysz do granic możliwości a on dalej będzie prowadził się jak po sznurku, spróbujcie dociążyć KTM'a do 400 kg masy całkowitej i przejechać się po szutrze to zobaczycie w czym tkwi różnica.<br><hr>Rysiu z Kranu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 10:26

Komentatorzy napisał(a):Ha ha! Argumentacja przeciwników dużego GS-a przypomina utyskiwanie na to, że gumiaki to są buty złe bo kiepsko się w nich pływa. Otóż kochani, nikt gumiaków nie kupuje żeby w nich startować w mistrzostwach świata na 100m stylem dowolnym. Zaraz jeszcze znajdzie się filozof który stwierdzi, że on dwudziestoletnią Afryką to "o ho ho". KTM 990 Adv, które tak chętnie przeciwnicy BMW porównują do GS'a, poza asfaltem jest bezkonkurencyjny w tej kategorii wagowej, ale awaryjność jest porażająca a GS to przy nim wzór niezawodności. GS to wół którego objuczysz do granic możliwości a on dalej będzie prowadził się jak po sznurku, spróbujcie dociążyć KTM'a do 400 kg masy całkowitej i przejechać się po szutrze to zobaczycie w czym tkwi różnica.<br><hr>Rysiu z Kranu<br>
Awaryjność KTM 990 to urban legend dzieciaków stojących pod garażem i sliniących się na widok Golfa IV...<br><hr>żona Rysia
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 10:27

Komentatorzy napisał(a):Panowie pol komentarzy jest o jezdzie w terenie.....chcecie posmigac kupcie sobie KTM wersje EXC to sa sprzety do prawdziwej jazdy terenowej...kto takimi kolosami chce ostro jezdzic w terenie ???? To motocykle na asfalt a nie w ciezki teren !<br><hr>psmoku<br>
Mowa jest o szutrze, mniej lub bardziej ubitym a nie "o ciężkim terenie"...KTM 990 i na asfalcie i poza nim jest dużo lepszy<br><hr>realista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 10:31

Komentatorzy napisał(a):Pierwsza sprawa jest duża różnica między starymi modelami GS, a nowymi. Wg mnie na gorszę dla nowego. Starymi można było przejechać pół świata i tylko uzupełniać paliwo. W nowym już tak nie jest budowa modułowa, oraz produkowanie nie których podzespołów w Indiach swoje robi. A najgorsza jest elektronika która zabiła niezawodność tego motocykla. Co do terenu, ten motocykl dobrze sobie daję radę przy ubitej drodze na lekkim szutrze. Ale większy teren - jest zaciężni. Więc przyszły nabywca musi sobie zadać pytanie, do czego będzie używał tego motocykla. Bo jeżeli GS ma być używane tylko do asfaltu - jest dużo lepszych motocykli do jazdy po asfaltach. A co najważniejsze tańszych.
Często można spotkać wpisy że " i tak wszyscy w końcu kończą swoją przygodę na motocyklach na BMW - GS", w moim przypadku po przygodzie ze starszym GS 1150 (który był super motocyklem) i GS 1200 adventure (którego awaryjność była przerażająca) już raczej nie wrócę do modelów GS. Gdyż jest naprawdę wg mnie klika lepszych motocykli na rynku. Nie piszę tu nawet o małym GS 650 który jest w całości produkowany w Indiach - którego jakość dużo odbiega od swojego większego brata. <br><hr>moto<br>
Komentatorzy napisał(a):Jestem mechanikiem w serwisie BMW i powiem tylko tyle. Ze ten motocykl jest super do jazdy zwłaszcza w terenie. Może ,że pod nazwą "większy teren" masz na myśli taki w którym daje sobie rade tylko hard enduro. Zgodze się ,że elektryka zwłaszcza w najnowszych modelach potrafi szwankować zwłaszcza listwa paliwowa ,ale pomimo tego i tak uważam ,że nie ma LEPSZEGO motocykla obecnie na rynku w tej klasie.<br><hr>Tallus<br>
Co za brednie...jedyna róznica pomiędzy BMW i KTM jest taka, że BMW podobnie jak VW ładuje kupę kasy w dziennikarzy i ine formy marketingu w mediach motoryzacyjnych<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 11:12

Komentatorzy napisał(a):Ha ha! Argumentacja przeciwników dużego GS-a przypomina utyskiwanie na to, że gumiaki to są buty złe bo kiepsko się w nich pływa. Otóż kochani, nikt gumiaków nie kupuje żeby w nich startować w mistrzostwach świata na 100m stylem dowolnym. Zaraz jeszcze znajdzie się filozof który stwierdzi, że on dwudziestoletnią Afryką to "o ho ho". KTM 990 Adv, które tak chętnie przeciwnicy BMW porównują do GS'a, poza asfaltem jest bezkonkurencyjny w tej kategorii wagowej, ale awaryjność jest porażająca a GS to przy nim wzór niezawodności. GS to wół którego objuczysz do granic możliwości a on dalej będzie prowadził się jak po sznurku, spróbujcie dociążyć KTM'a do 400 kg masy całkowitej i przejechać się po szutrze to zobaczycie w czym tkwi różnica.<br><hr>Rysiu z Kranu<br>
Komentatorzy napisał(a):Awaryjność KTM 990 to urban legend dzieciaków stojących pod garażem i sliniących się na widok Golfa IV...<br><hr>żona Rysia<br>
Czyżby?<br><hr>Rysiu z Kranu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 11:21

Komentatorzy napisał(a):Panowie pol komentarzy jest o jezdzie w terenie.....chcecie posmigac kupcie sobie KTM wersje EXC to sa sprzety do prawdziwej jazdy terenowej...kto takimi kolosami chce ostro jezdzic w terenie ???? To motocykle na asfalt a nie w ciezki teren !<br><hr>psmoku<br>
Skoro jest na asfalt - to naprawdę jest klika marek którymi możemy śmigać na Alpejskich serpentynach dających więcej satysfakcji niż GS. Świat się zmienił a GS już dawno nie jest taki naj.... . Tak jak ktoś napisał stare GS na ówczesne czasy to był nr 1 motocykl do podróżowania. Ale dzisiaj .... są lepsi rywale. Po przesiadce z GS, już raczej do nie go nie wrócę. Tym bardziej dziękuję za to nie zawodność. Która w moim przypadku była strasznie kosztowna i co najgorsze nie było widać końca. Mowa tu o nowym modelu. <br><hr>michał moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 14:40

Dwa przyciski migaczy sa o niebo lepsze niz jeden zintegrowany, sprobuj wlaczyc badz wylaczyc migacz z wcisnietym sprzeglem na pojedynczym przycisku... powodzenia<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 14:48

Komentatorzy napisał(a):Dwa przyciski migaczy sa o niebo lepsze niz jeden zintegrowany, sprobuj wlaczyc badz wylaczyc migacz z wcisnietym sprzeglem na pojedynczym przycisku... powodzenia<br><hr>moto fan<br>
no co za problem gienek? nie rozumiem twojego śmiesznego argumentu. masz problemy z synchronizacją?<br><hr>wahaha
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 14:58

GS to takie cos gdzie wszystko jest idealnie zrobione pod ten typ motocykla, sa inni co moze maja lapszy silnik, tudziez lepsze hamulce, czy zawiszenia ale jeszcze nie ma czegos takiego co moze skupic w sobie wiecej tych najlepszych cech niz GS. Bo jesli nawet GS nie ma najmocnieszego silnika to zapunktuje ergonomia, zasiegiem i jeszcze 7 rzeczami, a jak nie ma leszpej ergonomi w co ciezko mi uwierzyc to zapunktuje prowadzeniem itd itd. mozna wyliczac, dlatego jest na szczytach sprzedazy i nawet za najlepszym marketingiem swiata musi stac dobry produkt bo inaczej bedzie klapa i tu sie chyba kazdy zgodzi, a moze to jakas zbiorowa hinoza i przkaz podprogowy serwowany przez niemcow i dlatego tyle GS sie przedaje???<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 15:31

Komentatorzy napisał(a):Dwa przyciski migaczy sa o niebo lepsze niz jeden zintegrowany, sprobuj wlaczyc badz wylaczyc migacz z wcisnietym sprzeglem na pojedynczym przycisku... powodzenia<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):no co za problem gienek? nie rozumiem twojego śmiesznego argumentu. masz problemy z synchronizacją?<br><hr>wahaha<br>
no nie wogole nie ma problemu a skad no chyba ze masz palce po 30cm i sie urodziles w poblizu czarnobyla...<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 18:46

Komentatorzy napisał(a):Dwa przyciski migaczy sa o niebo lepsze niz jeden zintegrowany, sprobuj wlaczyc badz wylaczyc migacz z wcisnietym sprzeglem na pojedynczym przycisku... powodzenia<br><hr>moto fan<br>
To jak masz problem z takimi drobiazgami to może jeździj lepiej hulajnogą (chociaż tam cholera też zdarza się hamulec i trzeba to obsłuzyć....)<br><hr>przedszkolanka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 19:14

Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>
Komentatorzy napisał(a):jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowana :) tak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro<br>
Komentatorzy napisał(a):A które podróżne enduro (poza KTM) radzi sobie w piachu, Twoim zdaniem? Przewagą GSa nad konkurencją jest nie tylko zasięg, ale i zawieszenie, prosty silnik który możesz samodzielnie serwisować nawet w Mongolii, niezawodność (mój ma 120 000km), spalanie w granicach 4.5- 5l/100km. To konstrukcja sprawdzona na wyprawach i pewna. Nie wiadomo jak Tenere czy Crosstourer będzie się sprawował po 100 tyś km ciężkiej wyprawowej orki.<br><hr>Snick<br>
Komentatorzy napisał(a):modułową elektronikę też kupisz w Mongolii?<br><hr>k<br>
Komentatorzy napisał(a):Jaką elektronikę chcesz naprawiać? ESA II nikt Ci nie każe kupować, nikt normalny z tym na wyprawę nie jedzie. Jak się ABS schrzani, możesz normalnie jechać dalej. Jedyne co Cię może zatrzymać to awaria Motronica, ale jeszcze nie słyszałem żeby komuś padł.<br><hr>Snick<br>
Komentatorzy napisał(a):bredzisz!
jak będę chciał sprzęt bez elektroniki to go kupię 2 razy taniej w innej firmie<br><hr>k<br>
Kup sobie rower, będzie jeszcze taniej<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 21:35

Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê