Zobacz wÄ…tek - <i>[Zipp Nitro 250]</i> Zipp Nitro 250 – naked na każd
 
NAS Analytics TAG

[Zipp Nitro 250] Zipp Nitro 250 – naked na każd

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2010, 22:19

Komentatorzy napisał(a):Jak na mój gust to dobra rzecz do szkół nauki jazdy, które notabene będą niedługo potrzebowały takich sprzętów(mam na myśli kat A2)<br><hr>aras<br>
Komentatorzy napisał(a):a wlasnie ciekaw jestem kiedy to wprowadza ? w tym roku ? bo jak dobrze pamietam to od 2008 chyba zapowiadali :O<br><hr>Kaz<br>
Importer twierdzi, ze motocykl będzie w sprzedaży od kwietnia.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/2/2010, 22:24

Komentatorzy napisał(a):Ktoś ma pojęcie... skrzynia jest normalna czy odwrócona?
Bo w niektórych chińskich słyszałem, ze jedynka jest do góry i 2, 3... są w dół. Czyli odwrotnie niż w normalnych Japońcach. Jak to jest w tym Zippie? Czy ten silnik to jest coś nowego, czy to samo co w Raven 250?<br><hr>Plaski<br>
Skrzynia jest normalna. Wszystko, dosłownie wszystko jest skopiowane z "japończyków", dlatego jeśli jeździłeś jakimkolwiek japońskim motocyklem, tutaj od razu się odnajdujesz. Żadnych typowo chińskich patentów. No może poza dziwnym świecącym jak coś zabawkowego paliwomierzem.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/2/2010, 22:31

Ciekawe jak to wypadnie w porownaniu z tym Rometem 249 co go tak reklamują. To moze byc niezły patent na A1.<br><hr>Strączek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2010, 23:07

Komentatorzy napisał(a):MZ250 :)<br><hr>BERTOLD<br>
250 to był ogór straszny, a ten to bardziej pasuje mi do 251 ;-)))<br><hr>pyza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/2/2010, 23:23

generalnie zipp wprowadza coś nowego, aż powiewa świeżością...bo od tych jinlunów 150, challengerów 200 czy pseudo virago 250 z chin to już głowa boli i zawiewa chopperowo cruiserową modą z chińskich bajek typu manga. stylistyka ciekawa, kolorystyka również, brak plastikowych błyskotekowych dodatków z których tego typu sprzęty słyną. jeszcze żeby nie ten silnik o zgrozo, ładnie pomalowany ale to ta sama konstrukcja co w dżilunach 150 i czalendżerach 200 no i w jakiś quadach chyba 250...ale już chłodzonych wodą...jak się spisze??? zipp to raczej poważny gracz na polskim rynku więc zadba o podstawową rzecz jaką jest właściwy zapas części gwarancyjnych na magazynach. reszta to już bogato pojęta wyobraźnia sprzedawcy, który powie przecież przy sprzedaży klientowi dokładnie to co chce usłyszeć. kupić/nie kupić...pewnie i ten sprzęt pojawi się u innych importerów, kwetsia tylko aby wybrać tego odpowiedniego, który nie kocha nas w momencie wydawania pojazdu ale i później poważnie podchodzi do spraw gwarancji i obsługi.<br><hr>regulamin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 09:30

Komentatorzy napisał(a):Ciekawe jak to wypadnie w porownaniu z tym Rometem 249 co go tak reklamują. To moze byc niezły patent na A1.<br><hr>Strączek<br>
dokładnie, to może być ciekawe porównanie. Mam nadzieje że na tych targach w sobotę podadzą ceny i dazdą się przymierzyć do obydwu sprzętów.<br><hr>choq
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 11:27

nasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa <br><hr>skn
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 11:31

Komentatorzy napisał(a):nasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa <br><hr>skn<br>
romet tak więc jest o wiele lepszą propozycją, z przodu upside down, przedni hamulec ma dwie tarcze, tylni jedną, a więc pokonuje zipp'a pod każdym prawie względem, tylko nie wiadomo jeszcze jakie ceny, ale raczej nie zbyt wyższe, a kożyści w porównaniu do zipp'a wielkie<br><hr>michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 12:11

Komentatorzy napisał(a):nasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa <br><hr>skn<br>
Komentatorzy napisał(a):romet tak więc jest o wiele lepszą propozycją, z przodu upside down, przedni hamulec ma dwie tarcze, tylni jedną, a więc pokonuje zipp'a pod każdym prawie względem, tylko nie wiadomo jeszcze jakie ceny, ale raczej nie zbyt wyższe, a kożyści w porównaniu do zipp'a wielkie<br><hr>michał<br>
Wszystko zobaczymy jak będzie cena i jaka będzie jakość wykonania Rometa. Tutaj Zipp zrobił krok w przód, pytanie jak Romet. Czekamy na sprzedaż. Tylko czerwiec, to późnawo... połowa sezonu.<br><hr>Plaski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 13:11

Komentatorzy napisał(a):nasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa <br><hr>skn<br>
Komentatorzy napisał(a):romet tak więc jest o wiele lepszą propozycją, z przodu upside down, przedni hamulec ma dwie tarcze, tylni jedną, a więc pokonuje zipp'a pod każdym prawie względem, tylko nie wiadomo jeszcze jakie ceny, ale raczej nie zbyt wyższe, a kożyści w porównaniu do zipp'a wielkie<br><hr>michał<br>
Komentatorzy napisał(a):Wszystko zobaczymy jak będzie cena i jaka będzie jakość wykonania Rometa. Tutaj Zipp zrobił krok w przód, pytanie jak Romet. Czekamy na sprzedaż. Tylko czerwiec, to późnawo... połowa sezonu.<br><hr>Plaski<br>
ja tam wieże w ten nasz kaczogród, może polska motoryzacja, przynajmniej w kwesti jednośladów, powstaje z martwych, może jeszcze nie dorośniemy do poziomu japończyków, ale będzie dobrze, jeszcze nie widziałeem na żywo, i do wa-wy mam troche daleko, ale kto morze niech idzie na ogólnopolską II wystawę motocykli i skóterów 19-22 lutego w warszawie, i zda relację z oględzin 249divisiona<br><hr>skn
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 13:42

Komentatorzy napisał(a):nasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa <br><hr>skn<br>
Komentatorzy napisał(a):romet tak więc jest o wiele lepszą propozycją, z przodu upside down, przedni hamulec ma dwie tarcze, tylni jedną, a więc pokonuje zipp'a pod każdym prawie względem, tylko nie wiadomo jeszcze jakie ceny, ale raczej nie zbyt wyższe, a kożyści w porównaniu do zipp'a wielkie<br><hr>michał<br>
Komentatorzy napisał(a):Wszystko zobaczymy jak będzie cena i jaka będzie jakość wykonania Rometa. Tutaj Zipp zrobił krok w przód, pytanie jak Romet. Czekamy na sprzedaż. Tylko czerwiec, to późnawo... połowa sezonu.<br><hr>Plaski<br>
Komentatorzy napisał(a):ja tam wieże w ten nasz kaczogród, może polska motoryzacja, przynajmniej w kwesti jednośladów, powstaje z martwych, może jeszcze nie dorośniemy do poziomu japończyków, ale będzie dobrze, jeszcze nie widziałeem na żywo, i do wa-wy mam troche daleko, ale kto morze niech idzie na ogólnopolską II wystawę motocykli i skóterów 19-22 lutego w warszawie, i zda relację z oględzin 249divisiona<br><hr>skn<br>
jeśli już to "wierze" analfabeto<br><hr>van helsing
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 14:29

Komentatorzy napisał(a):nasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa <br><hr>skn<br>
Komentatorzy napisał(a):romet tak więc jest o wiele lepszą propozycją, z przodu upside down, przedni hamulec ma dwie tarcze, tylni jedną, a więc pokonuje zipp'a pod każdym prawie względem, tylko nie wiadomo jeszcze jakie ceny, ale raczej nie zbyt wyższe, a kożyści w porównaniu do zipp'a wielkie<br><hr>michał<br>
Komentatorzy napisał(a):Wszystko zobaczymy jak będzie cena i jaka będzie jakość wykonania Rometa. Tutaj Zipp zrobił krok w przód, pytanie jak Romet. Czekamy na sprzedaż. Tylko czerwiec, to późnawo... połowa sezonu.<br><hr>Plaski<br>
Komentatorzy napisał(a):ja tam wieże w ten nasz kaczogród, może polska motoryzacja, przynajmniej w kwesti jednośladów, powstaje z martwych, może jeszcze nie dorośniemy do poziomu japończyków, ale będzie dobrze, jeszcze nie widziałeem na żywo, i do wa-wy mam troche daleko, ale kto morze niech idzie na ogólnopolską II wystawę motocykli i skóterów 19-22 lutego w warszawie, i zda relację z oględzin 249divisiona<br><hr>skn<br>
Komentatorzy napisał(a):jeśli już to "wierze" analfabeto<br><hr>van helsing<br>
był byś patriotą i poparł patriotyczne wypowiedzia, a nie tylko błędy wytykał<br><hr>skn
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 15:36

Komentatorzy napisał(a):nasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa <br><hr>skn<br>
Komentatorzy napisał(a):romet tak więc jest o wiele lepszą propozycją, z przodu upside down, przedni hamulec ma dwie tarcze, tylni jedną, a więc pokonuje zipp'a pod każdym prawie względem, tylko nie wiadomo jeszcze jakie ceny, ale raczej nie zbyt wyższe, a kożyści w porównaniu do zipp'a wielkie<br><hr>michał<br>
Ty jesteś głupi, czy tylko takiego udajesz? <a href="http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/relacje/Motor_Bike_Show_Sosnowiec_2010/romet_division_249.jpg.html#top" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/relacje/Motor_Bike_Show_Sosnowiec_2010/romet_division_249.jpg.html#top</a> Zipp ma tak samo USD, dwie tarcze, podobne podwozie, a Romet nie ma chłodzenia cieczą. Jak będzie miał chłodzenie cieczą i wtrysk paliwa to będzie kosztował w okolicach 13-15 tysięcy, czyli nie będzie lepszą propozycją.
<br><hr>Tony Rocky Horror
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 18:56

Komentatorzy napisał(a):Jak na mój gust to dobra rzecz do szkół nauki jazdy, które notabene będą niedługo potrzebowały takich sprzętów(mam na myśli kat A2)<br><hr>aras<br>
Komentatorzy napisał(a):a wlasnie ciekaw jestem kiedy to wprowadza ? w tym roku ? bo jak dobrze pamietam to od 2008 chyba zapowiadali :O<br><hr>Kaz<br>
Komentatorzy napisał(a):Z tego co wiem, to już w jednym sklepie go widziałem za 8399 zł :)
<a href="http://www.blackduck.pl/?54,zipp-nitro-250" target="blank" class="link">http://www.blackduck.pl/?54,zipp-nitro-250</a><br><hr>Plaski<br>
ja mialem na mysli nowe ustawy co do prawa jazdy na kat A :O :D<br><hr>Kaz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/2/2010, 19:10

Komentatorzy napisał(a):nasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa <br><hr>skn<br>
nic o wtrysku nie pisali w tym artykule:
<a href="http://www.scigacz.pl/Romet,249,Division,8211;,model,koncepcyjny,11152.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Romet,249,Division,8211;,model,koncepcyjny,11152.html</a>

<br><hr>tracker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/2/2010, 11:25

Co wy pier.. o tym romecie- na targach stał silnik miał identyczny jak ten Nitro . Ja tam ani wtrysku ani chłodzenia cieczą nie widziałem, a specjalnie się przyglądałem. To chyba tylko podpucha. Poza tym Chiński wtrysk już testował Peugeot w swoich skuterach 2007 ale bardzoooooooo szybko się z tego wycofali. Nie wieżę , że do 250 założą coś lepszego bo takiego nie mają.<br><hr>abb
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/2/2010, 10:16

Lovtza możesz napisać coś więcej o tym widelcu USD? Średnica rur, producent? (oczywiście jeśli masz te dane ;))<br><hr>lothar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/2/2010, 15:57

Komentatorzy napisał(a):nasz koncepcyjny romet 249 division który w czerwcu najprawdopodobniej wejdzie do sprzedaży w wersji 249ccm ma 24KM , chłodzenie cieczą, i przedewszystkim elektroniczny wtrysk paliwa <br><hr>skn<br>
Komentatorzy napisał(a):romet tak więc jest o wiele lepszą propozycją, z przodu upside down, przedni hamulec ma dwie tarcze, tylni jedną, a więc pokonuje zipp'a pod każdym prawie względem, tylko nie wiadomo jeszcze jakie ceny, ale raczej nie zbyt wyższe, a kożyści w porównaniu do zipp'a wielkie<br><hr>michał<br>
Przecież Zipp też ma amorki Upside-down i dwie tarcze hamulocowe tak więc nie wiem czym ten Romet pokonuje Zippa :) chyba tym że tam pracujesz hahaha. Czytaj specyfikację pod artykułem. Wczoraj na targach w Warszawie oglądałem Zipp i Rometa to powiem tak ten Naked z Zippa jest fajnie zrobiony i gotowy do jazdy w porównaniu z Rometem. W tej postaci w jakiej jest Romet raczej nie wsiadłbym na niego kiepsko wykończony i wiele mu brakuje jakościowo do tego z Zippa. No chyba że Romet pokazuje prototyp ale na Nakeda kiepsko wygląda po co tyle plastiku??? W Zippie zachowali przynajmniej cechę Nakeda goły to goły jak nazwa wskazuje!!!! W Zippie fajny jest tłumik nareszcie nie chiński oraz wykonanie poszczególnych detali widać w tym dobry smak stylisty. Zobaczymy jak będą się spisywały po przejechaniu kilku tys. km. <br><hr>mpajes
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/2/2010, 21:15

Przede wszystkim w Romecie będzie silnik DWUCYLINDROWY. Na motoszicie jest wywiad z konstruktorem :) Zipp - OK, jestem generalnie zwolennikiem pojazdów tanich w eksploatacji, ale już sam widok tych zegarów paraliżuje. Wzięli je chyba żywcem z chińskiego skutera. Silniki na pewno będą bardzo niskiej trwałości. Patrząc na te wszystkie wynalazki wolę jednak mojego 26-letniego Suzuki GSX250E. Przynajmniej jadąc 300km za dom nie muszę się martwić że nagle coś pi*******e w silniku. Bo to MADE IN JAPAN i nie ważne ile ma lat, regularnie serwisowany, zawsze będzie niezawodny. Chińczyk to śliski temat, może i nie w pierwszych fazach eksploatacji ale trzeba mieć na uwadze co będzie za 2...3 lata - wszystko się w tym rozsypie.<br><hr>rev
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/3/2010, 09:01

Troche nie opłacalne kupować tego Zipp 250 no chyba że sie ktoś uprze. Ja kupiłem Hyosunga GT 125 ...koni ma tyle samo 4T i do tego V a jeszcze 8zaworów i i wygląd jak 600<br><hr>Tsubasa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości




na górê