Zobacz wątek - <i>[Zipp Nitro 250]</i> Zipp Nitro 250 – naked na każd
NAS Analytics TAG

[Zipp Nitro 250] Zipp Nitro 250 – naked na każd

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 18/9/2011, 07:44

Komentatorzy napisał(a):Witam,
Od premiery motocykla minął już prawie rok, ciekaw jestem waszych opinii na jego temat. W internecie krąży opis motocykla do 7tyś km, Jest także prowadzony blog wyprawy 2 motocyklistów, którzy pojechali zippami do armeni:)

Kolejną rzeczą która mnie ciekawi jest dostęp do częściami zamiennych? trzeba na nie czekać? czy serwisy mają je na stanie?

Pozdrawiam<br><hr>Michal_krk<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam zippa nitro 2 m-ce. Może niedługo ale zrobiłem już pierwszy 1000km więc może pomogę.
Części - jest mnóstwo i tanio. Dodatkowo na gwarancji nic nie płacisz przez 2 lata (niby tylko na skutery jest 2 lata a na nitro i trackera nie, ale mnie dodał ten rok salon w Łodzi twierdząc, że tak trzeba).
Teraz dopiero będę jechał na darmowy przegląd po 300km, takie same przeglądy i też darmowe masz po 2000km i 4000km i tutaj wszystko znów za darmo.
Co do czekania na części. Jedyny problem jaki miałem z moim zippem to zapiekający się tylni hamulec. Nie wiem czy zły płyn czy jakaś wada modelu, ale potrafi się po jakimś czasie zacisnąć na kole przez co motor mi hamował, zrysowałem w ten sposób tarczę i zapiekłem klocki, nie widziałem że coś jest nie tak dopóki dym nie poleciał :). Serwis wszystko pięknie wymienił za darmo. Na tarczę i klocki czekałem 1,5 dnia (zadzwoniłem w poniedziałek o 16;30 a na 9;00 w środę już były). Wymiana na miejscu, trwała godzinkę ze wszystkim.

Polecam ten sklep i serwis: Łódź ul 1 maja (nie pamiętam dokładnie numeru).

Poza tym moto pali na dotyk i w ogóle nie ma z nim problemów. Przypuszczam że hamulec może być przyczyną zapowietrzania się, albo złego płynu. Zobaczymy co powiedzą dziś bo o 15;00 jadę na ten przegląd.<br><hr>Aidekk<br>
Komentatorzy napisał(a):Hey, zastanawiam się nad kupnem takiego nitro, w związku z tym jako że masz go już dłuższy czas na stanie to mógłbyś streścić jak się sprawuje? Jak praca silnika i innych podzespołów? Mało informacji w necie od użytkowników.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam już swojim zippem nakrencone 3000 km jest ok awarje które miałem były niewielkie a serwis darmowy(gwarancja) raz tylko czekałem tydzień na uszczelke. Poza tym miło i przyjemnie gorąco polecem jako pierwsze moto<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Tom napisz coś więcej , jeśli chodzi o usterki o których pisałeś, napisz co dla Ciebie jest największym minusem tego moto? a jak z plusami np. spalanie , regulacje , koszty części zamiennych; po prostu "napisz małe wypracowanie" :)<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Pierwszy problem pojawił sie po wyjechaniu z salonu okazało się że silnik nie jest wyregulowany. Wróciłem do serwisu i następnego dnia odebrałem moto 100% sprawne. Co do awarji:
-po małym rajdzie w terenie odkręciła się śróba w ramie 10 min i po kłopocie
- światło stop odmówiło posłuszeństwa i znów serwis za darmo i w pare chwil załatwił sprawe.
- pojawił się wyciek z uszczelki pod deklem silnika moto stało 8 dni w serwisie czekając na uszczelke po darmowej wymianie problem się nie powtórzył
-ostatnia awarja to wyciek spod dźwigni zmiany biegów w serwisie wymieniono uszczelke ale po przejechaniu 1000 km cieknie dalej.
Co do minusów:
- krótki okres między przeglądami (2000km)
- kiepskie opony
- niewygodne siedzisko pasażera
Biorąc jednak pod uwage cene 7500 zł moto jest warte każdej złotówki.
Spalanie jest między 3-4 l.
V max 130 km<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):No i już trochę jaśniej jeśli chodzi o eksploatację i wady. Trochę niepokojące są te wycieki, ale może to wina złego zamontowania uszczelki -serwis (lepiej żeby tak było); jeśli sądzisz inaczej to proszę napisz dlaczego. Rozumiem że teraz moto już masz dotarte i jeździsz ; czy wkręca się na obroty płynnie czy występują jakieś słabsze miejsca? I jeszcze jedno odnośnie odpalania motocykla, jest trochę informacji na temat tego że są problemy z odpalaniem (szczególnie jak jest zimny) a że zbliża się już jesień i jest chłodniej to jak tam u Ciebie, jaki masz teraz przebieg. Jesteś jak na razie jedyną osobą która opisuje jak się sprawuje to moto i jestem wdzięczny że się dzielisz tymi spostrzeżeniami. Jeszcze raz dzięki.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Przebieg 3300 km codziennie jeżdże zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cieżko powiedzieć nie znam sie na mechanice ważne że serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomniałem że ma naprawde kiepskie oświetlenie zwłaszcza z przodu w nocy niewiele widać. Na trasie prędkość przelotowa to 100-110 km/h powyżej nieprzyjemnie trzęsie. <br><hr>Tom<br>
Zmień żarówkę z 35 na 45 W. Ja tak zrobiłem u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.<br><hr>Darson
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/9/2011, 07:56

Komentatorzy napisał(a):Mam zippa od pazdziernika 2010, po calej zimie probowalam go dzis odpalic....40 minut na pelnym ssaniu. Przy wrzuceniu jedynki i dodaniu gazu - gasl. Baaaaardzo dlugo sie nagrzewa, zimny silnik chodzi nierowno, ale bylo warto czekac i rozgrzewac :))) jazda - sama przyjemnosc :) wg mnie to motocykl dla malo wymagajacych ale cierpliwych poczatkujacych kierowcow<br><hr>wara1212<br>
Mój Nitro pali na dotyk po nocy "pod chmurką" nawet w okolicy 0 stopni C. Zimny pracuje równo, ale twardo. Może u Ciebie trzeba wyregulować gaźnik?<br><hr>Darson
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/9/2011, 06:50

Komentatorzy napisał(a):Witam,
Od premiery motocykla minął już prawie rok, ciekaw jestem waszych opinii na jego temat. W internecie krąży opis motocykla do 7tyś km, Jest także prowadzony blog wyprawy 2 motocyklistów, którzy pojechali zippami do armeni:)

Kolejną rzeczą która mnie ciekawi jest dostęp do częściami zamiennych? trzeba na nie czekać? czy serwisy mają je na stanie?

Pozdrawiam<br><hr>Michal_krk<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam zippa nitro 2 m-ce. Może niedługo ale zrobiłem już pierwszy 1000km więc może pomogę.
Części - jest mnóstwo i tanio. Dodatkowo na gwarancji nic nie płacisz przez 2 lata (niby tylko na skutery jest 2 lata a na nitro i trackera nie, ale mnie dodał ten rok salon w Łodzi twierdząc, że tak trzeba).
Teraz dopiero będę jechał na darmowy przegląd po 300km, takie same przeglądy i też darmowe masz po 2000km i 4000km i tutaj wszystko znów za darmo.
Co do czekania na części. Jedyny problem jaki miałem z moim zippem to zapiekający się tylni hamulec. Nie wiem czy zły płyn czy jakaś wada modelu, ale potrafi się po jakimś czasie zacisnąć na kole przez co motor mi hamował, zrysowałem w ten sposób tarczę i zapiekłem klocki, nie widziałem że coś jest nie tak dopóki dym nie poleciał :). Serwis wszystko pięknie wymienił za darmo. Na tarczę i klocki czekałem 1,5 dnia (zadzwoniłem w poniedziałek o 16;30 a na 9;00 w środę już były). Wymiana na miejscu, trwała godzinkę ze wszystkim.

Polecam ten sklep i serwis: Łódź ul 1 maja (nie pamiętam dokładnie numeru).

Poza tym moto pali na dotyk i w ogóle nie ma z nim problemów. Przypuszczam że hamulec może być przyczyną zapowietrzania się, albo złego płynu. Zobaczymy co powiedzą dziś bo o 15;00 jadę na ten przegląd.<br><hr>Aidekk<br>
Komentatorzy napisał(a):Hey, zastanawiam się nad kupnem takiego nitro, w związku z tym jako że masz go już dłuższy czas na stanie to mógłbyś streścić jak się sprawuje? Jak praca silnika i innych podzespołów? Mało informacji w necie od użytkowników.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam już swojim zippem nakrencone 3000 km jest ok awarje które miałem były niewielkie a serwis darmowy(gwarancja) raz tylko czekałem tydzień na uszczelke. Poza tym miło i przyjemnie gorąco polecem jako pierwsze moto<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Tom napisz coś więcej , jeśli chodzi o usterki o których pisałeś, napisz co dla Ciebie jest największym minusem tego moto? a jak z plusami np. spalanie , regulacje , koszty części zamiennych; po prostu "napisz małe wypracowanie" :)<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Pierwszy problem pojawił sie po wyjechaniu z salonu okazało się że silnik nie jest wyregulowany. Wróciłem do serwisu i następnego dnia odebrałem moto 100% sprawne. Co do awarji:
-po małym rajdzie w terenie odkręciła się śróba w ramie 10 min i po kłopocie
- światło stop odmówiło posłuszeństwa i znów serwis za darmo i w pare chwil załatwił sprawe.
- pojawił się wyciek z uszczelki pod deklem silnika moto stało 8 dni w serwisie czekając na uszczelke po darmowej wymianie problem się nie powtórzył
-ostatnia awarja to wyciek spod dźwigni zmiany biegów w serwisie wymieniono uszczelke ale po przejechaniu 1000 km cieknie dalej.
Co do minusów:
- krótki okres między przeglądami (2000km)
- kiepskie opony
- niewygodne siedzisko pasażera
Biorąc jednak pod uwage cene 7500 zł moto jest warte każdej złotówki.
Spalanie jest między 3-4 l.
V max 130 km<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):No i już trochę jaśniej jeśli chodzi o eksploatację i wady. Trochę niepokojące są te wycieki, ale może to wina złego zamontowania uszczelki -serwis (lepiej żeby tak było); jeśli sądzisz inaczej to proszę napisz dlaczego. Rozumiem że teraz moto już masz dotarte i jeździsz ; czy wkręca się na obroty płynnie czy występują jakieś słabsze miejsca? I jeszcze jedno odnośnie odpalania motocykla, jest trochę informacji na temat tego że są problemy z odpalaniem (szczególnie jak jest zimny) a że zbliża się już jesień i jest chłodniej to jak tam u Ciebie, jaki masz teraz przebieg. Jesteś jak na razie jedyną osobą która opisuje jak się sprawuje to moto i jestem wdzięczny że się dzielisz tymi spostrzeżeniami. Jeszcze raz dzięki.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Przebieg 3300 km codziennie jeżdże zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cieżko powiedzieć nie znam sie na mechanice ważne że serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomniałem że ma naprawde kiepskie oświetlenie zwłaszcza z przodu w nocy niewiele widać. Na trasie prędkość przelotowa to 100-110 km/h powyżej nieprzyjemnie trzęsie. <br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Zmień żarówkę z 35 na 45 W. Ja tak zrobiłem u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.<br><hr>Darson<br>
Dzieki. Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe patenty co by usprawnić zippka?<br><hr>Tom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2011, 17:57

Komentatorzy napisał(a):Witam,
Od premiery motocykla minął już prawie rok, ciekaw jestem waszych opinii na jego temat. W internecie krąży opis motocykla do 7tyś km, Jest także prowadzony blog wyprawy 2 motocyklistów, którzy pojechali zippami do armeni:)

Kolejną rzeczą która mnie ciekawi jest dostęp do częściami zamiennych? trzeba na nie czekać? czy serwisy mają je na stanie?

Pozdrawiam<br><hr>Michal_krk<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam zippa nitro 2 m-ce. Może niedługo ale zrobiłem już pierwszy 1000km więc może pomogę.
Części - jest mnóstwo i tanio. Dodatkowo na gwarancji nic nie płacisz przez 2 lata (niby tylko na skutery jest 2 lata a na nitro i trackera nie, ale mnie dodał ten rok salon w Łodzi twierdząc, że tak trzeba).
Teraz dopiero będę jechał na darmowy przegląd po 300km, takie same przeglądy i też darmowe masz po 2000km i 4000km i tutaj wszystko znów za darmo.
Co do czekania na części. Jedyny problem jaki miałem z moim zippem to zapiekający się tylni hamulec. Nie wiem czy zły płyn czy jakaś wada modelu, ale potrafi się po jakimś czasie zacisnąć na kole przez co motor mi hamował, zrysowałem w ten sposób tarczę i zapiekłem klocki, nie widziałem że coś jest nie tak dopóki dym nie poleciał :). Serwis wszystko pięknie wymienił za darmo. Na tarczę i klocki czekałem 1,5 dnia (zadzwoniłem w poniedziałek o 16;30 a na 9;00 w środę już były). Wymiana na miejscu, trwała godzinkę ze wszystkim.

Polecam ten sklep i serwis: Łódź ul 1 maja (nie pamiętam dokładnie numeru).

Poza tym moto pali na dotyk i w ogóle nie ma z nim problemów. Przypuszczam że hamulec może być przyczyną zapowietrzania się, albo złego płynu. Zobaczymy co powiedzą dziś bo o 15;00 jadę na ten przegląd.<br><hr>Aidekk<br>
Komentatorzy napisał(a):Hey, zastanawiam się nad kupnem takiego nitro, w związku z tym jako że masz go już dłuższy czas na stanie to mógłbyś streścić jak się sprawuje? Jak praca silnika i innych podzespołów? Mało informacji w necie od użytkowników.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam już swojim zippem nakrencone 3000 km jest ok awarje które miałem były niewielkie a serwis darmowy(gwarancja) raz tylko czekałem tydzień na uszczelke. Poza tym miło i przyjemnie gorąco polecem jako pierwsze moto<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Tom napisz coś więcej , jeśli chodzi o usterki o których pisałeś, napisz co dla Ciebie jest największym minusem tego moto? a jak z plusami np. spalanie , regulacje , koszty części zamiennych; po prostu "napisz małe wypracowanie" :)<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Pierwszy problem pojawił sie po wyjechaniu z salonu okazało się że silnik nie jest wyregulowany. Wróciłem do serwisu i następnego dnia odebrałem moto 100% sprawne. Co do awarji:
-po małym rajdzie w terenie odkręciła się śróba w ramie 10 min i po kłopocie
- światło stop odmówiło posłuszeństwa i znów serwis za darmo i w pare chwil załatwił sprawe.
- pojawił się wyciek z uszczelki pod deklem silnika moto stało 8 dni w serwisie czekając na uszczelke po darmowej wymianie problem się nie powtórzył
-ostatnia awarja to wyciek spod dźwigni zmiany biegów w serwisie wymieniono uszczelke ale po przejechaniu 1000 km cieknie dalej.
Co do minusów:
- krótki okres między przeglądami (2000km)
- kiepskie opony
- niewygodne siedzisko pasażera
Biorąc jednak pod uwage cene 7500 zł moto jest warte każdej złotówki.
Spalanie jest między 3-4 l.
V max 130 km<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):No i już trochę jaśniej jeśli chodzi o eksploatację i wady. Trochę niepokojące są te wycieki, ale może to wina złego zamontowania uszczelki -serwis (lepiej żeby tak było); jeśli sądzisz inaczej to proszę napisz dlaczego. Rozumiem że teraz moto już masz dotarte i jeździsz ; czy wkręca się na obroty płynnie czy występują jakieś słabsze miejsca? I jeszcze jedno odnośnie odpalania motocykla, jest trochę informacji na temat tego że są problemy z odpalaniem (szczególnie jak jest zimny) a że zbliża się już jesień i jest chłodniej to jak tam u Ciebie, jaki masz teraz przebieg. Jesteś jak na razie jedyną osobą która opisuje jak się sprawuje to moto i jestem wdzięczny że się dzielisz tymi spostrzeżeniami. Jeszcze raz dzięki.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Przebieg 3300 km codziennie jeżdże zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cieżko powiedzieć nie znam sie na mechanice ważne że serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomniałem że ma naprawde kiepskie oświetlenie zwłaszcza z przodu w nocy niewiele widać. Na trasie prędkość przelotowa to 100-110 km/h powyżej nieprzyjemnie trzęsie. <br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Zmień żarówkę z 35 na 45 W. Ja tak zrobiłem u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.<br><hr>Darson<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzieki. Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe patenty co by usprawnić zippka?<br><hr>Tom<br>
W moim Nitro też sączył się olej z uszczelek. Zalałem motor Mobilem S2000 10w40 oraz dokręciłem z jednej strony śrubki od dekla skrzyni biegów (były naprawdę słabo dokręcone) - od tej pory suchutko. Z innych rzeczy to należy zwrócić uwagę na gruby gumowy przewód odmy idący od silnika koło ramy. Na skutek drgań silnika ociera się on o ramę i z czasem może się przetrzeć.<br><hr>Darson
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2011, 18:32

Komentatorzy napisał(a):Witam,
Od premiery motocykla minął już prawie rok, ciekaw jestem waszych opinii na jego temat. W internecie krąży opis motocykla do 7tyś km, Jest także prowadzony blog wyprawy 2 motocyklistów, którzy pojechali zippami do armeni:)

Kolejną rzeczą która mnie ciekawi jest dostęp do częściami zamiennych? trzeba na nie czekać? czy serwisy mają je na stanie?

Pozdrawiam<br><hr>Michal_krk<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam zippa nitro 2 m-ce. Może niedługo ale zrobiłem już pierwszy 1000km więc może pomogę.
Części - jest mnóstwo i tanio. Dodatkowo na gwarancji nic nie płacisz przez 2 lata (niby tylko na skutery jest 2 lata a na nitro i trackera nie, ale mnie dodał ten rok salon w Łodzi twierdząc, że tak trzeba).
Teraz dopiero będę jechał na darmowy przegląd po 300km, takie same przeglądy i też darmowe masz po 2000km i 4000km i tutaj wszystko znów za darmo.
Co do czekania na części. Jedyny problem jaki miałem z moim zippem to zapiekający się tylni hamulec. Nie wiem czy zły płyn czy jakaś wada modelu, ale potrafi się po jakimś czasie zacisnąć na kole przez co motor mi hamował, zrysowałem w ten sposób tarczę i zapiekłem klocki, nie widziałem że coś jest nie tak dopóki dym nie poleciał :). Serwis wszystko pięknie wymienił za darmo. Na tarczę i klocki czekałem 1,5 dnia (zadzwoniłem w poniedziałek o 16;30 a na 9;00 w środę już były). Wymiana na miejscu, trwała godzinkę ze wszystkim.

Polecam ten sklep i serwis: Łódź ul 1 maja (nie pamiętam dokładnie numeru).

Poza tym moto pali na dotyk i w ogóle nie ma z nim problemów. Przypuszczam że hamulec może być przyczyną zapowietrzania się, albo złego płynu. Zobaczymy co powiedzą dziś bo o 15;00 jadę na ten przegląd.<br><hr>Aidekk<br>
Komentatorzy napisał(a):Hey, zastanawiam się nad kupnem takiego nitro, w związku z tym jako że masz go już dłuższy czas na stanie to mógłbyś streścić jak się sprawuje? Jak praca silnika i innych podzespołów? Mało informacji w necie od użytkowników.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam już swojim zippem nakrencone 3000 km jest ok awarje które miałem były niewielkie a serwis darmowy(gwarancja) raz tylko czekałem tydzień na uszczelke. Poza tym miło i przyjemnie gorąco polecem jako pierwsze moto<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Tom napisz coś więcej , jeśli chodzi o usterki o których pisałeś, napisz co dla Ciebie jest największym minusem tego moto? a jak z plusami np. spalanie , regulacje , koszty części zamiennych; po prostu "napisz małe wypracowanie" :)<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Pierwszy problem pojawił sie po wyjechaniu z salonu okazało się że silnik nie jest wyregulowany. Wróciłem do serwisu i następnego dnia odebrałem moto 100% sprawne. Co do awarji:
-po małym rajdzie w terenie odkręciła się śróba w ramie 10 min i po kłopocie
- światło stop odmówiło posłuszeństwa i znów serwis za darmo i w pare chwil załatwił sprawe.
- pojawił się wyciek z uszczelki pod deklem silnika moto stało 8 dni w serwisie czekając na uszczelke po darmowej wymianie problem się nie powtórzył
-ostatnia awarja to wyciek spod dźwigni zmiany biegów w serwisie wymieniono uszczelke ale po przejechaniu 1000 km cieknie dalej.
Co do minusów:
- krótki okres między przeglądami (2000km)
- kiepskie opony
- niewygodne siedzisko pasażera
Biorąc jednak pod uwage cene 7500 zł moto jest warte każdej złotówki.
Spalanie jest między 3-4 l.
V max 130 km<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):No i już trochę jaśniej jeśli chodzi o eksploatację i wady. Trochę niepokojące są te wycieki, ale może to wina złego zamontowania uszczelki -serwis (lepiej żeby tak było); jeśli sądzisz inaczej to proszę napisz dlaczego. Rozumiem że teraz moto już masz dotarte i jeździsz ; czy wkręca się na obroty płynnie czy występują jakieś słabsze miejsca? I jeszcze jedno odnośnie odpalania motocykla, jest trochę informacji na temat tego że są problemy z odpalaniem (szczególnie jak jest zimny) a że zbliża się już jesień i jest chłodniej to jak tam u Ciebie, jaki masz teraz przebieg. Jesteś jak na razie jedyną osobą która opisuje jak się sprawuje to moto i jestem wdzięczny że się dzielisz tymi spostrzeżeniami. Jeszcze raz dzięki.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Przebieg 3300 km codziennie jeżdże zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cieżko powiedzieć nie znam sie na mechanice ważne że serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomniałem że ma naprawde kiepskie oświetlenie zwłaszcza z przodu w nocy niewiele widać. Na trasie prędkość przelotowa to 100-110 km/h powyżej nieprzyjemnie trzęsie. <br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Zmień żarówkę z 35 na 45 W. Ja tak zrobiłem u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.<br><hr>Darson<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzieki. Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe patenty co by usprawnić zippka?<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):W moim Nitro też sączył się olej z uszczelek. Zalałem motor Mobilem S2000 10w40 oraz dokręciłem z jednej strony śrubki od dekla skrzyni biegów (były naprawdę słabo dokręcone) - od tej pory suchutko. Z innych rzeczy to należy zwrócić uwagę na gruby gumowy przewód odmy idący od silnika koło ramy. Na skutek drgań silnika ociera się on o ramę i z czasem może się przetrzeć.<br><hr>Darson<br>
Ogólnie jeśli ktoś ma nieco pojęcia o budowie motocykla to spokojnie można zrezygnować z serwisu, bo motorek jest naprawdę prosty w budowie i tym samym w naprawach.<br><hr>Darson
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2011, 18:40

Komentatorzy napisał(a):ktoś napisał ambitnie odosie zippa trackera i jego silnika ,tu jest ten sam silnik więc warto się zapoznać z linkiem

<a href="http://www.scigacz.pl/Nim,kupisz,przeczytaj,Ja,bym,sie,nie,komentarz,70587,11901,cs.html" target="blank" class="link">http://www.scigacz.pl/Nim,kupisz,przeczytaj,Ja,bym,sie,nie,komentarz,70587,11901,cs.html</a><br><hr>ryk<br>
Silniki w Zippach Nitro i Tracker są innej konstrukcji i mocy. Nitro mimo niewielkiej różnicy mocy jest odczuwalnie dynamiczniejszy. W detalach Tracker jest nieco słabiej wykonany, ale to moja subiektywna ocena.<br><hr>Darson
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/11/2011, 17:19

Komentatorzy napisał(a):Witam,
Od premiery motocykla minął już prawie rok, ciekaw jestem waszych opinii na jego temat. W internecie krąży opis motocykla do 7tyś km, Jest także prowadzony blog wyprawy 2 motocyklistów, którzy pojechali zippami do armeni:)

Kolejną rzeczą która mnie ciekawi jest dostęp do częściami zamiennych? trzeba na nie czekać? czy serwisy mają je na stanie?

Pozdrawiam<br><hr>Michal_krk<br>
Komentatorzy napisał(a):Mam zippa nitro 2 m-ce. Może niedługo ale zrobiłem już pierwszy 1000km więc może pomogę.
Części - jest mnóstwo i tanio. Dodatkowo na gwarancji nic nie płacisz przez 2 lata (niby tylko na skutery jest 2 lata a na nitro i trackera nie, ale mnie dodał ten rok salon w Łodzi twierdząc, że tak trzeba).
Teraz dopiero będę jechał na darmowy przegląd po 300km, takie same przeglądy i też darmowe masz po 2000km i 4000km i tutaj wszystko znów za darmo.
Co do czekania na części. Jedyny problem jaki miałem z moim zippem to zapiekający się tylni hamulec. Nie wiem czy zły płyn czy jakaś wada modelu, ale potrafi się po jakimś czasie zacisnąć na kole przez co motor mi hamował, zrysowałem w ten sposób tarczę i zapiekłem klocki, nie widziałem że coś jest nie tak dopóki dym nie poleciał :). Serwis wszystko pięknie wymienił za darmo. Na tarczę i klocki czekałem 1,5 dnia (zadzwoniłem w poniedziałek o 16;30 a na 9;00 w środę już były). Wymiana na miejscu, trwała godzinkę ze wszystkim.

Polecam ten sklep i serwis: Łódź ul 1 maja (nie pamiętam dokładnie numeru).

Poza tym moto pali na dotyk i w ogóle nie ma z nim problemów. Przypuszczam że hamulec może być przyczyną zapowietrzania się, albo złego płynu. Zobaczymy co powiedzą dziś bo o 15;00 jadę na ten przegląd.<br><hr>Aidekk<br>
Komentatorzy napisał(a):Hey, zastanawiam się nad kupnem takiego nitro, w związku z tym jako że masz go już dłuższy czas na stanie to mógłbyś streścić jak się sprawuje? Jak praca silnika i innych podzespołów? Mało informacji w necie od użytkowników.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Ja mam już swojim zippem nakrencone 3000 km jest ok awarje które miałem były niewielkie a serwis darmowy(gwarancja) raz tylko czekałem tydzień na uszczelke. Poza tym miło i przyjemnie gorąco polecem jako pierwsze moto<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Tom napisz coś więcej , jeśli chodzi o usterki o których pisałeś, napisz co dla Ciebie jest największym minusem tego moto? a jak z plusami np. spalanie , regulacje , koszty części zamiennych; po prostu "napisz małe wypracowanie" :)<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Pierwszy problem pojawił sie po wyjechaniu z salonu okazało się że silnik nie jest wyregulowany. Wróciłem do serwisu i następnego dnia odebrałem moto 100% sprawne. Co do awarji:
-po małym rajdzie w terenie odkręciła się śróba w ramie 10 min i po kłopocie
- światło stop odmówiło posłuszeństwa i znów serwis za darmo i w pare chwil załatwił sprawe.
- pojawił się wyciek z uszczelki pod deklem silnika moto stało 8 dni w serwisie czekając na uszczelke po darmowej wymianie problem się nie powtórzył
-ostatnia awarja to wyciek spod dźwigni zmiany biegów w serwisie wymieniono uszczelke ale po przejechaniu 1000 km cieknie dalej.
Co do minusów:
- krótki okres między przeglądami (2000km)
- kiepskie opony
- niewygodne siedzisko pasażera
Biorąc jednak pod uwage cene 7500 zł moto jest warte każdej złotówki.
Spalanie jest między 3-4 l.
V max 130 km<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):No i już trochę jaśniej jeśli chodzi o eksploatację i wady. Trochę niepokojące są te wycieki, ale może to wina złego zamontowania uszczelki -serwis (lepiej żeby tak było); jeśli sądzisz inaczej to proszę napisz dlaczego. Rozumiem że teraz moto już masz dotarte i jeździsz ; czy wkręca się na obroty płynnie czy występują jakieś słabsze miejsca? I jeszcze jedno odnośnie odpalania motocykla, jest trochę informacji na temat tego że są problemy z odpalaniem (szczególnie jak jest zimny) a że zbliża się już jesień i jest chłodniej to jak tam u Ciebie, jaki masz teraz przebieg. Jesteś jak na razie jedyną osobą która opisuje jak się sprawuje to moto i jestem wdzięczny że się dzielisz tymi spostrzeżeniami. Jeszcze raz dzięki.<br><hr>misio<br>
Komentatorzy napisał(a):Przebieg 3300 km codziennie jeżdże zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cieżko powiedzieć nie znam sie na mechanice ważne że serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomniałem że ma naprawde kiepskie oświetlenie zwłaszcza z przodu w nocy niewiele widać. Na trasie prędkość przelotowa to 100-110 km/h powyżej nieprzyjemnie trzęsie. <br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Zmień żarówkę z 35 na 45 W. Ja tak zrobiłem u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.<br><hr>Darson<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzieki. Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe patenty co by usprawnić zippka?<br><hr>Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):W moim Nitro też sączył się olej z uszczelek. Zalałem motor Mobilem S2000 10w40 oraz dokręciłem z jednej strony śrubki od dekla skrzyni biegów (były naprawdę słabo dokręcone) - od tej pory suchutko. Z innych rzeczy to należy zwrócić uwagę na gruby gumowy przewód odmy idący od silnika koło ramy. Na skutek drgań silnika ociera się on o ramę i z czasem może się przetrzeć.<br><hr>Darson<br>
Komentatorzy napisał(a):Ogólnie jeśli ktoś ma nieco pojęcia o budowie motocykla to spokojnie można zrezygnować z serwisu, bo motorek jest naprawdę prosty w budowie i tym samym w naprawach.<br><hr>Darson<br>
Sprzedam mojego zipka tel 600-270-343<br><hr>Tom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2013, 11:36

Komentatorzy napisał(a):Witam mam pytanie do praktyków. Planuję zakup tego motorka jako pierwszy w swojej karierze problem w tym, że mam 198 cm wzrostu na szczęście jestem chudy jak szczypiorek na wiosnę bo ważę 74 kg biorąc pod uwagę moje parametry fizjologiczne czy będę się na tym motorku czuł w miarę wygodnie? z góry dzięki za wszelkie info.<br><hr>SzymaneK<br>
Witam.Mam go już 3rok.Ja waze 84kg i mam 178cm i spokojnie daje sobie rade i ze mna,i z pasażerem.<br><hr>Kuba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/2/2014, 11:51

siedziałem dzisiaj na niej i musze powiedziec ze jedna z najfajniejszych maszyn na jakich siedziałem mam na mysli ergonomie i gabaryty i gdyby zawiias heble były lepsze i rama mocniejsza a silnik tak 1 gar 40 kucy to gdyby nieurosła bez wachania kupiłbym no ale mocy zamało na trasie meczarnia realne 120 km/h max .<br><hr>hhhh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/2/2015, 14:37

Komentatorzy napisał(a):siedziałem dzisiaj na niej i musze powiedziec ze jedna z najfajniejszych maszyn na jakich siedziałem mam na mysli ergonomie i gabaryty i gdyby zawiias heble były lepsze i rama mocniejsza a silnik tak 1 gar 40 kucy to gdyby nieurosła bez wachania kupiłbym no ale mocy zamało na trasie meczarnia realne 120 km/h max .<br><hr>hhhh<br>
Po 250 spodziewasz się 40KM? haha dobre sobie a hamulce ma jak żylety leciutko palcem i dęba stoi, spalanie 2,8l100 przy dynamicznej jezdzie w miescie. Za tą kase warto.<br><hr>gość123
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/4/2015, 17:05

Komentatorzy napisał(a):siedziałem dzisiaj na niej i musze powiedziec ze jedna z najfajniejszych maszyn na jakich siedziałem mam na mysli ergonomie i gabaryty i gdyby zawiias heble były lepsze i rama mocniejsza a silnik tak 1 gar 40 kucy to gdyby nieurosła bez wachania kupiłbym no ale mocy zamało na trasie meczarnia realne 120 km/h max .<br><hr>hhhh<br>
Komentatorzy napisał(a):Po 250 spodziewasz się 40KM? haha dobre sobie a hamulce ma jak żylety leciutko palcem i dęba stoi, spalanie 2,8l100 przy dynamicznej jezdzie w miescie. Za tą kase warto.<br><hr>gość123<br>
no biorąc pod uwagę stosunek pojemności do mocy to 600 ma 200 km z litra wiec taka 250 mogłaby mieć spokojnie i 50 km ale . słyszałem ze hamulce ma bardzo dobre zawieszenie również niezamiekkie neizatwarde i spalanie niskie tak ze no na pewno motorek fajny ,ogólnie ,mi jednak brakuje trochę mocy 25 km gdyby miał to jzu by była wartość wystarczajaca dla mnie a tak to ciut niepasuje mi .<br><hr>tdi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr