[Aktualności] Track T800 - motocykl z silnikiem...
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aktualności] Track T800 - motocykl z silnikiem...
Dyskusja na temat: Track T800 - motocykl z silnikiem diesla już w sprzedaży
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Track T800 - motocykl z silnikiem diesla już w sprzedaży
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Track T800 - motocykl z silnikiem diesla już w sprzedaży
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Mi chyba dieslowskiego klekotu wystarczy juz na co dzień przy dojazdach do pracy:)
Ogólnie motocykl spoko i znalazłby pewnie jakichś wielbicieli ale czemu tak drogo? Za te cene mozna miec prawie kazde nowe moto a tu mamy 45konnego ropniaka..<br><hr>jabko
Ogólnie motocykl spoko i znalazłby pewnie jakichś wielbicieli ale czemu tak drogo? Za te cene mozna miec prawie kazde nowe moto a tu mamy 45konnego ropniaka..<br><hr>jabko
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Znaczy gdzie konkretnie ta oszczędność? Przy obecnych cenach ON to raczej wątpliwa inwestycja ...<br><hr>duddits
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ani to ładne, ani opłacalne... można kupić bardzo fajne moto za 30k i zostaje nam 55 tys. na kilka tankowań Pb95
<br><hr>Szkr

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
US ARMY ma takie sprzęty od ładnych paru lat!
<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/File" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/File</a>:M1030m1.jpg<br><hr>Jabol
<a href="http://en.wikipedia.org/wiki/File" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/File</a>:M1030m1.jpg<br><hr>Jabol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
najbardziej mi sie podoba polaczenie walu z przekladnia podobna jak wskuterach max plynna bezobslugowa jazda zadnego martwienia sie o lancuch i szarpania przy zmianach biegow <br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky HorrorKomentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moment obrotowy ma staly od 1500 do 3500 moc ma stala od 3500 do 4500 zobacz sobie wspecyfikacji technicznej oczywiscie "stała moc" nie dokaldnie taka samą w przedziale 3500 do 4500 ale minimalnie sie ona zmienia w tym zakresie obrotow teraz chyba zatrybiles<br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ciekawe czy przy zastosowaniu odpowiednich elemntow ruchomych w silniku i zaawansowanej elektroniki mozna rowniez uzyskac stala moc zapewne tak:P <br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pozatym stala moc moze wynikac z zasdtosowania przeniesienia napedu jak w skuterachKomentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobra, wracaj do odrabiania lekcji...<br><hr>Tony Rocky HorrorKomentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>Komentatorzy napisał(a):pozatym stala moc moze wynikac z zasdtosowania przeniesienia napedu jak w skuterachmoc na kole tznb klejenie sie sprzegla i puszczanie minimalne moze w wefekcie na kole dawac efekt stalej mocy tyle ze wtedy byloby to bez sensu bo wraz ze wzropstem obrotow musiello by sprzeglo stopniowo puszczac <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pozatym widzialem juz troche wykresów gdzi emoc w maksymalnym górnymz akresie obrotow w przedziale 2 tys obrotow na minute była nieomal stala w granicach 2% róznicy<br><hr>czorcz prosto z manetyKomentatorzy napisał(a):jakie max obroty osiga diesel w motocyklu? Ciekaw jestem specyficznego dieslowego klekotu przy np 9 tys obr i z dobrym tlumikiem? to musi byc odjazd.... hehe<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):9 tys eeeeee nie 800 cm bez doladowania chyab bo nic niewspomiinali i 45 km to bedzie jakies 4 5 moze6 tys jak niemmniej <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):obczaiłem specyfikacje techniczna według producenta od 3500 do 4500 obr/min osiaga 45 km przy czym na sucho wazy 225 kg z pelnym bakiem 250 prawie duzo 130-140 km/tone setka w 7-8 sekund vmax ze 140 moze 150 mi sie bardzo podoba chociaz straszny smok taka dislowska wersja duzych podróznych enduro typu gs itp znacznie wolniejszy ale niksie oborty mnie urzekaja cena masakra ale spalanie ekstra;) konkluzje jak kto woli <br><hr>czorcz prosto z manety <br>Komentatorzy napisał(a):Moment obrotowy moze byc stały w pewnym przedziale obrotów (3,5-4,5k), ale nie moc. Moc zmienia się zawsze z obrotami, bo moc to moment obrotowy x obroty. Ten silnik dlatego ma niską moc, mimo wysokiego momentu obrotowego, bo nie jest w stanie "przemnożyć" momentu przez wysokie obroty. Dlatego w dieslach podnoszenie mocy sprowadza sie do zwiększania momentu obrotowego, który potem przy takich samych obrotach daje w efekcie większą moc. A czemu diesle nie kręcą sie wysoko to już inny temat. <br><hr>Tony Rocky Horror<br>Komentatorzy napisał(a):pozatym stala moc moze wynikac z zasdtosowania przeniesienia napedu jak w skuterachmoc na kole tznb klejenie sie sprzegla i puszczanie minimalne moze w wefekcie na kole dawac efekt stalej mocy tyle ze wtedy byloby to bez sensu bo wraz ze wzropstem obrotow musiello by sprzeglo stopniowo puszczac <br><hr>czorcz prosto z manety <br>
Komentatorzy napisał(a):Dobra, wracaj do odrabiania lekcji...<br><hr>Tony Rocky Horror<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość