Zobacz wątek - <i>[Honda NC700S]</i> Honda NC700S i NC700X - rozwiązanie...
NAS Analytics TAG

[Honda NC700S] Honda NC700S i NC700X - rozwiązanie...

Komentarze użytkowników
_________

[Honda NC700S] Honda NC700S i NC700X - rozwiązanie...

Postprzez Ścigacz » 17/11/2011, 10:15

Dyskusja na temat: Honda NC700S i NC700X - rozwiązanie budżetowe
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda NC700S i NC700X - rozwiązanie budżetowe
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 10:15

Wreszcie! Żeby tylko Honda dotrzymała obietnic o "bardzo konkurencyjnych" cenach<br><hr>bartek45
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 10:25

Komentatorzy napisał(a):Wreszcie! Żeby tylko Honda dotrzymała obietnic o "bardzo konkurencyjnych" cenach<br><hr>bartek45<br>
jak znam życie to wszystko rozbije sie o mało konkurencyjny kurs Euro...<br><hr>Realista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 12:03

myślę, że ceny mimo wszystko nie będą zbyt konkurencyjne, patrząc na cenę VTR 250.<br><hr>emka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 12:30

Komentatorzy napisał(a):myślę, że ceny mimo wszystko nie będą zbyt konkurencyjne, patrząc na cenę VTR 250.<br><hr>emka<br>
No spokojnie, a CBR250 za 16kpln to zła cena?<br><hr>Wilku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 12:55

Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 13:10

211 kg i 214 kg to są liczy a nie cyfry.<br><hr>Miodek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 13:25

Komentatorzy napisał(a):211 kg i 214 kg to są liczy a nie cyfry.<br><hr>Miodek<br>
?? co?<br><hr>miGdał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 13:46

Komentatorzy napisał(a):211 kg i 214 kg to są liczy a nie cyfry.<br><hr>Miodek<br>
Ahahahah, o Boze, co za smutny przydupas! Twoje zycie serio musi byc koszmarnie nudne...<br><hr>AhAhA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 14:17

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 14:45

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Bo "wykształceni" ludzie od marketingu wmówili producentom, że nie potrzebujemy takich sprzętów. Przecież każdy motocyklista jeździ do odcinki... Rozumując z ich strony, rynek motocyklowy w Europie jest dosyć specyficzny, w porównaniu do np. samochodowego. Jak ktoś się "napali" na moto, to trochę ponarzeka ale w ostateczności i tak kupi jakąś 600-tkę, bo innych sensownych w zasadzie nie ma. Z rynkiem samochodowym jest zupełnie inaczej - wystarczy zobaczyć ile modeli ma takie Audi, większość podobnych do siebie. Wiadoma sprawa, że ciężko po prostu wymienić silnik w moto, ale nie jest to też kosmiczna technologia.
Całkowicie nie rozumiem tego całego zamieszania z ER-4.... <br><hr>waldek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 15:14

Komentatorzy napisał(a):211 kg i 214 kg to są liczy a nie cyfry.<br><hr>Miodek<br>
Komentatorzy napisał(a):Ahahahah, o Boze, co za smutny przydupas! Twoje zycie serio musi byc koszmarnie nudne...<br><hr>AhAhA<br>
Przeciwnie, zajbiście szczęśliwy a komentarz nie był do ciebie.<br><hr>Miodek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 15:30

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
To ty chyba nigdy nie byłeś w wysoko rozwiniętych krajach. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia - 90% jednośladów nie przekracza 500cc a większość z nich to 125-250.<br><hr>Ogórek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 17:02

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):Bo "wykształceni" ludzie od marketingu wmówili producentom, że nie potrzebujemy takich sprzętów. Przecież każdy motocyklista jeździ do odcinki... Rozumując z ich strony, rynek motocyklowy w Europie jest dosyć specyficzny, w porównaniu do np. samochodowego. Jak ktoś się "napali" na moto, to trochę ponarzeka ale w ostateczności i tak kupi jakąś 600-tkę, bo innych sensownych w zasadzie nie ma. Z rynkiem samochodowym jest zupełnie inaczej - wystarczy zobaczyć ile modeli ma takie Audi, większość podobnych do siebie. Wiadoma sprawa, że ciężko po prostu wymienić silnik w moto, ale nie jest to też kosmiczna technologia.
Całkowicie nie rozumiem tego całego zamieszania z ER-4.... <br><hr>waldek<br>
Własnie. Mial być motocykl klasy 400cc - wielkości Er6n ale z mniejszym silnikiem. i co? i nic. Nie ma... ech...<br><hr>majkel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 18:40

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):To ty chyba nigdy nie byłeś w wysoko rozwiniętych krajach. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia - 90% jednośladów nie przekracza 500cc a większość z nich to 125-250.<br><hr>Ogórek<br>
Z kim Ty chcesz dyskutować, gość napisał "motocyklow" :) Brawo Honda, nie wszyscy motocykliści to lanserzy i zawodnicy GP.<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 18:59

Wg mnie te moto sa genialne. Po co komu kolejne 200000 konne litry? Jesli faktycznie to bedzie palic tyle, to ja biore jedna.<br><hr>Moim zdadniem
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 19:07

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):To ty chyba nigdy nie byłeś w wysoko rozwiniętych krajach. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia - 90% jednośladów nie przekracza 500cc a większość z nich to 125-250.<br><hr>Ogórek<br>
tak ale chyba skuterow! a rozmowa o motocyklach! przestan chlopie glupoty pisac, albo masz duze moto albo skutery, motocykle klasy 500cc i ponizej, sa bardzo zadkie! mowie z perspektywyy londynu w ktorym mieszkalem dosc dlugo (no moze dostawcy pizzy jezdza taka smieszna honda jesli mozna to nazwac motocyklem,). a kolego ponizej cos sie czepia niech spe.... i zapyta Jana Miodka czy moja wersja jest ok a dopiero potem komentuje!!!<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 19:57

RACJA ,,, jak PALIWO TAKIE DROGIE , TO WAŻNE BY NIE ŻAR TYLE ZUPY II BEDĄ MIELI ZBYT NA NIEGO ,, TO TAK JAK Z AUTAMI ,,, TEZ BYM CHIAŁ BMW M5 ,, 500 PS ALE ILE TO ŻRE PALIWA ,,,,,,,,<br><hr>DSDSD
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 20:18

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):To ty chyba nigdy nie byłeś w wysoko rozwiniętych krajach. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia - 90% jednośladów nie przekracza 500cc a większość z nich to 125-250.<br><hr>Ogórek<br>
Komentatorzy napisał(a):tak ale chyba skuterow! a rozmowa o motocyklach! przestan chlopie glupoty pisac, albo masz duze moto albo skutery, motocykle klasy 500cc i ponizej, sa bardzo zadkie! mowie z perspektywyy londynu w ktorym mieszkalem dosc dlugo (no moze dostawcy pizzy jezdza taka smieszna honda jesli mozna to nazwac motocyklem,). a kolego ponizej cos sie czepia niech spe.... i zapyta Jana Miodka czy moja wersja jest ok a dopiero potem komentuje!!!<br><hr>moto fan<br>
Kolejny babol, nie pisze się zadko tylko rzadko. No i oczywiście mówi się motocykli. I celuj w literki bo chyba coś piłeś :)<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 20:31

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):Bo "wykształceni" ludzie od marketingu wmówili producentom, że nie potrzebujemy takich sprzętów. Przecież każdy motocyklista jeździ do odcinki... Rozumując z ich strony, rynek motocyklowy w Europie jest dosyć specyficzny, w porównaniu do np. samochodowego. Jak ktoś się "napali" na moto, to trochę ponarzeka ale w ostateczności i tak kupi jakąś 600-tkę, bo innych sensownych w zasadzie nie ma. Z rynkiem samochodowym jest zupełnie inaczej - wystarczy zobaczyć ile modeli ma takie Audi, większość podobnych do siebie. Wiadoma sprawa, że ciężko po prostu wymienić silnik w moto, ale nie jest to też kosmiczna technologia.
Całkowicie nie rozumiem tego całego zamieszania z ER-4.... <br><hr>waldek<br>
Komentatorzy napisał(a):Własnie. Mial być motocykl klasy 400cc - wielkości Er6n ale z mniejszym silnikiem. i co? i nic. Nie ma... ech...<br><hr>majkel<br>
Kawasaki UK oficjalnie powiedziało, że nie będą go sprowadzać bo "nie ma zainteresowania modelem". Pewnie dlatego, jak już zarobię na moto, kupie NC700S, albo w ogóle nic bo po prostu nie będzie mi się to opłacać.
Rozumiem sens posiadania sportowego motocykla, ale nie ma w tej chwili nic dla osoby, która chce kupić moto aby zaoszczędzić czas i pieniądze na miejskich dojazdach. Zostają nowe 250 od Kawy i Hondy, widziałem obydwie na żywo i średnio do mnie przemawiają.

Bardzo proszę moderatora o nie usuwanie linków (przynajmniej przed zobaczeniem)

<a href="http://www.kawasaki-motors.com/model/ninja400r" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki-motors.com/model/ninja400r</a>/
<a href="http://www.kawasaki-motors.com/model/er-4n" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki-motors.com/model/er-4n</a>/<br><hr>waldek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr