Zobacz wątek - <i>[Honda NC700S]</i> Honda NC700S i NC700X - rozwiązanie...
NAS Analytics TAG

[Honda NC700S] Honda NC700S i NC700X - rozwiązanie...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 20:42

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Mieszkam w UK, niedługo przeprowadzam się gdzieś na obrzeża Londynu i chce kupić moto. Wyboru dla mnie nie ma, takich ludzi jak ja jest sporo. Nie potrzeba mi wrażeń na drodze a w tej chwili mam już auto, więc dam sobie względnie radę (i tak nie będę dojeżdżał do centrum). Na skuter nie wsiądę, już wole jazdę moim dieslem. Spora część moich znajomych jest w podobnej sytuacji: chcą moto jako tańszej/szybszej alternatywy dla auta. Przy odległościach jakie będę pokonywał koszty eksploatacji mnie bardzo mocno interesują. I nie wyskakujcie mi tutaj z tekstami, że najwięcej w Londynie jeździ 600., bo nic mniejszego od paru lat nie jest już produkowane, więc nie mają w zasadzie wyboru...<br><hr>waldek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 20:50

powoli ludzie w polsce zaczną dostrzegać zalety takich motocykli, ja ze swojej cb500 jestem mega zadowolony, spełnia moje potrzeby, i jakoś nie narzekam abym zostawał w tyle za dużo szybszymi motocyklami, po pierwsze nie bardzo jest gdzie się rozpędzać, a po drugie muszę nadrabiać techniką braki w mocy o to jest gwóźdź programu<br><hr>klop
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 21:18

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):Bo "wykształceni" ludzie od marketingu wmówili producentom, że nie potrzebujemy takich sprzętów. Przecież każdy motocyklista jeździ do odcinki... Rozumując z ich strony, rynek motocyklowy w Europie jest dosyć specyficzny, w porównaniu do np. samochodowego. Jak ktoś się "napali" na moto, to trochę ponarzeka ale w ostateczności i tak kupi jakąś 600-tkę, bo innych sensownych w zasadzie nie ma. Z rynkiem samochodowym jest zupełnie inaczej - wystarczy zobaczyć ile modeli ma takie Audi, większość podobnych do siebie. Wiadoma sprawa, że ciężko po prostu wymienić silnik w moto, ale nie jest to też kosmiczna technologia.
Całkowicie nie rozumiem tego całego zamieszania z ER-4.... <br><hr>waldek<br>
Komentatorzy napisał(a):Własnie. Mial być motocykl klasy 400cc - wielkości Er6n ale z mniejszym silnikiem. i co? i nic. Nie ma... ech...<br><hr>majkel<br>
Komentatorzy napisał(a):Kawasaki UK oficjalnie powiedziało, że nie będą go sprowadzać bo "nie ma zainteresowania modelem". Pewnie dlatego, jak już zarobię na moto, kupie NC700S, albo w ogóle nic bo po prostu nie będzie mi się to opłacać.
Rozumiem sens posiadania sportowego motocykla, ale nie ma w tej chwili nic dla osoby, która chce kupić moto aby zaoszczędzić czas i pieniądze na miejskich dojazdach. Zostają nowe 250 od Kawy i Hondy, widziałem obydwie na żywo i średnio do mnie przemawiają.

Bardzo proszę moderatora o nie usuwanie linków (przynajmniej przed zobaczeniem)

<a href="http://www.kawasaki-motors.com/model/ninja400r" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki-motors.com/model/ninja400r</a>/
<a href="http://www.kawasaki-motors.com/model/er-4n" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki-motors.com/model/er-4n</a>/<br><hr>waldek<br>
Te modele, które pokazałeś, to oferowane na rynek japoński ER-6. Ale prawda jest taka, że w polsce brakuje takich własnie prostych, ekonomicznych i sprawdzonych konstrukcji, jak GS500F czy CBF500. Gdyby jeden z producentów zaoferowal maszynę klasy street 400 cm - 500 cm o mocy ok. 45KM w cenie do 19.000 zł to byłby HIT sprzedaży. Wystarczy odswieżyć i zmodyfikować jeden z projektów 500 cm, zastapić gaźniki wtryskiem, zapodać katalizator i już mamy super sprzęt o uniwersalnym charakterze. Obecne na polskim rynku 250 cm typu ninja 250 czy CBR 250 to raczej zabawki udające coś, czym nie są. Dorosłym klientom chodzi o sprzęt będący "zwykłym" nakedem lub nakedem z lekka owiewka do śmigania po mieście na trasie dom - praca oraz do weekendowych przelotów za miasto. Gdyby tak wskrzesili wspaniałego GS500F.. . HIT to byłby HIT !!<br><hr>hausmajstermotocyklowy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 21:22

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mieszkam w UK, niedługo przeprowadzam się gdzieś na obrzeża Londynu i chce kupić moto. Wyboru dla mnie nie ma, takich ludzi jak ja jest sporo. Nie potrzeba mi wrażeń na drodze a w tej chwili mam już auto, więc dam sobie względnie radę (i tak nie będę dojeżdżał do centrum). Na skuter nie wsiądę, już wole jazdę moim dieslem. Spora część moich znajomych jest w podobnej sytuacji: chcą moto jako tańszej/szybszej alternatywy dla auta. Przy odległościach jakie będę pokonywał koszty eksploatacji mnie bardzo mocno interesują. I nie wyskakujcie mi tutaj z tekstami, że najwięcej w Londynie jeździ 600., bo nic mniejszego od paru lat nie jest już produkowane, więc nie mają w zasadzie wyboru...<br><hr>waldek<br>
Zgadzam się z tobą. Tego samego oczekuje w Warszawie. Nie chce tych 100KM 600-setek. Chce kupić nowego nakeda klasy 500 cm o mocy ok. 40KM, ale takich motocykli nikt nie oferuje!! Paranoja. i tak nie ma gdzie jeździc maszyna o mocy 100KM. Czy ktoś z producentów zaoferuje nam wkońcy tanią w zakupie i eksploatacja 500 cc ????? <br><hr>moto 500cc fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 21:25

Komentatorzy napisał(a):myślę, że ceny mimo wszystko nie będą zbyt konkurencyjne, patrząc na cenę VTR 250.<br><hr>emka<br>
Komentatorzy napisał(a):No spokojnie, a CBR250 za 16kpln to zła cena?<br><hr>Wilku<br>
Droga jak za taką gó_wnianą zabawkę!<br><hr>majkelRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 22:51

Zawsze sobie należy zadać pytanie do czego jest nam dany pojazd potrzebny. Jeśli ma być środkiem poruszania to ta mała Honda jest ok. Tania w eksploatacji i prosta w obsłudze. Ale jeśli do zabawy, wzbudzania emocji - to jest po prostu brzydki i nudny z wyglądu. Silnik też nie daje emocji żadnych. W takim razie czy nie lepszy będzie duży skuter ma te wszystkie schowki, też jest prostu obsłudze i tani w eksploatacji. Ja kupiłem swoje moto właśnie dla zabawy i dlatego potrzebuje innego pojazdu W którym mam radość z samej jazy. Ktoś napisał w komentarza że nie ma moto o małej mocy do miasta. A Ducati M696 jest leciutki, ekonomiczny, mały. Wygląd ma ładniejszy i mruczy przyjemnie.
Oczywiście honda szuka nowych segmentów które może zagospodarować czyli coś w rodzaju skody fabii z silnikiem 1,4 TDI oczywiście kombi. Poprawny ale czy fajny. Kluczem do sukcesu jest jeszcze cena powinna być poniżej 30 tysięcy <br><hr>miki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 23:56

Jaka bieda...Rower z silnikiem od samochodu z kalkulatorem zamiast zegarów... Co Ci ludzie wymyślają, to nie mam do nich więcej pytań, a wszystko dla tego że spadł im obrót... Prędzej kupił bym za tą samą kasę 4 motocykle podobnej klasy wyprodukowane mniej więcej na przełomie XX/XXI W niż tą kańciastą stylizowaną padaczkę o charakterystyce odkurzacza.<br><hr>pawłas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2011, 23:57

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):Bo "wykształceni" ludzie od marketingu wmówili producentom, że nie potrzebujemy takich sprzętów. Przecież każdy motocyklista jeździ do odcinki... Rozumując z ich strony, rynek motocyklowy w Europie jest dosyć specyficzny, w porównaniu do np. samochodowego. Jak ktoś się "napali" na moto, to trochę ponarzeka ale w ostateczności i tak kupi jakąś 600-tkę, bo innych sensownych w zasadzie nie ma. Z rynkiem samochodowym jest zupełnie inaczej - wystarczy zobaczyć ile modeli ma takie Audi, większość podobnych do siebie. Wiadoma sprawa, że ciężko po prostu wymienić silnik w moto, ale nie jest to też kosmiczna technologia.
Całkowicie nie rozumiem tego całego zamieszania z ER-4.... <br><hr>waldek<br>
Komentatorzy napisał(a):Własnie. Mial być motocykl klasy 400cc - wielkości Er6n ale z mniejszym silnikiem. i co? i nic. Nie ma... ech...<br><hr>majkel<br>
Komentatorzy napisał(a):Kawasaki UK oficjalnie powiedziało, że nie będą go sprowadzać bo "nie ma zainteresowania modelem". Pewnie dlatego, jak już zarobię na moto, kupie NC700S, albo w ogóle nic bo po prostu nie będzie mi się to opłacać.
Rozumiem sens posiadania sportowego motocykla, ale nie ma w tej chwili nic dla osoby, która chce kupić moto aby zaoszczędzić czas i pieniądze na miejskich dojazdach. Zostają nowe 250 od Kawy i Hondy, widziałem obydwie na żywo i średnio do mnie przemawiają.

Bardzo proszę moderatora o nie usuwanie linków (przynajmniej przed zobaczeniem)

<a href="http://www.kawasaki-motors.com/model/ninja400r" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki-motors.com/model/ninja400r</a>/
<a href="http://www.kawasaki-motors.com/model/er-4n" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki-motors.com/model/er-4n</a>/<br><hr>waldek<br>
Komentatorzy napisał(a):Te modele, które pokazałeś, to oferowane na rynek japoński ER-6. Ale prawda jest taka, że w polsce brakuje takich własnie prostych, ekonomicznych i sprawdzonych konstrukcji, jak GS500F czy CBF500. Gdyby jeden z producentów zaoferowal maszynę klasy street 400 cm - 500 cm o mocy ok. 45KM w cenie do 19.000 zł to byłby HIT sprzedaży. Wystarczy odswieżyć i zmodyfikować jeden z projektów 500 cm, zastapić gaźniki wtryskiem, zapodać katalizator i już mamy super sprzęt o uniwersalnym charakterze. Obecne na polskim rynku 250 cm typu ninja 250 czy CBR 250 to raczej zabawki udające coś, czym nie są. Dorosłym klientom chodzi o sprzęt będący "zwykłym" nakedem lub nakedem z lekka owiewka do śmigania po mieście na trasie dom - praca oraz do weekendowych przelotów za miasto. Gdyby tak wskrzesili wspaniałego GS500F.. . HIT to byłby HIT !!<br><hr>hausmajstermotocyklowy<br>
Rozumiem brak sensu projektowania modelu pod wąską grupę klientów, ale oni przecież ten model mają już opracowany i go sprzedają. Dlaczego nie mają go w sklepach w EU, tym bardziej po zmianach w kategoriach? Przecież normy na pewno spełnia. Wystarczy zamówić chociażby do jednego z większego dilera i sprawdzić, czy ktoś go kupi. Potem się zastanawiają dlaczego sprzedaż motocykli spada - jak palą więcej od aut przy dzisiejszych cenach to i spada...<br><hr>waldek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 06:59

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Czy was tu pod spodem ogarnela jakas zbiorowa paranoja? jak jest roznica miedzy 40KM a 60KM? taka ze i ten i ten poleci 180kmh tylko ze 60KM troche szybciej sie rozpedza i na tym i na tym sie zabijesz jak nie umiesz jezdzic, a w spalaniu? raczej bedzie niewielka, a w ubezpieczeniu? no tez kokosow na tej 400cc nie zbijecie. To pytanie brzmi po co wam ta 400cc? masz yamahe diversion masz kawe er6 dysponuja mocami 60-70km. A jak juz uparliscie sie na 400cc to moze poszukajcie supermoto tam jest 400cc opor i tez naked i tez do miasta nie najgorszy. Kurna kulko narzekan otworzyliscie czy co? a co jest poza tym ze skutermai nie tak? gryza? ja do 500cc to wolabym skuter a nie motocykl i tak chyba mysli wiekszosc ludzi oprocz was tam pod spodem.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 07:07

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):To ty chyba nigdy nie byłeś w wysoko rozwiniętych krajach. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia - 90% jednośladów nie przekracza 500cc a większość z nich to 125-250.<br><hr>Ogórek<br>
Komentatorzy napisał(a):tak ale chyba skuterow! a rozmowa o motocyklach! przestan chlopie glupoty pisac, albo masz duze moto albo skutery, motocykle klasy 500cc i ponizej, sa bardzo zadkie! mowie z perspektywyy londynu w ktorym mieszkalem dosc dlugo (no moze dostawcy pizzy jezdza taka smieszna honda jesli mozna to nazwac motocyklem,). a kolego ponizej cos sie czepia niech spe.... i zapyta Jana Miodka czy moja wersja jest ok a dopiero potem komentuje!!!<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolejny babol, nie pisze się zadko tylko rzadko. No i oczywiście mówi się motocykli. I celuj w literki bo chyba coś piłeś :)<br><hr>emisarius<br>
kolego mam w du.. idiotyczna polska ortografie. zrozumiales co napisalem? jesli tak to skomentuj cos merytorycznie a nie przyczepiaj sie do tego jak pisze. to cos takiego mniej wiecej jak: idzie dwoch polakow i widzi goscia i sie smieja ty zobacz jak on sie ubral haha, a gosc jest profesorem i dok honoriscausa, ale ta typowa polska mentalnosc wymusza oceniac kogos po wygladzie, i tu jest dokladnie tak samo i to bardzo swiadczy na tw niekorzysc!. a teraz pytanie na koniec co twoj post wniosl do calej dykusji ktora sie tu toczy? smiejesz sie z mojej ortografi bo chcesz mnie na forum zdykryminowac czy co? o co ci chodzi kolego? bo ja mam wrazenie ze nie wiesz co napisac z sensem to czepiasz sie detali.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 10:26

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):To ty chyba nigdy nie byłeś w wysoko rozwiniętych krajach. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia - 90% jednośladów nie przekracza 500cc a większość z nich to 125-250.<br><hr>Ogórek<br>
Komentatorzy napisał(a):tak ale chyba skuterow! a rozmowa o motocyklach! przestan chlopie glupoty pisac, albo masz duze moto albo skutery, motocykle klasy 500cc i ponizej, sa bardzo zadkie! mowie z perspektywyy londynu w ktorym mieszkalem dosc dlugo (no moze dostawcy pizzy jezdza taka smieszna honda jesli mozna to nazwac motocyklem,). a kolego ponizej cos sie czepia niech spe.... i zapyta Jana Miodka czy moja wersja jest ok a dopiero potem komentuje!!!<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolejny babol, nie pisze się zadko tylko rzadko. No i oczywiście mówi się motocykli. I celuj w literki bo chyba coś piłeś :)<br><hr>emisarius<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego mam w du.. idiotyczna polska ortografie. zrozumiales co napisalem? jesli tak to skomentuj cos merytorycznie a nie przyczepiaj sie do tego jak pisze. to cos takiego mniej wiecej jak: idzie dwoch polakow i widzi goscia i sie smieja ty zobacz jak on sie ubral haha, a gosc jest profesorem i dok honoriscausa, ale ta typowa polska mentalnosc wymusza oceniac kogos po wygladzie, i tu jest dokladnie tak samo i to bardzo swiadczy na tw niekorzysc!. a teraz pytanie na koniec co twoj post wniosl do calej dykusji ktora sie tu toczy? smiejesz sie z mojej ortografi bo chcesz mnie na forum zdykryminowac czy co? o co ci chodzi kolego? bo ja mam wrazenie ze nie wiesz co napisac z sensem to czepiasz sie detali.<br><hr>moto fan<br>
OK, sorry, zatem merytorycznie -> w Paryżu jest cała kupa 125tek, 250, 500 itp. sporo ludzi jeździ także R1200GS zgodzę się, ale nie można mówić że EU to tylko duże pojemności. Producenci wiedzą że w EU żyją ludzie podatni na sugestie i sugeruje się nam, że jeśli coś nie ma pojemności litra to nie opłaca się tym jeździć :)<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 10:29

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):To ty chyba nigdy nie byłeś w wysoko rozwiniętych krajach. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia - 90% jednośladów nie przekracza 500cc a większość z nich to 125-250.<br><hr>Ogórek<br>
Komentatorzy napisał(a):tak ale chyba skuterow! a rozmowa o motocyklach! przestan chlopie glupoty pisac, albo masz duze moto albo skutery, motocykle klasy 500cc i ponizej, sa bardzo zadkie! mowie z perspektywyy londynu w ktorym mieszkalem dosc dlugo (no moze dostawcy pizzy jezdza taka smieszna honda jesli mozna to nazwac motocyklem,). a kolego ponizej cos sie czepia niech spe.... i zapyta Jana Miodka czy moja wersja jest ok a dopiero potem komentuje!!!<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolejny babol, nie pisze się zadko tylko rzadko. No i oczywiście mówi się motocykli. I celuj w literki bo chyba coś piłeś :)<br><hr>emisarius<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego mam w du.. idiotyczna polska ortografie. zrozumiales co napisalem? jesli tak to skomentuj cos merytorycznie a nie przyczepiaj sie do tego jak pisze. to cos takiego mniej wiecej jak: idzie dwoch polakow i widzi goscia i sie smieja ty zobacz jak on sie ubral haha, a gosc jest profesorem i dok honoriscausa, ale ta typowa polska mentalnosc wymusza oceniac kogos po wygladzie, i tu jest dokladnie tak samo i to bardzo swiadczy na tw niekorzysc!. a teraz pytanie na koniec co twoj post wniosl do calej dykusji ktora sie tu toczy? smiejesz sie z mojej ortografi bo chcesz mnie na forum zdykryminowac czy co? o co ci chodzi kolego? bo ja mam wrazenie ze nie wiesz co napisac z sensem to czepiasz sie detali.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):OK, sorry, zatem merytorycznie -> w Paryżu jest cała kupa 125tek, 250, 500 itp. sporo ludzi jeździ także R1200GS zgodzę się, ale nie można mówić że EU to tylko duże pojemności. Producenci wiedzą że w EU żyją ludzie podatni na sugestie i sugeruje się nam, że jeśli coś nie ma pojemności litra to nie opłaca się tym jeździć :)<br><hr>emisarius<br>
Warto dodać, że badania dowodzą że osoby podatne na marketingowe manipulacje bardzo często mają problemy z podstawowymi zasadami ortograficznymi. Ale to tylko tak luźno związane z tematem.<br><hr>Strączek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 10:30

Komentatorzy napisał(a):Jaka bieda...Rower z silnikiem od samochodu z kalkulatorem zamiast zegarów... Co Ci ludzie wymyślają, to nie mam do nich więcej pytań, a wszystko dla tego że spadł im obrót... Prędzej kupił bym za tą samą kasę 4 motocykle podobnej klasy wyprodukowane mniej więcej na przełomie XX/XXI W niż tą kańciastą stylizowaną padaczkę o charakterystyce odkurzacza.<br><hr>pawłas<br>
W Polsce jest duży problem z poprawnym serwisem maszyn i motocykle z XX wieku są często niezdatnymi do jazdy trupami. Ale fakt, jeśli masz dobrą sztukę to bardziej opłaca się dopieścić to co się ma niż ładować się w nowe, niby lepsze. Zauważcie że każda kolejna generacja samochodów szczyci się spalaniem o 20% niższym niż poprzednia, gdyby wierzyć reklamom to samochody powinny palić 0.1L/100, tymczasem nowe i30 sąsiada 1.6 benzyna pali mniej więcej tyle co starutki civic 1.6 benzyna :)<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 11:30

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):To ty chyba nigdy nie byłeś w wysoko rozwiniętych krajach. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia - 90% jednośladów nie przekracza 500cc a większość z nich to 125-250.<br><hr>Ogórek<br>
Komentatorzy napisał(a):tak ale chyba skuterow! a rozmowa o motocyklach! przestan chlopie glupoty pisac, albo masz duze moto albo skutery, motocykle klasy 500cc i ponizej, sa bardzo zadkie! mowie z perspektywyy londynu w ktorym mieszkalem dosc dlugo (no moze dostawcy pizzy jezdza taka smieszna honda jesli mozna to nazwac motocyklem,). a kolego ponizej cos sie czepia niech spe.... i zapyta Jana Miodka czy moja wersja jest ok a dopiero potem komentuje!!!<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolejny babol, nie pisze się zadko tylko rzadko. No i oczywiście mówi się motocykli. I celuj w literki bo chyba coś piłeś :)<br><hr>emisarius<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego mam w du.. idiotyczna polska ortografie. zrozumiales co napisalem? jesli tak to skomentuj cos merytorycznie a nie przyczepiaj sie do tego jak pisze. to cos takiego mniej wiecej jak: idzie dwoch polakow i widzi goscia i sie smieja ty zobacz jak on sie ubral haha, a gosc jest profesorem i dok honoriscausa, ale ta typowa polska mentalnosc wymusza oceniac kogos po wygladzie, i tu jest dokladnie tak samo i to bardzo swiadczy na tw niekorzysc!. a teraz pytanie na koniec co twoj post wniosl do calej dykusji ktora sie tu toczy? smiejesz sie z mojej ortografi bo chcesz mnie na forum zdykryminowac czy co? o co ci chodzi kolego? bo ja mam wrazenie ze nie wiesz co napisac z sensem to czepiasz sie detali.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):OK, sorry, zatem merytorycznie -> w Paryżu jest cała kupa 125tek, 250, 500 itp. sporo ludzi jeździ także R1200GS zgodzę się, ale nie można mówić że EU to tylko duże pojemności. Producenci wiedzą że w EU żyją ludzie podatni na sugestie i sugeruje się nam, że jeśli coś nie ma pojemności litra to nie opłaca się tym jeździć :)<br><hr>emisarius<br>
Paryz to ty widzales ale na pocztowkach chyba. Jesli tam jezdza 125, 250 i 500 to powiedz mi jakie? Przypominaam ze caly czas mowimy o motocyklach a nie skuterach! Twoja uwaga o sugesti tez troch kupy sie nie trzyma. Kazdy wie ze tak naprawde najwiecej jest skuterow bo to swietny srodek do dojezdzania do pracy i wcale nie maja litra pojemnosci, ale jesli motocykle to przewaznie od 600cc wzwyz i moim zdaniem nie ma kompletnie zadnego uzasanienia produkowanie miejskich motocykli dojezdzaczy o pojemnosciach ktore sa zarezerwowane dla skuterow. bo skuterem jezdzi sie latwiej, przyjemniej i prosciej i jesli spojrzysz na oferte producentow to oni mysla w ten sam sposob co ja czyli generalnie tak jak wiekszasc ludzi, a ze mamy tu polska grupe milosnikow 400cc w nakedzie to no to sorry ale nikt nie zrobi takiego moto tylko dla nich bo sa prawdziwymi mezczyznami i obrazili sie na skutery... hehe<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 11:57

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):widzisz kolego to twoja potrzeba, ja np mam z gola inne, a jesli pojedziesz do krajow wyosko rozwinietych gdzie tak naprawde sprzedawane jest 90% produkcji wszystkich top endowych motocyklow to sie okaze ze tam potrzeby sa jeszcze inne. Zaden producent nie bedzie patrzyl na taki motocyklowy shit hole jak polska i ustawail modeli pod ten rynek. no sorry za ciency w uszach jestesmy! Jesli natomist chodzi o rynki azajtyckie tam z kolei motory z rzadka przekraczaja 200cc.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):To ty chyba nigdy nie byłeś w wysoko rozwiniętych krajach. Francja, Włochy, Hiszpania, Portugalia - 90% jednośladów nie przekracza 500cc a większość z nich to 125-250.<br><hr>Ogórek<br>
Komentatorzy napisał(a):tak ale chyba skuterow! a rozmowa o motocyklach! przestan chlopie glupoty pisac, albo masz duze moto albo skutery, motocykle klasy 500cc i ponizej, sa bardzo zadkie! mowie z perspektywyy londynu w ktorym mieszkalem dosc dlugo (no moze dostawcy pizzy jezdza taka smieszna honda jesli mozna to nazwac motocyklem,). a kolego ponizej cos sie czepia niech spe.... i zapyta Jana Miodka czy moja wersja jest ok a dopiero potem komentuje!!!<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolejny babol, nie pisze się zadko tylko rzadko. No i oczywiście mówi się motocykli. I celuj w literki bo chyba coś piłeś :)<br><hr>emisarius<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego mam w du.. idiotyczna polska ortografie. zrozumiales co napisalem? jesli tak to skomentuj cos merytorycznie a nie przyczepiaj sie do tego jak pisze. to cos takiego mniej wiecej jak: idzie dwoch polakow i widzi goscia i sie smieja ty zobacz jak on sie ubral haha, a gosc jest profesorem i dok honoriscausa, ale ta typowa polska mentalnosc wymusza oceniac kogos po wygladzie, i tu jest dokladnie tak samo i to bardzo swiadczy na tw niekorzysc!. a teraz pytanie na koniec co twoj post wniosl do calej dykusji ktora sie tu toczy? smiejesz sie z mojej ortografi bo chcesz mnie na forum zdykryminowac czy co? o co ci chodzi kolego? bo ja mam wrazenie ze nie wiesz co napisac z sensem to czepiasz sie detali.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):OK, sorry, zatem merytorycznie -> w Paryżu jest cała kupa 125tek, 250, 500 itp. sporo ludzi jeździ także R1200GS zgodzę się, ale nie można mówić że EU to tylko duże pojemności. Producenci wiedzą że w EU żyją ludzie podatni na sugestie i sugeruje się nam, że jeśli coś nie ma pojemności litra to nie opłaca się tym jeździć :)<br><hr>emisarius<br>
Komentatorzy napisał(a):Paryz to ty widzales ale na pocztowkach chyba. Jesli tam jezdza 125, 250 i 500 to powiedz mi jakie? Przypominaam ze caly czas mowimy o motocyklach a nie skuterach! Twoja uwaga o sugesti tez troch kupy sie nie trzyma. Kazdy wie ze tak naprawde najwiecej jest skuterow bo to swietny srodek do dojezdzania do pracy i wcale nie maja litra pojemnosci, ale jesli motocykle to przewaznie od 600cc wzwyz i moim zdaniem nie ma kompletnie zadnego uzasanienia produkowanie miejskich motocykli dojezdzaczy o pojemnosciach ktore sa zarezerwowane dla skuterow. bo skuterem jezdzi sie latwiej, przyjemniej i prosciej i jesli spojrzysz na oferte producentow to oni mysla w ten sam sposob co ja czyli generalnie tak jak wiekszasc ludzi, a ze mamy tu polska grupe milosnikow 400cc w nakedzie to no to sorry ale nikt nie zrobi takiego moto tylko dla nich bo sa prawdziwymi mezczyznami i obrazili sie na skutery... hehe<br><hr>moto fan<br>
W d*** mam pocztówki, jeździ kupa sprzętu typu cb500 i łatane na sznurki 400 z lat 90. Nikt nie produkuje mniejszych maszyn na Europę to niby jak mają jeździć mniejszymi jak chcą nową. A skutery swoją drogą, u nas scooter = looser bo to kraj szpanerów, a motocykl służy im do wyrywania lasek, ja z tego wyrosłem.<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 12:12

Panowie, no tak szczerze. Kto was uzywa swojego litra do czegos innego jak odcinka na 1 i 2 biegu i lans po miescie? Scigac sie nie ma gdzie, Lublin zamykaja, Poznan to kupa, zostaje mega ograniczony Radom. Po co wam 170-200 KM? <br><hr>Widze i mowie
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 12:23

Komentatorzy napisał(a):Panowie, no tak szczerze. Kto was uzywa swojego litra do czegos innego jak odcinka na 1 i 2 biegu i lans po miescie? Scigac sie nie ma gdzie, Lublin zamykaja, Poznan to kupa, zostaje mega ograniczony Radom. Po co wam 170-200 KM? <br><hr>Widze i mowie <br>
Smutna prawda - litr po prostu dobrze wygląda pod MC Donaldem (Wawa), pewnie dla tego ja mam brzydki motocykl i się z tego cieszę, przynajmniej widać że nie dla szpanu.<br><hr>versys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 13:05

Komentatorzy napisał(a):Zawsze sobie należy zadać pytanie do czego jest nam dany pojazd potrzebny. Jeśli ma być środkiem poruszania to ta mała Honda jest ok. Tania w eksploatacji i prosta w obsłudze. Ale jeśli do zabawy, wzbudzania emocji - to jest po prostu brzydki i nudny z wyglądu. Silnik też nie daje emocji żadnych. W takim razie czy nie lepszy będzie duży skuter ma te wszystkie schowki, też jest prostu obsłudze i tani w eksploatacji. Ja kupiłem swoje moto właśnie dla zabawy i dlatego potrzebuje innego pojazdu W którym mam radość z samej jazy. Ktoś napisał w komentarza że nie ma moto o małej mocy do miasta. A Ducati M696 jest leciutki, ekonomiczny, mały. Wygląd ma ładniejszy i mruczy przyjemnie.
Oczywiście honda szuka nowych segmentów które może zagospodarować czyli coś w rodzaju skody fabii z silnikiem 1,4 TDI oczywiście kombi. Poprawny ale czy fajny. Kluczem do sukcesu jest jeszcze cena powinna być poniżej 30 tysięcy <br><hr>miki<br>
Zabawa motocyklem o pojemności 1000 cm i blisko 200KM, który spali 10L / 100km... Wątpliwa przyjemności. Już niebawem 6 zł x 10 L (przejechanie 100km). Tutaj kończy się przyjemność..<br><hr>realista - miłośnik motocykli
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 13:13

Komentatorzy napisał(a):Szkoda, że producenci japońskiej czwórki bądź jednej ze znanych marek europejskich nie potrafia odczytać potrzeb rynku. Dlaczego nikt nie proponuje prostego i ekonomicznego motocykla do 50KM, typu GS500F !?? Przeciez rynek czeka na prosty i tani w zakupie "dorosły" motocykl !!<br><hr>Obserwator rynku MOTO<br>
Komentatorzy napisał(a):Czy was tu pod spodem ogarnela jakas zbiorowa paranoja? jak jest roznica miedzy 40KM a 60KM? taka ze i ten i ten poleci 180kmh tylko ze 60KM troche szybciej sie rozpedza i na tym i na tym sie zabijesz jak nie umiesz jezdzic, a w spalaniu? raczej bedzie niewielka, a w ubezpieczeniu? no tez kokosow na tej 400cc nie zbijecie. To pytanie brzmi po co wam ta 400cc? masz yamahe diversion masz kawe er6 dysponuja mocami 60-70km. A jak juz uparliscie sie na 400cc to moze poszukajcie supermoto tam jest 400cc opor i tez naked i tez do miasta nie najgorszy. Kurna kulko narzekan otworzyliscie czy co? a co jest poza tym ze skutermai nie tak? gryza? ja do 500cc to wolabym skuter a nie motocykl i tak chyba mysli wiekszosc ludzi oprocz was tam pod spodem.<br><hr>moto fan<br>
Skuter to SKUTER ! Zainteresuj się czlowieku jakie sa koszty serwisowania T-Maxa 500, Burgmana 400 itp. Przejada 30.000 km i się zaczyna wymienianie połowy silnika. Dzięki, ale mnie to nie interesuję. Chcę motocykla, z normalna skrzynią, sprzęgłem, motocykla klasy naked do +/- 45 KM, który mi spali 3,5 - 4,5 L / 100 km. O to chodzi. A Ty wypisujesz jakies farmazony, bo widać, że nie rozumiesz o co tutaj chodzi! Chcesz jeździć 600 cm o mocy 70 - 90 KM, to sobie takie kupuj. Ale jak widać większości brakuje nowych sprzętów klasy świetnego GS500F, czy równie ciekawej CBF500. I szkoda, że producenci nie dostarczaja nam takich produktów. Ładna 500 cm o wyglądzie "dorosłego" i mocy ok 40 KM, za kwotę 18.000 zł i mielibyśmy sukces rynkowy! O tym jestem przekonany. W tym miejscu apel do SMP czy HPL - Panowie liczymy na Wasz lobbing w fabrykach u producentów marek Suzuki czy Honda !! <br><hr>motocyklista z W-wy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2011, 13:17

Komentatorzy napisał(a):Panowie, no tak szczerze. Kto was uzywa swojego litra do czegos innego jak odcinka na 1 i 2 biegu i lans po miescie? Scigac sie nie ma gdzie, Lublin zamykaja, Poznan to kupa, zostaje mega ograniczony Radom. Po co wam 170-200 KM? <br><hr>Widze i mowie <br>
Komentatorzy napisał(a):Smutna prawda - litr po prostu dobrze wygląda pod MC Donaldem (Wawa), pewnie dla tego ja mam brzydki motocykl i się z tego cieszę, przynajmniej widać że nie dla szpanu.<br><hr>versys<br>
Zgadzam się z Tobą. Jak widzę tych pajaców na Marszałkowskiej to się zawsze usmiecham złosliwie. Banda cwaniaków, którzy muszą sie polansować tyłkiem upoconym w skórzanym kombinezonie, trzymając śmierdzącego bigmaca i fryty w garści. to nie są motocykliści, tylko frajerzy, którzy na szczęście trochę nabijaja kasę firmom motocyklowym. I tylko to uzasadnia ich mieście w świecie motocykli. Cóż, takich bananowych kolesi też potrzeba, choćby po to własnie, aby zostawić trochę kaski w salonie motocyklowym takim czy innym.<br><hr>dyrektor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr