Prawko od 24lat
Nie pomoze prawko od lat 24 bo bedziemy jako spoleczenstwo latac bez uprawnien na motocyklach....bo niby czemu nie skoro teraz i tak jest to powszechne zjawisko.
Uwazam rowniez,ze przepisy regulujace dostep do szybkich motocykli sa kompletna bzdura i sa wywolane chcia napedzeia koniunktury, popytu i podazy na sprzedaz wybarnych pojemnosci, modeli itp itd., a wywoluje je lobby producentow, dealerow itd.
Bo nieby dlaczego uwazacie, ze cos kolwiek to zmieni....malolatowi szybki motocykl udostepnia zyczliwi koledzy lub poprostu kupi i zarejestruje na siebie zyczliwy tatus z mamusia....
Dlaczego wszyscy,ktorzy zaczynali z jakichs tam powodow od pojemnosci 500 ccm i nizej sadza, ze zjedli rozumy na temt jazdy na 2oo...niema liniowej zaleznosci miedzy pojemnoscia a a bezpieczna jazda...zalzy to glownie od uzytkownikow, tego co ludzie w glwoie maja, a fakt ze wiecej wypadkow jest na szybkich motocyklach spowodowany ejst tym, ze jest to segment najbardziej popularny.
Ludzie zlapcie sie za wlosy, stuknijcie sie w czolo, bo mnie ten problem dotyczyl nie bedzie, natomiast nie poto nasi pra pra par oraz dziadkowie walczyli o wolna niepodlegla Ojczyzne i posiadanie konstytucji, ktora zapewnia wolnosc i niepodleglosc w kwesti decydowania o swoim zyciu, by teraz jakis mniej lub bardziej modrzy ludzie wymyslali i co gorsza prowadzali w zycie IDIOTYCZNE niepotrzebne przepisty,ktore i tak sie nie sprawdza....bo jak wiemy Polak potrafi, a ze dla chcacego nic trudnego to i tak bedziemy jako narod potrafili je obejsc....
Wiec Panowie i Panie zastanowcie sie moze nad tym jak pomoc ludziom, chorym, biednym, i zrozpaczonym, zamista starac sie utrudniac zycie ludziom, ktorzy maja pasje i chca ja moc w pelni i swobodnei realizowac....
Uwazam rowniez,ze przepisy regulujace dostep do szybkich motocykli sa kompletna bzdura i sa wywolane chcia napedzeia koniunktury, popytu i podazy na sprzedaz wybarnych pojemnosci, modeli itp itd., a wywoluje je lobby producentow, dealerow itd.
Bo nieby dlaczego uwazacie, ze cos kolwiek to zmieni....malolatowi szybki motocykl udostepnia zyczliwi koledzy lub poprostu kupi i zarejestruje na siebie zyczliwy tatus z mamusia....
Dlaczego wszyscy,ktorzy zaczynali z jakichs tam powodow od pojemnosci 500 ccm i nizej sadza, ze zjedli rozumy na temt jazdy na 2oo...niema liniowej zaleznosci miedzy pojemnoscia a a bezpieczna jazda...zalzy to glownie od uzytkownikow, tego co ludzie w glwoie maja, a fakt ze wiecej wypadkow jest na szybkich motocyklach spowodowany ejst tym, ze jest to segment najbardziej popularny.
Ludzie zlapcie sie za wlosy, stuknijcie sie w czolo, bo mnie ten problem dotyczyl nie bedzie, natomiast nie poto nasi pra pra par oraz dziadkowie walczyli o wolna niepodlegla Ojczyzne i posiadanie konstytucji, ktora zapewnia wolnosc i niepodleglosc w kwesti decydowania o swoim zyciu, by teraz jakis mniej lub bardziej modrzy ludzie wymyslali i co gorsza prowadzali w zycie IDIOTYCZNE niepotrzebne przepisty,ktore i tak sie nie sprawdza....bo jak wiemy Polak potrafi, a ze dla chcacego nic trudnego to i tak bedziemy jako narod potrafili je obejsc....
Wiec Panowie i Panie zastanowcie sie moze nad tym jak pomoc ludziom, chorym, biednym, i zrozpaczonym, zamista starac sie utrudniac zycie ludziom, ktorzy maja pasje i chca ja moc w pelni i swobodnei realizowac....
--->100 tys kobiet moze chcialo by byc ze mna, ale zadna nie przedstawi mnie matce napewno<---
- scigant
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:45
- Lokalizacja: ...z kÄ…towni...
melvin napisał(a):powinni wprowadzić ograniczenie, przez pierwsze dwa lata na motocyklu max 500ccm, powiedzmy 55KM i koniec... a później hulaj dusza na czym chcesz...
I oczywiscie nowy dzial na scigaczu "Jak zablokowywac i jak odblokowac szmoc w motorku? "
Banda debili. *
*) Chodzi mi o ta ustawe.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Szczerze ?
Bardzo dobrze! Jesli to ma sprawic ze fala gnojkow 18-20 lat nie wsiadzie znow na 600 i lytry jaknajbardziej popieram !
To bardzo sluszny pierwszy krok w kierunku unormowania polskich przepisow - kolejnym powinno byc cos jak zielony listek , ograniczenie mocy i pojemnosci w stosunku do wieku / i pozniej po bezwypadkowej jedzie i skonczeniu 24/25 lat pozwolenie na 600 / litr o mocy > 100KM.
Jesli tak to ma wygladac, moga liczyc na moj glos i poparcie.
Bardzo dobrze! Jesli to ma sprawic ze fala gnojkow 18-20 lat nie wsiadzie znow na 600 i lytry jaknajbardziej popieram !
To bardzo sluszny pierwszy krok w kierunku unormowania polskich przepisow - kolejnym powinno byc cos jak zielony listek , ograniczenie mocy i pojemnosci w stosunku do wieku / i pozniej po bezwypadkowej jedzie i skonczeniu 24/25 lat pozwolenie na 600 / litr o mocy > 100KM.
Jesli tak to ma wygladac, moga liczyc na moj glos i poparcie.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Simon Ty takie rzeczy piszesz? aż nie wierze. Z tego co pamiętam to po przejeżdżeniu połowy sezonu na 125ccm chciałeś się szarpnąć na SRADA 600 a ,że nie mogłeś znaleźć odpowiedniego to i 750 szukałeś - trochę mi to hipokryzją jedzie.
Ja jestem za tym by było jak w Niemczech. Po co od 24 lat skoro 18-latek może mieć więcej oleju w głowie.
Ja jestem za tym by było jak w Niemczech. Po co od 24 lat skoro 18-latek może mieć więcej oleju w głowie.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Nie ma sie co stresowac,pewnie i tak skonczy sie na gadaniu...
(otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy PP
zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Kuźwa biorą sie za takie coś szmaty jedne a jak wszyscy zaczynają strajkować to w *** to maja kuźwa aż żal tych polityków w końcu dojdzie do tego że dopiero od 24 lat będzie można sobie kupić auto o pojemności większej niz 1.2 "bo wtedy mniej piratów bujających sie 100km/h będzie na drogach" taa ciekawe skąd jak nawet maluch te 100km/h wyciągnie kuźwa *** polska
Spokojnie kolego, emocje wazne sa na meczu pilkarkism a nie wypowiadajac sie publicznie
- simonw
Spokojnie kolego, emocje wazne sa na meczu pilkarkism a nie wypowiadajac sie publicznie
- simonw
-
maciejos - Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
- Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów
Macieju, 24 lata skonczylem bezpowrotnie jakis czas temu i zaraz bede ponad rok od tej chwili - jesli dobrze pamietasz.
Owszem chcialem 600/750 ale zmienilem zdanie - w miedzyczasie doroslm do "turystyka" jakim jest B6, SV badz Fazerka.
Inna sprawa ze dla jednego promila BYC moze majacych "olej w glowie" dzieci nie warto nic zmieniac. Jesli nawet 1 na 250 uzytkownikow umialby jezdzic i robil to rozsadznie to i tak jest to bezsensem -
widac wogole Macieju mnie nie czytasz
napisalem -pierwszy krok, blokujacy dostep do tych maszyn i pozniej idace za tym odp. przepisy - regulujace dostep do szybszych maszyn.
Co powiesz nawet na prywatne teamy ktorych zawodnicy mogli by szybciej miec prawo jazdy? Byla by zalatwiona sprawa dzieci i mocniejszych sprzetow.
A co do motocyklistow, to czytajac forum dochodze do wniosku ze spora czesc ludzi i tak dopadnie selekcja naturalna juz w tym roku i moze bedzie spokojniej.
Co do mojej cagivy uwazam ze przy jezdzie kilka h w tygodniu, bo na wiecej nie mam czasu - glownie miasto, w zupelnosci styka i daje radosc z jazdy.
A czemu SV/Fazer - zeby zalozyc 3 kufry (boczne i centralny) na dlzusze wyjazdy.
Howk!
Owszem chcialem 600/750 ale zmienilem zdanie - w miedzyczasie doroslm do "turystyka" jakim jest B6, SV badz Fazerka.
Inna sprawa ze dla jednego promila BYC moze majacych "olej w glowie" dzieci nie warto nic zmieniac. Jesli nawet 1 na 250 uzytkownikow umialby jezdzic i robil to rozsadznie to i tak jest to bezsensem -
widac wogole Macieju mnie nie czytasz
napisalem -pierwszy krok, blokujacy dostep do tych maszyn i pozniej idace za tym odp. przepisy - regulujace dostep do szybszych maszyn.
Co powiesz nawet na prywatne teamy ktorych zawodnicy mogli by szybciej miec prawo jazdy? Byla by zalatwiona sprawa dzieci i mocniejszych sprzetow.
A co do motocyklistow, to czytajac forum dochodze do wniosku ze spora czesc ludzi i tak dopadnie selekcja naturalna juz w tym roku i moze bedzie spokojniej.
Co do mojej cagivy uwazam ze przy jezdzie kilka h w tygodniu, bo na wiecej nie mam czasu - glownie miasto, w zupelnosci styka i daje radosc z jazdy.
A czemu SV/Fazer - zeby zalozyc 3 kufry (boczne i centralny) na dlzusze wyjazdy.
Howk!
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
wychodzi wiek forumowiczow 24 <
szczerze ja uwazam motocykl troche jako "bron". W rekach nieodpowiednich ludzi (malolatkow) przecietna 600 ma ok 6s do setki, stajac sie niejako pociskiem.
Patrzac na siebie z perspektywy lat dobrze ze wczesniej nie mialem moto, bo pewnie bym tego tu nie pisal. Majac swoje lata mam wiecej oleju w glowie, nie daje sie takze podpuszczac, jezdze po prostu bezpieczniej. Predkosc mnie juz tak nie bawi, w moto doceniam cos INNEGO nie tylko duza moc w stosunku do masy
szczerze ja uwazam motocykl troche jako "bron". W rekach nieodpowiednich ludzi (malolatkow) przecietna 600 ma ok 6s do setki, stajac sie niejako pociskiem.
Patrzac na siebie z perspektywy lat dobrze ze wczesniej nie mialem moto, bo pewnie bym tego tu nie pisal. Majac swoje lata mam wiecej oleju w glowie, nie daje sie takze podpuszczac, jezdze po prostu bezpieczniej. Predkosc mnie juz tak nie bawi, w moto doceniam cos INNEGO nie tylko duza moc w stosunku do masy
cb 600 hornet=>FZ6 S2 `07 w koncu
-
pavkox - Świeżak
- Posty: 195
- Dołączył(a): 29/5/2007, 14:43
- Lokalizacja: ze znowu :)
Dla mnie to ograniczenie było by bez sensu, ponieważ zwiększyła by sie tylko liczba ludzi jeżdżących bez prawka, i wcale by to nie poprawiło bezpieczeństwa, a według mnie pogorszyło, zwiększyłaby się tylko liczba ucieczek przed policją i nie zatrzymywania sie do kontroli. Ograniczenie mocy byłoby zatem najlepszym rozwiązaniem. Nasi politycy są tak durni, że szkoda gadać, nie potrafią zapożyczyć sprawdzonych sposobów z innych krajów (Niemcy) tylko muszą swoje durne przepisy wprowadzać które pogorszą sytuację zamiast jej poprawić.
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
-
sepo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1587
- Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
- Lokalizacja: ZÄ…bki
scigant napisał(a):Nie pomoze prawko od lat 24 bo bedziemy jako spoleczenstwo latac bez uprawnien na motocyklach....bo niby czemu nie skoro teraz i tak jest to powszechne zjawisko.
Uwazam rowniez,ze przepisy regulujace dostep do szybkich motocykli sa kompletna bzdura i sa wywolane chcia napedzeia koniunktury, popytu i podazy na sprzedaz wybarnych pojemnosci, modeli itp itd., a wywoluje je lobby producentow, dealerow itd.
Bo nieby dlaczego uwazacie, ze cos kolwiek to zmieni....malolatowi szybki motocykl udostepnia zyczliwi koledzy lub poprostu kupi i zarejestruje na siebie zyczliwy tatus z mamusia....
Dlaczego wszyscy,ktorzy zaczynali z jakichs tam powodow od pojemnosci 500 ccm i nizej sadza, ze zjedli rozumy na temt jazdy na 2oo...niema liniowej zaleznosci miedzy pojemnoscia a a bezpieczna jazda...zalzy to glownie od uzytkownikow, tego co ludzie w glwoie maja, a fakt ze wiecej wypadkow jest na szybkich motocyklach spowodowany ejst tym, ze jest to segment najbardziej popularny.
Ludzie zlapcie sie za wlosy, stuknijcie sie w czolo, bo mnie ten problem dotyczyl nie bedzie, natomiast nie poto nasi pra pra par oraz dziadkowie walczyli o wolna niepodlegla Ojczyzne i posiadanie konstytucji, ktora zapewnia wolnosc i niepodleglosc w kwesti decydowania o swoim zyciu, by teraz jakis mniej lub bardziej modrzy ludzie wymyslali i co gorsza prowadzali w zycie IDIOTYCZNE niepotrzebne przepisty,ktore i tak sie nie sprawdza....bo jak wiemy Polak potrafi, a ze dla chcacego nic trudnego to i tak bedziemy jako narod potrafili je obejsc....
Wiec Panowie i Panie zastanowcie sie moze nad tym jak pomoc ludziom, chorym, biednym, i zrozpaczonym, zamista starac sie utrudniac zycie ludziom, ktorzy maja pasje i chca ja moc w pelni i swobodnei realizowac....
Wy bez kitu czytac nie umiecie. Koles z sensem pisze wy swoje.
Najlepiej jest ograniczac marzenia, kazac czekac i czekac, a jak juz krew w Tobie wybucha na widok wymarzonego motocykla wsiasc na niego i to w wieku 24 lat sie zabić. Tylko geje urzędnicy mogą wpadać na tak gnialne pomysły. Czy Wy nie rozumiecie ideii jaką jest
MOTOCYKL
?
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Zgadzam siÄ™ z scigant-em.
Po cholerę robić takie ograniczenia.
W dziale wypadki porównałem wypadkowość motocyklistów i samochodów. Ze statystyk wynika, że to na samochody powinien być taki przepis. Czemu czepiają się motocyklistów, w 2004 w wielkopolskim więcej było zdarzeń z sarnami na jezdni niż z motocyklami. Niech postawią znaki "zakaz ruchu zwierzyny na drogach" i będzie bezpieczniej.
Gdybym miał pieniądze na motocykl w wieku 20 lat a prawko by było od 24 - miałbym w dupie przepisy - mimo, że statystycznie jestem grzeczny - hehe.
Do tego dochodzi fakt iż w wieku 24 lat jestem już tak naprawdę stary. Nie uczę się tak szybko i nie wchodzi mi to tak szybko w krew.
Po cholerę robić takie ograniczenia.
W dziale wypadki porównałem wypadkowość motocyklistów i samochodów. Ze statystyk wynika, że to na samochody powinien być taki przepis. Czemu czepiają się motocyklistów, w 2004 w wielkopolskim więcej było zdarzeń z sarnami na jezdni niż z motocyklami. Niech postawią znaki "zakaz ruchu zwierzyny na drogach" i będzie bezpieczniej.
Gdybym miał pieniądze na motocykl w wieku 20 lat a prawko by było od 24 - miałbym w dupie przepisy - mimo, że statystycznie jestem grzeczny - hehe.
Do tego dochodzi fakt iż w wieku 24 lat jestem już tak naprawdę stary. Nie uczę się tak szybko i nie wchodzi mi to tak szybko w krew.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
TworzÄ…cy prawo jeszcze siÄ™ nie skonkretyzowaÅ‚ tylko rzuciÅ‚ propozycjÄ…, która bÄ™dzie dopracowywana „w komisjach”. A dziennikarz przyprawiÅ‚ to jeszcze szczyptÄ… plotki i już gorÄ…ca dyskusja gotowa. Stopniowanie uprawnieÅ„ do coraz mocniejszych maszyn, na wzór niemiecki, jest dobrym pomysÅ‚em. Można siÄ™ spierać czy 24 lata jest dobrÄ… granicÄ…, ale mowa jest tu o nieskoÅ„czonym projekcie.
Panowie którzy chcą tak odblokowywać, macie tylko troszkę racji. Prawda jest taka, że większość dzieciaków jeździ na 50 ccm bo takie jest prawo i nawet jak to rozblokowują, to jest to stosunkowo bezpieczny pojazd.
Wprowadzenie proponowanego przepisu, owszem, stworzy grupę kombinujących, jeżdżących na mocniejszych maszynach niż to dozwolone, ale w sumie większa część młodzieży będzie jeździła na słabszych maszynkach i przepis będzie działał.
Przypominam, że kodeks dotyczy dróg publicznych i żadnemu sporowcowi nie uniemożliwia trenowania na odcinkach wyłączonych z ruchu.
Panowie którzy chcą tak odblokowywać, macie tylko troszkę racji. Prawda jest taka, że większość dzieciaków jeździ na 50 ccm bo takie jest prawo i nawet jak to rozblokowują, to jest to stosunkowo bezpieczny pojazd.
Wprowadzenie proponowanego przepisu, owszem, stworzy grupę kombinujących, jeżdżących na mocniejszych maszynach niż to dozwolone, ale w sumie większa część młodzieży będzie jeździła na słabszych maszynkach i przepis będzie działał.
Przypominam, że kodeks dotyczy dróg publicznych i żadnemu sporowcowi nie uniemożliwia trenowania na odcinkach wyłączonych z ruchu.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
a nie lepiej by bylo zrobic cos takiego - zdajesz prawko mozesz jezdzic <250, po roku <500 a po trzech latach brak jest ograniczen. Mysle ze w praktyce wyszloby to znacznie lepiej, bo to czy majac 24 czy 18 lat czlowiek siadajac na sportowy motocykl nie majacy doswiadczenie jest w obu przypadkach na takim samym stopniu zagrozenie, siebie i inyych. Wprowadzajac ograniczenie takie jak przedstawilem wyzej kazdy pomalu nabierlbym doswiadczenia
Na kolana chamy !
-
Leitho - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1321
- Dołączył(a): 31/8/2006, 18:54
- Lokalizacja: SKL
Wiekszość ludzi neguje tu ten pomysł od 24 lat ,bo to rzeczywiście tylko zwiekszyło by liczbe osób jeżdzących bez prawka .
Ale chodzi tu o wprowadzenie ograniczeń co do mocy na okres np pierwszych dwóch lat . Całkowicie to popieram . Naprawde chciał bym by takie przepisy w polsce weszły . Bo może wtedy zmieniła by sie powszechna opinia o motocyklistach .
W niemczech takie przepisÄ… sÄ… i naprawde ludzie sami to chwalÄ… .
Ale chodzi tu o wprowadzenie ograniczeń co do mocy na okres np pierwszych dwóch lat . Całkowicie to popieram . Naprawde chciał bym by takie przepisy w polsce weszły . Bo może wtedy zmieniła by sie powszechna opinia o motocyklistach .
W niemczech takie przepisÄ… sÄ… i naprawde ludzie sami to chwalÄ… .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
no właśnie, czy musimy tworzyć jakieś kosmiczne przepisy.
Nie wiem czemu robi się czasem takie plany. Zanim nastąpi propozycja na przepis powinno się rozejrzeć jak to się ma do rzeczywistości. I zazwyczaj przepisy powinny się wziąć z tego, że coś nie pasuje w dotychczasowych realiach, a nie to co usłyszał od ciotki czy mamy. A patrząc na statystyki, z tego co widzę to za cholerę nie widzę potrzeby zmiany przepisów.
Jeśli jeszcze bardziej chcemy podnieść bezpieczeństwo, to niech dojdą kolejne godziny nauki na np 500-ce na torze z przeszkodami i dorzucą prawdziwą teorię jazdy motocyklem. A nie super kurs 10 godzin kręcenia ósemek.
Np. By zaliczyć ma przejechać tor w odpowiednim czasie.
Taki delikwent nie będzie szukał na forum informacji jak ma jeździć po zakrętach i że przeciwskręt to nie kierownica odwrócona do góry nogami.
Będzie znał po części teorię/fizykę jazdy motocyklem.
Do tego ograniczenie mocy pierwszego moto i mamy populację ludzi odpowiednio przeszkolonych na niewysilonych maszynach. I będzie wiadomo że każdy dosiadający motocykla to specjalista od asfaltu. Ale w Polsce taki plan brzmi jak utopia.
Nie wiem czemu robi się czasem takie plany. Zanim nastąpi propozycja na przepis powinno się rozejrzeć jak to się ma do rzeczywistości. I zazwyczaj przepisy powinny się wziąć z tego, że coś nie pasuje w dotychczasowych realiach, a nie to co usłyszał od ciotki czy mamy. A patrząc na statystyki, z tego co widzę to za cholerę nie widzę potrzeby zmiany przepisów.
Jeśli jeszcze bardziej chcemy podnieść bezpieczeństwo, to niech dojdą kolejne godziny nauki na np 500-ce na torze z przeszkodami i dorzucą prawdziwą teorię jazdy motocyklem. A nie super kurs 10 godzin kręcenia ósemek.
Np. By zaliczyć ma przejechać tor w odpowiednim czasie.
Taki delikwent nie będzie szukał na forum informacji jak ma jeździć po zakrętach i że przeciwskręt to nie kierownica odwrócona do góry nogami.
Będzie znał po części teorię/fizykę jazdy motocyklem.
Do tego ograniczenie mocy pierwszego moto i mamy populację ludzi odpowiednio przeszkolonych na niewysilonych maszynach. I będzie wiadomo że każdy dosiadający motocykla to specjalista od asfaltu. Ale w Polsce taki plan brzmi jak utopia.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
-
turboponczek - MEGA TROLL
- Posty: 2010
- Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
- Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!
no nie strzymie! Tak długo czekałem na ten moment aż bedzie motor i chcialem wszystko legalnie robić. Urodziny mam w połowie wakacji, kurs zaczynam na przełomie kwietnia/maja. Niewyobrażam sobie czekać kolejne 6 lat. Jak to będzie z tymi co mają na przełome roku urodziny, zaliczą się do starego systemu czy nie?
- wrobert
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 14/3/2008, 13:26
Ee daj spokój, nikt chyba taki głupi nie będzie by taką ustawę zrobić. Byłby skończonym debilem. Czym on swoją tezę podtrzyma: "Panie marszałku, wysoka izbo, moja babcia powiedziała że."
A jeśli nawet to wejdzie to trzeba będzie zrobić protest i przewieźć odpowiednią osobistość na taczce.
A jeśli nawet to wejdzie to trzeba będzie zrobić protest i przewieźć odpowiednią osobistość na taczce.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
a jak ktos np ukonczyl kurs ale bedzie czekal na termin na prawko to co powiedza ze nie ma pan 24lat wiec prosze czekac i przez 6 lat nie jezdzic wogole na motorze z pozniej na egzamin ?. jak na moto takie ograniczenia to na auto tez bo teoretycznie 18-latek tez moze wsiasc do subaru wrx i tez sobie nie poradzi. na to samo wychodzi, w aucie bezpieczniej to fakt ale to bez sensu, jak ktos chce jezdzic to wlasnie bedzie wiecej ludzi bez prawka jezdzilo.
- MIG
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: Kraków
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości