Ku przestrodze
Wracajac do tematu dlugich swiatel to w wiekszosci wcale to nie jest glupie, sam smigam moze i na kiblu ale dlugie uratowaly mi juz nie jeden raz dupe no i jeszcze klakson. Wiadomo ze w gestym ruchu albo w korku poruszamy sie miedzy samochodami a majac dlugie swiatla ktore daja po galach dajemy kierowcy impul aby spojrzal w lusterko. Poprzez roznice predkosci moja i puszkarza oslepiam go przez krutka chwile zaznaczajac swoja obecnosc w strefie jego razenia, co znacznie zwieksza moje bezpieczenstwo. Co innego jest siedzenie komus na dupie z dlugimi, ale wkoncu na moto jezdzi sie miedzy innymi poto, aby nie trzeba bylo sie w kolko wlec za jakimis puszkami. Bardzo dobrym rozwiazaniem jest uzywanie dlugich w swiatlach konwencjonalnych ktore znaczenie lepiej rozpraszaja swiatlo na boki niz w soczewkowych, gdzie ma to znikomy ses.
Nie ma nic piekniejszego niz dwa kola i jeden slad...
Yamaha YZF 600 Thundercat
Yamaha YZF 600 Thundercat

-
Taser - Bywalec
- Posty: 577
- Dołączył(a): 8/4/2007, 15:53
- Lokalizacja: Nadarzyn
Ja np jak jade powoli (do 110) to jade na swiatlach mijania , jak zas lece 150-170 to jade na drogowych...robie tak tylko w DZIEN zeby mnie bylo lepiej widac , raczej nie oslepiam w ten sposob innych...zreszta wiecie jakie musza byc warunki zeby 170 leciec...
nie polemizuj bo nie jestes predysponowany do emanowania tak apodaktycznych percepcji... | (nie dyskutuj jak nie potrafisz...)
xD | | http://www.scigacz.pl/rider/16915/foto/album/712/

-
Szopekk - Świeżak
- Posty: 440
- Dołączył(a): 28/12/2007, 14:09
- Lokalizacja: Węgrów
Ja jeżdżę na długich odkąd pewien dziadek chciał mnie zabić w Wielkanoc. Wyłączam gdy zaczyna robić się ciemno.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
mam ochote wystawić sig 552 przez okno i eliminować niektórych osobników.
Pozatym już też nie raz ani nie dwa słyszałem o takich przypadkach jak to opisał Inku, takie nieświadome "puszczanie"
Pozatym już też nie raz ani nie dwa słyszałem o takich przypadkach jak to opisał Inku, takie nieświadome "puszczanie"
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a):a po cholere włączać długie na 300m ?
zephyr wcześniej pisał że włącza światła dojeżdżając do skrzyżowania...następnie ktoś napisał że mrugnięcie światłami pokazuje że ustępuje się pierwszeństwa....zephyr broniąc się zauważył słusznie że jest różnica pomiędzy miganiem a załączaniem światła na powiedzmy 30 sekund.....
ogólnie niema sensu coś takiego robić....ponieważ kierowca z naprzeciwka zinterpretuje taki dłuższe świecenie światłami jako specjalne żeby go oślepić....
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
to po co tak włączać i wyłaczać długie? co to jest choinka jakaś?
ale ok od dzisiaj jak będę tylko widział motocykl od razu będą włączał długie żeby mieć pewność że od mnie widzi i nie wleci mi na maske. Jeszcze będe musiał ojca uświadomić że jak będzie widział motocykl to musi włączyć w tirze wszystkie jupitery jakie aktualnie posiada, bo on tez musi być widoczny. (a raczej w tirach mają dosyć ciekawy zestaw dalekosieżny).
selekcja naturalna trwa.
ale ok od dzisiaj jak będę tylko widział motocykl od razu będą włączał długie żeby mieć pewność że od mnie widzi i nie wleci mi na maske. Jeszcze będe musiał ojca uświadomić że jak będzie widział motocykl to musi włączyć w tirze wszystkie jupitery jakie aktualnie posiada, bo on tez musi być widoczny. (a raczej w tirach mają dosyć ciekawy zestaw dalekosieżny).
selekcja naturalna trwa.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Hahahaa, ja mialem gdzies taki szperacz z dekla czolgu
wrzuce go na trucka zeby bikerzy widzieli mnie z daleka
Motocyklisto - patrz w lusterka
Tirowcy widoczni na drodze


Motocyklisto - patrz w lusterka

Tirowcy widoczni na drodze
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
tylko pamiętaj, jak widzisz na skrzyżowaniu motocykliste to zacznij mrugać wszystkim co tylko masz pod ręką, nawet wlewem paliwa i klapą bagażnika, po czym mocno dociśnij pedał gazu do podłogi.
Dobrze by było jakbyś jeszcze jeździł mercedesem, to tak na wszelki wypadek zeby nie było pudła. Pamiętaj też że w razie jakbyśnie trafił maską to zawsze możesz otworzyć drzwi.
Dobrze by było jakbyś jeszcze jeździł mercedesem, to tak na wszelki wypadek zeby nie było pudła. Pamiętaj też że w razie jakbyśnie trafił maską to zawsze możesz otworzyć drzwi.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a):to po co tak włączać i wyłaczać długie? co to jest choinka jakaś?
ale ok od dzisiaj jak będę tylko widział motocykl od razu będą włączał długie żeby mieć pewność że od mnie widzi i nie wleci mi na maske. Jeszcze będe musiał ojca uświadomić że jak będzie widział motocykl to musi włączyć w tirze wszystkie jupitery jakie aktualnie posiada, bo on tez musi być widoczny. (a raczej w tirach mają dosyć ciekawy zestaw dalekosieżny).
selekcja naturalna trwa.
...ok...ale po co ty siÄ™ tak denerwujesz??
Jedni załączają światła i nic na to nie poradzisz...wystarczy coś logicznie wytłumaczyć i tyle, a nie od razu zęby pokazywać...
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
czy ja siÄ™ denerwujÄ™? no co Ty.
Logicznie juz było tłumaczone, pare rzeczy, najlepiej to podsumował Inku, jednak jak widać nie dotarło. Wyszło na to że skoro inni tak robią to ja też. Podejście czysto PRLowskie, skoro inni biorą to i ja biorę i wszystko jest ok, bo tak się przyjeło.
A jak tutaj czytam o kolejnych genialnych pomysłach na życie to ja się wcale nie dziwię telewizji. Następnym razem jak będzie jakiś program antymotocyklowy to ja się chętnie przyłącze. Skoro takie jest podejście do jazdy, to ja sie boję wyjśc na ulice, bo tam są ludzie którzy przepisy ruchu drogowego mają głęboko w 4 literach. (no i po co szukać jak najlepszej szkoły jazdy? już lepiej zaoszczędzone pieniądze przepić przynajmniej wiadomo że dobrze zainwestowane, skoro nauka jazdy i tak idzie w las.)
a potem że to kierowcy tirów źli, że to ślepe dziadki w samochodach, że to blondynki na drodze, nie nie nie, to poprostu normalni inaczej na motocyklach. Czytając to co pare osób tutaj wypisuje mam wrażenie że oni są sami na drodze. Naprawde przestaje się dziwić mediom za taką opinię, już wiem skąd się ona bierze.
Logicznie juz było tłumaczone, pare rzeczy, najlepiej to podsumował Inku, jednak jak widać nie dotarło. Wyszło na to że skoro inni tak robią to ja też. Podejście czysto PRLowskie, skoro inni biorą to i ja biorę i wszystko jest ok, bo tak się przyjeło.
A jak tutaj czytam o kolejnych genialnych pomysłach na życie to ja się wcale nie dziwię telewizji. Następnym razem jak będzie jakiś program antymotocyklowy to ja się chętnie przyłącze. Skoro takie jest podejście do jazdy, to ja sie boję wyjśc na ulice, bo tam są ludzie którzy przepisy ruchu drogowego mają głęboko w 4 literach. (no i po co szukać jak najlepszej szkoły jazdy? już lepiej zaoszczędzone pieniądze przepić przynajmniej wiadomo że dobrze zainwestowane, skoro nauka jazdy i tak idzie w las.)
a potem że to kierowcy tirów źli, że to ślepe dziadki w samochodach, że to blondynki na drodze, nie nie nie, to poprostu normalni inaczej na motocyklach. Czytając to co pare osób tutaj wypisuje mam wrażenie że oni są sami na drodze. Naprawde przestaje się dziwić mediom za taką opinię, już wiem skąd się ona bierze.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a): (...) ale ok od dzisiaj jak będę tylko widział motocykl od razu będą włączał długie żeby mieć pewność że od mnie widzi i nie wleci mi na maske. Jeszcze będe musiał ojca uświadomić że jak będzie widział motocykl to musi włączyć w tirze wszystkie jupitery jakie aktualnie posiada, bo on tez musi być widoczny. (a raczej w tirach mają dosyć ciekawy zestaw dalekosieżny).
selekcja naturalna trwa.
Widzę, że nie zakumałeś o co chodzi z tymi długimi... Chodzi o to, że motocykl ma "małą powierzchnię czołową", w przeciwieństwie do puszki czy tira, a włączenie długich to jest tylko wzmocnienie sygnału świetlnego dla lepszej widoczności.
Ale ok. Jeżeli to włączanie czasami długich psuje reputację motocyklistów to przestanę to robić.
A swoją drogą to strasznie jesteś nerwowy mar111cin. Przecież nie jesteśmy tu po to, żeby się kłucić czy obrażać.
-
zephyr47 - Bywalec
- Posty: 801
- Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
- Lokalizacja: Pszczyna
To nie snopowiązałka tylko kombajn



Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
-
sepo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1587
- Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
- Lokalizacja: ZÄ…bki
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości