250 czy blokowany
Posty: 47
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Czester - nie obrazaj sie bo z ostatniego posta az bije po oczach foch ze ktos Cie nie slucha i ma czelnosc pytac lub cogorsza miec inne zdanie.
Za 20 - 30 lat tez bedziesz wszystkim polecał gs500 z 1997 roku na pierwsze moto?
Duzych for motocyklowych jest kilka i wszedzie sa tematy o "pierwszym sprzecie" - nie odkrylem tu nic nowego w dyskusji z Toba,wiedzialem juz ze klasa 500 jest super,ale to jest forum "scigacz" wiec pytam o "scigacze" cbr,gxr i inne.
Nie dyskutuje z faktem ze (5ootki) sa to maszyny dobre dla poczatkujacych czy nie - ja sie zastanawiam czy sa inne dobre i czy blokowane sporty czy nakedy czy cokolwiek innego moga pelnic taka role.
Za 20 - 30 lat tez bedziesz wszystkim polecał gs500 z 1997 roku na pierwsze moto?
Duzych for motocyklowych jest kilka i wszedzie sa tematy o "pierwszym sprzecie" - nie odkrylem tu nic nowego w dyskusji z Toba,wiedzialem juz ze klasa 500 jest super,ale to jest forum "scigacz" wiec pytam o "scigacze" cbr,gxr i inne.
Nie dyskutuje z faktem ze (5ootki) sa to maszyny dobre dla poczatkujacych czy nie - ja sie zastanawiam czy sa inne dobre i czy blokowane sporty czy nakedy czy cokolwiek innego moga pelnic taka role.
- oCtoBeR
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 30/8/2011, 16:02
KaG - plytka ironia to slaba ironia.
Jak juz napisalem - zdecyduje sie najprawdopodobniej na CBR 250 ... z rozsadku i przekonania ze to sprzet nowszy,lepszy choc przyznaje mniej przyszlosciowy.
Dalej temat mial byc teoretyczny i rozwojowy
Ale widze ze "dyskusja" ogranicza sie do powtarzania tego samego co napisano 10 lat temu.Ot wiedza forumowa.Wiemy mniejwiecej tyle samo.Tyle ze ja pytam a koledzy usilnie staraja sie wyjsc na specow.
Nadal nie dostalem odpowiedzi na pytanie "po co wiec fabryki takie blokowane motocykle produkuja i dlaczego takie motocykle sie sprzedaja na zachodzie"?
Nikt tez nie napisal dlaczego motocykle klasy 500 przestaja byc coraz czesciej produkowane.I co bedziecie polecac kiedy obecne uzywki sie skoncza?
Wiec koledzy prosze - zrozumcie czytac ja potrafie - nie musicie powielac wypowiedzi z innych tematow i for.Napiszcie cos nowego.
A jak kogos meczy pisanie to przymusu nie ma.
Jak juz napisalem - zdecyduje sie najprawdopodobniej na CBR 250 ... z rozsadku i przekonania ze to sprzet nowszy,lepszy choc przyznaje mniej przyszlosciowy.
Dalej temat mial byc teoretyczny i rozwojowy
Ale widze ze "dyskusja" ogranicza sie do powtarzania tego samego co napisano 10 lat temu.Ot wiedza forumowa.Wiemy mniejwiecej tyle samo.Tyle ze ja pytam a koledzy usilnie staraja sie wyjsc na specow.
Nadal nie dostalem odpowiedzi na pytanie "po co wiec fabryki takie blokowane motocykle produkuja i dlaczego takie motocykle sie sprzedaja na zachodzie"?
Nikt tez nie napisal dlaczego motocykle klasy 500 przestaja byc coraz czesciej produkowane.I co bedziecie polecac kiedy obecne uzywki sie skoncza?
Wiec koledzy prosze - zrozumcie czytac ja potrafie - nie musicie powielac wypowiedzi z innych tematow i for.Napiszcie cos nowego.
A jak kogos meczy pisanie to przymusu nie ma.
- oCtoBeR
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 30/8/2011, 16:02
Czemu producenci oferują zblokowane motocykle? Odpowiedź jest prosta, dla kasy. Zawsze znajdzie się osoba, która woli zblokować supersporta (z różnych powodów, dla szpanu i lansu, na podryw, żeby nie czuć się gorszym że jeździ na 250/500, żeby po sezonie po prostu odblokować i mieć spokój) niż kupić coś innego. A jeśli jest taka nisza rynkowa, to trzeba ją zapełnić, proste.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
Brekeks - chyba takich osob musi byc sporo skoro warto bawic sie w to fabrykom?
Dla jednego czy drugiego lansiarza chyba nie byloby warto.
KaG - z Honda CBR jest problem nawet z dostawa
Ladna jest tez kawa er6f,za to w Suzuki podoba mi sie zintegrowany wyswietlacz zapietego biegu W kazdym sprzecie jest cos fajnego - szkoda ze nie mozna stworzyc uniwersala laczac najlepsze pomysly z poszczegolnych modeli
Dla jednego czy drugiego lansiarza chyba nie byloby warto.
KaG - z Honda CBR jest problem nawet z dostawa
Ladna jest tez kawa er6f,za to w Suzuki podoba mi sie zintegrowany wyswietlacz zapietego biegu W kazdym sprzecie jest cos fajnego - szkoda ze nie mozna stworzyc uniwersala laczac najlepsze pomysly z poszczegolnych modeli
- oCtoBeR
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 30/8/2011, 16:02
odnośnie kastrowania moto, chyba najwięcej ucinali na rynek szwajcarski. Firmy blokują moto zeby wejsc na kolejny rynki zdodnie z przepisami.
wielu tych, jak nazwałeś, speców, przerobiło ten temat a co uważają za słuszne i pomocne , tu Tobie przedstawiają
Ale widze ze "dyskusja" ogranicza sie do powtarzania tego samego co napisano 10 lat temu.Ot wiedza forumowa.Wiemy mniejwiecej tyle samo.Tyle ze ja pytam a koledzy usilnie staraja sie wyjsc na specow.
wielu tych, jak nazwałeś, speców, przerobiło ten temat a co uważają za słuszne i pomocne , tu Tobie przedstawiają
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
stareRadio - nie watpie.Ale dyskusja w moim zamierzeniu miala dotyczyc czegosc innego niz koledzy by chcieli.Przekonuja mnie do czegos o czym jestem przekonany.Ja szukam alternatywy - innej drogi.Rozumiesz?Znalazlem jakas opcje,chcialem uzyskac mozliwie szerokie spojrzenie a zamiast tego pojawily sie glownie "kalki z innych tematow" - "kup gs500 , cb500 lub inna 500" ... a mi sie one nie podobaja.Stad ten temat.Bez obrazy - ale latwo byc "specjalista" w temacie walkowanym 100.000 razy.Nie watpie w doswiadczenie kolegow (a juz na pewno na tle mojego) ale nie potrzebuje tez informacji ktore juz znam i moglem sobie przeczytac wczesniej - za to chetnie poslucham czegos nowego.
Pzdr.
I skonczmy juz OT temat "wzajemnych fochow" - ok?
Pzdr.
I skonczmy juz OT temat "wzajemnych fochow" - ok?
- oCtoBeR
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 30/8/2011, 16:02
Z blokowaniem moto jest troche tak jak z pojemnoscia 400cc - spelnia wymagania prawne niektorych krajow, i przy okazji mozna troche zarobic, wiec czemu nie? Nikt ni twierdzi ze jest to rozsadne (no, pojemnosc 400cc jest ok, ale blokowanie to troche inna sprawa) ale dziala.
Growing old is mandatory. Growing up is optional.
- Brekekeks
- Świeżak
- Posty: 457
- Dołączył(a): 14/10/2010, 17:10
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 47
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości