motoluka napisał(a):ad.1 Nie przesadzaj, akurat ten koleś pisze w miarę na poziomie więc nie ma co po nim jechać.
Ale to nie było do autora pytania, tylko do kilku światłych dających rady
.
motoluka napisał(a):ad.2 Różne motocykle mogą być blokowane, także tu się z Tobą nie zgodzę. Też twierdziłem, że blokowanie SS jest bez sensu, ale nie można powiedzieć, że tylko wymienione przez Ciebie sprzęty mogą być rozsądnie zablokowane.
Tak, ale te są od razu blokowane przez producenta - i tylko w takim wypadku wierzę, że blokada nie wpłynie negatywnie na stan silnika. Cała reszta to imo mniejsza lub większa rzeźba - po pierwsze droga, po drugie nieprzewidywalna. Może nie mam racji, ale mnie szkoda by było sprzętu na takie zabawy.
motoluka napisał(a):ad.3 Tego nie da się wytłumaczyć, to trzeba poczuć.
Tu siÄ™ z tobÄ… zgodzÄ™
.
@autor: Nie brałbym baby-ninja z kilku, bardzo subiektywnych przyczyn:
-wyglÄ…d
-wygoda (mam 1,82 a czułem się gorzej niż na kursowej YBR)
-brak licznika paliwa
-wykończenie na poziomie chińczyka
Nie znaczy to, że to złe moto - ot mnie nie podpasowało. Chociaż ostatnio na alledrogo pojawiły się salonowe egzemplarze 2010 po 14 550 pln co jakby rozwiązywało sprawę.