Crash-pady które lepsze?
Posty: 48
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Crash-pady które lepsze?
Ktoś mi może powiedzieć które crash-pady będą lepsze i bezpieczniejsze?
Oba różnią się mocowaniem, w jednym jest przejściówka a w drugim trzeba wiercić w owiewce. Czy ta przejściówka może się jakoś przekręcić i "o mój Boże" narobić więcej szkód? Z tego co wiem to te z przejściówką wystają 8cm ponad obrys owiewki a te drugie są używane w wyścigach w polsce przynajmniej tak twierdzi sprzedawca.
http://www.moto.allegro.pl/item50027187 ... _gsxr.html
http://www.moto.allegro.pl/item49221364 ... k6_k7.html
Oba różnią się mocowaniem, w jednym jest przejściówka a w drugim trzeba wiercić w owiewce. Czy ta przejściówka może się jakoś przekręcić i "o mój Boże" narobić więcej szkód? Z tego co wiem to te z przejściówką wystają 8cm ponad obrys owiewki a te drugie są używane w wyścigach w polsce przynajmniej tak twierdzi sprzedawca.
http://www.moto.allegro.pl/item50027187 ... _gsxr.html
http://www.moto.allegro.pl/item49221364 ... k6_k7.html
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
http://womet-tech.pl/indexmoto.html
Polecam.
A z tych co podałeś to raczej tylko
http://www.moto.allegro.pl/item49221364 ... k6_k7.html
Polecam.
A z tych co podałeś to raczej tylko
http://www.moto.allegro.pl/item49221364 ... k6_k7.html
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
to zalezy ile sruba wystaje.
to crash pad ma wystawac , a nie sruba.
przy wywrotce crash pad z wystajaca sruba wyrwie gwint i wtedy pozamiatane.
moim zdaniem te pierwsze.
to crash pad ma wystawac , a nie sruba.
przy wywrotce crash pad z wystajaca sruba wyrwie gwint i wtedy pozamiatane.
moim zdaniem te pierwsze.
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
sprawdź jeszcze na tej stronie www.motocyklon.pl sam mam ich produkt dwa razy położyłem sprzęta i nic mu sie nie stało, także polecam 

AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
kosta napisał(a):sprawdź jeszcze na tej stronie www.motocyklon.pl sam mam ich produkt dwa razy położyłem sprzęta i nic mu sie nie stało, także polecam
pady LSL szit jakich mało ze wzgledu na dluga srube mocujaca.
na dodatek na zdjeciach sa zle zamocowane, ten wystajacy kawałek plasiku ma isc do kierunku jazdy (a nie do tyłu jak montuje wiekszosc). ten plastik jest wymienialny i ma chronic grzybek pada przed uszkodzeniem
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
http://www.moto.allegro.pl/item49221364 ... k6_k7.html
te wygladaja bardziej profesjonalnie i osobiscie te wlasnie bym wybral.
te wygladaja bardziej profesjonalnie i osobiscie te wlasnie bym wybral.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
dla mnie bzdura totalna, mój sprzęt leżał dwa razy i absolutnie nic mu sie nie stało także nie wiem skąd taka opiniafandzoilisz napisał(a):pady LSL szit jakich mało ze wzgledu na dluga srube mocujaca.
na dodatek na zdjeciach sa zle zamocowane, ten wystajacy kawałek plasiku ma isc do kierunku jazdy (a nie do tyłu jak montuje wiekszosc). ten plastik jest wymienialny i ma chronic grzybek pada przed uszkodzeniem

AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
http://www.moto.allegro.pl/item49221364 ... k6_k7.html
te (albo poobne) widziałem założone w R1, moto na nich leżało, nie było zgruzowane, pad się nawet bardzo nie zeszlifował, ale zgiął się do tego stopnia że był ustawiony równolegle do moto...
te (albo poobne) widziałem założone w R1, moto na nich leżało, nie było zgruzowane, pad się nawet bardzo nie zeszlifował, ale zgiął się do tego stopnia że był ustawiony równolegle do moto...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Kupię albo z tej strony
http://www.zipser-moto.com/
albo
http://womet-tech.pl/indexmoto.html
w każdym razie dzięki za pomoc:)
http://www.zipser-moto.com/
albo
http://womet-tech.pl/indexmoto.html
w każdym razie dzięki za pomoc:)
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Co do crashpadów to ja tylko powiem, że wszystkie modele "no cut" czyli takie które nie wymagają cięcia owiewek i są z przejściówkami to są modele drogowe. Torowe crashpady ZAWSZE są bezpośrednio do ramy przykręcane. To powinno dać do myślenia 

-
hefron - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Wybrałem jednak crash-pady z tej strony http://womet-tech.pl/indexmoto.html cena to 170zł, lsl jest 80zł droższy. Oba modele są montowane do ramy tak więc trzeba będzie wiercić z jednej strony :/
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
-
MaRRiusz - Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
- Lokalizacja: Warszawa
Hmm a te Crash pady sa wykonane z twardej jak skała gumy? Ja stalowych bym nie kupił, za mało amortyzują uderzenia, mam na kierownicy podobne i przy glebie kiera się wygieła. Fakt faktem, że kierownica jest miękka w porównaniu do ramy, ale bym się wolał zastanowić.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
a co myslicie o takich ?
http://www.allegro.pl/item503557473_cra ... _nowe.html
lub
http://www.allegro.pl/item512949997_pui ... 06_07.html
http://www.allegro.pl/item503557473_cra ... _nowe.html
lub
http://www.allegro.pl/item512949997_pui ... 06_07.html
- marek137
- Świeżak
- Posty: 55
- Dołączył(a): 17/9/2008, 13:48
witam
z okazji zimowej aury na dworze przymierzam się dio zabezpieczenia motocykla przed sezonem
nie chciałem już otwierać nowego tematu, bo jakoś nie mam zwyczaju śmiecić na forum, skoro już coś podobnego było
otóż zastanawiam sie nad 2 rodzajami crashów:
-montowane standardowo(z wwierceniem dziury w owiewkach),tutaj wchodzi w grę Womet-tech i Zipser
-montowane na ścisk do ramy
poniżej podaje 2 przykłady
http://moto.allegro.pl/item520708633_gp ... 98_03.html
http://cgi.ebay.pl/Crashpads-CBR-600-R- ... 240%3A1318
http://www.******/product_in ... ts_id=5394 - do tych trzebaby dokupić jeszcze "grzybki"
zdaje sobie sprawę, iż crash montowany wyżej zmniejsza swoją skuteczność
Dlatego chciałem prosić was o opinie na temat tych dwóch, różnych rodzajów mocowań, a także prosze o ewentualne, inne propozycje odnośnie firm itp...
pzdr Smile
z okazji zimowej aury na dworze przymierzam się dio zabezpieczenia motocykla przed sezonem
nie chciałem już otwierać nowego tematu, bo jakoś nie mam zwyczaju śmiecić na forum, skoro już coś podobnego było
otóż zastanawiam sie nad 2 rodzajami crashów:
-montowane standardowo(z wwierceniem dziury w owiewkach),tutaj wchodzi w grę Womet-tech i Zipser
-montowane na ścisk do ramy
poniżej podaje 2 przykłady
http://moto.allegro.pl/item520708633_gp ... 98_03.html
http://cgi.ebay.pl/Crashpads-CBR-600-R- ... 240%3A1318
http://www.******/product_in ... ts_id=5394 - do tych trzebaby dokupić jeszcze "grzybki"
zdaje sobie sprawę, iż crash montowany wyżej zmniejsza swoją skuteczność
Dlatego chciałem prosić was o opinie na temat tych dwóch, różnych rodzajów mocowań, a także prosze o ewentualne, inne propozycje odnośnie firm itp...
pzdr Smile
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 48
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości