Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 10/9/2013, 19:19

crfka łyknie po lesie z 6-10 litrów spoko.

ziefak - a czy wymieniłeś swiece ? gaźnik wyczysc dla pewnosci też
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez ziefak » 10/9/2013, 19:26

henio, no wymienię świece, ale gaźnik był czyszczony kilka dni temu, także raczej się nie zapchał. Może problem tkwi w iglicy, albo regulacji gaźnika?
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia


Postprzez matoshiba » 10/9/2013, 19:32

Mam pytanie odnośnie wielkości motocykli enduro , przymierzałem się do dr-z 400 ale jak dla mnie to jest o wiele za duży i za ciężki , mam 180 i ważę 85 kg i z siłą nie mam problemu, ćwiczę pracuje też fizycznie ale z tym motocyklem to porażka , do innych się nie przymierzałem bo w moim regionie to nie jest popularna zabawa i nie mam po prostu gdzie ale czytając katalogi to wszystkie są podobnych gabarytów - soft enduro . Tylko ja tak mam ? i czy są jakieś małe zwinne softy , czy przełamać się i dawać na dr-z ?
matoshiba
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/12/2007, 18:32

Postprzez henio12323 » 10/9/2013, 19:47

ziefak - najpierw wymien swiece, potem zobacz jak to będzie, gaźnik na pewno musi byc wyregulowany



matoshiba - 180 wzrostu 85 kg wagi i DRZ za cięzka ? stary :D ja jak siadałem na 525 to wazyłem z 55 kg i niecałe 180 cm wzrostu. no fakt faktem exc 115 kg wazy a drz ze 140. ale spokojnie powinienes to opanować. DRZ nie jest najlżejsza to fakt, ale soft enduro w tej pojemnosci wszystkie bedą podobne. chyba że wystarczy ci jakis 2T typu yamaha DT 125. moze nie tyle duzo lzejsza, co zwinniejsza :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez matoshiba » 10/9/2013, 20:00

Własnie myślę nad dt ale dużo mniejsza nie jest i pewnie zostanę przy dr-z , tylko wprawy trzeba złapać ,
matoshiba
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/12/2007, 18:32

Postprzez ziefak » 11/9/2013, 17:30

A co sądzicie o tym, że motor nie chce odpalać i dławi się dlatego, że są uszkodzone membrany dolotowe? To może być przyczyną?
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez kris514 » 11/9/2013, 18:13

Tak może być przyczyną, ponieważ membrany zapobiegają cofaniu się paliwa do gaźnika (a jak ma odpalić bez paliwa)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MJR128 » 11/9/2013, 19:00

Zacznij od podstaw. Zdejmij cylinder.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez wawzon » 13/9/2013, 15:02

Mam pytanko odnośnie zabezpieczeń zaworów. stare sprężynach miałem weższe i talerzyki też , talerzyki z tuningowych miały za małą średnicę i nie pasowały w zwykłe sprężyny . Czy zabezpieczenia z tych tuningowych będą pasować do oemowskich ?

Nie wiem czy te zabezpieczenia były tuningowe ale sprężyny i talerzyki na pewno. Jak będą takie same to nie będę musiał kupować nowych
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez ziefak » 13/9/2013, 15:43

Zrobiłem wszystko co radziliście, kupiłem nową świece, wyczyściłem jeszcze raz gaźnik, sprawdziłem membrany (blaszki nie są odgięte, przylegają dobrze) i już nie mam pojęcia co może być przyczyną tego, że motocykl nie zapala. Jedyna rzecz, która mnie nie pokoi to w środku gaźnika jest urwana główka od największej śruby na środku, on jest wkręcona do końca i jak próbowałem odkręcić to tylko główka się odkręciła, ale zawsze tak chyba było i jeździłem. Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły dlaczego nie odpala, to byłbym bardzo wdzięczny za napisanie.

PS.Do mechanika raczej nie oddam, bo pieniędzy nie mam.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez henio12323 » 13/9/2013, 18:55

wawzon - moze tak może nie, zalezy od firmy itp itd. ja np miałem do ktma niby wszystko to samo, a w jednych zaworach miałem po 3 nacięcia i takie same zabezpieczenia a w innych jedno nacięcie. wiec sprawdź i wtedy bedziesz wiedział.

ziefak - o jaką główke chodzi moze to byc przyczyna. jak kopiesz to swieca robi sie mokra czy nie ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 13/9/2013, 19:22

Żeby sprawdzić musze kupić a chciałem to właśnie sprawdzić bez kupowania :D
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez ziefak » 13/9/2013, 21:02

Jest to główka śrubki w gaźniku (jest to chyba dysza główna o ile się nie myle), a świeca jest mokra kiedy kopie.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez henio12323 » 13/9/2013, 21:57

ale wykręciłeś po prostu samądysze czyli łeb i kawałek gwintu ? bo tak powinno byc i ona jest wkręcana albo w jeszcze jedną duza dysze albo bezposrednio w korpus gaźnika. skoro cos jest urwane ewidentnie to trzeba to naprawić. a na pycha próbowałes ? moze od tego kopania zalewasz moto i nie odpala. 2 sprawa iskra jest jak trzeba ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez ziefak » 13/9/2013, 22:01

Wykręciłem tylko łeb i kawałek gwintu, a reszta została w środku i tak, na popych próbowałem odpalić, lecz dzieje się to samo, tylko delikatnie łapie i od razu gaśnie. Iskrę sprawdzę jutro.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez ziefak » 14/9/2013, 08:29

Tutaj wstawiam zdjęcie gaźnika po wykręceniu tej śrubki. http://scr.hu/159b/66245 (otwórz link)
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez ziefak » 14/9/2013, 10:23

Już chyba znalazłem przyczynę, kapturek ma przebicie, bo jak sprawdzałem iskrę to mnie kopnęło przez kapturek, dzisiaj kupie nowy i zobaczymy jak to będzie.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez kris514 » 14/9/2013, 11:50

ziefak piszesz ze motor nie pali ze to ze tamto i ze zaczelo sie to po twojej ingerencji w gaznik(bo sie paliwo lalo, co zrobiles by sie nie lalo?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez ziefak » 14/9/2013, 12:03

Nie zaczęło się to po mojej ingerencji w gaźnik, kiedyś jechałem i po prostu mi zgasł motor, nie mogłem go zapalić, później zobaczyłem, że paliwo cieknie z gaźnika i kolanka od wydechu, więc zdjąłem gaźnik, wyczyściłem go, a na kolanko założyłem nową uszczelkę, bo okazało się, że stara jest popękana i po wycieku nie było śladu, lecz motocykl dalej nie chciał zapalać, a jak zapalił to dławił się po przejechaniu kilkunastu metrów, więc teraz staram się rozwiązać ten problem.
Avatar użytkownika
ziefak
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez matoshiba » 14/9/2013, 20:44

Znów pomęczę pytaniami , czy wszystkie buty nazwijmy je " enduro ' są takie wysokie w "stopie" ? przymierzałem Madhead S8P i po usadowieniu się na moto zmiana biegu w góre jest dośc kłopotliwa bo trzeba stopę dość mocno skierować w dół by załapać dzwignie biegów , patrząc na inne buty jest tak samo , można się do tego przyzwyczaić czy szukać innych modeli ?
matoshiba
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 8/12/2007, 18:32

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości




na górê