Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
crfka łyknie po lesie z 6-10 litrów spoko.
ziefak - a czy wymieniłeś swiece ? gaźnik wyczysc dla pewnosci też
ziefak - a czy wymieniłeś swiece ? gaźnik wyczysc dla pewnosci też
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Mam pytanie odnośnie wielkości motocykli enduro , przymierzałem się do dr-z 400 ale jak dla mnie to jest o wiele za duży i za ciężki , mam 180 i ważę 85 kg i z siłą nie mam problemu, ćwiczę pracuje też fizycznie ale z tym motocyklem to porażka , do innych się nie przymierzałem bo w moim regionie to nie jest popularna zabawa i nie mam po prostu gdzie ale czytając katalogi to wszystkie są podobnych gabarytów - soft enduro . Tylko ja tak mam ? i czy są jakieś małe zwinne softy , czy przełamać się i dawać na dr-z ?
- matoshiba
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 8/12/2007, 18:32
ziefak - najpierw wymien swiece, potem zobacz jak to będzie, gaźnik na pewno musi byc wyregulowany
matoshiba - 180 wzrostu 85 kg wagi i DRZ za cięzka ? stary ja jak siadałem na 525 to wazyłem z 55 kg i niecałe 180 cm wzrostu. no fakt faktem exc 115 kg wazy a drz ze 140. ale spokojnie powinienes to opanować. DRZ nie jest najlżejsza to fakt, ale soft enduro w tej pojemnosci wszystkie bedą podobne. chyba że wystarczy ci jakis 2T typu yamaha DT 125. moze nie tyle duzo lzejsza, co zwinniejsza
matoshiba - 180 wzrostu 85 kg wagi i DRZ za cięzka ? stary ja jak siadałem na 525 to wazyłem z 55 kg i niecałe 180 cm wzrostu. no fakt faktem exc 115 kg wazy a drz ze 140. ale spokojnie powinienes to opanować. DRZ nie jest najlżejsza to fakt, ale soft enduro w tej pojemnosci wszystkie bedą podobne. chyba że wystarczy ci jakis 2T typu yamaha DT 125. moze nie tyle duzo lzejsza, co zwinniejsza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tak może być przyczyną, ponieważ membrany zapobiegają cofaniu się paliwa do gaźnika (a jak ma odpalić bez paliwa)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Zacznij od podstaw. Zdejmij cylinder.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Mam pytanko odnośnie zabezpieczeń zaworów. stare sprężynach miałem weższe i talerzyki też , talerzyki z tuningowych miały za małą średnicę i nie pasowały w zwykłe sprężyny . Czy zabezpieczenia z tych tuningowych będą pasować do oemowskich ?
Nie wiem czy te zabezpieczenia były tuningowe ale sprężyny i talerzyki na pewno. Jak będą takie same to nie będę musiał kupować nowych
Nie wiem czy te zabezpieczenia były tuningowe ale sprężyny i talerzyki na pewno. Jak będą takie same to nie będę musiał kupować nowych
KX250F
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
Zrobiłem wszystko co radziliście, kupiłem nową świece, wyczyściłem jeszcze raz gaźnik, sprawdziłem membrany (blaszki nie są odgięte, przylegają dobrze) i już nie mam pojęcia co może być przyczyną tego, że motocykl nie zapala. Jedyna rzecz, która mnie nie pokoi to w środku gaźnika jest urwana główka od największej śruby na środku, on jest wkręcona do końca i jak próbowałem odkręcić to tylko główka się odkręciła, ale zawsze tak chyba było i jeździłem. Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły dlaczego nie odpala, to byłbym bardzo wdzięczny za napisanie.
PS.Do mechanika raczej nie oddam, bo pieniędzy nie mam.
PS.Do mechanika raczej nie oddam, bo pieniędzy nie mam.
-
ziefak - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
- Lokalizacja: Bochnia
wawzon - moze tak może nie, zalezy od firmy itp itd. ja np miałem do ktma niby wszystko to samo, a w jednych zaworach miałem po 3 nacięcia i takie same zabezpieczenia a w innych jedno nacięcie. wiec sprawdź i wtedy bedziesz wiedział.
ziefak - o jaką główke chodzi moze to byc przyczyna. jak kopiesz to swieca robi sie mokra czy nie ?
ziefak - o jaką główke chodzi moze to byc przyczyna. jak kopiesz to swieca robi sie mokra czy nie ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ale wykręciłeś po prostu samądysze czyli łeb i kawałek gwintu ? bo tak powinno byc i ona jest wkręcana albo w jeszcze jedną duza dysze albo bezposrednio w korpus gaźnika. skoro cos jest urwane ewidentnie to trzeba to naprawić. a na pycha próbowałes ? moze od tego kopania zalewasz moto i nie odpala. 2 sprawa iskra jest jak trzeba ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tutaj wstawiam zdjęcie gaźnika po wykręceniu tej śrubki. http://scr.hu/159b/66245 (otwórz link)
-
ziefak - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
- Lokalizacja: Bochnia
ziefak piszesz ze motor nie pali ze to ze tamto i ze zaczelo sie to po twojej ingerencji w gaznik(bo sie paliwo lalo, co zrobiles by sie nie lalo?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Nie zaczęło się to po mojej ingerencji w gaźnik, kiedyś jechałem i po prostu mi zgasł motor, nie mogłem go zapalić, później zobaczyłem, że paliwo cieknie z gaźnika i kolanka od wydechu, więc zdjąłem gaźnik, wyczyściłem go, a na kolanko założyłem nową uszczelkę, bo okazało się, że stara jest popękana i po wycieku nie było śladu, lecz motocykl dalej nie chciał zapalać, a jak zapalił to dławił się po przejechaniu kilkunastu metrów, więc teraz staram się rozwiązać ten problem.
-
ziefak - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 9/9/2013, 18:20
- Lokalizacja: Bochnia
Znów pomęczę pytaniami , czy wszystkie buty nazwijmy je " enduro ' są takie wysokie w "stopie" ? przymierzałem Madhead S8P i po usadowieniu się na moto zmiana biegu w góre jest dośc kłopotliwa bo trzeba stopę dość mocno skierować w dół by załapać dzwignie biegów , patrząc na inne buty jest tak samo , można się do tego przyzwyczaić czy szukać innych modeli ?
- matoshiba
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 8/12/2007, 18:32
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości