Suzuki DRZ400Y 2001r

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, henio12323, Beavis

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 21/3/2017, 08:15

jakby brał olej miałabys ubytki oleju, i kopcił by na niebieskawo

sa zamienne częsci, duzo do tego gratów jeszcze jest

cycra za 400 jakbys móógł kupic to bierz w ciemno... one ponad 500 :D

ja stosuje z alurdzeniem, za 150 zł kupisz juz jakies, ponizej stówk ito sie w rekach gną. ale do takiego moto mysle że by wystarczyły nawet i takie. obczaj jakies acerbisy nie pamietam modelu ale są wytrzymałe. ja mam jakies z tym że jeden chinski a jeden oryginalny ktma wyglądaja identycznie moge ponizej stówki puscic jakbys chciał.

co do łamania klamek - odsun mocowania do srodka kierownicy, pod mocowanie nawin dosyc grubo tasmy teflonowej, srubke do skręcania daj na duza ilosc kleju do gwitnów i nie skręcaj na maxa, tylko tak że pod jakimstam wiekszym cięzarem klamka sie obróci na kierownicy. wtedy małe szanse na połamanie
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 21/3/2017, 18:03

Olej wypiła cały, luz na tłoku niemiłosierny, łańcuch rozrządu pękł a zawory klasyfikowały się do wymiany a w tej chwili jeden jest pogięty.
Na cylindrze nie ma rys ale została warstwa aluminium z tłoka-można chyba papierem wodnym wyczyścić?

Jaki olej dać na początek na docierkę a potem na jaki zmienić?

Znalazłem praktycznie wszystko czego potrzebuje:
http://allegro.pl/ir-uszczelniacz-zawor ... 77047.html
http://allegro.pl/ir-lancuch-rozrzadu-d ... 60595.html
http://allegro.pl/tlok-56-50-honda-xl12 ... 61248.html
http://allegro.pl/uszczelki-silnika-hon ... 42646.html
Części pasują od XL125s z 82roku.
Jedyny problem to zawory, Za cholerę nie mogę znaleźć dostępnych... Powinny być takie:
http://www.motorus.pl/vesrah-gg-1014-ex ... 19640.html
http://www.motorus.pl/vesrah-gg-1014-in ... -7849.html
Wymiary się zgadzają ale tutaj wysyłka od 2 dni do 30... Trochę zależy mi na czasie i nie wiem skąd dorwać :/
Na allegro znalazłem jeden zawór ale nie wiem nawet czy to wydechowy czy ssący:
http://allegro.pl/nowy-oryginalny-zawor ... 07587.html
Heniu, pomógłbyś mi znaleźć te cholerne zawory?

Zadzwoniłem do Motorus.pl ale okazuje się, że te zawory od Vesraha są niedostępne zarówno u polskiego importera jak i w europejskim magazynie bo Pan z którym rozmawiałem przeszukał wszystkie źródła jakie znał i mówił, że jedynie w salonie Hondy dostanę ale pewnie policzą mi dużo więcej i pewnie będą od Vesraha...
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 21/3/2017, 21:02

na docierke praktycznie kazdy motocyklowy mineralny. potem w sumie tez na mineralnym powinna poprawnie latać. jak chcesz super olej zalać to jakies motul 5100 to bedzie lepiej niz fabryka zaleca

z zaworami nie pomoge, nie mam czasu siedziec w necie. zapytaj u larssona i olek motocykle, powysyłaj maile
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 22/3/2017, 21:30

Dobra, ogarnąłem części. Teraz tylko czekać na przesyłki.

Czy tłoki TKRJ Piston Kit to szajs nad szajsami czy jednak są spoko? W DTtce miałem takie dwa ale nie zniszczyły się przez to że były badziewne...

Powiedz Heniu, jak docierać 125 4t chłodzonego powietrzem? I ogólnie jak to z tym docieraniem jest? To mit czy jednak? Pytam bo jak ostatnim razem docierałem DTtkę to z godzinę pochodziła na wolnych obrotach, pierwsze 30km nie przekraczałem 6k obrotów, później odkręcałem co jakiś czas przez jakieś 50km i po tym to już ryłem pod góry i jeździła do momentu gdy jakaś śmieszna sprężynka od uszczelniacza nie wgryzła się w tłok... Oczywiście dawałem jej odpocząć bo wiem, że nie wolno przegrzać podczas docierania. Więc sam już nie wiem jak to z tym docieraniem jest...
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 23/3/2017, 08:18

co do tłoków to nie pomoge, poczytaj opinie w necie

docierac trzeba
godzine na wolnych obrotach ? to najwieksza głupota jaka mozna zrobic dla motocykla.
odpalasz na max 10 minut. i jedziesz. w godzine to ona sie przegrzała na pewno.

o to chodzi żeby starac sie zadawac rózne obciązenia i prędkosci obrotowe - ale zeby nie przegrzać to w skrócie cała filozofia. a jak zrobic to ? tutaj troche doswiadczenia trzeba albo wiedzy. poczytaj są obszerne poradniki, wg mnie bez sensu żebym sie powtarzał. na pewno nie ma co odpalac zeby sobie pyrkał bo to na pewno nie dotrze silnika
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 24/3/2017, 16:18

Części mam i pozostały mi dwa pytania:
1.Jak wsadzić zawory? Problem to był niezły żeby je wyjąć bo idą tam podwójne sprężyny i żeby je wyjąć wujas dociskał głowicą do stołu aż zabezpieczenia nie wypadły więc teraz nie wyobrażam ich sobie wkładać normalnie...
2.Przyszedł rozrząd ale jest rozkuty... Jest jedno ogniwko do zakucia ale nie ma takiej zapinki jak w łańcuchu motocyklowym i pytanie czy to się nie rozepnie?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 24/3/2017, 19:02

1) normalnie, uzyc przyrządu. jak nie masz to kombinuj. niektórzy sobie robią z 3 płaskowników rurek czy czegokolwiek taki "docisk" \ https://www.youtube.com/watch?v=rASMVDANL-c cos tego typu - wariacji wykonania jest tysiac

2) musisz zakuc. lancuszki nie są spinane na spinkie. tą zakuwkę musisz przełozyc i ją "rozklepać" na koncu. jak masz mozliwosc załozenia zakutego łancuszka, to mozesz podjechac na jakies warsztat motocyklowy to ci to zakują.
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 13/5/2017, 13:22

No to tak, kapitalka zrobiona już jakiś czas temu, na docierkę olej mineralny. Po docierce Motul 5100. No i tak wypaliłem z 80litrów benzyny od tamtego czasu. Dymka żadnego nie puszcza jedynie jak była docierana to na zimnym przy trzymaniu lekko gazu. Niedawno wyregulowałem zawory, ale coś jest nie tak. Mianowicie Raz bierze olej raz nie... Jeździłem raz z koleżką. Sprawdzam olej-nie ma. Dojechałem do domu. Sprawdzam olej-jest. Wczoraj jeździłem i dziwna akcja się zaczęła jak wtedy kiedy rozrząd przeskakiwał- jadę-gaśnie na wolnych obrotach. Jadę-znów gaśnie w ten sam sposób. Później problemu nie było. Postrzelałem sobie trochę ze sprzęgła (nie zdrowe to jest chyba com? :/) no i wracam po dwóch godzinach do domu patrzę oleju nie ma. Suchy bagnet. Olej sprawdzam na ciepłym silniku jak postoi kilka minut, prostuję moto wkręcam bagnet, stawiam na stopce i wykręcam. Dolałem pół litra (wchodzi 0.9l przy wymianie, przy zalewaniu 1.1l) i 1/3 miarki jest na bagnecie jak silnik był zimny. Teraz pogrzałem parę minut i nie ma nic. Dymka nie puści żadnego... Nie wiem już o co chodzi, znów tłok do wymiany?

I teraz druga pacjentka, Yamaha DT50 LC-odcina obroty.
Odcina przez to, że miałem taką czerwoną kostkę w swojej DTtce i jak sprzedawałem drugą to musiałem tam przełożyć bo znów tamta łapała odcinkę. Wydaje mi się, że to była jakaś dioda. Wyjąłem podobną z tamtej którą sprzedałem, ale na niej pali (odwrotnie przewodów nie da się przełożyć bo iskry nie ma) ale odcina obroty. Idzie od brązowego przewodu z modułu do brązowego w silniku.
Czerwona kostka była w DT która teraz odcina obroty ale nie ma żadnych symboli i nie wiem co to jest.
Tutaj fotki:
http://www.fotosik.pl/u/kotlet9696/album/2436315
Ktoś widział coś takiego? Co to jest? Jaka jest dokładna zasada działania i co muszę kupić żeby mi obrotów nie odcinało?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 13/5/2017, 13:48

musisz poczytac w ksiazce serwisowej jaka jest procedura sprawdzania oleju, i sie jej trzymac, ja nie wiem jaka jest wiec nie wiem czy dobrze sprawdzasz i czy cos sie z tego powodu dzieje. strzelanie ze sprzegla nigdy jakos super zdrowe nie jest.
co do gasniecia na wolnych iobrotach - tak samo nie mam pojecia, moze zle wyregulowany gaznik, moze zawory jak sie nagrzaly mocniej to sie zaciesniaja i podpieraja - opcji sporo i pytanie bardziej do wrozbity

co do dt nie mam pojecia, ale poszukaj glownie za granica po googlach wpisujac te numerki i oznaczenia moze bedzie jakis opis co to jest, czy jakis odmulacz blokady modulu czy co. na rozne rynki czasem montowali roznego rodzaju blokady. yamaha tez dawala rozne patenty np w malych PW jest dodatkowy dopinany modul, ktory w jakis sposob odcinal tak samo zaplon ale juz gdzies od 1500-2000 obrotow. generalnie to bym tryb od odpalenia zeby nie dalo sie ruszyc, guzikiem sie odlaczalo ten modul i moto wkrecal sie normalnie i jechal, także takich roznych patentow moze byc troche dolozonych. i ciezko mi powiedziec
jak ja bym to sprawdzil ?
opcje takie - albo jak pisalem szukal po oznaczeiach tego modulu, albo ogolnie informalcji w necie, i jak pisalem glownie zagraniczne bo tam zwykle szybciej ludzie ogarniaja takie problemy

opcja 2 - schemat elektryczny i szukac tego modulu sprawdzic mniej wiecej jak on idzie i co moze zmieniac - tutaj nie ma gwarancji ze sie cos odnajdzie ale duza opcja. tylko ze trzeba miec odpowiedni schemat i wiedze jak go czytac

opcja 3 - popytac na forach yamahy DT moze akurat ktos cos gdzies slyszal albo przerabial problem
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 13/7/2017, 11:38

DTtka odblokowana już jakiś czas temu. Wystarczyło zastosować opornik (w moim przypadku wystarczył kawałek folii aluminiowej)-to tak gdyby ktoś kiedyś szukał bo na forach DTtki nic się nie znajdzie.

Mam tą XLkę 125s i pytanie brzmi czy można stawiać to moto na gumę? Nie zatrze się? Mniej więcej ogarnąłem to. Jestem w stanie praktycznie bez gazu, wybić moto prawie do pionu tylko, że trzeba się uczyć kontroli tylnego hamulca. Ale jest problem taki, że za nic w świecie nie jestem w stanie złapać za sprzęgło jak wybije moto i nacisnąć ten tylny hamulec... Jakaś rada? Może bez sprzęgła? Tylko czy skrzynia nie poleci?

Co zrobić żeby światło mi jakoś normalnie świeciło? Miałem ten problem w DTtce (tam była żarówka 12v a instalacja 6 fakt faktem) i w Hondzie mam to samo. Lampa Polisporta (jedna z tych podchodzących wyglądem pod te montowane w starych EXC) żarówka 6V 25W (instalacja 6V) a świeci mi to tak, jakby ktoś przed moto narzygał... Jakiś patent? Może jakiś specjalny rodzaj żarówek czy coś?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 13/7/2017, 18:09

bez sprzęgła sie naciska hebel. chociaż ja jak próbuje gumować to sprzegła intensywnie uzywam. jak przyheblujesz to nic sie skrzyni ani silnikowi nie stanie tylko ze jak przesadzisz i opuscisz to wiadomo moto zgasnie, dlatego kontrola sprzegła jest tez bardzo ważna

co do zacierania - od podrywania nic sie nie stanie, moze byc gorzej jak bedziesz jeździł długie odcinki - ale póki co sporo nauki przed toba:D

poszukaj mocniejszych zarówek ale skoro masz lampe przystosowaną pod mocne zarówki 12V. a wsadzisz słabsza 6stke to moze swiecic kiepsko...
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 27/7/2017, 16:52

Kupiłem już jakiś czas temu Formy Dominator, buty mega, dobrze się spisują, troszkę ciężkawe ale wygodne i pancerne. Zwróciły się nie raz. I teraz:
-jak o nie dbać?
-rozciąłem od dźwigni zmiany biegów skórę na bucie, zaraz za tym plastikiem idącym od czuba. Generalnie nie przeszkadza mi to, ale aby dalej się nie rozwalił pod pasek od zapinania wkładam sobie kawałek szmatki. Co z tym zrobić? Gwarancji raczej mi nie uznają bo to moja wina. Myślałem, żeby zalać jakimś silikonem czy czymś tego typu. Klej raczej odpada. Inna sprawa, czy nie stracę wtedy gwarancji?

Mam w DTtce felgę 18stkę z tyłu ale jest taka beznadziejna opona na dodatek pokrzywiona i mam jakieś starsze oponki 17stki... I pytanie brzmi czy da radę to wrzucić na felgę 18stkę?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 27/7/2017, 17:52

jak dbac ? rózne są opcje. tak najlepiej to ich mocno nie myć. mozna by psikac jakims np silikonem w spreju, plakami itp. wtedy mniej wszystko skrzypi, mniej sie czepia błoto...
rozcięcia na skórze chyba niczym nie załatasz... ale jak pamietam w dominatorach prawdziwej skóry to tam chyba nie ma

nie da rady wrzucic 17stki na 18stke, chociaz mozesz próować jak opona mocno zmęczona zyciem, i nie ma duzo drutów mooooooże naciagniesz ale masakra to bedzie :D
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 6/8/2017, 09:42

Kumpel kupił ode mnie DTtkę już jakiś czas temu, ale zauważyłem, że dyfuzor robi straszne drgania i dlatego też szybciej pęka i trzeba go tak spawać co parę dni... Pytanie od czego są te drgania? Silnik luzów nie ma jakichś na mocowaniach, ale dyfuzor strasznie drży a szczególnie na wysokich obrotach... Co może być przyczyną? Do cylka przykręcony jest mocno, nowa uszczelka a do mocowania tego z boku też jest przykręcony mocno. I w tym miejscu najbardziej to widać... Na sztywno tego raczej się nie zrobi bo od drgań urwie się mocowanie dyfuzora... Jakiś pomysł? W mojej DTtce, która mi została nigdy się tak nie działo... Czy może to być przez to, że w przedniej feldze jest za mała dętka?

Szukam moto, żeby kupić jeszcze w te wakacje DRZ albo KLXa (jestem bardziej za DRZ) tylko, że albo trzeba bardzo daleko jechać albo za 9000zł z kawałkiem a to już ponad mój budżet. Budżet ~8k. Jest coś jeszcze wartego uwagi? Zostaje DR350 ale w podobnej cenie co DRZ i starsza konstrukcja XD
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 6/8/2017, 19:10

bo taki juz jego urok - to drga, mozna próbowac łączyc go do ramy przez np gume, ktm ma np elementy gumowo - metalowe do przykręcania wydechów i on moze sobie pracowac. pamietam że w swojej DT spawałem wydech ze 20 razy :D

haha dętka do wydechu to za barfzo znaczenia nie ma :P

nie ma za bardzo wybotu, jest jeszcze np XR 400 hondy... ale też sie strasznie ceni, i wolałbym DRZ niz XR
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 7/8/2017, 22:35

W DTtkach tych starszych jest właśnie coś takiego zastosowane przy mocowaniu dyfuzora takim metalowo gumowym mocowaniem do główki ramy i drgania są takie, że aż cały bak lata a jak się doda gazu to jakby tam jakieś 500ccm w 2T siedziało... Zauważyłem, że między silnikiem a mocowaniem do ramy są podkładki które po odpaleniu się kręcą :lol: Dokręcić się bardziej tego nie da i zastanawiam się czy to przez to :roll:

Z tą dętką to zastanawiałem się czy to nie tego wina, bo przecież opony są gumowe, dętka również i to też wpływa na drgania motocykla bo tak to się rozchodzą.

XR400 średni pomysł. Konstrukcja jeszcze starsza i podobna cena chociaż gdyby ktoś mi dał za darmo to upalałbym :lol:

Dzisiaj trochę jeździłem DTtką i jest taki problem, że jak jeżdżę to czasem tak przymula ją, traci obroty i gaśnie i zauważyłem, że paliwa nie dostaje do wężyka. Nie mam oryginalnego korka tylko zrobiłem z zakrętki od butelki płynu chłodniczego i wystarczy, że odkręcę korek, przekopię na ssaniu i pali bez problemu i leci wtedy paliwo. O co z tym chodzi? Ciśnienie jakieś się wytwarza czy co?
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 8/8/2017, 20:21

na pewno cos jest nie tak przy połączeniu. i dętki nie maja znaczenia na pewno :D wibracje idą z silnika/dyfuzora na rame i to drga. w ktmie jest to troche inaczej zrobione bo sie nie przyręca jedna srubą przez gume do ramy, tylko idzie przykręcenie blaszki do ramy, blaszka zatopiona w gume - w gumie jest przykręcanie wydechu np. cjodzi o to że dwie blaszki sie nie dotykaja tylko wszystko na gumie pracuje.

ale XR 400 fajnie jeździ - niezaleznie od konstrukcji motocykl daje rade nawet w porównaniu do współczesnych sprzetów

podcisnienie ci sie robi, zawsze korek baku ma jakies odpowietrzenie, albo po prostu jest mało szczelny, albo ma jakies komory róznegotypu, albo zaworki zwrotne... zrób małą dziurke moze wystarczy
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 11/8/2017, 13:42

Chyba wymyśliłem jak można przedłużyć mocowanie dyfuzora, bo strasznie trzeba je tak jakby odginać, aż szpary się robią między blachą a gumą tak więc jak będzie dyfuzor pospawany to się to zrobi.

A co powiesz o Hondzie CRF250X z roku 2005? Moto godne polecenia? Bardziej problematyczne niż WR i EXC? Wiadomo, to wyczynówka ale za ~8000zł można już wyrwać. W tej chwili 3 stoją poniżej 9000zł... Generalnie to i tak najbardziej za DRZ się rozglądam, mam kilka upatrzonych i zostało mi tylko jechać i oglądać ale dobrze jest mieć alternatywę.
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez henio12323 » 11/8/2017, 13:47

crf X to jest moto pokroju exc i WRF czy bardziej problematyczne - nie. ale jak dla mnie to bardziej pod crossówke pod chodzi, troche mało zmian względem CRFy zwykłej, ale da sie tym jeździc spoko
GasGas TXT 250...

Częsci do motocykli, oleje, smary ....... info PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25377
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Re: Yamaha DT50LC-jak zlikwidować luz na wahaczu i cylek 110

Postprzez kotlet9696 » 15/8/2017, 07:45

Zakupiłem DRZtkę w wersji Y ale wiadomo używany sprzęt nie jest salonowy. Podmieniłem kierownicę i akcja taka, że zauważyłem, że manetka mi nie odbija. Okazało się, że to jedna z dwóch linek. I pytanie. Dlaczego są dwie linki i czy bez jednej da się jeździć? Teraz odbija ładnie i bez problemu.

EDIT
Nie spodziewałem się, że po odkręceniu manetki na jedynce mnie nakryje :P Szatan, naprawdę zajebisty sprzęt. Tylko właśnie, uszkodziłem hamulec tył. Akcja taka, że jak jest dźwignia hamulca, ona ma po jednej stronie taki tłoczek, który ma gwint i nakrętkę i wchodzi w takie coś na czym jest ten zbiorniczek na płyn hamulcowy. I ten tłoczek wypadł mi, wsadziłem i blokuje się. Dźwignia się nie rusza... Zestaw naprawczy hamulca?

Poza tym minimalnie skrzywiłem kierownicę. Jakiś patent na to? Kupiłem z krzywą, zamieniłem na kierownicę od DT50 z 2007 roku, równie gruba była i mocowania (frezy) idealnie spasowały i lekko skrzywiłem dzisiaj...
kotlet9696
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Offroad

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

na gr