Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kajt111 » 23/1/2016, 08:38

Nie mam sprężynki to lepiej dam 0.2mm grubszą uszczelkę i będzie gites.
Avatar użytkownika
kajt111
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18/4/2015, 19:12


Postprzez qba753i » 23/1/2016, 17:39

Nie mam już siły do tego grata, przyszedł cylek tłok pierścienie złożyłem i to samo. dt 50 r muł... nie mam już siły do tego grata. (cylka nie kupiłem z najwyższej półki ale powinno być choć trochę lepiej) odpalił po zmianie cylka za 3kopem.
qba753i
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 18/10/2015, 12:03
Lokalizacja: Jasło


Postprzez henio12323 » 23/1/2016, 19:05

qba - skoro nie masz sił i sie nie znasz co robic dalej - oddaj do kogos kto sprawe ogarnia. przynajmniej na wyczajenie problemu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez naxozord » 23/1/2016, 21:47

Witam, ktm 2t dziwnie chodzi na wolnych obrotach, odpala do 5 kopnięć nigdy za pierwszym razem. Podczas czyszczenia gaźnika zauważyłem, że dysza wolnych obrotów jest urwana nie da się jej wykręcić. Wymieniać czy się nie przejmować?
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez henio12323 » 23/1/2016, 21:56

lepiej wymienic. tylko nie czaje do konca - to jest urwana cyz nie da sie wykręcic ? tak czy siak gaxnik jest na tyle delikatny i czuły że na pewno ma do rzutowanie na działanie gaziora

po 2 teraz jest zima i mróz - i kazdy ciezej odpala
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez naxozord » 23/1/2016, 22:47

Dysza jest wkręcona i urwana i nie da się wykręcić bo przez to nie ma przecięcia na śrubokręt. A dziwna praca na wolnych obrotach i gorsze palenie może być przez tą dyszę?
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez henio12323 » 24/1/2016, 08:16

moze być. kup sobie zestaw wykrętaków i podziałaj nimi albo pokombinuj jakies inne patenty jak znasz i kup nową
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez naxozord » 24/1/2016, 13:41

przeciąłem przecinakiem i wykręciłem normalnie śrubokrętem tylko teraz nie wiem jaką dyszę kupić bo na tej urwanej nie ma rozmiaru, dyszę główną mam 138 co dziwne bo w serwisówce są o wiele większe dysze KTM SX 125 2000 rok
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez kris514 » 24/1/2016, 15:15

Jesteś pewny że to jest 2000 rok, jeśli nie to wrzuć tutaj zdjęcie i numer ramy, coś zdziałamy.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez naxozord » 24/1/2016, 15:45

Na 100% rok 2000, gaźnik keihin 39 9ktcb mi, dysze według serwisówki to głowna 188 i wolnych 48 a ja mam główną 138 a wolnych urwana więc nie wiem jaka. Kupić takie jak podaje serwisówka i moto będzie śmigać bez problemu? Czy zostawić główną 138 i dokupić tylko wolnych obrotów ale nie wiem jaki rozmiar... Bo jak do tej dyszy co mam dokupię tylko wolnych obrotów, np. 40 to będzie bardzo uboga mieszanka a moto na dotarciu. Tak sobie myśle, że zamówię na larssonie dysze 185 i 45 i będzie śmigać tylko będzie więcej palił.
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez kris514 » 24/1/2016, 16:50

Sprawdź jeszcze czy iglica się zgadza z tym co podaje serwisówka, skoro masz tak tam namieszane w dyszach to może ktoś i iglicę wymienił, a wtedy pozostaje regulacja na wyczucie a mając dwie dysze i brak doświadczenia ciężko będzie Ci uzyskać zamierzony efekt.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez naxozord » 24/1/2016, 17:14

Iglica taka jak powinna być czyli R1467D więc kupię dysze 185 i 45 i dam wam znać co i jak. Jeszcze jedno dysze z larssona będą pasować?
ta: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQ3MDg3Mw==

i ta: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQ3MDQ1Mw==

mierzyłem i niby ma być ok
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez henio12323 » 24/1/2016, 17:18

jezeli sądo tego gaźnika to beda pasować
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez naxozord » 24/1/2016, 17:23

ta dysza główna niby do keihin cr ale moja ma takie same wymiary więc powinna być

a i jeszcze jedno, nie będzie zalewać moto jak wstawię dyszę z 138 na 185? chyba nie powinno jak taka jest w serwisówce
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez GTTT » 3/2/2016, 16:11

Cześć Panowie. Mam 3 pytania odnośnie Hondy CR 125, 2001
a) Czy mogę użyć zwykłego oleju hydrauliczny do lag czy musi być specjalny ?
b) Jeżeli specjalny (szkoda, bo dziś już takiego nie dostanę) to ma być 10w czy np. 5w ?
c) Jaką ilość wlać do pojedynczej lagi ?
Szukam serwisówki, ale póki co ciężko mi to idzie, może ktoś szybciej mi odpowie
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez kris514 » 3/2/2016, 18:19

A specjalny
B 5w
C Sprawdź w serwisówce, (prawdopodobnie mam na chomiku)


Jeśli chodzi o regulację gaźnika to do tej iglicy (dla mojego poziomu nad poziomem morza)
to motocykl będzie chodził ale w dość chłodnych warunkach i dysze które z nią będą współpracować to 50 i 190.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 3/2/2016, 18:28

a) hydrauliczny słuzy do hydrauliki siłowej, tutaj nie ma aż takich cisnien, leje sie olej do zawieszen specjalny
b) odpowiedni do motocykla, do twojego idzie 5W
c) około pół litra na lage idzie ale konkretna wartosc znajdziesz w manualu, mozesz poszukac na belray lubricant advisor ( wklep to sobie w google i przejdz na stronke, znajdx swoje moto i bedzie podane ile oleju )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 3/2/2016, 20:31

Według serwisówki 518ml do 2000r, 502ml do 2001r i 475ml do 2002r
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez GTTT » 3/2/2016, 23:47

Dzięki jak zawsze mogłem na was liczyć. Już miałem lać hydrauliczny i zobaczyć jak się będzie zachowywał. Może na razie wleje po jakieś 440ml (starego z dwóch lag wyleciało może razem 400ml.) Ja i tak nie skaczę a jeżdze amatorsko więc sądziłem, że mogę zaoszczędzić. Kris jak możesz podeślij tą serwisówke na pw, na pewno mi sie jeszcze przyda
GTTT
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 3/4/2014, 11:49
Lokalizacja: Warmińsko - Mazurskie

Postprzez Nagaroth » 5/2/2016, 15:33

Witam, mam pytanko. Otóż muszę pospawać wahacz do cr 125 jest to aluminiowy. W miejscu gdzie wchodzi śruba na mocowanie silnika, czyli tam gdzie łożyska wahacza (nie kiwak). No i pytanie czy podczas spawania tego aluminium nie ściągnie mi spaw i nie będzie problemu z osiowością? Oczywiście do spawania wstawię do środka przetoczony wałek z nierdzewki aby spaw był okrągły w środku bo dziura na wylot, a na zewnątrz ładnie zeszlifuje.
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê